Új hozzászólás Aktív témák
-
Amennyiben egyszer is lenne ilyen VR hegesztőszemüvegem otthon, nyilván nem dt770pro-val használnám, hanem a gyárival
</sarcasm>
Amúgy meg ezen a képen mintha egy HD580-assal használnák... (ez a realspace3d oldaláról van):
-
Őszintén remélem én is hogy lehet majd hozzá használni a saját fülesemet...
Viszont szerintem ez rókázás téma full egyedi. Van aki attól is kidobja hogy a kocsiban olvas, én fejenálva háttal fütyürészhetek a hegyi szerpentinen akkor sem. Szóval szvsz ez a dolog soha nem lesz fekete-fehér.
-
lorincmate
tag
Szerintem a füles kérdés olyan, hogy majd kiderül a valóságban mi hogy működik. Nyilván nem fog ez a kis integrált füles a high, vagy egy jobb középketagórás fülesnek odabaszni, de én azért még nem temetném a dolgot. Puding próbája az evés.
Oculus touch ami szerintem egy elég jó ötlet, nagy szüksége volt a VR szegmensnek egy ilyen eszközre. Szóval egy nagy piros pont.
A végleges kijelző 1200p-s sormagassága egy elég érdekes felbontás. Csak 120 több sor mint a DK2 és ott azért látható volt a pixelrács eléggé. Mindenesetre érthető kompromisszum miért nem 1440, ahhoz azért már elég durva vas kéne. Mindenesetre engem anno jobban zavart a DK2-ben kép minőségének gyengesége, mint a felbontás.
Az xbox kontrollert meg nem tudom sehova se tenni..... minek?? -
Okvetlenül szükséges, hogy a szemed és a füled is megfelelő információt közvetítsen, különben rossz esetben elhányhatod magad.
Pont ez az riftes kagylókialakítás teljesen alkalmatlan a megfelelő izolációra. Egy rendes zárt füles erre a célra sokkal jobban megfelel, kisróka kockázata töredékére csökkenthető lenne (ha csak ettől bújik elő az odúból). -
"Tesco gazdaságos kinézet mellett sokkal jobban szólt, mint egy tényleg durva gaming kinézetű A4-tech."
Mert gondolom abban egyetértünk, hogy a Logitech-be nagyobb ár mellett minőségibb drivert tettek, míg az A4Tech-nél csak flancosabb házat kapott. Viszont mi arról beszélünk, hogy egy Beyerdynamic vagy Audio Technika füles esetén már így is durván minőségi driver van a fülesekben, az ember el is várja, amikor ezeknek a füleseknek az ára 100-150 dollárnál nyit, amilyen minőséget NEM fognak a kb 400 dolcsis riftbe tenni. Tehát a driver a fülesemben jobb minőségű lesz mint amit a rifthez adnak, mindkettő sima stereo 2.0, nincs semmi zsonglőrködés, és elnézve a rift fülesének szabad járását, még csak arra sem mehettek hogy azért jó a térérzet, mert mindig ugyanúgy lenne a fejeden, mert a rift fülese aztán nem fog mindig ugyanúgy a fülünkre kerülni (meg lehet nézni a fotókat, kinek előrébb, kinek hátrébb volt a fülén, stb). Szóval a füles fülön elfoglalt pozíciójában sincs mágia. Ha annyira fontos lenne a fix pozíció, akkor legalább egy teljes fület elfoglaló tappancsot tettek volna rá, de itt még az sem történt. Akkor pedig én amellett vagyok hogy a jobb minőségű driver ugyanazt a forrást jobb minőségben fogja előállítani.
"A Valve nem szentelt figyelmet a hangra... különben rossz esetben elhányhatod magad"
Ehhez képest senki sem volt rosszul a Vive esetén, és ennek sok cikket is szenteltek, és ők maguk sem tudták eléggé kihangsúlyozni hogy náluk nincs rosszullét. Sőt, mindenki mondta hogy még a riftnél (crescent bay) is jobb (persze azóta a rift is még tovább javult). Szóval a rosszullét már szerintem messze nem az a kategória, ami problémát okozna (saccra 0.1 és 0.01% körüli embernél okoz problémát, ennél pedig többen vannak akiknek a szeme problémái miatt eleve nem térhatás a térhatás). Szóval az immersion faktorba persze erősen beleszól, élethűbb ha térben is onnan hallod a hangot (és nem csak sima sztereo-ban jobbról vagy balról, hisz nem arról van szó hogy jobbról hallod a bal oldalon lévő dolgokat, hanem hogy nem kicsit előrébb vagy fentebb, mint amúgy hallanád térbeli hangzással), de ennyi. Nem gondolnám hogy attól lesz valaki rosszul, ha jobbról hallja a dolgot, nem jobbről és fentről.
-
"Nem a kinézeten múlik. Nekem is volt már Logitech fülesem, ami a képhez hasonló Tesco gazdaságos kinézet mellett sokkal jobban szólt, mint egy tényleg durva gaming kinézetű A4-tech. Igaz persze a Logitech sokkal drágább volt."
Oké, de abba remélem azért egyetértünk, hogy ez alapvetően baromira nem a fejes formáján múlik, meg hogy milyen szögben ér a fülhöz.
Mert hogy eddig az volt az álláspont, hogy a kinézetén múlik. Akkor mégsem?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a kinézeten múlik. Nekem is volt már Logitech fülesem, ami a képhez hasonló Tesco gazdaságos kinézet mellett sokkal jobban szólt, mint egy tényleg durva gaming kinézetű A4-tech. Igaz persze a Logitech sokkal drágább volt.
(#36) Menthirist: Nehéz ezzel mit tenni. Azt nem mondhatják, hogy oké srácok itt a cucc és majd egyszer lesznek olyan fülesek is, amik úgy átadják az élményt, ahogy mi elgondoltuk. Ez hülyeség lenne. Adni kell egy fülest a csomag részeként, aztán a user dönthet.
(#38) Menthirist: A Valve nem szentelt figyelmet a hangra (nekik sok más problémájuk van), pedig az Oculus és a Sony is mondta, hogy ez nagyon fontos. Okvetlenül szükséges, hogy a szemed és a füled is megfelelő információt közvetítsen, különben rossz esetben elhányhatod magad.
-
Komplikato
veterán
Intermezzo:
InfinitEye 210 Degree VR Headset Reborn as ‘StarVR’ with 5K Display
The unit claims not only that stellar 210 degree horizontal FOV, but an impressive 130 degrees vertical FOV to match. The unit is comprised of Dual 5.5 inch LCD panels creating a total 5120×1440 resolution (2 x QHD panels). The headset now also features positional head tracking, using what looks to be fiducial markers and an outside-in camera system. The positional tracking extends to 360 degrees.What’s more, the new StarVR system will be available to try at E3 with an impressive sounding exclusive experience based around The Walking Dead.
http://gamepod.hu/hir/a_starbreeze_bejelentette_a_project_starvr-t.html
-
f_you
tag
Színtiszta marketing bullshit, ahogy a többiek is írják. Ha annak a kis szarnak a kialakítása ennyire fontos lenne, akkor minden ember füléhez külön kéne igazítani a paramétereket... Egyszerűen azért adják hozzá, mert fej(/fül)hallgató nélkül tényleg nem működik a dolog. A többi bullshit.
-
-
arn
félisten
válasz
#61600768 #52 üzenetére
Csinalj egy olyan tesztet, hogy kinyujtod a kezed, ramutatsz tavolabbi pontra. Csukd be az egyik szemedet, majd a masikat is, majd nezd ket szemmel. ha egyik szemednel nincs elmozdulas az ujjadat nezve, a ket szemes verziohoz kepest, akkor az a dominans szemed, azzal latsz, a masikat ignoralja az agyad. Ez befolyasolhatja a terlatast.
En a bal szememmel latok, a jobb szememet inkabb periferikus latasra hasznalom. Raadasul a ket szem szerepe nemileg valtozik a fokusztavolsaggal. A 3ds filmek sem mukodnek olyan jol.
De azert egy riftet kiprobalok
-
#61600768
törölt tag
Nem látom se a szellemképes 3d sem az osztott képes 3d technológiával készült filmeket. Továbbá kipróbáltam a cardboard-ot telóval de abból sem lett 3d.
Semmi baja a szememnek nem vagyok sem szemüveges se rövid vagy távollátó. Nincs szemtengely ferdülésem se színvak sem színtevesztő. Rohadt bosszantó hogy nem tudom kivenni a részem ebből a virtuális világból.
Már ott tartok hogy elkönyvelem az egészet annak hogy olyan szarok ezek a technológiák hogy nem bírják becsapni a szemem, agyam. -
#06658560
törölt tag
válasz
Komplikato #50 üzenetére
Erővisszacsatolásos kesztyű létezik jó ideje, de kissé komolyabb hardver van benne, mint ezekben a startupos játékokban.
-
Komplikato
veterán
válasz
mrhitoshi #42 üzenetére
Ezzel a formavilággal nehéz elképzelni értelmes haptikus visszacsatolást rezgéssel. A spanyol GloveOne is rezgéseket használ, de az konkrétan kesztyű, így valamivel közelebb áll a valóságos érintés érzékeléshez. Persze ott van a a Tesla Glove is, de az meg még nagyon korai fázisban van, nem wireless, de ott konkrétan pneumatikus nyomást használnak az érintés és nyomás érzékeltetetésére. Igaz ők csinálnak komplett ruházatot is. A Manus VR Glove-ról meg megnéztem egy rakás infót, de nem derült ki van e haptikus visszacsatolása. Jelenleg ez van legközelebb a végtermékhez.
-
DithenS
senior tag
Azt hittem kesztyű lesz,ez eléggé béna.
Minden esetre kiprobálnám az egész cuccot,biztos komoly lehet.
Azért gondoljatok bele hogy képes átvágni az agyat,akkor nem is kell hullámvasútra felülni,mennyi pénzt megspórolunk márHabár tisztítószerekre költhetünk pénzt helyette,biztos lesz aki hányna egy ilyentől
-
Cucu101
újonc
Igenis fontos az eredeti füles használata. A megfelelő minőség biztosítása érdekében a Sony egy olyan speciális emlékező-víz keveréket használt, amellyel biztosítják, hogy minden egyes füles tartalmazzon olyan beépült kristályvízmolekulákat amelyek emlékeznek a sivatagi szél süvöltésére, vagy a törpe tárnák zengésére. Ezek nélkül a molekulák nélkül a driver nem képes produkálni a megfelelő hangzást. Ezen felül a gyári füles hangszórója a Grabovoi számok elvén továbbítja a lelked mélyére a térhatást, ennek híján meghasadhat a tudatod a látottak és a hallottak érzelmi töltéskülönbsége révén.
Szarkazmus off
Bullshit
-
Jézusom. Bullshit. Ekkora marhaságokat nem hallottam még tőled. Nem lesz jobb. Ne hogy már annál a szarnál ne legyen jobb egy 100-150 ezres Beyer-Dynamic, egy Sennheiser, egy Grado stb. Ettől függetlenül is azok csak sztereó fejhallgatók. Ha annál jobbat kötsz rá, akkor az jobb is lesz. Még egy audiophile hangrendszer is jobb, mint az a fejhallgató. Abban a két hangszóróban semmi extra nincs amiért "rendszerre" lenne szabva. Ennyi süket nem lehet senki sem.
Azért rakták bele, hogy teljes legyen a készlet azok számára, akiknek nincs fülesük stb. Semmi egyéb. Na és többet kérjenek érte. -
#06658560
törölt tag
válasz
Blindmouse #43 üzenetére
"Nincs itt szó semmi varázslatról."
De, mert az Oculus azt mondja, meg a fejlesztő is, meg akkor lesz VR.
-
mrhitoshi
veterán
válasz
Menthirist #41 üzenetére
Hát ez elég távol áll a haptikus felülettől. Szóval maximum a konzolokhoz adott kontrollert tudja utánozni. Ettől többet vártam volna, a sajtó úgy felfújta a dolgot, megint.
-
-
mrhitoshi
veterán
hogy ne hányd el magad
Ezt a végletes megfogalmazást annyira nem szeretem. A különböző mellékhatásokból ez csak a legsúlyosabb. A leggyakoribb, a szédülés, vagy fejfájás lehet. Kocsiban sem szeret olvasni mindenki, mert becsavarodnak tőle.
Viszont ami érdekes számomra, hogy mitől válnak érezhetővé a tárgyak a speciális kontrollerrel ? Rezgőmotorok segítségével vagy hogy ?
-
Illetve fent elhangzott egy olyan abutól, hogy "A fejhallgatóra nagy szükség van ahhoz, hogy ne hányd el magad."
Ehhez képest milyen vígan megvan a Vive is füles nélkül, nem hányták le egymást a felhasználók. De még a sok dk2 user sem. Persze az immersion-ben segít, de nem gondolnám hogy valós térhangzás nélkül hányás, térhangzással nirvana következik. -
-
Nekem erről már csak ez ugrott be
Abu: az a baj, hogy az a füles olyan szinten kevéssé tartja a füleden magát fix helyen, hogy kétszer nem lehet ugyanúgy felvenni. Márpedig ha a fejeden más szögben áll a füles rész, már többet vesztesz mint mindenféle hiperszuper marketing "erre készült" driver résszel. Arról nem is beszélve, milyen szinten 1: nem fér el benne normális minőségű és méretű driver, 2: nem tartja kinn a környezet hangjait...
Ez egész egyszerűen túl sokat mozog és túl ingatag ahhoz, hogy mindig ugyanúgy legyen a füleden. Márpedig ez többet változtat a karakterisztikán meg a hallott irányokon, mint bármi más.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Erről beszélek. A fejhallgató hangszórójának kialakítása VR-nél komoly szerephez jut, mert ezzel javítani lehet a virtuális térhangzást, és ehhez hozzáigazítható a szoftver is. Amiért az Oculus úgy döntött, hogy a csomag részévé teszi a fejhallgatót, az az, hogy nem találtak olyan rendszert a piacon, amely szinte minden szempontból megfelelne az igényekhez. Ettől függetlenül lesznek majd később VR-hez tervezett fejhallgatók, mert az Oculust nem érdekli a fejhallgatók piaca, így lemásolható lesz a fejhallgatójuk kialakítása.
Használhatsz amit akarsz, de nekik fontos volt olyan rendszert kínálni, ami úgy működik, ahogy eltervezték. -
Abu, Abu, kérlek, ne folytasd. Elég bullshitet olvasunk fejhallgatós témában máshol a prohardveren, amikior kijön egy-egy sajtóközlemény. Oda elfér, mert az annyit tud, egy ostoba marketinganyag, az a feladata. De ott elég is, ne terjesszük jobban, attól nem lesz igazabb, ha sokszor leírjuk.
Egy fejhallgató minél pontosabban képes visszaadni a feszültségváltozások keltette rezgéseket a dobhártyára, minél pontosabb az impulzusválasza, annál pontosabb lesz szeteróban, háromdében, anyámkínjában. A szoftver és a füled között útban van egy csomó elem: operációs rendszer audió rétege, D/A konverter, némi analóg elektronika (kondik, ellenállások), jelerősítés (olcsó kivitelben a három együtt a hangkártya), kábelek, fejhallgató membránja, fejhallgató kagylója, és a saját füled alakja. Ezek egyike sem tud hozzáadni a pontos jelvisszaadáshoz, csak elvenni tud belőle. A legtöbbet pedig a fejhallgató, azon belül is a kagyló veszi el. Ezek mind mérhető, grafikonokon pontosan ábrázolható adatok, semmi hókusz pókusz, meg "hozzátervezés"-bullshit. Aki pedig már látott és hallott elég fülest, az egy fejhallgató formájára rápillantva rögtön röhögőgörcsöt kap egy ilyen konstrukció láttán. Ez nem hogy pontos jelvisszaadásra nem képes, de a füles torzítani, eq-zni, zengeni, és maszatolni fog, nem kicsit, mindegy hogy előtte mit mókoltak össze-vissza a szoftveres rétegben. Falura jó lesz elv alapján hozzácsomagolják, de ennyi.
A lényeg, hogy levehető lesz, és mindenkinek majd azt kell javasolni, hogy vegye le, hajítsa olyan messze, amennyire bírja, és vegyen egy rendes fülest akár már egy tízesért is.
-
arn
félisten
en varom
nem volt az utobbi evekben semmi erdekes ezen a teren, ez majd kicsit felkavarja.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a marketingtől tudom ezt, hanem aki tervezi a rendszernek a hangrészét. Teljes tévedés, hogy ehhez úgy kell hozzáállni, mint egy normál füleshez. Ez a virtuális valóság, több szempontból lehet javítani a térbeli hangélményt olyan fizikai kialakítással, amelyet más fejhallgatók nem használnak, és ehhez van szabva a szoftver is. Ez persze könnyen lemásolható, hiszen csak egy fizikai karakterisztikáról van szó. Több cég is készül Rifthez szabott komoly fülesekkel, amelyek az Oculus által tervezett karakterisztikát másolják. De az Oculus célja egy olyan csomag kínálata, ami biztosan olyan élményt ad, amilyet elgondoltak. Aztán ha nem kell az már egyéni döntés kérdése.
-
-=MrLF=-
senior tag
A cikkbe jöhetett volna valami kép erről az Oculus Touch-ról:
Valami kesztyűre gondoltam először, de akkor az majd a jövő fejlesztése lesz, [VR kesztyűk]
Erről van valami kép, hogy hogy jelenik meg az az Oculus Touch a VR-ben, mint saját kéz?
-
tégy úgy, én nem gondolom hogy különösebben vagy-vagy alapon kellene ennek működnie. Emberektől azt kapom, amit a játékoktól nem, és ugyanez fordítva. Mindkettőnek megvan a maga helye és célja.
én akár a könyveknél vagy filmeknél, a játékoknál is a kapott élményt és elmélyedést szeretem, amikor belecsobbanok egy könyv világába pl és átélem aztokat az izgalmakat, amiket a főhős. Most már játékokban is lehet még egy fokkal jobban át tudom élni ezeket a pillanatokat. Szerintem egészen új szintre tudja emelni a történetmesélést. Ami szerintem mindenképp jó, és a futás nem helyettesíti
-
Mert aki most egyhuzamban játszik 12órákat, az miben más?
Szerintem nem azon múlik a dolog, hogy a képernyő fél méterrel előtted van, vagy pedig közvetlen a fejeden...
Nem ez fogja meghatározni, hogy ki mennyit játszik.
Persze eleinte nyilván meglesz az újdonság varázsa, de ha az lecseng, akkor pontosan annyit fognak ezzel is elidőzni, mint egy hagyományos monitorral játszva...Nem értem ezt a végletes gondolkodást.
-
Nagyon kíváncsi lennék rá,ki szeretném próbálni,mert nem biztos,hogy tudnám viselni hosszú távon.
-
Nagy játékos vagyok, de szerintem itt már borul az egyensúly, ez már sokaknál lesz egészségtelen; ahogy valaki korábban írta, tényleg lesznek, akiknek csak virtuális merevedésük lesz.
Kezdek elgondolkodni azon, hogy legközelebb egy AC: Black Flag, Deus Ex vagy Hitman helyett inkább futni megyek, vagy megszexuálom a barátnőmet. Nagyon szeretem a számítógépes játékokat, de ha elképzelem magam azzal a fejemre szerelt xarral, elmegy a kedvem az egésztől.
Jó jövő lesz, amiben milliók ülnek otthon fejükön ilyesmikkel, és szinte csak online, virtuális világokban "élnek"?!
-
-
Bandi995
aktív tag
Asszem elég is volt mára az internetből köszöntem
ON: Bakker tényleg nem lesz levehető az a hagy ne mondjam milyen minőségűnek látszó füles? Nem hiszem el, hogy adott sztereó szutyokra jobban rá lehet szabni az Oculus fenomenális hangalkotó eljárásait, mint egy másik, sokkal komolyabb sztereó fülesre. Két driver az két driver, főleg ebből nem tudom kinézni, hogy olyan különleges lenne, hogy semmi más sem nyújt hozzá hasonlót.
-
egyetértek. Még ha az sdk-t úgy is alakítják, hogy a kis tappancs karakterisztikáját jobban figyelembe vegyék, ezzel max némileg pontosabb hangzást lehet elérni (de a fül, pláne az átlag emberek füle úgysem tizedfokra pontosan hallja az irányt), minden más téren csúnyán el fogja kenni egy normális, minőségi füles. Ez a RealSpace3DAudio, ami a riftben van használva a nyilatkozatok szerint, bőven elég pontos és jó megoldást nyújtott a jelenlegi fülesemmel is (van letölthető demó). Ugyanakkor a hangszigeteléstől a hangok tisztaságáig vagy a mély-közép-magas egyensúlyáig, össze nem lehet hasonlítani az Audio Technica fülesemet egy olcsóbb vacakkal. És az én fülesem még "csak" egy 40-50k körüli szint, ennél jóval jobbak is vannak. De már ez is az a szint, hogy akik próbálták (és olcsóbbakhoz vannak szokva), egyből hallották hogy nem ugyanaz a kategória.
-
teljesen úgy terveztek, hogy biztosan megadja a kívánt élményt
Abu ne haragudj, tényleg, de ez olyan mértékű bullshit, amitől, bármilyen "hifista" a falra mászik. Elhiszem, hogy a Facebook/Oculus ezt a baromságot szajkózza, műszakilag azonban semmi értelme, nélkülöz mindenféle valóságtartalmat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #16 üzenetére
Megkapod a hangzást, csak nem biztos, hogy jobb lesz. Ezért adják hozzá a csomaghoz a saját fülesüket, amit teljesen úgy terveztek, hogy biztosan megadja a kívánt élményt. Aztán vagy leveszed vagy nem. De ők biztosra mennek.
Az 5.1 nem jó. Sztereó kell a VR-hez, mert pontosan kell modellezni a hangok irányát és erre a sztereó a legalkalmasabb a processzorterhelés szempontjából. Az 5.1-en akkor gondolkodhatnak el, ha van dedikált hangprocesszor a rendszerben, amiben megvan az erő, hogy megcsinálja a virtuális térhangzást hat csatornára.
-
az a füles egy sztereo füles. Saját fülhallgatót is be lehet majd dugni felteszem valahova, ahova ezt is. Kétlem hogy kihagynák azt a ziccert, hogy ezzel a sztereo fülessel megkapod a vr hangzást, míg a saját félmilliós sztereo füleseddel nem kaphatod, csak mert nem (szoftveresen tökmindegy melyikre küldöd ki)
Ők maguk jelentették be, hogy ha valaki nem akarja használni a gyárit, használja a sajátját. Igen nagy átvágás lenne, ha nem kapnák meg ugyanazt a hatást, és ezt nem jelentenék be. Sokan nyíltan elmondták már fél, háromnegyed éve is, hogy ők a saját fülesükkel akarják átélni ezt a virtuális térhangzást (amire amúgy alapvetően a RealSpace3D-t használják, ami tökéletesen jól szól normál fülessel. Nem gyártanak hozzá saját fülest.
schawo: épp még lehetne annyiból, ha több hangszórója lenne, mint az 5.1-es füleseknek, de itt még erről sincs szó. Sima sztereo füles.
#17: "nem biztos hogy jobb lesz". Hát egyrészt térhangzásként lehet hogy nem lesz egészen olyan a karakterisztika (annyira pontos a pozíció) de hangzásdinamikában, mélyekben, tisztaságban, zajszigetelésben, stb elhiheted hogy az ATH M50-esem jobban fog teljesíteni mint ez. És az enyém még csak egy középszintű füles, akik 4-500 dolcsis fülesekkel használják majd, nekik magyarázhatod hogy ez a 400 dolláros szemüveggel együtt adott füles jobb hangzást nyújt
Szóval én csak maradnék annyiban, hogy szól annyival jobban a fülesem, hogy azt akarjam használni.
-
válasz
Menthirist #13 üzenetére
Mi is lehetne egy fülesen speciális. Egy fülesben nincs semmi elektronika. Csak egy kéteres tyúkbél (fülenként), aminek a két pólusához hozzá van forrasztva a lengőtekercs két vége, ami pedig egy membránt rángat a feszültségnek megfelelően. A működési elven nem lehet tovább javítani, vagy egyszerűsíteni.
(#14) Abu85
Nem lehet "hozzá optimalizálni". Ez mezei bullshit, bocs. Amit lehet javítani, az a jobb minőségű pontosabb membrán, jobban kialakított terek, jobb lengőtekercs. De ebben a nyomi vacak füles, ami ebbe betákoltak, ez a legalja bárminek. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #13 üzenetére
Az hogy lecsatolható egy dolog, de az Oculus szoftverkörnyezetéhez szabták a teljes csomagot. Lesz egy olyan SDK modulja a rendszernek, amely kifejezetten ezekhez a hangszórókhoz optimalizált. Működni fog mással is, de az optimalizálást a komplett csomag kapja.
-
nem speciális fejhallgatók, elvégre elmondták hogy lecsatolhatod és felveheted a saját sztereo fülesed.
az xbox one kontroller pedig szerintem csak egy kényszermegoldás, mivel a touch túl későn jön, addig meg nem akarták halasztani már a kiadást, pláne hogy a vive elvileg jön még év végén. Úgyhogy szerintem egy kis kereszt-reklámért cserébe kaptak xbox one kontrollereket, hogy legyen mivel kiadni a riftet, ne az legyen hogy még kontrollert sem adnak hozzá, leöntötték bullshit mázzal hogy ezzel a legjobb, aztán hogy ne legyen túl keserű a szájíz ezzel kapcsolatban, megpingelték hogy jön ám a touch is, nem kell félni. Csak később, és külön... Így a szemüveg is kijöhet Q1-ben, de nem gond ha a touch csak Q2-ben jön.
-
vilmos79
csendes tag
Én inkább érdeklődéssel szemlélem, hogy hova fejlődik ez a dolog. Biztos ki fogom próbálni ha lesz egy hely, ahol profin használni is lehet egy kiforrott megoldást, de hogy otthonra nem fogok venni az (szinte) fix. Mondjuk már rég nem vagyok 18 éves, és amúgy is régimódi beállítottságú vagyok, ez biztos közrejátszik. Az meg hogy negatív addiktív hatása is lesz az nem meglepő, rengeteg olyan, akár egészséges dolog van amit ha a megszállottságig eltúloznak akkor káros. Először lássuk meg, hogy mi lesz belőle.
-
#16939776
törölt tag
A leendő VR-függőket és a gyógykezelésük problémáját kihagytad. Elég sok a lelki beteg, aki meg fogja benne találni a valós életéből hiányzó sikerélményt, és meg fog zakkanni ha el akarod tőle venni azt.
Messzire vezet hogy mi okozza ezt a "fejlődést", az biztos hogy nagy az eltérés a jó úttól/arányoktól.
-
> A végén a férfiaknak már csak virtuális merevedése lesz...
> Ja meg a szemészeten megnő az egy szemészre jutó kancsal és rosszul látó betegek száma.
> Szánalmas, hogy ennyire elkényelmesedik az emberiség
> és rohanó léptékkel rombolja az egyetlen élhető bolygót.Van ezek között összefüggés, vagy csak felsoroltál és összefűztél 1-2 hangzatos kijelentést?
-
Dominó85
addikt
Csak én nem látom értelmét ezeknek az eszközöknek? Virtuális, virtuális... mindenhonnan ez jön. A végén a férfiaknak már csak virtuális merevedése lesz... Ja meg a szemészeten megnő az egy szemészre jutó kancsal és rosszul látó betegek száma. Hurrá! Szánalmas, hogy ennyire elkényelmesedik az emberiség és rohanó léptékkel rombolja az egyetlen élhető bolygót.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A fejhallgatóra nagy szükség van ahhoz, hogy ne hányd el magad. Ezek speckó hangszórók, amelyekre rászabták az Oculus szoftvercsomagját.
A Sony csomagjának is a része lesz a Sony PS4-es fejhallgatója, ami tökéletesen felhelyezhető a Morpheusszal. Nagyon fontos, hogy a hang a szem által látottakkal szinkronban legyen, különben az agyad becsavarodik, és hányhatsz az eltérő információktól.
-
Az a füles levehető, ugye?
-
tothmaxy182
őstag
Remélem lesz egy olyan verzió is a piacon, amihez nem jár se az XO kontroller, se a fülhallgató. Ezek csak drágítják.
Amúgy is van egy olyan érzésem, hogy amit az elején hangoztattak árat, azt simán megszorozhatjuk majd 2-vel, de inkább 2,5-tel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Dell asztali gépek
- EAFC 25
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- Nikon z 20mm f/1.8 S Újszerű!
- Eladó egy remek állapotban lévő Google Pixel 9 telefon + az eredeti tokja
- újszerű iPhone 13 Pro Max 128GB graphite grafit független Apple
- újszerű Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49 mm-es titántok 3 év garancia ajándék extra szíj
- Alcatel tablet // GYEREK MÓD // Számla+Garancia //
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest