Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Lacielvtárs #315 üzenetére
Én arra leszek kíváncsi hogy más játékokban tudom-e majd kamatoztatni az itt szerzett tapasztalatomat(célzás,bújkálás,kitérés,stb), mert a cyberpunk előtt belekezdtem pl a control nevű játékba de a legelső leggagyibb ellenfelek is megöltek és nem tudtam tovabb jutni mert mire becéloztam őket mármegöltek 😂😂😂
Remélem itt megedződtem és mostmár a többi játéknál se lesz gondom. -
válasz
Lacielvtárs #313 üzenetére
Én is tök béna voltam de már belejöttem
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
beyruth82 #312 üzenetére
hát pedig ha hiszed hanem, sikerült lenyomni a Favágót, 8-as szinten
azóta már 10/11 szint vagyok, csinálgatom a mellékes melókat is, bár azért még mindig van mit tanulnom, a mozgás, célzás, és lövős kombináción
igen, úgy gyűjtöm én is a lőszert és fegyvereket, bár egy mennyiség után el kell dobálni, bár én leadom a leadó helyen, mert belassulok
-
válasz
Lacielvtárs #298 üzenetére
Túl korán és hamar jutottál el oda.8-as szint az nagyon gyenge még.Rengeteg mellék küldetés van meg npcd(rendőrségi)küldetések, spontán helyi bűncselekmények ahol lehet tp-t gyűjteni és fejlődni.Szerintem te azt csináltad hogy elkezdődött a fő sztori és azon mész folyamatosan vagy max a fő melléküldetéseket tolod még(Judy féle meg ilyenek).Azokat nem kell azonnal végig csinálni, ha lezárult egy része akkor folytatod amikor akarod.Judyt én volt hogy egy furgonban hagytam napokig és csak sok-sok óra múlva mentem vissza folytatni a küldetést.A favágósat már 20. szint felett csináltam meg.Menj a térképen és nézegesd, csinálgasd a felkiálltójeles küldetéseket.Ahol mérsékelt veszély van írva ott jó lehetsz. A kék halálfejes pontok szervezett bűnözés helyszínei ha azokat felszámolod rengeteg fegyvert, lőszert, ruhákat és mindent szerezhetsz.Vannak ilyen baseball ütő szerű kék ikonok is azok aktuálisan folyamatban lévő bűnesetek azokat is csináld meg és fejlődni fogsz.Én bandatagokat ok nélkül is megöltem ahogy jártam keltem a városban.Mentem a motoron és ha a járdán megláttam őket megálltam és megöltem őket(persze ha nem halálfejes jel volt felettül)Egy bizonyos szint felett lőszert magadnak tudsz csinálni de találni is fogsz bőségesen(én is sokat bénáztam a lőszerrel az elején).Ha nincs lőszered és nem tudsz csinálni sem akkor vegyél fel fegyvereket a megölt ellenfelektől azokkal harcolj tovább, a holtesteket kutasd át mert lőszer, gyógyszer és gránát is szokott lenni náluk.A legelején amikor royce-t kellett megölni én is hihetetlenül nehéznek találtam a játékot de ez csak azért volt mert kezdőként azt se tudtam merre hány méter.Lassan belejösz majd.Az első karaktereddel is csinálhatod ezeket nem kell emiatt újjal indítani.Hagyd a fő melókat és csinálgasd a mellékeseket.
-
muxi-muxi
senior tag
válasz
Lacielvtárs #298 üzenetére
Rettenetesen egyszerű. Attól függ, hol kell kinyírni. Ha az irodájában, akkor egye az a baj, h oda elméletileg fegyvertelenül engednek fel. Ám az nincs letiltva, h menet közben ne barkácsolhatnál egyet-kettőt 😆 Itt (iroda) inkább ki szoktam dumálni magam, aztán majd később intézem el. Remélem, eddig nem spoiler.
Ha a karbantartó szinten, az sem tragédia, ott azért már vannak nálad tápos fegyverei az embernek, és néhány hackje is. Én a system resetre esküszöm, legendary-n már nagyon cuki. Alapvetés, h a fővonalat egyáltalán nem viszem, csak miután gyakorlatilag kipucoltam a térképet, és a legtöbb bűnöző agya kocsonya már a sokk hack-től.
Én ahogy tudok, már Jackie előtt/közben kiszállok a főmisszióból, és olyan ötvenesként kezdem elpáholni Smasher-t.
-
Raymond
titán
válasz
Lacielvtárs #304 üzenetére
Az tortent hogy a megjelenes napja koruli review-kban olvastam hogy nagyon hamar vegig lehet menni a main story szalon ezert en ugy jatszottam hogy csak akkor mentem a main story-hoz vissza amikor mar nem volt semmi jatszhato mellekkuldetes es minden NCPD kuldetes is teljesitve volt.
-
Raymond
titán
válasz
Lacielvtárs #302 üzenetére
Akkor ez lesz a titok nyitja, en valami 43-45-os szinten csinaltam
-
Lacielvtárs
nagyúr
dejóneked
igen az a kupis mókus
hát a másik topikban is azt írják hogy alacsony a szintem, 8as szintű vagyok még csak és sajnos a mellék küldetéseket sem csináltam, én nem is gyűjtögettem a játékban
már egy másik szálon újra kezdtem tegnap délután, ahol mindenre oda fogok figyelni -
Raymond
titán
válasz
Lacielvtárs #300 üzenetére
Ah, az a kupis mokus? Lehet alacsony a szinted es a fegyvereid szintje? Nem tudom nalam tartott-e 10 masodpercig az egesz, egyszeruen szitava lottem.
-
Raymond
titán
válasz
Lacielvtárs #298 üzenetére
Ki az a Favago? Angol neve mi?
-
Lacielvtárs
nagyúr
Srácok, hogy tudom kinyírni a Favágót?
két napja kínlódom, most vagy ilyen xarul célzok, de mindig kifogy a lőszer és ő mindig kinyír
vagy ennyire béna vagyok? -
(Idő? )lassitás ugrás vagy harc közben hogyan lehetséges?Láttam youtube videókon meg 1x nekem is csinalta csak nem tudom mit nyomtam mert harc közben voltam.Kontrollerrel játszom de ha billentyűzeten tudjátok hogyan kell az is jó lennne.
-
Raymond
titán
válasz
Lacielvtárs #293 üzenetére
Szerintem igen ha ilyen "hackelos" jatek kell es fontos a latvany. Nem tudom most van vagy nincs akcio ra, en talan valami 5EUR-ert vettem regebben PC-re. Szerintem ez az a resz ahol a legjobban ossze van rakva latvanyilag a vilag. Enhanced verzio viszont ahogy nezem nincs igy Xbox-on az alap verzio fut majd.
-
Raymond
titán
válasz
Lacielvtárs #291 üzenetére
Nem ertem a roviditeseket (thanks, MS!?).
"jelenleg fut minden gond nélkül series X-en
nekem nagyon bejön, eddig nem volt gond vele, várom majd az XS verziót, ott azért tuti látványosabb lesz majd"
A Series X a legjobb gep, mi az az XS hogy azon jobban nezne ki?"de az nem XS látvány világ"
Az elozohoz kapcsolodik, nem igazan ertem mi az hogy "XS latvanyvilag".Ettol fuggetlenul a WD2 meg mindig jol nez ki szerintem. Ennel a resznel van az art direction es a technikai kivitelezes a legjobban osszedobva.
-
Raymond
titán
válasz
Lacielvtárs #289 üzenetére
A Watch Dogs 2-hoz van magyar felirat vagy tevedek? Az talan jo lenne.
-
Lacielvtárs
nagyúr
köszi
de az amúgy valami középkori vagy lovagkori játék vagy nem?
szóval akkor nincsen nagyon hasonló ha jól értelek?
ez életem első "bóklászós " játéka és nagyon tetszik, kezdek rájönni nem csak autós, motoros játék a jó, hanem ezek is, csak nem tudok angolul és sose tudom mit kell csinálniui: a watch dog legújabb, az még végtelenül sem magyar nyelvű
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
Lacielvtárs #287 üzenetére
The Witcher 3.
-
Lacielvtárs
nagyúr
én a hétvégén vettem meg ezt a játékot, jelenleg fut minden gond nélkül series X-en
nekem nagyon bejön, eddig nem volt gond vele, várom majd az XS verziót, ott azért tuti látványosabb lesz majd, csak nehogy addigra kijátsszam
esetleg hasonló kizárólag magyar feliratú játék van még, amit érdemes kipróbálni? -
mike1334
veterán
Én hagyom addig, amíg nem jön ki a next gen patch, plusz az ingyen "dlc"-k (kivágott tartalom), és minden szarság javítva. Gyanítom 2 év múlva lesz meg minden, mert kb akkorra készült volna el amúgy is a játék, ha nem csak a pénz számítana.
@RubbishBin:
Instert "magic" meme
-
hajbel
addikt
válasz
mike1334 #276 üzenetére
Azóta már volt válasz és viszonválasz is. Scheriert mindenki utálja a szakmában, az ilyen hatásvadász kamu cikkek miatt. Persze ő azt hozta fel, hogy a cikk megírása előtt megkereste az illetékeseket, akik nem válaszoltak a kérdéseire. Nem véletlenül, mivel tudták már róla, hogy kicsoda. Az egyetlen fejlesztő aki vállalta a nevét (tehát nem kamu) egy audioprogramozó, csak a crunchot említett, ami 500x lerágott csont.
-
RubbishBin
senior tag
válasz
mike1334 #276 üzenetére
"Adrian Jakubiak, a former audio programmer for CD Projekt, said one of his colleagues asked during a meeting how the company thought it would be able to pull off a technically more challenging project in the same timeframe as The Witcher. “Someone answered: ‘We'll figure it out along the way,’” he said."
Neeeeee
-
saelin
veterán
válasz
mike1334 #276 üzenetére
Érződik rajta. Szerintem ha visszanézném mennyi crash-em volt PS4 pro-n biztos 50 felett lenne ez a szám, ha nem több. Többször volt olyan is, hogy az állást kellett visszatölteni mert xy dolog miatt nem tudtam tovább jutni. Utoljára ennyit az Anthem-el szenvedtem technikai gondok miatt, de azt legalább a fő story után nem sokkal el is engedtem, míg a Cyberpunk-ot végig sem tudtam játszani úgy elment tőle a kedvem. A most felkerült roadmap alapján én majd csak akkor megyek neki újra a játéknak amikor már az első DLC kijött hozzá. Ez valamikor '21 vége vagy '22 eleje lehet ha mégis csúsznának vele.
-
A babáházi mészárlásom után most szüneteltetem a fő küldetést és a mellékes melókat végzem hogy pénzt,tp-ket és egyebeket gyűjtsek a fejlődéshez.Ahogy járok kelek a városban mindig beleakadok 2-3-4 tagú tyger clawns tagokba akiket rendre megölök.
Ennek van következménye?Tehát vadászni fognak rám amiért sportot űzök a minden ok nélkül való legyilkolásukból?
Illetve a motorjukat mindig elveszem és furikazok velük de mindig elhagyom őket.Ezeket a jó kis motorokat sehogy sem nem lehet végleg megszerezni, hogy az enyémekké váljanak?Szerintem rossz topicba irtam, bocsi
-
mike1334
veterán
Több fejlesztő név nélkül interjút adott a Bloombergnek, amiben elmondták, hogy egy összedobott sz*r a játék, és még évekig nem lett volna szabad megjelennie, és minden kamu volt, amit az évek során bemutattak, nyilatkoztak, szóval ahhoz képest....
-
hajbel
addikt
Nekem is rengeteg bug volt benne, de én nem adtam fel 50 óránál. A mellékküldetések az elején unalmasak, de így, hogy mindent megcsináltam a térképen, azt mondom, hogy az egész story 25%-át jelentették. Eleinte én is felültem a bandwagonre, amit a sok serződött tesztelő generált, akik 50 órat tettek bele, mert nem kapták meg előbb és minél gyorsabban meg akarták írni a tesztet, de mivel az én kedvencem a stalker is igen bugos, folytattam. Sok segítséget adott hozzá a cp topik, ahol sok a cyberpunk világában jártas ember magyarázta a dolgokat, valamint a fejlesztő múlttal rendelkező user diskurált a játékról (jómagam is szoftverfejlesztő vagyok). Így összességében nagy élmény volt, más ipen worldökhöz kepest kevés holtjátékkal (gta unalmas küldetések, rdr2 unalmas lovaglás, scriptelt npc jelenetek). Legtöbbet storyban nálma 90-110 óra között adott, vegytisztán mellékküldetesekből, de elmondhatom, hogy a mellékszál sokkal többet adott gameplay és story, lore terén. Persze ha egy akciót vártál, akkor más a helyzet.
-
Raymond
titán
Erdekes volt hogy amig tisztogattam a terkepet addig nem tunt fel tul sok hiba mert porgos volt a menet de miutan ez megvolt es visszamantem befejezni a story-t (Level 41-el kezdtem neki az Automatic Love-nak) sok elojott ami egyszeruen benne maradt es lehetetlen hogy nem lattak megjelenes elott mert lehetetlen nem eszrevenni. Peldaul Wakako-val beszelve a szobajaban a kezehez van parentelve egy tablet amit nem latsz amikor lent a keze de amikor gesztikulal beszed kozben ott repked 1 meterre a kezetol ahogy hadonaszik. Vagy amikor Johnny-val beszelgetsz hogy mi volt es mi lesz a jovoben akkor mire befejezodik a dialogus mar 3 cigi lebegett a levegoben elotte plusz ami a kezeben volt. Gyakorlatilag mingi ott maradt egy amikor a sarga opcioval tovabbment a konverzacio.
Csak peldakent ketto, de sokkal tobb hibat talaltam alltalaban a main story missziokban mint a mellekkuldetesekben.
-
saelin
veterán
válasz
Bad Pritt #259 üzenetére
Ja, nem túlzás azt mondani hogy az egész gamer társadalom együtt várta a játékot. Voltak páran akik valamilyen okból kifolyólag fanyalogtak rá, de a többség (elég csak megnézni az eladásokat) tűkön ülve várta, szabit vett ki hogy a lehető legtöbb időt tölthessen vele. Mi a barátaimmal nagyon csalódottak voltunk a "végleges" terméket látva. Látszik hogy a főszál mennyire sok munkát igényelt és hogy milyen alaposan, szépen adagolva mutatja be a karaktereket. Aztán ott van a teljesen bugos openworld és a mellékküldetések. A zsaruk pedig kifejezetten vicc kategória. Nálunk (5 ember, 3 konzolos és 2 pc-s) senki nem vitte végig a játékot... Röviden összefoglalva senkinek nem volt kedve egy béta állapotú játékkal játszani és a nemrég megjelent roadmap-ot látva bőven ráértünk volna 2022-ben megvenni a Cyberpunk-ot.
-
lolller
tag
Azért nem olyan gáz már pregenen sem. Terveztem is írni logout-ra egy SSD-s csere cikket a cp-hez. Mennyit gyorsul, mennyivel szebb, milyen hibákat old meg. Tudom, hogy mi egy oldalon állunk, nem azért írom. Azóta minden pregenesnek ezt javaslom aki szeretne játszani vele. Ég és föld.
-
ddekany
veterán
válasz
con_di_B #267 üzenetére
Mivel nem létezik valódi AI sehol a világon, azért minden ami történettel és emberi viselkedéssel kapcsolatos, az jobbára "huzalozott". Az hogy buta az AI, vagy nem számítanak eleget a történetben a döntések, az laikus megfogalmazása annak, hogy nem huzaloztak be elég kombinációt.
Az 1x és 2x végigjátszásról eszembe juttott ez a GDC-s előadás: All Choice No Consequence: Efficiently Branching Narrative. Itt, többek közt, elmondják, hogy mivel a legtöbben csak 1x játszák végig a játékokat, minden jelenet, amit nem lát olyankor a játékos, az szinte pocsékba ment. Na ezért.
-
con_di_B
tag
Leszögezem, hogy CP-ről elolvastam, de még direkt nem játszottam vele, mert egyébként nagyon érdekel, de azt szeretném, hogy az első végigjátszás legyen jó élmény, az meg még odébb van.
Viszont alapvetően a CDPR-ről még a játék megjelenése előtt sokat olvasgattam, hogy, mint munkahely milyen lehet. Én pont a játékiparban közvetlenül nem dolgoztam (grafikus programozáson úgy egyébként igen) de személyes élményeim alapján én azt látom, hogy az iparban is láthatóak a Keleti-Nyugati (Kelet értsd KGST) cégek közötti kultúrális különbségek. Nem mindig rosszabb a Keleti mentalitás, de azért mi jellemzően izomból akarunk megoldani dolgokat, illetve az elvárások is magasabbak, saját magunk irányába is. Nyugaton a legtöbb cég tökéletesen jól elvan azzal, hogy egy középszar megoldást sikerül időben, elfogadható minőségben, minél kevesebb stresszel leszállítani. Mi meg akkor is cruncholunk, ha egyébként nem lett volna feltétlenül muszáj. Amennyire hallottam, a CDPR pontosan ebben még az átlagnál is nagyobb bajnok. Persze a crunch az csak egy vetülete ennek, mi pl. teljhatalmú erős vezetőket szeretünk, Nyugaton meg a felelősségmegosztás a sláger. Nem feltétlenül jobb az az út sem (pl. ha egyébként jó vagy, sokszor érezheted úgy, h "nem hagynak" nagyot alkotni, ambíciózus dolgokat csinálni), de ez a fajta keleti út mindenképpen szélsőségesebb eredményeket produkál. Most láthatjuk ennek egy rossz kimenetelét.Láttam, hogy korábban említette valaki a Dark Souls 3-at, hogy bezzeg az nem volt bugos nyitáskor. Nem hát, mert az a játék kb. úgy készülhetett, mint egy Toyota, hogy ha valami elment eddig, jó lesz most is (pl. PS2 szintű gigantikus hitboxok stb.) így aztán a hibalehetőség is nagyságrendekkel kevesebb. Alapvetően az egy nagyon-nagyon régi játék modern(ebb) köntösben. Ettől függetlenül én is beletettem 100+ órát, meg a művészeti értéke miatt óriási élményt adott nekem, de azért ott az alkotók finoman szólva sem vállalták túl magukat sem technikai sem gameplay oldalról.
Ehhez képest a CDPR azért mindig nekimegy ész nélkül a falnak.
A TW1 egy óriási játék volt, méretben is, meg óriási rizikó, de azt még nem merték megcsinálni saját motorral. Sanszos h a felsővezetésnek azelőtt nem is volt semmi játékfejlesztési tapasztalata, és jó eséllyel ők vannak ott és fejlődtek azóta is. A TW1 egy nagyon fura, "mindent másképp csinálunk, mindent jobban tudunk" cucc volt (kivétel Bioware engine licensz), ott még a sztori is sokkal tinédzserfiúsabb volt (gigacsöcsös Triss Merigold és szex kártyák), később fejlődtek ezen a fronton is sokat.
A TW2-re már látszik, hogy lett pénz, és bevállalták a saját engine-t, de legalább volt annyi eszük, hogy az egy a TW1-hez képest egy SOKKAL kisebb, sztori-orientáltabb játék lett, viszont pont az engine, meg az egész technikai megvalósítás elég előremutató volt. Sztoriban meg lényegében az volt a cél, h legyen felszopás a TW3-ra.
A TW3-ban az engine TW2++, pont technikai fronton nem fejlődtek annyit, a grafika "mennyiségben javult" (többféle, nagyobb, stb.), próbálták olajozottabbá tenni a harcot, h kevesebbszer jöjjön ki, h ugyanúgy el lehet akadni bármilyen tereptárgyban, mint régebben, a sztori rengeteg lett, de egyébként egyszerűsödött (TW1 & TW2 nagy dobása volt anno, hogy teljesen más helyszíneken más dolgokat láttál, és szó szerint más szempontból láthattad a történetet attól függően, hogy milyen oldalt választottál, szóval min. 2. végigjátszás kellett a teljes képhez, nekem a TW2 a másodiktól ugrott óriásit a szememben pl. na TW3-ból ez kikerült). Szóval a TW3 az egy valamilyen értelemben tervezett evolúció eredménye, de mondjuk a világ nem él ott sem, egyszerűen az elképesztően sok, egyébként huzalozott content kelt olyan benyomást, mintha élne, sokkal jobban, mint azok a motorok, amikben ezt AI-vel próbálták megoldani (az Oblivion ilyen akart lenni, csak annyi volt a bug, h le kellett tekerni, Skyrim-ra pedig már neki se futottak újra).Ehhez képest amiket most hallok a CP-ről, hogy pl. kevés az NPC modell, hát könyörgöm, az megvan, hogy a TW1 óta a CDPR ebből űz sportot, h mi az abszolút minimum modellezési mennyiség amivel változatosságot lehet színlelni? A TW1-ben az n db NPC modellre még az animációk is nagyrészt ugyanazok voltak. TW3-ban sem ritka azért, h még nevesített NPC modelljét is később viszontlátod.
Viszont ami nyilvánvaló probléma, hogy a Witcher világában a source material is baromi erős, meg azért tudtak bőven építeni az előző 2 játékban lefejlesztett cuccokra, mire odakerültek, hogy TW3, addig a jó eséllyel ugyanannak a motornak az x. inkarnációja kérdéses, hogy mennyire volt egyszerűen átgyúrható GTA-hoz. Ez durva (túl)vállalás azért, más stúdiónak is volt már ilyenből baja, pl. amikor a Frostbite-ot kezdte mindenhova bevezetni az EA, abból lett pl. az ME: Andromeda.
Szerintem azt a scope-ot semelyik csapat sem tudta volna megcsinálni normálisan, amikről ők évek óta beszéltek, látszik, hogy a CDPR is vágott rajta menet közben, de nem eleget ahhoz, hogy sikerüljön. Nekem speciel nincs kétségem afelől, hogy nem hazudtak, hanem ők tényleg azt hitték (a vezetőség, a fejlesztők biztos nem), hogy ez sikerülni fog, voltam már én is ilyen helyzetben, jó szándékkal is bele lehet szaladni a pofonfába, sőt.
Ettől függetlenül, ők akkor csináltak hülyeséget, amikor tőzsdére vezették be a céget, a TW3-ból bejövö valag pénzből azért magáncégként ellehettek volna egy "when it's done" státuszban akármeddig. Ha később adják ki, a story breaking bugok ugyanúgy meglettek volna (épeszű ember nem vesz fel annyi tesztelőt, ami egy ekkora játék kidebugolásához kéne, pluszban a mennyiségükkel növekszik annak is a veszélye, h elpofáznak dolgokat), automatizált megoldás ezekre még tudtommal nem nagyon van, szóval azokat mindenképpen megjelenés után értelmes javítani, de azért az, hogy orrba szájba ne leakeljen a motor, vagy sikerüljön egy (pl. halálra lebutított) stabil 30FPS profilt kihozni a régi konzolokra, azt azért meg lehetett volna csinálni, és akkor máris kisebb lett volna a balhé, vagy talán nem is lett volna egyáltalán.
Többetektől láttam, hogy azt hiányolja, hogy milyen az AI. Hát milyen volna, semmilyen, meglepne, ha ott bármiféle újítás lett volna akár az eredeti scope-ban, azt én sem vállalnám be. A sztori huzalotott része sem debugolható ki értelmes erőforráshasználattal, akkor majd még dobjanak be még több nem-determinisztikus hibaforrást.
-
cyberkind
félisten
válasz
Döglött Róka #264 üzenetére
Inkább megyek játszani a játékkal, hogy megértsem.
-
Raaamsey
csendes tag
Szerintem abszolút rendben van a játék
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Juhaszatti #260 üzenetére
Több emberhez jutott el a játék, kiterjedtebb volt a reklám minden téren és több csatornán zajlik a visszajelzés.
20-25 éve kis túlzással csak a pénztárcáddal tudtál bizalmat szavazni, nem volt olyan interakció fejlesztő és felhasználó között, mint most, mikor a CDPR külön válaszol egy random embernek, hogy nem gáz, hogy kivette a szabit a megjelenés napjára (aztán kiderült, hogy mégis), meg hasonlók.Én tényleg azt érzem, hogy itt a scale-lel van a baj. Nem rosszabb a játék, mint egy Fallout 76, No Man's Sky, vagy Anthem, viszont egy éve a figyelem középpontjában van és sokkal több embert érint az ügy, mint átlagosan más bukták, nem csak tényleges ember mennyiség alapján, hanem a társadalom több szintjén, a lengyel állam, a CDP befektetői, a két konzolgyártó, stb. mind érdekeltek abban, hogy normálisan legyen kezelve a játék körüli problématenger.
-
mike1334
veterán
válasz
Juhaszatti #258 üzenetére
Mondjuk az ubisoft meg a többi nem kapott egy valag állami pénzt (szerk.: 7 millió dollárt) a lengyel államtól a projektjéhez...
-
Juhaszatti
addikt
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Juhaszatti #258 üzenetére
Nem feltétlen az a baj, hogy rosszul van optimalizálva és emiatt pár ember húzza a száját, az igazi baj az, hogy mekkora játékosbázist érint: nincs még egy játék, amit ennyien vettek volna meg első nap és ilyen gondjai lennének, az általad említett oldschool játékokból pár tíz- vagy százezer ment el, a No Man's Sky is csak százezres nagyságrend volt megjelenéskor, míg a CP gondjai milliókat érintenek minden releváns platformon.
-
Juhaszatti
addikt
Jogilag ez biztosan így helyes, de ez a boszorkányüldözés ami a játékot körülveszi, úgy érzem már a ló túloldala.
Régen is voltak betartatlan ígérthegyek, biztosan sokan emlékeznek még Peter Molyneuxra, és a hozzá hasonlókra. Régen is voltak olyan technikai roncsok, mint például a Gothic széria, vagy rengeteg másik hasonló, aminek a fejlesztők még el is engedték a kezét, aztán a játék közössége pofozta ki modokkal, úgy ahogy.
Ilyen felháborodásra viszont nem emlékszem, most már azok is felszállnak a hate vonatra, akiknek egyébként semmi közük a játékhoz.Értem én azt is, hogy gaming piacra manapság jellemző rengeteg rossz fejlesztői döntés, kiadói magatartás miatt most betelt a pohár, és már ideje elverni a port valakin. Elszúrták? Igen, nagyon is. Javítsák ki, legyenek ilyen tekintetben ők az új Hello Games, rakják rendbe a játékukat, és legközelebb ne kövessék el a mostani hibáikat. De lassan ott tartunk, hogy ehelyett ellehetetlenítik a stúdiót.
Tudom hogy azért is akarnak most példát statuálni sokan, mert változást várnak emiatt a kiadók hozzáállását illetően. Szerintem ez kevés ahhoz, akkor is ha a népharag elsöpri a CDPR-t, és beszántják a stúdiót.
Olyan cégek emiatt nem fognak változtatni a politikájukon, mint mondjuk a Bethesda, akiknél nem csak a játékok jönnek ki botrányos minőségben, de már a gyűjtői cuccokkal is átverték a vevőiket. Vagy a Ubisoft, akik a Unity botrány után is képesek voltak kiadni egy Breakpointot úgy, ahogy. Továbbra is lesznek több 10 GB-os day 1 patchek, örökké "early accessbe" ragadó hulladékok, és az EA is kitart a gyerekeket behúzó és lehúzó kaszinószimulátorai mellett, amíg csak jogilag megteheti. -
cyberkind
félisten
válasz
Döglött Róka #256 üzenetére
Azért annyira nem király a hangulat állandóan, pláne nem 100 óra után...
-
Döglött Róka
veterán
válasz
Bad Pritt #251 üzenetére
Foglaljuk össze:
A játék szarul indult, technikailag pocsék, mechanikailag nem nyújtja azt amit ígér. Tartalmilag szintúgy. Egy befejezetlen terméket kaptak az emberek és a sajtó annyira hozzá van szokva a day1 patch-ekhez, hogy szemet hunyt az égbekiáltó hibák felett is, mondván, úgyis jön az első patch első nap. Valszeg emiatt a szokás miatt kapott magas pontszámokat.
A játék hangulata remek és hiánypótló, emiatt rengeteg előrendelő vérfan kizárja azt a tényt, hogy őt bizony átverték. Kognitív disszonancia magasiskolája.
-
-
hajbel
addikt
válasz
Bad Pritt #251 üzenetére
Pont erről van szó, hogy pl. a Horizon, -ami egyik kedvencem - az első 15 órája hót unalmas, és később is vannak benne unalmas részek, mint minden játékban. A days gone első fele is totál unalom. Azért az a véleményem, hogy végig kell játszani ahhoz, hogy tiszta képet kapja a játékról, mert itt a mellékszálak többet adnak midnenben, mint a főszál. Saját tapasztalatból mondom, mert nálam a 8-as kategóriába úgy kb. 40+ óra után billent át a játék. Nem olyan, mint pl. a Days Goneban, hogy az összes mellékküldetés egy kategórián belül ugyanarról szól és muszájból játszod őket, hogy megnyíljon a főszál újabb része. A leet.hu egy jó kritika a játékról, mert a tesztelő végigjátszotta a játékot, mellékküldetésekkel együtt. Persze, van, hogy valami nem fog meg, csak akkor azt meg kell említeni kommentben, hogy téged ennyi óra után nem fogogott meg ezért és ezért. Az egy normális komment, arra lehet érdemben reagálni. Persze aki erre a kulturális szintre eljut, az nyilván nem is fogja szétoffolni a topikot. Nyilván másként tekintek a játékra, mert adott nekem 100 óra minőségi szórakozást, pedig én könnyen elunom magam ha valami nem fog meg. A véleményed megérteném, ha tényleg egy kaktusz Fallout 76-ot, vagy Anthemet adtak volna ki és nem refundolnának. Meg fogják szívni nagyon vele, viszont lehet ennek a dolognak olyan következményeire, hogy a játékipar mégjobban rámegy majd a tutira és nem mernek majd újítani.
Nekem pl. nagy kedvencem a Stalker, ami 13 éve pont ugyanígy jelent meg, kísértetiesen hasonló utat járt be.
-
Bad Pritt
félisten
Nem mondtam sehol, hogy a játék minősége és a cég kommunikációja kihatással van egymással, de mindkét fronton leszerepeltek. Én is különválasztom a kettőt, de engem speciel jobban érdekel a CDPR körüli helyzet, mert ez nagyobb hatással van a játékiparra, mint a játékuk játszhatósága, ezért válaszoltam neked csak a PS Store levétellel kapcsolatban.
De azt honnan veszed amúgy, hogy nem játszottam vele, nem játszottam végig az elmúlt hetekben? Vagy ha valakinek rossz véleménye van a játékról, az automatikusan nem játszott vele eleget, hogy szeresse?
Három platformon is van tapasztalatom a játékkal (felső-középkategóriás PC, alap PS4 és Xbox Series S), ez alapján formálok kritikát.
De amúgy megfordítva a kérdést: ha valakinek mondjuk 10 vagy 20 vagy 30 óra alatt kialakul a véleménye a játékról, az miért rossz? Komolyan 100 órákat kell eltölteni egy olyan programban, aminek az első 10 órája mondjuk rosszul indult? Az az első 10 óra ugyanúgy a játékhoz tartozik, ugyanúgy magával ragadónak, érdekesnek, technikai szempontból késznek kell lennie, mint az utána következő 90-nek. Vagy az AI a játék második felében drasztikusan okosabb lesz? Az autók nem fognak ugrálni meg repkedni, a karaktermodelleket lecseréli a játék? A kritika a játékkal szemben ugyanúgy fennáll az első órában, mint az ezredikben, teljesen mindegy, hány emberöltőt töltesz el benne.
Vagy az arany kérdés ezzel a remekbe szabott szoftverrel kapcsolatban: mi van, ha valaki azért nem tudott vele eleget játszani, mert egyszerűen a platform, amire megvette, nem alkalmas rá igazából (PS4, One)?
-
hajbel
addikt
válasz
Bad Pritt #245 üzenetére
Hallotuk, láttuk, olvastuk ezerszer. A játék körül kialakult helyzettel próbálod magyarázni, hogy középszerű a játék úgy, hogy nem játszottál vele, vagy nem játszottad végig. Bár a legtöbb review ugyanezt teszi, szerintem nem helyes. Hoztak rossz döntéseket a vezetők, amiért el is nyerték a méltó büntetésüket (szerintem EA, Ubisoft, Bethesda szinthez képest még jobban is), a kardoskúti gyújtogatóval ellentétben. Meg is van és lesz is következménye hosszútávon ennek. A játék körül kialakult helyzetnek miért kéne befolyásolnia a játékról kialakult véleményemet, ha én egyszer a játékkal játszom?
-
brumi1024
veterán
Igazabol a hianyzo feature-okre. Egy kiragadott pelda: bemesz egy dinerbe/kocsmaba (akar kuldetes miatt is), eleg sokszor megkerdezi a pultos, hogy kersz-e valamit, es ha igennel valaszolsz, akkor bedob a normal boltba, a vegtelenfele toltelek fogyaszthato dolgok koze. A legtobbnek semmi ertelme, mert csak debuffot ad, es meg animacio sincs rola. Nem kritikus dolog ez, csak elegge rontja az immerziot.
Tovabbi dolgok, csak igy felsorolas szintjen: sehol nem latod a tukorkeped, nincs 3rd person nezet, egy-ket kiveteltol eltekintve gyakorlatilag tok mindegy milyen ruhaban vagy.
Nulla szemelyreszabhatosag autok teren, es a legtobbnel a hangon kivul tul sok kulonbseg nincs, igy szinte vegig a Caliburnt hasznaltam, mert azzal lehet a leggyorsabban A-bol B-be jutni.
Nincs igazan lenyeges hatasa a valasztott eletutnak.
Semmi kovetkezmenye nincs a kuldeteseken kivuli cselekedeteidnek a bandak tekinteteben. A Witchernel zsenialis volt az, hogy mellekkuldetesek erosen befolyasoltak a sztori kimenetelet, itt nem erzem ezt eleg kidolgozottnak (sot), a legtobb dolog a vegso dontestol fugg.
Tomegkozlekedes hianya kicsit zavaro szamomra.
A legtobb epuletet disznek erzem, nincsenek jopofa encounterek (a shardok olvasgatasanal eggyel tobbet vartam volna az igeretek alapjan).
Valamifele minigame-ek jok lettek volna (Gwent pl a Witcherben).
Craftolasnal miert kell pl granatokat is egyesevel kesziteni? Ha mar szetszedni lehet tobbet egyutt, akkor gyartani miert nem?
Fura a hatodik hianyzo attributum a menubol.
Rendorok... errol sokat nem kell mondani.Ezek mellett ott van, hogy technikailag a next-gen konzolokon is vacak.
-
Bad Pritt
félisten
Tökéletes, az általad linkelt statement azt írja, a decision was made, ami a magyar IGN-nél a CDPR úgy döntött fordításban került közlésre, a kettő nem ugyanazt jelenti.
Ahhoz sajna nem kell beletenni 100 órát a középszerű játékukba, hogy látni lehessen, mit műveltek az elmúlt egy évben a marketingosztályukon, hazudtak a közvéleménynek, valószínűleg a befektetőknek és még házon belül a munkavállalóknak is a játék állapotával kapcsolatban, ezt nem igazán lehet védeni.
Aztán minden közlemény, minden, amit kiadtak a játék megjelenése óta tűzoltás, patikamérlegen kiszámolt szavak és kifejezések halmaza, mert egy rosszul megfogalmazott mondattal magukra haragíthatják a világot. Ne feledjük, az anyavállalat egy tőzsdén jegyzett cég, amire extra figyelem irányul most, minden lépésüket kétszer ellenőrzik.
A legszánalmasabb az, hogy emiatt még mindig próbálják a lehető legjobb színben feltüntetni magukat, minden közleményüket kicsit úgy forgatni, hogy a lehető legjobb színben tűnjenek fel, mint például annál a sárga fosnál, amit akkor raktak ki, mikor a tesztelők felháborodtak, hogy nincs konzolos review kód és ugyanezt teszik az általad linkelt sárga fosnál is ezzel a semleges, alany nélküli megfogalmazással. Szóval a játékot addig véded, ameddig akarod, de a céget nem érdemes, mert nem érdemlik meg és elég könnyű fogást találni rajtuk.Mondjuk az én véleményem a játékról, hogy megvolt az egy hónap hírneve, mint az Andromedának, Fallut 76-nak, Anthemnek (tökéletesen illik a sorba), tovább gurultam, majd kipofozzák pár év alatt, talán még kult státuszba is emelkedik, mert az alap meglenne rá.
-
Szakiii
addikt
Biztos nincs 150 órájuk a játékban vicc amit művelnek pedig ha lenne benne 150 órájuk akkor tuti nem hinnének semmi panasznak
Egyébként witcher 3 mai napig tele van bugokkal, de játszható bár korábbi állásra visszatöltés nekem volt karácsony előtt szóval ilyen még mindig van benne. Sokat nem várok tőlük, itt túl sok meló lenne rendbe tenni a játékot. Egynek jó kategória LESZ később.
-
schwartz
addikt
marketingesek munkája kritikán aluli, de ettől még a fejlesztőké szerintem nagyon rendben van
A nyomorult fejlesztok olyan jatekot kellett volna letegyenek az asztalra amit a marketingesek hazudtak. A buduletes arrogancia (welcome to CD PROJEKT RED, the industry leader in creating video games) nem fog elvonalbeli csapatot faragni a CDPR-bol.
Pfff...
-
hajbel
addikt
válasz
Bad Pritt #235 üzenetére
Nem volt semmi rosszul fordítva. Mindenütt updatelték a hírt a cdpr statementje után. Bűn a tárgyilagosság, vagy mire akar kifutni ez a komment? Én meg azt nem értem, hogy miért kell full 0 tapasztalattal beírkálni egy topikba, és érzelmi alapon fröcsögni. Pl. én PES-es vagyok, de nem megyek a FIFA topikba fröcsögni (pedig arról is van csomó rossz hangvételű teszt és youtube bugvideó), mint a dedósok. A RDR2 topikban persze megfoglamaztam a kritikámat, miután azt végigjátszottam, így jogosult voltam rá.
#227Tikakukac: Ez egy jó komment, ezért erre reagálok. Még a legrosszabb kontextusban kiragadott szövegek is azt támasztják alá, amit én mondok. Nyilván valamilyen szinten nyalni kellett 30 órás trehánytesztelő OW Zolynak, mivel nem lehet égetni a saját műsorában, de ettől még azt mondta Phelan, hogy next-gen játék és olyan a megjelenés, mint a Witcher 3-nál, ami ugye a generáció egyik legjobbja.
Ami az utolsó bekezdést illeti: Egyet is értek vele, de ezek a gondok akkor szűnnének meg, ha a kapitalizmus megszűnne, amire nemhogy nincs esély, hanem egyre vadabb lesz. Kellett hozniuk egy döntést a vezetőknek, illetve többet. Hazudtak sokat, majd megjelentették a játékot karácsony előtt. Ha nem teszik, tovább esnek a részvények és kevesebb fogy. Leírtam sokszor, hogy a vezetők, marketingesek munkája kritikán aluli, de ettől még a fejlesztőké szerintem nagyon rendben van. Meg is fizettek érte a vezetők is a fejlesztők is (ez szerintem unfair), mert özönlenek a küldetések felén átrusholva megírt rant tesztek a prevgen fiaskó miatt (tárgyilagosság hiánya), a részvények esése is szép nagyo pofon a cégnek. Tanultunk belőle mi, mégpedig azt, hogy játékot előrendelni nem szabad, meg kell nézni, hogy milyen forrásból tájékozódsz (nem OW Zoly trehánytesztjei pl), a kiadók pedig megtanulták, hogy ilyen állapotban nem szabad játékot kiadni, mert jönnek a rant tesztek + a részvények zuhanása. Legalább itt kivételesen mindenki megkapta a refundot aki akarta. Nem gondolom, hogy félkész a játék, csak béta. Szerintem a marketingesek össze-vissza dobálták a buzzwordöket, de a játákot kb. ilyenre tervezték fejlesztőék.
#237hombre[EU]: Bocs Mester, de ilyen hiteles érvekkel nem tudok mit kezdeni, pedig nagyon próbálok ámokfutni.
-
Szakiii
addikt
Az egy dolog hogy sokan megvettek es megterult, de sokan vissza is kertek az arat, csoportos pert inditottak stb. Gyanus, hogy ebbe beleroppannak es a ceg reputacio is a 0val egyenlo.
Ha igaz amit 1-2 helyen olvastam akkor a teljes csőd sem kizart.
Nem is a witcher tette itt magasra a lecet egyebkent, hanem ok maguk a marketinggel es a hazudozassal. Bizom benne, hogy lesz eredmenye annak ami most megy. Ahogy ps4en fut az valami kritikan aluli, tenyleg rendesen atveres marmimt ugy, hogy kimeriti a buncselekmeny fogalmat, mert jatszhatatlan cserebe 20k... olyan szinten rosszul fut, hogy celozni nem lehet :D
Nyomsz egy kis GOW-ot utanna elinditod ezt es kb egy vicc az egesz. De akar horizon, spiderman, red dead stb. Brutal csalodas a jatek, azt a szintet nem uti meg hogy leuljek vele jatszani :D
-
ddekany
veterán
válasz
Bad Pritt #235 üzenetére
De ez amúgy nem lett bukta pénzben, csak több bevételt vártak tőle, nem? Amennyire hinni lehet az "újságoknak", már 2 héttel megjelenés után megvolt 13 M eladott, ami elég arra, hogy ne legyenek veszteségesek (ismétlem, állítólag). Persze, abból a 13-ból 8 előrendelés volt... ami valószínűleg hozzájárult ahhoz, nem volt túl toleráns a nép a marketing lódítások kapcsán. Persze most már más lehet az arány, nem tudom most hol tartanak.
-
Bad Pritt
félisten
Látom elfajultak a hangulatok, de egy tényt azért helyretennék, nem mintha számítana a végeredmény szempontjából: nem a CDPR kérte, hogy vegyék le a PS Store-ból a játékot, rosszul van fordítva a cikk ezen része, a Sony kezdeményezte a levételt, a fejlesztők pedig beleegyeztek.
Nem igazán értem amúgy, miért kell ennyire védeni a céget, mikor már a saját munkavállalóik is beismerik, hogy több szinten és hosszú ideje rosszul kezelték a játékkal kapcsolatos ügyeket. Nincs mit védeni, tanulni kell belőle, ahogy az elmúlt években más mamutcégek is tanultak a hasonló bukásokból.
-
RubbishBin
senior tag
válasz
Croissant #232 üzenetére
Hallottam olyan teóriát, hogy tényleg addig tart az eredeti ötlet. Aztán jött Keanu marketingből és hrtelen köré kellett húzni a játékot, ami elvett egy csomó időt. Emiatt is hiányoznak olyan elemek a játékból, amikkel korábban demózták.
Szerk.: Mármint lehet, hogy ez így félreérthető. Eredetileg is tovább tartott volna a sztori, csak nem a Silverhand szálon.
-
cyberkind
félisten
válasz
RubbishBin #229 üzenetére
Én már a sztorit se tudom, hogy jó-e, lassan konkrétan vége az egésznek, jönnek, vagyis folyamatosan jöttek a nagy és fontos monológok, de egyszerűen nem tudok senkihez se ragaszkodni, nem tudok senkit se kedvelni, egyszerűen semmi az egész, történhet bármi. Talán tényleg az első része az igazi a játéknak, amíg meg nem jelenik a főcím.
-
mike1334
veterán
válasz
RubbishBin #229 üzenetére
Tudom, megint red dead, de bakker ott a (fegyver)bolt milyen király volt már. Kézbevehetted, megnézhetted, módosíthattad. Ez a 2d-s inventory megoldás minden, csak nem forradalmi.
-
RubbishBin
senior tag
válasz
cyberkind #225 üzenetére
Igen, ugyanez a véleményem. Addig volt oké, ameddig nem nyílt ki a város. Egészen egyszerűen azért, mert nem nyílt ki vele nagyjából semmi. Szép épületeket nézegethetsz 2 küldetés között, ennyi a funkciója a városnak. Például mentem a fegyverboltba, amiben láttam hogy lőtér is van. Hohó, mondom ez frankó mini game lesz, mert egyszer telefonon is órákat elszórakoztam egy célbalövős játékkal. Hát, csúnyán megszoptam amikor próbáltam rákilincselni a lőtérre... Closed-world adventure
Szép-szép, meg jó a sztori is. Csak összességében olyan mint azok a szivatós videók, amikor vetkőzik egy bomba nő, aztán egyszercsak kicsap egy 23-as ceruzát.
-
schwartz
addikt
remélem kilábalnak ebből valamikor.
Nem erdemlik meg. REngeteget hazudtak, a Witcher3 sikeret hasznaltak fel, hogy lenyuljak az elorendeleseket, majd kiadtak a jatekot meg 2020-ban, hogy ne bukjak az allami tamogatast (a penzehes bandanak ez kb. szazszoros kart okozott).
Barmennyire is szerettek volna valamit, de Rockstar Games csak egy van...(wannabe)
-
Tikakukac
titán
1. Sose szabad fullba nyomni a kretént. Ha az alapvető retorikai eszközök észrevétele és felhasználása, értelmezése gondot okoz, inkább ne is reagálj ezekre.
2. Akkor szó szerinti teljes idézetek, mert ezekbe szerencsére nem lehet belekötni, hiszen olyan mondta, aki megfelel a te épp most éppen használt szabályrendszerednek:
"Én nem érezném annyira szörnyűnek a Cyberpunkot, igazából csak abból a szempontból, hogy még béta."
"Lényegében egy olyan verziót hoztak ki első körben, amiben körülbelül annyi a bug, mint annak idején a Witcher 3-ban. Tehát ne felejtsük el, hogy a Witcher 3 is borzasztó bugosan jelent meg."
"Szerintem az a probléma, hogy, ezt a játékot, ha problémának nevezhetjük, jelenleg nem az a gond vele, hogy bugos, mert a bugosság az ilyen bonyolult játéknál ilyen generációváltásos szituációban fejlesztői szemmel megértem, fogyasztói szempontból pedig a qrva anyjukat, pont úgy, ahogy te gondolod."
"Ami hiba ebben az egész kommunikációban, hogy amiatt, hogy több pénzt akartak keresni, azt mondták, hogy ez cross-gen játék. Erre egy sváb kifejezést alkalmazok, ha megengeded: lóf@sz esti fénnyel."
Az első 15 percből mindössze. Egerben szerencsére nem így védték a várat.
Huszadjára írom le én, de írták már mások is: nem az a gond, hogy egyszer ne lenne kipatchelve szinte tökéletesre a játék. Nem az a gond, hogy a grafika ne lenne gyönyörű. Nem az a gond, hogy a fő sztori meg egy rakat mellékküldi ne lenne jó. Nem az a gond, hogy ne lehetne így is baromi élvezetes egy rakat embernek.
A gond azzal van, hogy rohadt sok kontent egyszerűen hiányzik a játékból, konkrétan game-break bugok tucatjai vannak benne és süt az egészről, hogy itt minden áron a profitmaximalázás volt a cél gyorsan az új gen. után, karácsony előtt és ezért kiadtak egy PC-re bétás játékot teliárban, fullverziósként, valamint megszórtak 2 éppen majd most kezdődően leköszönő konzolt úgy, hogy egyértelműen látszik, hogy a rendes futtatásra sosem lesznek igazán alkalmasak, most pedig kvázi olyan trükkökkel csinálják meg a futást, mint én a prog házimat. A userek átverése, a nívó földbe taposása, a kamuzás, az etetés és a fűt-fát ígérgetésből történő középszerűség az, ami ebben a szituban gond. Vagy végre megérted és elgondolkozol ez miért borzalmas trend és probléma vagy felőlem vegyél a kövi 10 évben is így ne csak játékot, hanem bármit. Szép lesz. -
hajbel
addikt
válasz
RubbishBin #224 üzenetére
Azért ismeri a CDPR-t, mert dolgozott a W3-on, ezért mondta, hogy ahogy a W3 ki lett, majd ez is ki lesz patchelve. Valamint azt állítota még a grafikára, hogy az next-gen. Nem a tartalmi részéről nyilatkozott ha jól emlékszem, bár mintha mondott volna olyat, hogy azt senki sem gondolta komolyan, hogy amit ígértek az mind benne lesz.
-
cyberkind
félisten
válasz
RubbishBin #224 üzenetére
Kb addig abszolút király a játék, amíg nem nyílik ki a város. Nekem most már az az érzésem, hogy ez nem ow játéknak készült, csak az ow mint stílus, mára hívószó lett, valszeg a The Witcher 2 is így járna, ha ma jelenne meg.
-
hajbel
addikt
válasz
Tikakukac #222 üzenetére
Szóval 15 éves programozói tapasztalatod van, de anyád mondja meg, hogy hová menj
Egyébként Phelan pont védte jétékot, dícsérte a grafikát és mondta, hogy a bugokat majd javítják. Óvé Zoli háborgott szokás szerint, amit már megszokhattunk. A Metro tesztet is úgy írta meg, hogy 10 órája volt benne, a CP teszt sem volt ilyen szempontból kivétel. -
Tikakukac
titán
Továbbra sem flood, értsd már meg
Reakció a fentebbi hsz.-ben bármire megint: nulla
Nem igaz, hogy nem veszed észre magad.
Azt pedig majd én eldöntöm mikor és hova megyek vissza, nem vagy moderátor, anyám sem és szerencsére a spéci fura szabályaid csak a te fejedben érvényesek, azon kívül nem
Juhaszatti: Egyfelől magasról lehet nagyot koppanni, másfelől szerintem besokallt a nép. Annyira általános lett a 0 napos 10-20 gigás patch, az ingyenes vagy rosszabb esetben fizetős "DLC" hiányzó, de időhiány/extra profit miatt nyesett tartalmakért cserébe, nem beszélve a "preorderelj, mert akkor majd 2 nappal hamarabb megkapod aaaa hát igen, a nem tudjuk mit, mert nem kész játékot az fix" dologról.
Phelan mondta meg az OS-ban tökéletesen és ezt írtam már ide is, de tartom: ez egy kiváló játék bétája. És mint player és nettó játékfejlesztő és oktató talán ő mindent lát a sztoriban.
Ha ezt eladjuk fullverzióban, teliáron, hát Istenem, miért is ne hörögne bárki jogosan, hogy csesszétek meg, és akkor még azokról nem is beszéltünk, akik fizettek érte, ott meg nyilván dupla idegbaj van. Pedig Istenem, egy GT630 van ideiglenesen a gépemben, mert úgy gondoltam majd újítok egy faja kártyát és eldobtam a 1060-at. Felesleges volt -
Juhaszatti
addikt
válasz
CPT.Pirk #217 üzenetére
"Csak a PC-t nézve, az Andromeda bizony rosszabbul kezdett, mint a CP..."
Meg az Arkham Knight is, és még lehetne sorolni, határt csak az szab neki, hogy milyen messzire akarunk visszanyúlni az időben. De szerintem felesleges, valóban pocsékul rajtolt ez is. Viszont biztosan jobban ki lesz kalapálva idén, mint például a játékként jó, de technikailag roncs Gothic széria, aminek elengedték a kezét, aztán a játékosközösség pofozta ki úgy, ahogy.
Annyi biztos, hogy ilyen fanatikus boszorkányüldözés még egyetlen kiadóval vagy játékkal szemben sem alakult ki. Persze igaz a mondás, magasról lehet nagyot esni. -
hajbel
addikt
válasz
hombre[EU] #214 üzenetére
[link] "'A Cyberpunk fejlesztői korábban megígérték, hogy bárki, aki elégedetlen a játékkal és vissza szeretné kapni a pénzét, annak biztosítja ezt a lehetőséget, de a Sony és a Microsoft is jelezte, hogy erre csak bizonyos feltételek mellett kerülhet sor. Ezért a lengyelek inkább úgy döntöttek, hogy levetetik a Cyberpunk 2077-et a digitális boltból, így pedig bárki élhet a refund jogával." Ennyit az ámokfutásról.
#215brumi1024: Az ilyen véleményekre vagyok kíváncsi, mármint azokéra, akik érdemben hozzá tudnak szólni. Nyilván ha nem floodolják szét a topikot offal, akkor láttad volna, hogy én is megfogalmaztam néhány kritikát a játékkal kapcsolatban. Nekem jócskán kijutott a bugból, de néztem a híradót, olvastam a shardokat, csináltam a gigeket, amik nagyon jó küldetésekhez is elvezettek, kiemelkedő történettel. Mire gondolsz üresség alatt?
#216Tikakukac: Csak hajrá, floodold tovább a topikot egy 10 éves szintjén. Én nem asszisztálok tovább hozzá. Majd ha lesz személyes tapasztalatod a játékkal, gyere vissza, akkor majd el is olvasom az ON kommentedet
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
Tikakukac #216 üzenetére
5 év és 3 különböző időzónában zajló fejlesztés eredményéről, az ME Andromédáról se feledkezzünk meg... Az a megjelenésekor eléggé katasztrofális lett PC-n, mém hegyek meg nevetséges videók tömegei születtek belőle. Csak a PC-t nézve, az Andromeda bizony rosszabbul kezdett, mint a CP...
Aztán jött néhány patch ami nagyrészt javította a gondokat, de utána gyorsan abba is hagyták a játékkal való törődést, pedig lett volna benne még potenciál és nekifogtak az Anthemnek, ami megint nem sült el jól...
-
Tikakukac
titán
1. Kemény. Tudod, ha lenne játékfejlesztéshez közöd, akkor ezt nem írtad volna le, mert ez így még csak rosszabb lett, mint eddig. Akkor mennyid van benne? Honnantól leszek majd legitim és valid gémer aki kinyithatja a száját? 1 számot írj le. 1 számot, ami órában ezt megmondja. Köszi.
2. Tényleg?Sorold fel azokat a játékokat, amikhez ennyi és ilyen szintű bugvihar, optimalizálatlanság és megjelenés körüli hurci van AAA-ban. Anthem volt talán még hasonló, bár ehhez képest az is csiszolt gyémánt volt. Hát meg ugye házon belül a Witcher 3 is.
Az, hogy 12 éven felüliek nem érvelnek gameplay videókkal, tesztekkel, bugvideókkal akármikkel ez megint a te egyéni kicsi buborékvilágodban létező szabály mindösszesen. Ez neked egy bűnös élvezeti cikk a hibái ellenére is. Amivel semmi gond nincs, úristen nekem mennyi amúgy gatya játék van amit szerettem/szeretek.
A gond az, hogy vérszemet kapva, habzó szájjal esel neki bárkinek egy általad nonstop bővített és meghatározott szabályrendszer szerint, akiknek nem tetszik a kiadó gyakorlata és a produktum, amit kihoztak. Erre 1 szó van: szerecsenmosdatás.
3.Nincs flood, ezt csak te szeretnéd megint rátolni másokra. Van közöm, van tapasztalatom, van tájékozottságom. Csak neked nem tetszik, hogy ezek közvetettek, nem közvetlenek a játékkal. Mindösszesen ez a gondod és ezt nem fogadod el. Ha úgy érzed ez flood, akkor ne írd le ezredjére is, irény a modker. Sajnos ez ettől messze van. A neked nem tetsző vélemények nem lesznek automatikusan azok.
4. Az eltűnt.
5. Pont azért hoztam fel, hogy észrevedd magad végre, hogy te pont ezt csinálod! Görbe tükör, tudod.
A 187-es kommentben leírtam, hogy ez lesz, nézz csak vissza bátran, gyerünk. Felhoztad az örök klasszikus "mennyit játszottál vele?" kérdést, aminek még mindig nincs köze ahhoz, hogy a cég mit kommunikált, mit fejlesztett le, milyen minősége lett a kész terméknek, hogyan oszlottak meg a fejlesztési költségek, milyen körülmények között történt a head felé a kommunikáció, hogy ez így ennyire félresiklott, ki volt az, aki elkezdte elmaszatolni a konzolos verziók gatya mivoltát stb. EZEK GAMETIME FÜGGETLENEK Felfogod végre miről volt szó, mielőtt te idekeverted a ki mennyit játszott vele dolgot? Erről ment az elmélkedés, nem arról, hogy bárkinek baja lenne azzal, hogy ez neked a best game evör vagy mi és hol lesz tuti.
Te vagy az aki ezeket az OFF-okat gyártja és ássa és ássa mélyebbre és mélyebbre. Pedig tényleg csak annyit kéne belátni, hogy ezeknek a parasztoknak itt igazuk van, és ez a játék legalább fél évnyi fejlesztést kért volna még alaphangon, hogy hozza azokat a mércéket, amiket elvártunk vagy hát egyáltalán amit a stúdió kommunikált kifelé, hogy itt mi lesz ha ez készen lesz.
Az 1+1 az 2. Nem kell megvennem és belerakni 1 órát, 10 órát, 100 órát, főleg nem a világ teljes lakosságának. Világosan, feketén és fehéren egyértelmű, hogy a játékot konkrétan lenullázó brutális szintű hibák és gondok vannak amiket megjelenés után csiszolnak ki és sajnos vannak részek, amiket esélyesen nem is lehet kihozni patchekkel. Fact. Tény. Pont. Rohadt mindegy ki írja, mutatja, videózza, énekli. Ez a nagy helyzet. Ha ezredjére is megéri mosdatni a bizonyost, tedd. Kiszálltam végleg a topikból. -
brumi1024
veterán
Ez a vegigrohanas vagy sem relativ. 60 oranal vagyok, kb elfogytak a mellekkuldetesek (autoversenyzest nem csinaltam meg, mert eleg zavaro, hogy ha gyors vagy akkor gyakorlatilag mogedgeneralja folyamatosan az autokat), egy-ket giget megcsinaltam, de (nekem) unalmasan repetitivek, ugyhogy az kimarad. Teljes terkepet bejartam, ket endinget megcsinaltam, es abszolut egyetertek itt a nagy tobbseggel es a teszttel: az alapsztori jo, a mellekkuldetesek nagy resze szinten, de erosen erzodik, hogy ez egy befejezetlen jatek. Nem a bugokra gondolok, hanem az egesz uresnek erzodik, latszik, hogy hianyoznak feature-ok, tartalom, stb.
Vartam a jatekot, a W3-ban 470 oram van, de osszessegeben csalodtam benne. Teljes aron biztos refundoltam volna.
-
hombre[EU]
veterán
az ámokfutásod körülbelül itt ért a csúcspontjára
a cdpr nem szedetett le semmit. azért lōtték le a store-ról,mert a cdpr a sony felé irányította a refundokat, akik nincsenek berendezkedve egy ilyen rendszerre,mint ami a steam vagy akár ms-nél van ezért manuálisan kell eljárniuk minden egyes felhasználónál. és azért oldották így meg,hogy ne maradjon kiskapu (megveszem,végigjátszom,refund), ne gyūljön össze még több eset illetve egy kisebb pofon a lengyeleknek, tudják hogy legközelebb kivel ne szórakozzanak
a cdpr (nem a desktop elōtt ülō melós) egy mocskos patkány módjára viselkedett az elmúlt idōszakban és ez a "vallásifanatizmus" amit mūveltek kezd átmenni nevetségesbōl szomorúba -
mike1334
veterán
Tavaly novemberben előrendeltem, és ki is fizettem. Erre megkaptam....ezt. Rengeteg lehetősegük lett volna kommunikálni, hogy nem az jön, amit ígérnek. Az utolsó utáni pillanatig hazudtak, csak akkor jött a refund meg a bocsi-bocsi, amikor visszacsapott a ***. Biztosan jó játék lesz fél év múlva, csak nem az, amit beígértek. Akcióban újra meg fogom venni, ebben is biztos vagyok. De ez nem az, amiért (újra) pénzt adnék. Ha valakinek így is tetszik, és élvezi, az szuper. Nekem csak azzal van gondom, hogy (itt sem) lehetett normális kritikát írni a játékról, mert jöttek az illetékes cdpr részvényesek (tisztelet a kivétlenek), és meghazudtolták az embert a....ja, hogy cáfolni nem ment tényekkel. Mindegy is, jó játékot
-
hajbel
addikt
válasz
Tikakukac #207 üzenetére
1. Azt írtam, hogy 90 és 110 óra között adott a legtöbbet, nem azt, hogy összesen annyim van benne.
2.Minden játékban vannak bugok és bugvideók, de 12 éven felül nem érvelnek vele.
3. Jaja, biztos én vagyok a galamb, mivel csak arról beszélek, amiről tapasztalatom van, Te pedig floodolsz egy olyan topikot, amihez 0 közöd van, 0 tapasztalattal és 0 tájékozottsággal.
5. A programozást is, mint a többi rengeteg OFFot, Te hoztad fel, értelmes, normális, témához tartozó ON érv hiányában, én csak megválaszoltam a kérdésedet. Hiba volt, mert mégjobban szétfloodoltad vele a topikot.#208mike: A kommentedben linkelt reddit postban nem a játék hibáiról van szó, hanem a be nem váltott ígéretekről. Mondjuk az első bekezdés 39:34-es pontban állított nyilvánvaló hazugság után, amire kb. 50x felhívja a figyelmed a játék nem olvastam tovább, de biztos rengeteg olyan dolog van benne, ami igaz. Ettől még ugyanúgy jó játék marad, van az a réteg, aki számára forradlmi. Mondjuk grafikát tekintve mindenki számára forradalmi, ez objektív.
-
válasz
mike1334 #208 üzenetére
Nem forradalmi, én ezt nem állítottam, vannak bugok is, én még csak grafikaiba szaladtam bele, gamebreakingbe nem (94 órám van eddig).
Szar az ai?
Szar.
Akarok beszélgetni mindenféle csövessel az utcán?
Nem. (esetleg valami szaftos szenyoritával)
Jól fut PC-n?
Igen, jól (bár a hivatalos gépigény barokkos túlzás volt, ez nem szép dolog).
Szarul fut prev gen konzolon?
Eléggé.
Az utolsó csúszás bejelentésekor állítólag többet estek a részvényeik, mint a "cseppet döcögős" start után.
Kétfelől volt nyomás, egyik oldalról a befektetők, másikról a játékos társadalom, akik nem toleráltak volna még egy delay-t.
Mi volt a helyes döntés?
Passz.
Részemről jó ez így, szépen fut, a sztori, karakterek, hangulat, grafika első osztályú.Az én véleményem az, hogy ez a játék bizonyos szempontból rétegjáték, nagyrészt a hangulat fogja meg az arra fogékonyakat, köztük engem is.
De ha valakit teljesen hidegen hagy a hangulat, nem érdekli a cyberpunk környezet, nem rajong érte sok éve, akkor az legjobb esetben is csak közepesre értékelné a játékot.... így meg, hogy technikai problémákba is sokan szaladnak, a hátuk közepére nem kívánják és ennek hangot is adnak minden csatornán.
Mivel én objektív vagyok általában, ezért elismerem, hogy a fordítottja is igaz lehet.
Aki rajong a témáért, az hajlamos szemet hunyni sok dolog felett.Persze a lényeg, hogy nekem eszembe sem jutna beleállni valaki(k)be, mert nekik más a véleményük, mi a f@szért tenném?
Nekem attól nem lesz jobb, hogy megpróbálok okoskodni, meg megcáfolni személyes véleményeket...kivéve persze, ha mindenkinél okosabb akarnék lenni.
Jó játékot mindenkinek... akár fél év múlva is. -
Hunpriest
senior tag
Tyű de régen volt már ennyire megosztó játék. Mindenesetre szerintem a Steam-es review-k jól összefoglalják a kérdést, a legtöbb pozitív értékelés valahogy így néz ki:
Bugos mint a szar? Igen.
De ettől függetlenül jó játék? Igen.Kicsit ilyen bűnös élvezet szaga van a dolognak.
-
mike1334
veterán
A játéknak a javítható bugok mellett azért elég sok hibája van. Nem azt hozta, amit megígért. Ennyi. Ezt nem lehet szépíteni, redditen tételes lista van róla. Más is hazudott? Nyilván. De nem mondják, hogy az évezred játéka. Gagyi az ai? Eléggé. Javítható? Nem hiszem. Mellé jött még az előző generációs konzol fiaskó, és az, hogy 0 kommunikáció volt ezzel kapcsolatban a megjelenés előtt..könyörgöm még kamu ps4 gameplay is volt egy héttel a megjelenés előtt. Lehet bármit állítani, tavasz előtt nem lett volna szabad kihozni, ez csak egy béta. Lehet élvezni, nincs is azzal semmi baj, én is játszottam már bénább játékkal, és szerettem, de ne állítsuk már, hogy forradalmi...
-
Tikakukac
titán
Ergo a tizedik legitim, hiteles forrásból jövő érvre (pl. olyan véleménye, akinek 130 órája van a játékban)
Az, hogy ez a legitim és hiteles (hogy megint mi van?!) az csak azért van, mert ezt kinevezted ütőkártyának ami a black-jack alatt mindig annyit ad az első lapodhoz, hogy 21 legyen. Most épp 130 óra, de volt ez itt már 110 is. Egy másik vitában ez lenne 3 tehén. Mert neked annyi lenne. Egy harmadik vitában meg 42 év, mert annyi vagy. Még mindig nem érzed miért über ciki amit csinálsz és pont a saját magad leírtakat rúgod fel huszadjára is?
a youtube bugvideókkal érveltek és a steam kommentekkel (akiknek meg pár órájuk van benne), ami megint csak bullshit kategória, mert nem személyes tapasztalat és egybként nem is az én felvetésemre megy a reakció
Tehát. Adott egy játék ami realtime megy vagy vágatlanul videóról. Ömlenek belőle a bugok, a beakadások, a pocsék optimalizálás és a játékmenet megakasztó jelenetek. De ez nem hiteles és legitim, mert nem én játszottam a játékkal és szívtam be ezeket, hanem más. Hogy mitől lenne más, ha ezek én idéztem volna elő, nem tudom. Ja, de, tudom. Nem tudnád leírni ezredjére is azt az egyetlen választ bármire, hogy kuss a neve annak, aki nem vesz béta játékot és tol bele heteket
Fárasztó és sehova nem vezet.
Galamb és sakk. Ez oda vezet, ezt csináljuk most. Vagyis csináltuk, mert dolgoznom kell most már, ergo ezt majd lerendezed mással ha akarod.
Ez olyan, mintha valami szektással vitatkoznék, aki beprogramozta az agyába a dogmáit és egyetlen észérv sem hatna rá.
Disszociatív személyiségzavar lesz ez.
Egyébként 10 évem van programozásban, de a játékfejlesztésnek csak bizonyos százaléka programozás. Mindazonáltal a szoftverfejlesztéshez azért van köze, legfőképpen a kialakult helyzethez, mert az informatikai vállalatok hasonlóan működnek.
Nekem 15. Nyertem. Akkor ilyenkor a te logikád mentén az van, hogy... hogy én vagyok a királyFeladtam. Jó játékot.
-
válasz
mike1334 #204 üzenetére
Steam-en 316.000 értékelés, többnyire pozitív.
Metacritic 7,2
Critic reviews 86
Az nem annyira rossz....vagy ők is fordítva mennek...
Szerintem az röhejes, ahogy marják egymást az emberek egy játék miatt.
Sokan kötelességüknek érzik megcáfolni azt, aki esetleg jó véleménnyel van a játékról, persze 2 méter magasról lenézve a jobbágyokra.
Én mondjuk nem vagyok programozó, ezért a véleményem nem is lehet releváns, de szerintem a játék méltatlan a sok szennyre, amit kap.
Inkább rosszkor volt rossz helyen (nem tökéletesre csiszolva) aztán elmosta a szarvihar, kár értük, remélem kilábalnak ebből valamikor. -
hajbel
addikt
válasz
mike1334 #204 üzenetére
Mivel más játékoknál pl. red dead 2 is voltak felháborodott emberek, No Man's Skynál is, Stalkernél, aminél mai napig pörögnek a fórumok és cult classic lett és még sorolhatnám, szóval ez is rossz érv. Majd ha neked is lesz vele személyes tapasztalatod, szívesen látunk a topikban
#202Tikakukac: TL2R. Már leírtam amit akartam. Egyszerűen teljesen irreleváns érveket hoztok fel, amiből látszik, hogy nem játszottatok a játékkal, nem ismeritek, így a vita meddő, mivel nincs meg az alapvető jártasságotok a témában. Ergo a tizedik legitim, hiteles forrásból jövő érvre (pl. olyan véleménye, akinek 130 órája van a játékban) is a youtube bugvideókkal érveltek és a steam kommentekkel (akiknek meg pár órájuk van benne), ami megint csak bullshit kategória, mert nem személyes tapasztalat és egybként nem is az én felvetésemre megy a reakció. Fárasztó és sehova nem vezet. Ez olyan, mintha valami szektással vitatkoznék, aki beprogramozta az agyába a dogmáit és egyetlen észérv sem hatna rá. Egyébként 10 évem van programozásban, de a játékfejlesztésnek csak bizonyos százaléka programozás. Mindazonáltal a szoftverfejlesztéshez azért van köze, legfőképpen a kialakult helyzethez, mert az informatikai vállalatok hasonlóan működnek.
-
Tikakukac
titán
Nyugi, ha körbenézel, egyetlen 0 perces fika kommentem sincs, tehát egy szint alá nem süllyedek, mivel a kommentem eleve nem az a kategória.
Nem. Te csak elegánsan kikerültél jóóóó sok megválaszolandó fejlesztéssel és kiadással kapcsolatos kérdést majd ráterelted a szokásos gametime rulez mederre, mert ezzel 1 tollvonással mindent meg tudsz oldani érdemi vita nélkül. Ez sajnos pont az a szint amiről itt beszélünk/beszélek.
A CDPR szedette le a Playstoreból a játékot, pont azért, mert a Sony nem tett lépéseket az ügy érdekében, az ő politikájuk ugyanis az, hogy bug és teljesítménybeli hibákra nem adnak refundot. A CDPR tehát azért szedette le a játékot Playstoreból, hogy ott is lehessen refundolni minden egyes embernek.
Tehát tett példátlan lépéseket a konzolgyártó és a kiadó? Igen. És én azért követtem ezt az első-második hullámot, nekem nem egészen pontosan így jön le ez a folyamat. Voltak itt kisebb döcik, megkötések és nem kevés zabos user, akiknek a pénze igencsak lebeg meg lebegett a semmiben.
Ez is egy jó példa volt arra, hogy teljesen tájékozatlan vagy a témában, amiben ragelsz és engem vádolsz azzal, hogy lesüllyedek egy szintre, mert a vitához megkövetelek egy bizonyos jártassági szintet.
Hogyne. Gondolom fejlesztő is vagy meg teszter. Ha már jártassági szintek, akkor menjünk ebbe az irányba és csacsogjunk erről. Neked hány órád van programozásban?
Érzed már mit csinálsz és miért nagyon rossz?
Én többször is elismertem a játék hibáit, ti viszont csak fikázódtok.
Mekkora szerencse, hogy itt vagy és meg tudod húzni a határt a fikázás előtt és után
Kértem én azokat a játékokat is, amik ilyen körülmények között születtek ekkora pénzből és ilyen durván bugosak voltak, de sajnos ezt sem kaptam meg.
Mondok jobbat. Szerintem csak szimplán bejött neked a játék, tetszik, jól érzed magad vele, a hibáival együtt tudsz élni és el tudod őket rejteni valahol mélyre, ezért ultra magasságokban vagy a témában és hiperérzékeny vagy minden ezzel ellentétes véleményre. Mindösszesen nem tudod elviselni, hogy más felhántorgatja azt nagyon nem kevés ultragáz részét, ami márpedig ott van, független attól, hogy 0 perces, 1 órás vagy 1000 órás az a valaki aki leírja. De mivel nyilván ezekkel vitatkozni nem tudsz, ezért inkább ignorálod és sértegeted azokat, akik nem vesznek béta játékot teliárban és nem játszanak vele. Jól látom vagy jól látom?Ebben a kommentben konkrétam jellemfejlődésre gondoltam, nem pedig szakmaira. Nem lep meg, hogy nem értetted.
Nem lep meg, hogy, hogy, hogy mi van?
Hogy jön ide ebbe a jellemfejlődés? Ha neked egy ultra kerek és kiegyensúlyozott életed van olyan személyiséggel, hogy abból könyvet írhatnak pszichológusok, abban az esetben a game-brake bugok megszűnnek, a trágya optimalizáltság kisimul, a tartalmak betöltődnek, amiket kivagdaltak és minden happy lesz és nem születnek meg ezek a csúnya hozzászólások? Erős a hétfő.
A játék marha jó. Iszonyat a potenciál benne. Kell neki egy év és még megszámlálhatatlan mennyiségű fejlesztési idő, és tökre elhiszem, hogy rendben lesz.
De azért álljunk már meg és ne kezdjük el itt a sztorit vagy a zenét és bármi kimagaslót felhozni annak elmaszkolására vagy kiegyenlítésére, hogy a kiadtak egy szinte félkész játékot, AMI TÉNY, nagymamám cirmos cicája is megmondja, hogy ez történt, mert nem véletlen voltak a konzolos sumákolások sem, azt azért szintén mindenki beláthatná. Ez nem focimeccs, hogy 1-1 meg 3-3 és kész a tuti játék. Ez egy kerek egész dolog. Azért mert egy torta habja párját ritkítja még nem nézem el neki, hogy a piskóta meg leégett.Pár gameplay videóba benéztem, tehát nem az agyatlan bugválogatásra rejszolgatok, mint azt szeretnéd. Random beleválasztottam és az első az volt, hogy VR Pisti próbált megdögleszteni valami robotot úgy, hogy ne akadályozza a továbbjutást, mert game-brake volt miatta. Jó a sztori, biztos, csak ha ilyenek vannak azt reszelhetem lecsóba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nők, nőügyek (18+)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 25
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5320 -60% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1145G7 8/256 FHD IRIS Xe
- Apple IPad pro 12.9 4th gen 256GB wifi+sim 97%-os Gyári akku
- PlayStation 5 (PS5.) SLIM 1TB. SSD. Digital Edition & Sony PlayStation VR2. Virtuális szemüveg.
- Dell Precision 3580 i7-1370P//32GB DDR5 RAM// 1TB SSD/ RTX A500
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3087
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Nvidia Quadro M2000/ P2000/ P4000/ RTX 4000/ RTX 5000/ RTX A2000
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B550 Vision D B550 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest