Új hozzászólás Aktív témák
-
Depression
veterán
Nem teljesen értem ezt a nem voltam net közelben/nem tudok meglenni mobilinternet nélkül összefüggést.
Miután meggyőzôdtél róla, hogy a telefonos csajszi nem ért a dolgához, minek eröltetted tovább a jack megnevezést, miért nem nyögted be szimplán, hogy 'Nem, a fülhallgató csatlakozója'?
Sok garanciás ügyintézésen vagyok már túl. Ezt személyesen kell elintézni, bevinni a készüléket, és pontosan megmutatni a hibajelenséget.
A miskolci samsung márkaszervíz a legkorrektebb ügyintézővel és ügyintézéssel rendelkezik, az már viszont sajna a samu hibája, hogy már név szerint ismernek.
-
CHIPman
nagyúr
Elfelejtettem odaírni. De hogy hosszabbították. 2 napig meg meghalnék net nélkül. Ha szervizbe vinném, akkor aligha jönne meg két nap alatt, ugyanis a szerviz Pécsen van, előbb bevizsgálják, aztán küldik Bp-re, és ott ki tudja mennyit időznek... Nem is kötelesek megcsinálni, ugyebár nincs már garim...
-
CHIPman
nagyúr
A szervizbe a futár vitte, én nem tudom. Meg most már vissza is kell adnom a tesztkészüléket, tehát nem lenne mit használnom, okosteló nélkül meg nem tudok lenni, több napig nem vagyok gépközelben.
-
darál0w
Jómunkásember
vissza és asztalcsapkodás.
-
kutkut
addikt
Vidd vissza...
Mármint a szervizbe.
-
CHIPman
nagyúr
Update3...
-
sajtee
őstag
Azért ez korrekt volt tőlük, még ha kicsit csúszva is.
-
Weißturul
senior tag
"az nem jack, hanem rendszercsatlakozó demindegy"
uristn -
CHIPman
nagyúr
Update.
-
CHIPman
nagyúr
Eddig semmi, elvileg fél 5-ig dolgoznak, még egy óra van vissza. Rejtett számról hívott a tag, szóval mindenképp neki kell hívnia, én nem tudok érdeklődni.
-
darál0w
Jómunkásember
na akkor még változhat a véleményed...
-
JNashville
senior tag
Na, csak jóra fordul a történet.
-
CHIPman
nagyúr
Friss, ropogós update.
-
wandor0930
aktív tag
sztem fogyasztóvédelemhez is mehetsz, hisz arról tudsz bizonyítékot szerezni hogy napokig kapcsolatban voltál a céggel ill. a szervízzel.(sőt a cégek sokszor rögzítik is a beszélgetéseket)
-
CHIPman
nagyúr
válasz
JNashville #31 üzenetére
De, az...
-
JNashville
senior tag
Ez a Teleakármi kft. egyébként nem egy budaörsi szerviz/cég? Náluk jártam kint, amikor az i8510-emmel szívtam.
Na, az is egy szép történet volt...
-
CHIPman
nagyúr
válasz
Kolondrum #29 üzenetére
Nem tudom, mi az, gondolom a Tele**xosok csinálták volna, ha már oda irányítottak.
baluka26: Ott hibáztam, hogy voltam olyan hülye, hogy a gyári garira kiadtam +20k-t, amikor boltival kb ugyanennyit értem volna. A mail check meg nem volt odaírva. Az volt, ha jól emlékszem, hogy kollégáink felveszik önnel a kapcsolatot, de mivel egyik megadott adat se a sajátom volt, hanem azé, aki otthon csücsült ez miatt, nem tudtam utánajárni., 10 percenként meg nem fogom felhívni ezért. Hétfőn meg már mindegy volt, netközelben se voltam. Ha a szervizes kedden megemlítette volna, hogy 0,5% esély van arra, hogy elkeveredett a megrendelésem, akkor leadom még egyszer. De mivel biztosított arról, hogy semmi nem lesz a garimmal, ne aggódjak, így nem csináltam semmit. És ezen vagyok fennakadva, nem azon, hogy esetleg először elkeverték-e, avagy sem.
Holnap viszem a szervizbe, és ha visszahozatal után nem kapom meg a fél év garit(vagy nem javítják az összes hibát), akkor megyek feljebb.
szerk.: A szervizes neve megvan, szerintem elhívom még mielőtt elviszem szervizbe, hogy ugyan írjon már valami szösszenetet a mailemre. -
A samut amúgy a cordonba vitték volna? Mert ha igen akkor gar ide gar oda szar lesz.
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
JNashville #27 üzenetére
"nagyobb" cég is, máv-al jártam úgy, hogy neten rendelt jegyet nem tudtam átvenni az automatából, mert behalt (akkor kezdték a próbaüzemet még csak), úgyhogy pénztárban vettem jegyet, és megírtam az egész sztorit mailben nekik.
2 hét múlva az 1800 ft-nyi jegyemért kárpótlásul küldtek 2000 ft-nyi kupont
-
JNashville
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #26 üzenetére
+1
Azért 2011-ben ekkora cégnél elkavarodott mailre hivatkozni több mint kínos.
És ezt szerintem minden cégnél tudják. Velem is volt már olyan, hog megrendeltem valami vázát egy kis netes designcégtől, és kb. két hétig annyit se válaszoltak, hogy kukk, aztán pont akkor, amikor már majdnem tárgyatalan volt, felhívott a cégvezető csaj, hogy iszonyatosan sajnálják és elnézést kérnek, megkérdezte, hogy aktuális-e még a rendelés és még asszem fájdalomdíjként kedvezményt is kaptam. Szerintem a legtöbb cég ilyenkor, amikor rájön a hibára, max. egy vállvonással elintézi a dolgot.
-
alibaba78
őstag
Az eredeti uzenetedhez visszakanyarodva, akkor sem o hibazott. Amiben pedig 100%-ig biztos vagyok, hogy az az email nem veletlenul kavarodott el.
By the way, ha lett volna 1 joindulatu ember a cegnel azok kozul, akikkel beszelt, akkor az utanajar, es nem csak lepattintja. A szabalyok mindig az ott dolgozoktol fuggnek.
-
baluka26
veterán
válasz
Mr.Csizmás #23 üzenetére
Visszaigazoló email?
Valaki rendeljen már garifutárt, aztán nézzük meg, hogy mit ír az elköszönő képernyő. Ha oda van írva, hogy csekkold az emailedet gyökér, akkor nincs miről beszélni.
Ha NINCS ott, akkor visszavontam mindent -
alibaba78
őstag
Mar miert hibazott volna? Ha a garanciaido 30-an jar le, akkor kutya kotelessege a cegnek aznap 23:59:59-ig beerkezett panaszt garanciaban ugyintezni. Szerintem itt el lett sunyulva a dolog, mint ahogy weiszturul eseteben is. Nemcsak a javitas jarna, de most mar karterites is.
-
kutkut
addikt
Durva...
Nem tudsz reklamálni a szervizfutárnál, hogy miért nem jöttek ki?
-
sajtee
őstag
Na, megjött a story
Nekem elromlott a samsung monitorom. Bár szlovákiában gyártották..., ezért nem csoda, na szóval én sztévertem ököllel meg baseball-ütővel
-
Drenadar
veterán
Szerintem meg írd le az esetet és ne a Samsung Magyarországnak írd, hanem az anyavállalatnak panaszként. Ez sok esetben megoldás tud lenni
Bocsi, nem olvastam el a teljes bejegyzést nagyon zavaró számomra a tördelés hiánya.
-
Vic61
senior tag
Tanulságos...sok okosságot lehetne utólag írni, hogy miben hibáztál, de azé a Samunál sem semmi, ahogy hozzáállnak a témához...Én a helyedben nem hagynám annyiban, a történteket levél formájában megírnám egy Samu fejesnek, a történet médiában történő megjelentetését, és az azzal együtt járó negatív ingyenreklámot, valamint a fogyasztóvédelmet megemlítve...hátha...
-
baluka26
veterán
Ne harapd le a fejem, de szerintem Te hibáztál.
-
CHIPman
nagyúr
Netán biztosított volna valaki nekem előbb másik készüléket?
Egyébként ne mondd el senkinek, de vasárnap még bőven három nap volt, és ha igaz lett volna, amit írnak(következő munkanapra jön a futár, egy munkanap alatt megjavítják, másnap visszahozzák), akkor még pont beleestem volna, mert 19-én nem reggel 0:01 perckor vettem.
És egy 136 ezres telefonnál nehogy már gond legyen ez a két nap, b@sszameg.JNashville: Nekem a Fujitsuval, érdekes módon... Kár, hogy már nem gyártanak telefont, simán azt vennék. A "naiv" dolgot meg tudtam, csak a chrome nem húzta alá, gondoltam mindkettő helyes, nem volt már erőm átírni.
-
JNashville
senior tag
Fura történet, nekem eddig Samsunggal voltak a legjobb szerviztapasztalataim.
Egyébként naiv, és nem naív.
-
h1n1_900
senior tag
Hát ezért nem 2nappal a gari lejárta előtt kell észbekapni
-
Weißturul
senior tag
Kb. ugyanez történt annk az XBOX-ommal...
Hát nem kereken három nappal a gari lejárta előtt pörgette ki a 3ledet?!
Még aznap hívtam a szervízt, hogy jöjjenek érte. A gari lejártának napján itt is voltak érte, napra pontosan egy hét múlva visszakaptam. Naná, hogu nem javították megHívtam a szervízt megint, elmondtam a panaszom, rendszerben meg is nézték, hogy mi a nagy harci helyzet. Közölték, hogy a szerviz nem javította meg a terméket. Ha nem mondják észre se veszem
Mikor rákérdeztem, hogy miért azt felelték, hogy ezt ők nem mondhatják meg. "Már, hogyan a francba nem tudhatom én meg, hogy miért nem lett gariztatva az én készülékem?" "Erre nekünk nincs felhatalmazásunk, ha óhajt élhet panasszal a szervíz felé". Még szép, hogy éltem, de kissé erotikusan álltak a kevelemre (b@sztak válaszolni).
Hát ennyit a világ legnagyobb cégeiről -
CHIPman
nagyúr
válasz
hodostamas #5 üzenetére
Nem hát, de sokat nem értem volna vele, ha előre tudom, hogy kapnom kell, mert nem voltam itthon. Ha akarták volna, akkor is húzták volna az időt 19.-ig.
-
CHIPman
nagyúr
válasz
hodostamas #2 üzenetére
A szerviz se látja a megrendelésemet, a futárcég meg jöhetett volna két napig, ott ült mindig valaki a megadott címen a telefonnal a kezében.
Csizmi: Hol verjem az asztalt? Az ország másik végén a Samsung főnökének, vagy a szerencsétlen helyi szervizesnek, akinél még esélyem is van, hogy javíttassam? -
Mr.Csizmás
titán
/asztalverés
de ezt asszem írtam fb-n is neked
-
CHIPman
nagyúr
Indulás...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kuponkunyeráló
- sziku69: Szólánc.
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- R7 9800X3D/XFX 7900GRE/2x16GB DDR5 6000Mhz/2TB NVMe SSD
- Szép állapot!! Hátlapon kisebb kopások!!! Samsung Galaxy S20 FE SM-G780G/DS - világoskék
- MacBook Air M1 / 2020 / Ezüst / 13" / 256 GB / 8 GB / DOBOZ / GYÁRI TARTOZÉKOK /
- Nagyon szép állapot!!! Samsung Galaxy A13 SM-A137F/DSN - fehér
- i5 HP Pavilion DV7 laptop
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Állapot: 10/10 6 hó jótállás!
- Apple MacBook Air 13 2017 A1466 512Gb SSD / i7 / 8GB RAM / 12 hó jótállás
- HP ZBook Studio 8 WorkStation i7-11850H 16GB 256GB Nvidia Quadro T1200 15.6" FHD IPS 1 év garancia
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest