Új hozzászólás Aktív témák
-
barankai
csendes tag
-
barankai
csendes tag
ha Te nem talalod meg az a Te gondod... a Hummerekben a 2 iraki haboru ota benne van ha elfolyik olaj/viz akkor is visszamegy a bázisra nano nelkul meg felrobbanna a motor DKorea hadsereg is hasznalja kb egy evtizede es vannak hiteles lab meresek is En eddig tobbfele benzinesben kb ua az eredmenyt latom amirol feljebb irtam tök profi cucc soxorosan megeri az arat persze tudni kell alkalmazni nem a hideg olajba belotykolni... rossz betoltesnel lehet h egyáltalán nem muxik
-
Tailor21
csendes tag
Lassan 3 éve töltöttem bele a chevrolet aveom 1.2 motorjába. 75ezer km-nél járt akkor.
Érezhetően halkabb lett a motor már akkor. Többen megszóltak, hogy nem is hallani a motort. Nekem jó tapasztalatom van vele kapcsolatban, amiket leírnak róla azt igaznak állítom. Most pedig 120ezer km-nél lehet a következő olajcserénél kap újat.
Találtam tesztet is róla: [link] -
Mi5u
tag
Bontóközeli autók kivételével másba nem önteném bele ezeket a löttyöket.
Ez a cikk teljes mértékben a véleményem tükrözi, mint olyan emberét aki "látott már" belsőégésű motort belülről. Ennek fényében mindenki eldöntheti, hogy hisz e a reklámoknak."megneztem a valos nki referenciakat belertve a hitelesitett labor mereseket" - ezeket hol lehet elérni? Gondolom független laboré.
-
barankai
csendes tag
mi 3 autonkban probaltuk ki a nanoenergizert bar valojaban biztos voltam benne h muxik miutan megneztem a valos nki referenciakat belertve a hitelesitett labor mereseket
1.4es Fire es 1.8as porgos Alfa/Lancia motorokrol van szo A hatas felepulese nehany szaz kilometer de a Lancia motornal szinte azonnal betoltes utan Mind3 motor kivalo allapotu es Helix PurePlus van benne A nanoval a motorzaj durvan csökkent (volt h rainditoztam a jaro motorra...) erezhetoen rugalmasabbak haraposabbak lettek es a rezges is csokkent, picit a fogyasztás is. A karosanyagot pontosan nem tudom mondani de a Supertechkel egyutt kb a gyari ertek 10%a a muszakin volt h ujramertek mert azt hittek rossz volt a meres. Ergo a hybrid es zoldrsz szelhamossag a meglevo motorok fustfelhoit kellene megszuntetni. -
pandion
tag
Én már kb egy éve használom. Az én szubjektív megfigyelésem az, hogy érdemi üzemanyag megtakarítást nem tapasztaltam sajnos, ellenben sokkal egyenletesebb lett a motor járása, könnyebben indul, hidegindítást jobban viseli, kevésbé kormol, az optimális olajnyomás elérése előtt is csendesen és egyenletesen jár. Tehát talán valamit csak ér, főleg idősebb autóknál.
-
FPéter
aktív tag
Én ezt az autómba nem biztos, hogy beleönteném, de nemrég hozzájutottam egy régi fűnyíróhoz, ami nagyon füstölt és gyenge volt (Honda HRD536, Honda GXV140 motorral). Olajat, gyertyát, szűrőt cseréltem, de semmi változás.
Gondoltam nincs mit veszítenem, beleöntöttem a nano energizert olajcserekor.
Kb. az első üzemóra után nem füstölt semennyire sem, a hatás 3-4 üzemóra után is megmaradt. A motor levágja az egyméteres gazt is, ahogy kell neki. Melegíteni sem kell már fűnyírás előtt, azonnal le lehet húzni a szivatót. Fogyasztáscsökkenést nem tudom, fűnyírónál ez nehezebben mérhető és annyira nem is fontos.
A Small Engine verzióját én mindenképp ajánlom fűnyíróhoz, mert a motornak másképpen nagygenerál kellett volna, vagy ment volna a roncstelepre. Ezt a 2500 forintot mindenképpen megérte, mert van egy jó fűnyíróm. A Tescoban még lehet kapni, talán olcsóbban is, mint a neten.
-
manoska
tag
válasz
schneechaos #52 üzenetére
Köszi,gondolkodom a vásárlásán!
-
schneechaos
újonc
Sziasztok! Amiatt regisztráltam ebbe a fórumra, mivel elég kevés információt találtam a nanoenergizerrel kapcsolatban.Most viszont szeretném másokkal megosztani az aktuális tapasztalataimat. Az alap problémám 100000 km körül kezdődött. Az általam 10 évvel ezelőtt vadiújként vett középkategóriás autó eddig olajcserétől olajcseréig nem igényelt semennyi utántöltést. Ekkor viszont elkezdődött az olaj fogyás közelítően lineáris növekedése. Egy idő után 5W-40-ről át kellett állnom 10W-40-re de sajnos ez sem segített túl sokat. A legutolsó időkben (s=255000 km) már a kezelés előtt 6dl/1000km volt a fogyasztásom, és a kipufogó vége belűről totálisan fekete, olajos volt. Mindent végigolvastam a neten a nanoenergizerről majd elballagtam a "Técső-be" és vettem egy adagot. Beöntöttem az olajbeöntő nyíláson a teljes mennyiséget és vártam a változást. Kb. 50 nap alatt tettem meg 2000 km-t, fokozatosan halkult a motor hangja, ugyanígy a kipufogócső is tisztult, már csak egy 10%-nyi olaj marad a cső végében, és egyértelműen nyomatékosabb lett az autóm, majdnem annyira mint újkorában. Azóta alig töltöttem új olajat, de a végső mérés 1000 km múlva lesz, akkor ugyanis olajcsere jön és a régebbről megmaradt Ca...ol 5W-40 et töltjük bele. Ekkor kiderül teljesen jól mérhetően hogy a nano hogyan teljesít
Fogyasztáscsökkenésről nem tudok egyenlőre beszámolni, mert a referencia útvonalon, majd csak karácsony előtt fogok menni, megígérem ekkor majd megosztom veletek az ilyen irányú tapasztalataimat is. Összegezve: meglepően jó minőségű és hasznos terméknek tűnik nekem. Az elkövetkező időben még néhány alkalommal jelentkezem és beszámolok az újabb fejleményekről.
-
0vak
csendes tag
Szevasztok beletőltés után pár km és nappal később valamivel halkabb lett a motor valamit csinált vele az biztos. Motor halkítónak jó
Sajnos német ország fele cserben hagyott az injektorom valami eltömődés miatt úgyhogy a teljes k-jet injektor csere után a fogyasztás különbség nem igazán hitelesen mérhető.
de az biztos hogy nem ártott a motornak.. egész halknak mondható így 400.000 környékén -
JanoXP
aktív tag
hello... nos, nekem sokkal halkabb lett a kocsim, a fogyasztását azért nem tudom igazán megmondani, mert közben kiderült, hogy a computerem is rossz volt és rossz jelet adott a motornak, így az vélhetően több benzint nyomott a motorba. Ami biztos, hogy a mostani átlagfogyasztásom - normál vezetési stílus mellett - városban 7,7 l/100 km, autópályán (130 km/h mellett) 6,4 l/100 km. És ez egy 19 éves 1,3 literes benzines motortól, ami eddig 210 ekm-t ment összesen...
-
pandion
tag
Hali!
Vannak tapasztalatok? Érdekelne mi lett. Egyébként egyáltalán nem tartom hülyeségnek. Egy 2-300 000 km-t futott motorban lehetnek olyan kopások amik csökkentik a teljesítményt. Akár mikroszkópikus méretű karcolások, kopások is okozhatnak ilyet. Erre simán el tudom képzelni, hogy segít ez a lötty. -
0vak
csendes tag
Hi all a teszt alanya egy 88as 18.benzin 80as audi nemsoká indul németországba közel a 400.000km hez
ha "megérkezik " és internethez jutok megosztom a taopasztalatokat...
kb 3 hét múlva re komment..... -
JanoXP
aktív tag
Én vettem egyet. 6000 Ft nem a világ. Egy 18 éves Mitsu Colt 1,3 autóm van... Most volt egy apró motorfelújítása (gyűrűk, dugó, stb., meg légtömegmérő és lambda szonda csere). A korábbi 10 literes fogyasztásom így visszaesett 8-ra. Kíváncsi vagyok, ezt tovább lehet-e csökkenteni. Ha valakit érdekel, megírom majd ide a tapasztalataimat (motorkompresszió változás, dinamizmus változás, fogyasztás változás, károsanyag kibocsátás változás) ha lesznek...
-
Kelcsiot
újonc
Még szerencse, hogy csak szagértő vagy és nem szakértő. Ki mondta, hogy Lamborghinibe öntik bele azt az adalékot? Ezt te találtad ki. Kifejezetten nem Ferrarikhoz és Lamborghinikhez találták ki, hanem Józsi bácsinak a 15 éves Suzukihoz, meg Pistának, aki széthajtotta a 3 éves Golf GTI-jét. Akiknek ilyen autója van (Lambo, Ferrari, stb), magasról lekakálja, hogy mennyit fogyaszt a verdája és valószínűleg nem kell a teljesítmény növelésen sem gondolkoznia. A termék pedig erről szól. Neked kellett volna gondolkozni, mielőtt ezt a baromságot leírod. A Loreal sampont sem Piroska nénivel és Gizikével reklámozzák, hanem topmodellekkel. És hidd el, ők használják legkevsbé a Loreál termékeket. Viszont csomó Piroska néni, meg Gizike használja.
A termékről amúgy semmit nem tudok (de legalább elolvastam a weboldalukoat), szóval annak pozitív vagy negatív hatásairól nem tudok nyilatkozni. Azt sem értem, hogy a többi okostojás miről beszél, amikor nem használják és utána sem olvasnak, csak elméleteket gyártanak.
-
bambano
titán
elvileg nem fordulhat elő, hogy két olaj vagy olajadalék üsse egymást. szóval elvileg ha mondjuk molos olaj után shelles olajat öntesz a motorba, nem kellene, hogy kiüssék egymást.
de csak elvileg. nem tesztelhették az összes olajat egymás ellen, tehát gyakorlatilag előfordulhat, hogy valamelyik adalékanyag kicsapja a másikat, és akkor az olajból hirtelen smirgli lesz. nem gyakori, de elvileg előfordulhat. -
8th
addikt
Erről az egészről egy másik reklám jut az eszembe. Abban egy fényezés javító filcet akarnak elsózni. A karcolásra csak húzol egy csíkot vele és szia kész is. Összeépül a két anyag és a fényezési hiba már a múlté. Persze fél percenként kihangsúlyozták, hogy bármilyen fényezést kijavít. Nem gyenge agymosás ...
-
Armahun
addikt
Ezt előszeretettel használják ócska öreg dízelek eladása előtt.
A vevő örül, hogy milyen szép hangja van, az eladó is hogy végre megszabadult töle.
Aztán 1-2 hónap után kikopik a lötty és a vevő már nem is örül annyira. -
No-kia
addikt
én nemrég szétrúgtam az enyémet(igen,néha után kellett volna tölteni, hogy legyenbenne olaj) ,több olajat eszik lassan,mint benzint,kíváncsi vagyok az ilyen "csodalöttyök" mit érnének el nálam, de 5 ezret nem ér meg
-
Raucher
tag
OK!
Ma még nem ismerjük a pontos technológiát. Valahol láttam egy filmet - megkeresi a akit nagyon érdekel - abban mutatták azt a technológiát, amivel 1 molekula vastagságú réteget vittek fel a megvédendő anyag felületére. Ezek a molekulák egymást taszítják, viszont kötődnek a gazda felülethez. Ezzel számos tulajdonsága javítható a felületnek. Ezzel jelentősen növelhető a kopásállóság is. De eléggé drágák ezek a technológiák. Lassan terjednek.
Addig még bőven lehet löttyöket forgalmazni. (Meg utána is, mert érdektelen, hogy használ vagy sem, de legalább ne ártson.)szerk.
(#24) D1Rect:
A kopott motort javíttatni kell. A halottakon sem segít a beöntés, csak elfoglaltságot biztosít. -
Raucher
tag
Ez bizonyosan nem lehetséges. A löttynek oldódnia kell az olajban. Tehát a friss olajba is kell löttyinteni, hogy ne a kicsapódott anyagot oldja vissza.
Elméletileg ismerünk olyan felületkezelést, ami tényleg a nanotechnológiát alkalmazza. A kismértékű felület sérülést önmaga javítja ki a felületvédő réteg. Ha ez a réteg eléggé erős a henger és a gyűrűk kezeléséhez, löttyekre sem lesz szükség. Sőt, elfelejthető a kopás, és az olaj használata is. (Bár addig még sok adalékot fognak reklámozni, amíg valóban használható technológiává fejlődik a tudomány.)
-
Иван
őstag
Miért kellett ennyiszer használniy a "lötty" szót? Végére már kvára idegesített.
-
Vladi
nagyúr
Agymosást nézel? Jáááj!!!
(#7) D1Rect:
Ha ezsi az olajat az autó, szerelő kell neki, nem lötty.
Persze mire elér a
harctérrőlutcáról a szerelőig, addig jó. -
bambano
titán
elvileg csökkenthetné a motoron belül a belső súrlódást, elvileg növelhetné a motor teljesítményét azáltal, hogy kopott motorban eltömíti a karcokat a henger belső falán, a kettő együtt elvileg csökkenti a fogyasztást.
elvileg.
a gyakorlat szerintem az, hogy ha nem 35 éves ladakocsid van, akkor a modern motorok belső felületkezelése elég jó már ahhoz, hogy ne kelljen ilyen trükköket használni.
gyakorlatilag semmire nem jó, szerintem.
-
bambano
titán
Pedig igaz, ilyen létezik, az amerikai hadsereg fejlesztette ki, hogyha úgy lőnek meg egy harcjárművet, hogy elfolyik belőle az olaj, annyi ideig képes legyen motorolaj nélkül menni, amíg kimenekül a frontvonalból.
Prolong néven árulják az usákok, metabond vagy hasonló néven ment nálunk sokáig. Ez itten csak annyiban másabb, hogy a kis méretek miatt felvették a nanotechnológiás jelzőt, holott ez nem az.
-
Ha igaz lenne, akkor az autógyártók előírnák a használatát.
De mivel nem igaz, ezért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik
- Apple asztali gépek
- Milyen videókártyát?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...
- R7 9800X3D/XFX 7900GRE/2x16GB DDR5 6000Mhz/2TB NVMe SSD
- Szép állapot!! Hátlapon kisebb kopások!!! Samsung Galaxy S20 FE SM-G780G/DS - világoskék
- MacBook Air M1 / 2020 / Ezüst / 13" / 256 GB / 8 GB / DOBOZ / GYÁRI TARTOZÉKOK /
- Nagyon szép állapot!!! Samsung Galaxy A13 SM-A137F/DSN - fehér
- i5 HP Pavilion DV7 laptop
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3138
- magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintőkijelző
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E14 G1: i5-10G I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest