Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Ezt a baromságot! A stratégia éppen attól (is) jó, ha bonyolult. És még azt sem érted, hogy a tablet nem játékplatform. Az más kérdés, hogy arra is használják.
Ha a vérbeli stratégiát -és nyugodtan vegyük csak ide a turn-based verziókat is-, az általad vizionált szintre butítjuk, az már nem stratégia lesz hanem csak valami szar causal rettenet... -
fasyrt
őstag
Egy Sins of a Solar Empire egy többmagos procit támogató motorral, aa, légyszi, most, tegnapra! Hihetetlen, hogy itt vannak a többmagos genyók meg a sokbit, aztán még mindig lagpartikat játszunk.
-
#65675776
törölt tag
SWINE fénypontjai ebből a szempontból:
Reptér visszafoglalása: a kapu szélessége másfél járműnyi. Az első két jármű egyszerre ért oda, és ennek megfelelően megálltak egymás mellett, elfoglalva a teljes kaput. Bemenni persze egyik sem tudott. Próbáltál volna bármit átvinni a túloldalra, nem lehetett. Simán feltorlódott minden jármű a kapunál. Egyenként nekem kellett mindet elmozgatni valamerre, mert önállóan még csak arra sem voltak képesek, hogy mind más irányba induljon el egy eltávolodási parancsra. És utána a kapun egyenként kellett átvezetni a járműveket.
Sivatagi pálya, nevére nem emlékszem. Felderítőkkel előrementem, meglepő módon felderíteni. Ugye a játék egyik sokat hype-olt újdonsága az volt, hogy a járművek íven fordulnak, nem sarkon. Mikor beleütköztem az ellenbe természetesen egyből elindultam visszafelé a két felderítővel. Minden rendben is lehetett volna, elvégre a felderítők ~1,5x olyan gyorsak voltak, mint az ellen hk-ji. Igen ám, csak a visszavonulás útjában volt két fa, amelyek között legalább kétjárműnyi távolság volt. Ergo simán át kellett volna férnie közöttük a két felderítőnek egymás után. A kijelölt útjuk nyílegyenes volt, simán a két fa között. Erre mit csinál az első? Nekimegy az egyik fának, mert ugye feltétlenül neki kellett fordulnia, szigorúan ív mentén. Utána hátratolatott, és belefordult a másik fába. Aztán utolérte a másik felderítő, azzal is sikeresen összeütköztek párszor. Természetesen az ellen is utólérte eddigre őket, és négy hk bizony pillanatok alatt legyepálta mind a kettőt. Gyönyörű volt. A saját egységeim meg megint inkább azzal voltak elfoglalva, hogy a lehető legtöbbször összeütközzenek egymással, szóval még csak oda sem tudtam érni felmenteni a felderítőket.
Ellenpélda: C&C: TS: hídon állnak egymás hegyén hátán az egységek. Egy engineer-rel át akarok menni a hídon, úgyhogy kijelölöm neki a túloldalon a célt. És csodák csodájára, a hídon levő egységek úgy manővereztek ezen parancs után, hogy az engineer-nek mégcsak lassítania sem kellett egy pillanatra sem, simán át tudott menni a hídon.
-
Lomha 8V
addikt
Hát jó lenne, ha már valamivel felráznák a stratégia piacot, mert nagyon pang.
-
Chrys_
addikt
válasz
#65675776 #13 üzenetére
Swine-t nem láttam, de a Supreme Commander első része is röhejes, amikor egy commandert kb. 5 engineer kísér és 5 perc mire kisakkozzák, milyen sorrendbe induljanak az új cél felé
Éppen ezt a játékot kellene egy jó motorra ültetni. Van második része is, ahol állítólag ezt a problémát már valamennyire orvosolták, de a fejlődési lehetőségeket már lekorlátozták, ezért az első résznek van nagy játékosbázisa ([link]). -
Prof
addikt
válasz
bitblueduck #2 üzenetére
Mar pedig mindig is igy alakultak az uj top csapatok, egy par ember kivalt akik jobbat/mast akartak. Az ido sokszor igazolja van hogy nem, varjuk ki a veget.
A jatekpiac oriasai, nagy oregjei mara tobbnyire kiegtek es penznyomdava alakultak. (sokszor valojaban csak nevuket adva az uj cimekhez) Az uj eloremutato otletek, kis cegektol jonnek. Nem veltlenul viragzik az indie/retro mufaj. Lasd az ev mobil/tablet jateka cimet elnyero (Golden Joystick) XCOM: Enemy Unknown-t.
Halkan jegyzem meg strategiai jatek kategoriat mar nem is inditottak !Szerintem a strategia mufajt nem egy technologia fogja megmenteni, hanem a profin leegyszerusitett jatekmenet. Egyszeruen uj jatekosok, retegek kellenek a mufajnak mert a regi, folyamatosan oregedo retegbol lassan nem el meg. Eleg megnezni a Total War Rome 2 szamait es a szazadik bo"r, sokat szidott Call of Duty Ghost eladasi szamait.
Ami pont azert erdekes, mert regen pont a gyenge hardver miatt volt sok 2D-s strategia, mert real-time-ban nem tudott a vas olyan pixel/poligon szamot mint ma.Egyszeruen a mai fiataloknak bejovo "instant gratification/reward"-ot nem tudjak hozni a strategiak. A kicsit is bonyolult/elnyultott jutalmazasi rendszeru jatekok buknak/vegetalnak, a felnott reteg aki meg szereti oket egyre kevesebbet jatszik.
Mas a szorakoztatas faktor a kulonbozo generacioknak. Ez is olyan mint a konnyuzene, minden generacionak meglesz az adott kort/mufajt kedvelo tomege, amit a masik generacio egyszeruen nem ert, hogy lehet azt elvezni.Nem mellesleg rengeteg ingyenes online flash-es, webes strategia erheto el, amin kielhetik magukat a casual strategiazok akar egy tablettel vagy olcso laptoppal is.
Mindekozben az elso ranezesre 6 eveseknek fejlesztett bonyolultsagu jatekok tarolnak minden platformon.
A jateknehezseg belovese is valtozott sokat. Manapsag egy regi jatekokon felnott jatekosnak minden jatek hard fokozaton elkezdendo, mert kulonben elalszik rajta/soha nem jatszik vele mert unalmasnak/ kihivas nelkulinek fogja talalni.
-
dgabor80
tag
Hat egy jo rts tenyleg jo lenne. Eleg sok Szereny minosegu jatek jon ki meg a neves kiadoktol is...legalabb a latvany jo lesz ezentul. :-)
-
cskamacska
addikt
Ja, felvirágoztatják.
Mint a CoH2 is a hópelyhenként modellezett orosz telével, csak épp a játék lett rosszabb mint a 6 évvel ezelőtti első rész.
Abu: Készül olyan stratégiai játék ahol látványosabban jobb lesz a fizikai motor, mint a 7 éves GEM2-ben?
Én nagyon örülök, hogy az AMD kártyák minden képességét jól kihasználják a jövő játékai, de DX11.2 cigifüst mellett jó lenne, ha a legnagyobb járművek nem akadnának egy kiálló faágban, és nem random number döntené el a becsapódást, hanem hogy a lövedék modellje elérte-e a cél modelljét. -
válasz
wednesday #11 üzenetére
Szerintem az útvonalkeresés az az MI-től függ, nem a motortól. Azt pedig a program készítők fogják megírni, és nem a motort írók.
(#4) freeapro: Azt hiszem, valamiről lemaradtál. Ha másról nem, (például) a Starcraft 2 eladási rekordjairól biztosan. Vagyis van kereset a jó RTS-re...
-
wednesday
őstag
Remélem nem csak a látványban tudnak előrelépni (bár az sosem káros) az ezzel a motorral készülő stratégiák. Hanem pl: RTS-eknél az útvonal keresésben is történik fejlődés.
-
BoB
veterán
"például a Baldur's Gate stílusú alkotások is új grafikai szintre léphetnek"
De jó lenne egy Icewind dale 3 ezzel a motorrral...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bitblueduck #7 üzenetére
Dan Baker mögött meg van egy Faraxis Games. Az, hogy ezt a céget nem ismered még bőven többet raktak le az asztalra, mint az Epic és a Crytek együtt.
-
-
Ruuwa
tag
Esetleg valami jóféle város-építős közlekedés-tervezős játékhoz is jó lenne ez? Csak mert az a műfaj is kb halott, lásd pl SimVillage mint az utolsó élőholt mohikán. Hogy a Tycoon játékokról már ne is beszéljek. Egy Roller Coaster Tycoon 4-ért még sorban is állnék, feltéve persze, hogy nem csinálnak abból is "közösségi-élmény-mindenek-előtt" felkiáltással valami borzalmat.
-
Zimmy88
tag
Én is csodálkoztam, hogy az utóbbi időben kevesebb stratégiai játék jelent meg, pedig szeretem őket, AoE4-et már évek óta várom
-
freeapro
senior tag
De buta vagyok, azt hittem azért nem készül töb RTS mert unalmas és Dune2 óta nem tudnak semmi átütő újdonságot készíteni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bitblueduck #2 üzenetére
Dan Baker például miben kisebb név, mint ők? Ő az egyetlen ember a világon, aki hatékony kódot írt a DX11 deferred contextre. Ezt senki más nem mondhatja el magáról, pedig tucatjával próbálkoztak.
Ha a felmutatott programok képességeit nézzük, akkor Dan Baker számít a világ legjobb programozójának a DX11 képességeinek kihasználása szempontjából. Johan Andersson és Tim Sweeney is elintézte a deferred context annyival, hogy szar a DirectX. Ettől persze még ők is zsenik, de Dan Baker tovább jutott, mint bárki más. Függetlenül attól, hogy nem kizárt, hogy tényleg szar a DX. -
Nem azért, hogy trollkodjak de majd ha összehoztak valamit 2 bejelentésen kívül, akkor lehet beszélni róluk. Ha Tim Sweeney vagy Cevat Yerli beszélne ilyenekről, akkor is kicsit erősnek érezném ezt, hogy "felvirágoztathatja a stratégia műfaját", de ez "csak" 5 fejlesztő, akik civ v-ben voltak, és most alapítottak egy céget 2013-ban.
-
buherton
őstag
"Problémaként a driver modellt és az API-kat említette, melyek úgy vannak tervezve, hogy minden véletlen szituáció ellen védjék a rendszert,"
Ez teljesen logikus. Beágyazott rendszerekben is ahol C++-ban fejlesztenek tiltják a try - catch-et, mert nagyon memória igényes, és kegyetlenül növeli a futásidőt. Viszont ha én adnék ki API-t, akkor minimum, hogy a user error ellen védem saját magamat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3126, 98% Akkumulátor
- PlayStation Network (PSN) ajándékkártyák, feltöltőkártyák áron alul!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2931, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest