Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Smith890

    csendes tag

    Na, itt egy kis tapasztalat a garanciális javíttatásról:

    A HD 7-esem nem működik tökéletesen. Sok kisebb-nagyobb bajok vannak vele, ilyen a hangszóró, ami halk pukkanással kapcsol ki, miután leállítok egy filmet vagy zenét. Ezt igazából csak csendben lehet észrevenni, ezért ezt már lassan le is sz_rom. A másik probléma, hogy a hátlapi kameránál, fókusznál valami halkan kattan. Az appból való kilépésnél meg szinte mindig olyan hangja van, mintha egy tükrös fotómasinában épp lecsapódott volna a tükör. Mivel újabban gyakran használom a kameráját, így baromi idegesítő ez és szerintem nem is normális. Viszont ami végleg arra késztetett, hogy küldjem szervizbe, az az, hogy töltés közben, mikor felmelegszik a készülék, gyakran szinte használhatatlanná válik. A kijelző olyan helyen is érzékel, amit meg sem érintettem, vagy pl. ha egy oldalba belenagyítok és egy linken hosszan rajta tartom az ujjam, vagy épp csak lassan görgetek, ugrál a megjelenített tartalom a kijelzőn. Kipróbáltam másik töltővel, másik konnektorban, ugyanazt produkálja.
    Ezekkel a hibákkal küldtem a szervizbe.

    Szombaton beregisztráltam a készüléket az Asus honlapján javításra, kedden jött a futár. Szerdán 11 körült beért a Cordon Electronicshoz, de este fél nyolckor már jött a mail, hogy befejezték a javítást, küldik is vissza a készüléket, mert nem tapasztalták a leírt hibákat. Nem tudom, hogyan tesztelték, tesztelték-e egyáltalán, de 94%-os töltöttséggel küldtem el nekik a tabot, így ha felrakják töltőre és egyből kipróbálják, nem feltétlen fog jelentkezni a hiba. Viszont ha már kellően meleg a készülék, akkor jelentkezni fog, ahhoz meg huzamosabb ideig kéne a töltőn lennie.

    Lövésem sincs, mit csináljak. Küldjem vissza megint? Lemerítem nekik 15%-ra és egyszerre csak egy hibát írok le a bejelentésnél. Aztán ha az egyiket javítják, akkor visszaküldöm a másik hibával. :DDD Azt már bele se vettem a listába, hogy az előlap 1-2 mm-re kezd felválni a készülékháztól 2-3 centin. :C

    Nekem most úgy tűnik, hosszadalmas procedúra elé nézek, pedig csak annyit szeretnék, hogy normálisan működjön valami, amiért 50 ezer forintot kifizettem...

  • Smith890

    csendes tag

    válasz bordi10 #1811 üzenetére

    Ezzel csak az a baj, hogy ha mindkét cipzárt behúzod, vagy csak az egyiket körbe akkor valamelyik sarkánál feszülni fog, mert kisebb a belső mérete, mint a tabè. Így meg az a védőcsík semmit nem véd a cipzártól, ráadásul aggasztóan feszül a saroknál a gép. Ha valakinek addig nem recsegett a készüléke, az a tokba való beleerőszakolás után recsegni fog. Én legközelebb vagy belepròbálom az adott tokba, vagy netes rendelèsnél figyelembe veszem az adott tok belső méretét, és a tab mèretèhez igazítva veszem. Ez a tok nekem sajnos nem vált be.

  • Smith890

    csendes tag

    Sziasztok!

    A következőt produkálja a tabom: ha gépelek, vagy bármi mást, ami azzal jár, hogy a hangszóró működik, akkor a művelet befejezése után pár másodperccel a hangszóró lekapcsol. Ezzel nincs is gond, a zavaró dolog ott kezdődik, hogy egy halk pukkanással teszi meg. Alig hallható, de hallható.
    Másoknál is fenn áll ez a dolog? Esetleg vigyem szervizeltetni a tabot?

  • Smith890

    csendes tag

    Sziasztok!

    Tegnap óta én is tulajdonosa vagyok egy HD 7-nek. Az lenne a kérdésem, hogy mennyi ideig kell tölteni a tablet akkuját? A felhasználói kézikönyvben 8 órát jelöltek meg, de azt nem tüntették fel, hogy ez csak az első alkalomra vonatkozik, vagy esetleg minden alkalommal ennyi ideig kell tölteni, amikor lemerítem?

Új hozzászólás Aktív témák