Új hozzászólás Aktív témák
-
thesound
addikt
válasz
Viktor0610 #18 üzenetére
-
Amea
csendes újonc
válasz
Viktor0610 #18 üzenetére
Akaromtudni.
-
Én az egyik munkahelynél szerintem azon (is) buktam el a felvételt, hogy egy hasonló kérdést valószínűleg nem úgy válaszoltam meg, ahogy kellett volna.
Valami olyasmi volt, hogy egy új irodába költözöm, ahol egy kolléga mindig kinyitja az ablakot. Hogyan kezelném a helyzetet?
-
Nem is rég töltöttem ki egy ilyet.
Kiváncsi leszek majd a végén mit hoznak ki belőle az illetékesek.
Mondjuk útálom ezeket, de azért kitöltöttem, legyen meg a májlsztón.
A korporét statisztikusok magy úgyis korrekciózzák, hogy meglegyen a Gauss-görbe -
Amea
csendes újonc
Hát így is lehet, jaja
Az a lényeg, hogy egy tizes skála is értelmezhető számtalan módon.
Érdemes csekkolni néha az Amazonos vagy valami egyéb 5 csillagos értékelő rendszert, én már azon is hanyattesek.
Odaírja a naptej alá, hogy hát, az igaz, hogy bekente magát vastagon de azért megpirult a bőre, meg foltot hagy a ruháján, kiütéseket okozott, folyik a flakon, drága is és gyorsan fogy, meg vízállónak van hirdetve de érdemes gyorsan átkenni magad, ha vizes lettél, meg ő nem is önmagában használja, hanem inkább összekeveri valamivel mert fura szaga van.... de ő szereti, mert vannak benne csillámok. Pont. 4 csillag.
És a másik naptej alatt meg: hát igaz, hogy nem pirult le, meg könnyű felkenni, meg kíméletes, meg olcsó, meg fasza, de hát semmi extra, úgyhogy 2 csillag. -
sonar
addikt
A fogalmatlan vezetők egyik ismérve. Illetve a low-cost-olás. Amikor ugye nincs pénz vagy erőforrás esetleg tudás a normális folyamatok, üzemvitel kialakítására vagy a kedves vezetők nem akarnak konfrontálódni.
Amúgy meg aki még egy anonym (vagy annak látszó) felmérésen sem vállalja a véleményét az erőssen gondolkozzon el azon, hogy jó helyen dolgozik-e.
-
e-newsee
addikt
IHM, Napló című műsor paródiája:
"Mai kérdésünk:
Önök szerint manipulatív-e a műsorunk?
Ugye nem?" -
-
“”A company survey, avagy céges felmérés egy olyan online játék, amiben fontos kérdésekre adott válaszok segítségével kifejtheted azt a véleményedet, hogy mennyire jó itt dolgozni.””
Ohh igen , nálunk is van minden évben . Állítólag névtelen online kérdőívet adnak a nyakamba , ez így is van. DE! Ha már névtelen akkor miért kapom a belépéshez szükséges nevet és felhasználónevet külön borítékban ami az én nevemre szól egyedi belépőként az adott oldalra . Itt már meg is dőlt a dolog. Bármikor le vagyok ellenőrizve hogy mit mire adtam pontot vagy épp írtam .
Vagy húsz oldalon kérdeznek majd a végén kapsz bónusznak egy komment szekciót amiben leírhatom ,észrevételeimet. .... fantasztikus . -
Amea
csendes újonc
Meg is értem a logikádat, ha egy bank hitelezéssel foglalkozik, és azt megfelelően képes kezelni, az bizony az alapelvárás.
Ha az ügyintéző kedves és lehetőségein belül megtesz mindent, az végülis része az üzletnek. (Ha lenyírja a füvet, meg átköltözteti a dobozaidat, mire mész az új házba, az lenne ahhoz mérten a plusz)Ismert üzleti fogás, hogy a flottul menő folyamat és a jól végzett munka nem ér annyit, mint az előbb elrontott, de látványosan megjavított helyzet. A legjobb értékelések ebből lesznek.
Arra emlékeznek a kollégák/ ügyfelek, hogy valaki milyen jó fej volt valaki, mert hogy lekezelte a reklamációt, kijavította a hibát, kicserélte a rossz terméket, de arra, hogy "csak működik'... hát ja, az a dolga.Az értékelés szubjektív.
Lehet, hogy a pontozás helyett egyszerűbb lenne megkérdezni, hogy elégedett vagy-e. -
nemlehet
őstag
Fúú ezek a survey-k akkora baromságok. Pont ahogy agyturbina írja, többnyire 8-9 pont alatt rossznak számít és pl nálunk azonnal hívják a teamleadeket rapportra meg improvement tervet kell írjanak... Ami baromság mert eleve miért 10-es a skála, ha 8 az alap? Így mindenki hazudni fog, főleg az aki nem akar kiszúrni a közvetlen főnökével.
-
#90088192
törölt tag
Főleg a Tacskó, de abból is a Mini (törpe) verzió, mert 2db is van itthon.
Az utolsó volt a banknak leadott Felmérés, amit nem munkahelyen csináltam.
Házra hitel, elintézve, igaz ez volt az első az életemben, aztán felhívtak, hogy mondjam el milyen volt az élmény. Én adtam mindenre közepest hiszen ez a bázis pont.5 percre rá hív az ügyintéző hölgy, hogy hogyan mertem, mert minden ami nem 9/10 az bukta neki.
Mondom nagyon sajnálom, de ha hülye a rendszer, az nem az én hibám, a másik, honnan tudjam, hogyan kellett ennek történni, ha ez volt az első?Megfogadtam többet sosem, ha a fene fenét eszik akkor sem.
-
Amea
csendes újonc
válasz
Jack Hunter #1 üzenetére
Köszi
-
Jack Hunter
tag
Abba ne hagyd! A csípős humor és a hasznos útmutatók tökéletes keveréke!Respekt!
haha,nyolc év óta először enyém az első hozzászólás!
Új hozzászólás Aktív témák
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3106, 100% Akkumulátor
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- Zebra ZP505 EPL hőpapíros címkenyomtató
- Apple iPhone 13 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Legion Pro 7 RTX 4090-es laptop 999.000Ft-ért, HP, DELL, Lenovo dokkolók 12.300Ft-tól
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest