Új hozzászólás Aktív témák
-
Dtomka
veterán
Most néztem meg Otherworld videóját, és neki mi a véleménye Alicia Vikander -ről?
[Megtört az átok?! - Tomb Raider ]Hogy pont is kerüljön, h jó szereplőt választottak új Tomb Raider lánynak....!
30+ vok így nem hiszem hogy mai fiatal vagyok, de az is igaz pár évet letagadhatok
(#133) laposonly11
Van akinek az a Nő is bejön, hidd el... -
Abu85
HÁZIGAZDA
PPLL mellett igen. Shortcut mellett az IOT azért sokkal gyorsabb.
Nincs jelentősége a hajszálak számának. Azért sorrendtől független átlátszóság. Ha sorrendtől függő lenne, akkor lenne jelentősége, de ilyen formában képtelenség az átlátszóságot megoldani, pont azért, mert túl sok a hajszál.Meg tudja csinálni. Rakja maxra a grafikát a Tomb Raiderben, még a 4x SSAA-t is kapcsolja be. És meg is kaptad ezt az eredményt. Elvégre maga a kép a játékból van kilopva, csak az egyszerűség kedvéért fix a jelenet, hogy mindig le lehessen ugyanazt fényképezni.
Írtam, hogy miben van TressFX és miben HairWorks, de akkor még egyszer, sőt leírom a verziószámot is:
TressFX 1.0: Tomb Raider
TressFX 2.0: Lichdom Battlemage
TressFX 3.0 variáns (PureHair): Rise of the Tomb Raider, Deus Ex: Mankind Divided
TressFX 3.0: Monster Hunter Online
TressFX 4.0: Justice Online (ez sok néven fut: The New Justice, Treacherous Waters, Ni Shui Han, de ugyanaz a játék)HairWorks 1.0: Call of Duty: Ghosts, Far Cry 4, The Witcher 3: Wild Hunt
HairWorks 1.1: King of Wushu -
A TressFX nem egy fix terhelést csinál. Ha az FPS csökken, akkor a hajszálak száma nem csökken, de frame-ek száma igen, így a TressFX ezzel arányosan kevésbé terhel. Az OIT nem valami szimulációs csoda, hanem egy gyors blending megoldás sok átlátszó objektumra. Ha nincs OIT, akkor vagy lassú lesz vagy nincs átlátszóság, aminek következtében a hajszálak túl vastagok lesznek, s az eredmény Skrillex:
-
Hokunda
senior tag
válasz
Blazs120gl #123 üzenetére
Értelemszerűen nem ping-pongozik
Vmi tengerparti cucc, jóval nagyobb ütővel mint az asztali.
-
Resike
tag
Most komolyan fentebb írtad hogy 60%- megy el az IOT-re. Ha jól tudom akkor az FPS csökkenésével nem fog a hajszálak száma csökkenni. Úgy gondolod hogy nincsen olyan scenárió ahol a kisebb harvderen ugyanaz az effekt nagyobb százalékot fog benyalni a rendelkezésre álló erőforrásokból?
Az meg nettó átbaszás hogy hogy egy olyan kép kerül tesztelni valamit amit a felhasználó a büdös életebe nem fog látni, de látom 127 vérhívő jött bólogatni a cikk alá, és egy valakinek tűnt fel hogy lehet rá kéne nyomni a start campign gombra.Igen mert a TressFX sokkal elterjedtebb van van 2 játék amibe használják, minden beleölt cent befektetési aranybánya.
-
Nissifer
tag
Nvidia hairworks évek óta tudja ezt. Igaz, nem olyan trash fx, mint az amd+ati.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De azért tudod, hogy 200 fps-hez sokkal gyorsabb hardver szükséges, mint 50 fps-hez, tehát maga az effekt is sokkal gyorsabb lesz az erősebb hardveren.
Játékból származik a kép. Az Eidos küldte ki mindenkinek még, amikor megjelent. Aki akarta, elkérhette azt a programot, ami a játék megléte esetén külön grafikai beállítások mellett leképezte neked ezt a jelenetet.
Arról meg igazán nem tehet senki, hogy az NV a HairWorksöt nem fejleszti. Nincs igény, nincs értelme pénzt rakni bele. Ők szívesen fejlesztenék, ha lenne érdeklődő, de ugyanazt a pénzt olyan effektekre is el tudják költeni, amit a partnereik használnak is.
-
Resike
tag
Köszi az ovis matek még nekem is megy, csak rohadtul nem százalékot eszik meg mint ahogy te állítod. Ugyanis ami 200 fpsnél X ms számítási időt eszik meg az 50 fpsnél is annyit fog.
De persze nem én írok cikkeket ahol a tényalapú újságíró pre-renderelt videóképeket hasonlít össze a dimanikusan in-gameben renderelt-el:
https://prohardver.hu/hir/velemeny_tressfx_kontra_hairworks.html -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az OIT azért fontos, mert túl sok hajszál van ahhoz, hogy a szimpla sorrendtől függő átlátszóság alkalmazható legyen. Egyszerűen nem futna normális sebességgel. Emiatt egy sorrendtől független megoldást kell alkalmazni, ami garantálja, hogy a haj nem fog úgy kinézni, mint egy spagetti, hanem tényleg abban a sorrendben jelennek meg a hajszálak, amilyen sorrendben vannak magán a hajobjektumon is. Ez egy kritikus funkció, el nem lehet mondani, hogy mennyire fontos a haj megjelenítésénél.
Az OIT igazából nem algoritmus, hanem egy eljárás. Magát a koncepciót pedig végképp nem az AMD találta ki. A tényleges implementációk tekintetében persze rengeteg megoldás létezik az OIT-re. A TressFX kettőt is kínál. Az egyik az általános per-pixel linked lists, ami közel sem az AMD találmánya, míg a másik az újabb shortcut, amit valóban ők dolgoztak ki. A fejlesztők eldönthetik, hogy melyiket használják. A shortcut előnye, hogy veszettül gyors, de nagyon kényes is, így nem minden architektúrán érzi jól magát. A PPLL eléggé általános, szóval az mehet mindenre, csak nem túl tempós a drágám.
A TressFX megközelítőleg sem csippent le 30-40 fps-t. Manapság inkább max -15%-ba kerül. -
Resike
tag
És miért is olyan fontos az az OIT azon kívül hogy mert ez van implementálva az AMD által?
Én úgy gondolom hogy nem az élethűség lenne itt a fő szempont hanem esetleg valamilyen játéktechnikai megvalósítás ésszerű erőforrás használat mellett, ugyanis amíg a hasonló ficsőrök lecsippentenek 30-40 fps-t a játékból az atyaúristen sem fogja őket bekapcsolni. És úgy gondolom hogy jelenleg ez a legnagyobb visszatartó erő itt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A PhysX erre máig nem alkalmas. Ha az lenne az NV nem csinálta volna meg a HairWorks-öt. Vagy gondolod, hogy ugyanannak a problémának a kezelésére megéri két megoldást alkalmazni? Annyira speciális problémakör a haj fizikai szimulációja, hogy a hagyományos cloth fizikai algoritmusok nem szabhatók rá. Baromira mindegy, hogy milyen motor van a játék alatt, vagy hogy milyen fizikai motor. Egyszerűen nem tudod kezelni a hajat ezekben normálisan. Láthatod a videón is, hogy mennyire szenved a szimuláció az extrém gyorsulással. Persze akkor ez jó volt, csak azóta születtek sokkal jobb megoldások.
A hajnál egyébként nem is alapvetően a szimuláció a kritikus szempont, hanem az OIT alkalmazása. Maga a szimuláció igazából a munka elég kis része. Talán a 20%-a sincs. A számítási kapacitás 60%-a az OIT-re megy el. A maradék 20% az önárnyék és az AA. A Hairworks valószínűleg azért nem fejlődött tovább 2016-tól, mert már az alapja van félrefejlesztve, így nem tudják integrálni az OIT-t gyors formában. Itt majd az NV-t a ROVs mentheti ki ebből, csak arra is meg kell várni a gyors hardvereket. Jelenleg a ROVs igen lassú eljárás, hacsak nincs egy Vegád, de abból meg nincs sok a PC-kben, tehát erre építeni hülyeség fejlesztői szempontból.
(#106) b. : Abban sem PhysX volt a haj, hanem egy QQ Dance 2-be fejlesztett speciális CPU-s algoritmus. Hajra sosem működött a PhysX a gyakorlatban. A ruha amúgy PhysX volt benne.
-
Pedig igaza van, annak idején még mérések is voltak, hogy a CPU-t terheli a hajszimuláció és mennyire, nem a GPU végezte azt az Alice-ban. Annak idején egyébként az verte a TressFx akkori verzióját.
Volt hasonló szintű NV nek is, valami modelles játékban vagy demoban szimulálták. kifutón mentek és lobogott a hajuk meg a szoknyájuk ilyesmi, Igazi japán manga csajok voltak -
Abu85
HÁZIGAZDA
2016 óta nem frissült a HairWorks. Pedig még mindig nincs benne OIT, ami a meghatározó eleme haj leképezésének, hogy elkerülhető legyen az úgynevezett spagettihatás. Ergo még a TressFX 1.0 leképezőtechnikájának szintjét se éri el. Azóta már megjelent három új TressFX. A legutolsó még SDF-et is kapott, tehát a HairWorks-nek már a kapszulametódust is dobnia kellene, hogy lépést tartson. Ez innentől kezdve pénzkérdés. Megéri-e ebbe úgy befektetni, hogy a fejlesztői oldalon nincs senki, aki ezt felkarolja. Biztos lenne rá a pénz, csak ha nincs érdeklődés, akkor minek fejleszteni. Az erre szánt pénzt olyan effektekre is el lehet költeni, amelyek érdeklik is a fejlesztőket.
A DX11 egyébként semmiben nem korlátozza a TressFX vagy a HairWorks működését. DX12 portjuk is van, igaz a HairWorksnél ez nem publikus, de ettől odaadják, ha kell.
-
Resike
tag
Megfeneklett hát persze, megint nem nVidia bash és AMD magasztalós cikkről van itt szó kérem. Inkább a DX11 technológiai korlátai és az érdeklődés hiánya (ebben egyetértek) az okozó itt. Egy kicsit távol vagyunk még a Square Enix féle DX12-es demótól ahol minden hajszál 8k x 8k többrétegű textúrával renderelnek.
A TressFX mérföldekre elhúzott meg a PureHair féle magasztalást is mindenki alátámasztja aki játszott az új Tomb Raiderrel is. Vagy mégsem. A Star Citizen-ről meg majd akkor mesélj ha megjelenik, ennyire nem kell a jövőben élni mint az AMD.
-
Rickeffe
aktív tag
Technológialilag üdvözlendő, de kár, hogy az újabb játékok mintha kb. ezekre a technokógiákra alapoznának és kész. Atomerőmű kell egy játékhoz mert a fű meg a haj.
Félreertés ne essék, nyilván nem kell az őskorban ragadni de vannak játékok amiknek a grafikáját le tudod butítani a végletekig ha akarod vagy eleve nem a látványra mennek és mégis rengetegen játszanak vele. Több év után is. Mert maga a játék/játékmenet olyan. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Messze volt a klasszisokkal jobbtól. A lényeg, mint az transparency, a self-shadow, vagy az analitikai AA hiányzott róla. Emellett a szimulációja sem GPU-val volt megoldva, hanem CPU-val, így sokkal kevesebb hajtincs megjelenítése volt lehetséges. Emellett a lineklt videóban a szimuláció sincs rendben. Nem kezeli az úgynevezett extrém gyorsulás problémáját. Mondjuk persze ezt a TressFX is csak a 4.0-s verziótól kezdve oldotta meg.
(#97) Resike: Köze nem volt az NV-nek ahhoz a hajhoz. Ez gyakori tévhit, de régebben még egy interjúban elismerték a fejlesztők, hogy az teljesen a saját fejlesztésük. A PhysX akkor ilyenre nem volt alkalmas, és igazából ma sem az, ezért fejlesztett az NV saját hajszimulációt HairWorks néve. Az más kérdés, hogy a HairWorks fejlesztése két éve megfeneklett. Hiába van mit javítani rajta, nincs érdeklődő, így pedig nem éri meg pénzt rakni bele. Emellett az is hátrányos, hogy a konkurens TressFX mérföldekre elhúzott a technológiailag. De ez is csak azért van, mert a HairWorksszel ellentétben a TressFX-be raknak pénzt, illetve az is nagy húzás volt az AMD-től, hogy MIT licenc mellett kiadták a forráskódját, így maguk a fejlesztők nem is igazán az effekt irányába lesznek érdekeltek, hanem az eljárás irányába, amit kedvükre módosíthatnak. Így született meg a PureHair az Eidos stúdiókon belül. De például a Star Citizen is saját megoldást fejleszt a TressFX-re építve. Ezt a HairWorksszel nem lehet megcsinálni.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
GodGamer5 #93 üzenetére
RX460-al ha bekapcsolom, akkor akár 20FPS alá is benézhet a játék 1080p-ben, Ultimate preseten. (Ultra + TressFX) Főleg, amikor Lara fejét mutatja az átvezető, akkor az FPS-től el lehet búcsúzni. Anélkül Shantytownon kívül tökéletesen fut a játék.
Ha Enji Night kerülne Lara szerepébe, akkor elmondhatnánk, hogy Larát egy magyar játssza.
-
J.Hetfield
aktív tag
Jo tudni, hogy ilyen fontos teruleteken dolgoznak. Kit erdekel, ha szaggat a game mint allat a csucs Nvidia kartyan 30 fps mellett. Engem ugyis csak a boob physics erdekel. Ja es most mar a hullamos hajzat.
-
Puma K
nagyúr
válasz
GodGamer5 #93 üzenetére
A TressFX-el csak a 2013-mas Tomb Raider-ben találkoztam szerencsére. A karakter haja nem ritkán a karakter valamely testrészébe lógott nem pedig rá hajlott, lapult, simult vagy amit éppen kellett volna.
Ehhez képest az Alice: Madness Returns-ben, ami 2011-ben jelent meg (2 évvel az említett TR előtt) ami volt hajszimuláció klasszisokkal jobb volt a gyakorlatban: [link] - [link]
-
ViZion
félisten
Ha már got...
-
Dtomka
veterán
-
-
Alternatívát ajánlok:
Képzelj el egy a 90es évek eleje táján játszódó baywatch "szimulátort", ahol a szőkék göndörök (és pattogósak), de ha a vágy tárgya más volna (..ha valakinek az kéne..) akkor akár Hasselhoff mellhasának szimulációjában is ez a függvénycsomag be tud segíteni -
-
ne haragudj, az enyém is csak egy vélemény de ha ezek közül bármelyik játszaná Lara-t, én nem nézném meg a filmet. Akkor már tényleg jobb a mostani jelölt...az elsőről és harmadikról még véletlenül sem tudnám elképzelni, hogy túlélne egy napot is a városon kívül, ahol nem lehet hitelkártyára hamburgert venni, a 2. jelölted pedig 43 éves...
ha már bollywood bulvár színészek közül válogatunk akkor már a felkapott Jennifer Lawrence, de neki sem tapsikolnék.... -
winhate
őstag
Csak nekem szúrt szemet ez ?
"Elméletben tehát eddig is lehetett göndör hajmodellek létrehozni"
-
Dtomka
veterán
"Felfújt száj, felfújt mellek" Na ez ami nem illik rá!
Nem tudod ki az a Mila Kunis? Ha nem láttad a filmet, nézd meg, sztem jó film! (nem kell rám hallgatnod, de "pár" filmet láttam már
) 0:11 igen Ö az
Barátság extrákkal szinkronos előzetes+1
(Charlize theron - Hancock
+2
Scarlett Johansson pl - Lucy, is nagy kedvencDe első helyen, Rachel Mcaddams legalábbis nálam! - Hisz Ö tényleg néha már már elbűvölő
És ha nem is göndör, de már majdnemNem csak ilyen filmet nézek mert az egyensúly fontos! Csak azt nézem meg, ami jó
És, h on is legyek. Kíváncsi vagyok melyik lesz az a játék, mely a TressFX 4.0+ fogja alkalmazni. Még mindig azt gondolom, h a TR új része. De lehet az is, hogy a FIFA-ban is...
-
Vesa
veterán
Így is szarul futnak a friss játékok, ha még ezt is ráeresztik a maga x millió szálankénti szimulációjával, akkor lesz csak szép belassulás. Mindezt azért, hogy a szöszi göndör legyen, ami ráadásul ma nem is divat...
-
-
csakdzsó
tag
Na várjatok má,mennyi göndörhajú bányász vala?
Mer ha a bunkó vájár dajert mer venni,akkó rája kell szólni hogy ehhez kevés a hardver.
-
milkabrams
őstag
+göndör haj=-30 fps...
-
h-yle
addikt
Olyan mindegy. Bányászokon kívül senkinek nincs AMD kártyája...
-
Egon
nagyúr
Kellett ez, mint egy falat kenyér.
Nem is értem, miért nincs még mozgalom a göndör hajúak részéről, hogy ők dizskriminálva vannak a játékokban, és ezért csillió dollár kártérítés illeti meg őket a kiadók részéről... -
Skullwipe
senior tag
"it's a free estate" bámulatos, hogy mik vannak már, hova fejlődhet ez még
nagyon jók a példáitok xD -
Dtomka
veterán
válasz
Interceptor #28 üzenetére
Azért ne essél túlzásba!
Szerintem pedig igen.
(#48) wildpig
Engem nem. Szerintem hihetőbb karakterként hat, mint 1 Pamela Andreson féle plasztikkeblű...(Esetleg még Mila Kunis lenne jó választás. )Ennek a filmnek (játéknak) nem arról kell(ene) szólnia.
Aki emlékszik a játék első részére, nem a csöcsök miatt szerettük.... -
pmheros
őstag
Szeretném felhíni a figyelmet, hogy a göndör hajas cikkben a szemléltetés egy hullámos hajjal történik. Vagy a kép változzon vagy a cikk megnevezése. Nem vagyok fodrász.
-
wildpig
tag
válasz
kriszpontaz #55 üzenetére
" E termék tartalma esetleg nem megfelelő minden korosztály számára, vagy munkahelyi megtekintéshez."
Akkor majd csak délután nézem meg
De a kezdőkép alapján itt már vannak csöcsök -
Puma K
nagyúr
-
wildpig
tag
válasz
laposonly11 #19 üzenetére
Számomra sokkal folyamatosabbnak tünik a konzolos 30fps, mint gépen ugyanennyi. Diavetitésnek semmiképpen sem nevezném, bár én csak 60fps-sel játszok gépen, lehet azért nem taglóz le a különbség.
-
thomasvold
őstag
Hát jól kezdődött a reggelem, élmény volt látni és olvasni a kommenteket
-
atike
nagyúr
...csak bírja az ember pénztárcája a vga-t hozzá....
-
Dr. Romano
veterán
Erre vártam. A GimmickFX 6-ban már be is lehet dajeroltatni a hajat.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
Steve_Brown #31 üzenetére
Inkább kikapcsoltam, mert megeszi az RX460-amat (2013-as TR), és gyakran bugos is.
-
-
#74018560
törölt tag
A következő verzióban pedig már töredezni is fog meg korpásodni?
Bár a csaj már így is elég ronda
-
Blazs120gl
aktív tag
Ez nem semmi. Látom az AMD-nél gőzerővel dolgoznak az iparág legégetőbb problémáin.
Tudom, tudom, szőrszálhasogatás.
-
snecy20
nagyúr
Kérdés az, hogy pöndörödhet is?
-
Steve_Brown
senior tag
És a vége az lesz mint a 2013-as Tomb Raiderben és annyi más játékban.
A haj simán átlóg a karakter nyakán/vállán, csak most már kunkorodva -
-
tibaimp
nagyúr
Már megérte benézni, olyanokat röhögtem a hsz-eken.
Köszi! -
Televan74
nagyúr
+1 ficsőr!
Eddig egyik oldalon sem lett osztatlan siker a hajszimuláció. Mi lesz a következő? A p..a szőr?
-
-
Tyrel
őstag
Igen ez nagyon jó, hogy a TressFX-el lassan helyettesíteni lehet a Csubakkát játszó színészt is az SW mozifilmekben, de mégis mit ér ez a tech ha nincs sehol használva?!...
Eddig egyedül csak a TR-ben láttam, és ha jól tudom ott is csak egy viszonylag korai verzió működött és csak Lara haján, nem minden karakterén... Ez így semmi.
Pl. egy Cyberpunk 2077-ben megnézném, remélem nem arra a tré HairWorks-re bök megint a CD Projekt Red.
-
snecy20
nagyúr
A 3D gyorsítás 22. életévében végre eljutottunk idáig.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szóval NV-s szivárgást akarsz? Ahhoz sok szerencse kell. Az NV a nem publikus adatokat kis csoportoknak küldi el, vagyis ha valahonnan szivárgás van, akkor nagyon gyorsan le tudják vadászni, hogy ki volt az. Emiatt nincs tőlük jó ideje sok pletykált adat, maximum nagyon közel a megjelenéshez, amikor már bővül a bevont emberek száma. Ez van. Az Intel és az AMD ilyen szempontból sokkal bénább, csak a nagyon fontos adatokat védik.
-
Bandit79
aktív tag
....de csak akkor rakjanak be ilyet konzol játékba,ha megoldották a játékos környezetet normális lagmentes sebességgel és nem agyonmosott tereppel, mert nem bírja a vas...(mert ugye kell a népnek nyomni a 4k-t ,de a nyílt terepet meg nem bírják az agyon ajnározott konzolok. Mert kell a szarna k a göndör haj ,ha ez miatt elvesznek mondjuk a látótávolságból..
-
Na akkor végre le tudnak engem is modellezni a játékban.. sokáig kellett várni
-
Dtomka
veterán
Lehet, hogy a Tomb Raider új részében Lara Croft, göndör hajjal fogja megmenteni az emberiséget a teljes pusztulástól?
De viccet félretéve, a film tuti jó lesz és sztem jó választás az U.N.C.L.E emberei-ből a bájos "bige".
A jövőben talán egyre több játékban fogják alkalmazni, hiszen sokat hozzátehet a realisztikussághoz.
Nvidia is lép valamit? Physics? -
djculture
félisten
TressFX Erről a fosról az jut eszembe mikor Lara haja néha eltűnt és kopaszon kellett vele harcolni. Amd-n vagy nvidián nyolcféle anomáliát adott hozzá a játékhoz ez a sz@r, mire nagy nehezen kipatchelték és bele tettek fokozatokat illetve kikapcsolási lehetőséget Ez minden pénzt megért...
-
Barchobázás Abuval:
- Senderedik?
- Igen.
- Kunkorodik?
- Igen.
- Pöndördik?
- Igen.
- Akkor TressFX 5.0! -
Remek,jöhetnek a mitesszerek.
-
Ispy
nagyúr
Yuhéjjj, végre!
-
"A konkrét részletek csak később derülnek ki, így egyelőre képekkel sem tudunk szolgálni."
Bulvár blikk, de mindenképpen izgalom fokozó. Több ezren várják most a folytatást tűkön ülve..
Ilyen híreknek akkor lenne értelme, ha megjelent, működik, konkrét infók, tesztek vannak róla. Szerintem.
Más cégeknél nincs ilyen infó amit be lehetne harangozni?Uborkaszezon
Új hozzászólás Aktív témák
- Bluetooth hangszórók
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Milyen okostelefont vegyek?
- Diablo IV
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Így használod a ChatGPT-t
- Xbox Series X|S
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6800 XT 16GB Garanciával!
- Asus DUAL-RTX5070-O12G nVidia 5070 12GB GDDR7 OC videokártya bontatlan dobozában eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 GAMING OC - Új, 3 év garancia - Eladó
- Gigabyte GeForce RTX 2060 6GB Garanciával!
- Gigabyte Geforce GTX 1070 G1 Gaming 8GB Garanciával!
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3107, 100% Akkumulátor
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Iphone 15 128GB // Számla + Garancia //
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3354
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B550 Vision D B550 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest