Új hozzászólás Aktív témák
-
nyakdam
aktív tag
Nekem 7850K-val a logóig mérve:
DX11: Avg: 11.156 - Min: 5 - Max: 18
DX12: Avg: 10.320 - Min: 0 - Max: 18Logó 39/36 fixen.
Szerintem majd egy Heaven teszt reálisabb képet fog festeni ha lesz. Ezzel valami nem kerek.
-
"anxious_f0x : Unreal Engine 4 is certainly capable of much better than what the Elemental demo provides that's for sure, it's a few years old now afterall.
Epic did mention that DX12 would be available from version 4.9 of UE4 which is still being worked on. "
"-Tj- : Its just some guru3d user who ported it to DX12 with few minor tweaks, overall its still same old DX11 elemental demo."
Szóval ez a "teszt" nem igazán jelent semmit
-
leviske
veterán
"Valószínűleg a DX12 optimalizáció még sehogy sem áll."
Mondjuk ilyen szempontból felesleges szenzációhajhászás volt részükről kiadni egy demo-t DX12 támogatást lebegtetve. Számomra ezzel csak azt bizonyították, hogy akkor sem lenne számottevő esélyük az UE3 sikerét megismételni, ha a nagy stúdiók nem biztosították volna be magukat saját motorokkal.
(#39) bacsis: Sok köze ennek nemigen van a DX12-höz.
(#48) snecy20: Kell venni 2 TitanX-et és máris nem azzal lesz gond, hogy a CPU nincs kihasználva.
-
snecy20
nagyúr
Úgy értem hogy mindenkinek amilyen erős procija van, azt lehetőleg használják ki a játékok teljesen.
-
snecy20
nagyúr
Azzal kéne már kezdeni valamit hogy a játékok ne csak ilyen 30-40-nagyon max. 50%-ban használják ki a processzorokat, mert az röhej.
-
válasz
Bluerainbow #38 üzenetére
Azért ez alapján még ne írjuk le az egész DX12-t. Ez egy első, előzetes demó egy még béta állapotú motorral. Valószínűleg a DX12 optimalizáció még sehogy sem áll.
-
djculture
félisten
-
djculture
félisten
Azért Abu nemrég ír erről az csoda motorról itt egy cikket már ott ha elolvasod rájössz hogy ez egy elbszott motor. Nem jelent ez semmit. [link]
"Unreal Engine 4 fejlesztését már nagyrészt a mobil játékpiac határozza meg, ugyanis a legtöbb licencelő ide tervezi a szoftverét. Ennek megfelelően az Epic számára sokkal fontosabb a licencelők által megcélzott játékosoknál elterjedt konfigurációk kihasználása, gondolva itt arra, hogy a legtöbb PC-ben a dedikált GPU mellett van egy IGP is. " -
jaja1981
addikt
Ezt valaki elhitte, hogy gyorsabb lesz a DX12?
Szebb az lesz, de gyorsabb. Akkor nem vennél új VGA-t. -
looser
addikt
A két element összecsaphatna a végén, nagyon bírnám :-)
Mondjuk lehet, hogy benne volt eredetileg, csak kiszedték, mert diafilm lett belőle :-) -
Bluerainbow
Közösségépítő
-
1920x1200 felbontáson:
DX11 alap: Frames: 6683 - Time: 170000 - Avg: 39.312 - Min: 18 - Max: 120
DX12 alap: Frames: 5334 - Time: 170000 - Avg: 31.376 - Min: 15 - Max: 91
DX11 1405/6000: Frames: 7925 - Time: 170000 - Avg: 46.618 - Min: 22 - Max: 142
DX12 1405/6000: Frames: 6102 - Time: 170000 - Avg: 35.894 - Min: 16 - Max: 91De a DX12 még mindig ugyanúgy lassabb, mint a korábbi mérések során.
Az átlag 25-30%-kal, a minimum 20-38%-kal, a max 32-56%-kal. PfffffHolnap ezekről is felkerül a grafikon, mert van frametime log,
-
A téma további folytatása: Ha rendszerszinten kapcsolom ki a skálázást, akkor a demó 1920x1080 helyett 1920x1200-on fut (nincs alul felül csík). A vicc, hogy a nagyobb felbontás ellenére jóval nagyobb fps-eket produkál így, mintha a skálázás rendszerszinten be van kapcsolva, és csak az adott programra kényszerítem rá a skálázás figyelmen kívül hagyását.
-
V!ck
senior tag
-
Sőt, most látom, hogy a Win10 skálázása tiszta bugos. Ha be van állítva skálázás, és egy adott játéknál van letiltva a skálázás érvényesítése, akkor a játék 20%-kal szarabb fps-eket hoz, mintha az egész rendszerben le lenne tiltva a skálázás. Újra kell mérnem a Win10 eredményeket.
(#30) V!ck
Mindjárt csinálok egyet én is. -
V!ck
senior tag
Egy picit rápirítottam a 750Ti-re, hoztam az OC (GPU: 1263, Boost: 1405, RAM: 6000) eredményeket:
DX11: Frames: 7360 - Time: 170984ms - Avg: 43.045 - Min: 21 - Max: 147 (érezhetően nőtt az fps)
DX12: Frames: 5640 - Time: 169297ms - Avg: 33.314 - Min: 15 - Max: 91 (szinte nulla...miért?) -
Gondolom mindenki észrevette, hogy a DPI skálázást teljesen bénán kezeli, és ha 100%-tól eltérő érték van beállítva, akkor full screenbe kinyomva sem fullhd-ban megy demó. Tehát a fullhd méréshez ki kell kapcsolni a skálázást, és alt+enterrel kinyomni fullscreenbe.
-
V!ck
senior tag
Igazából én sem tudok újat mutatni, de bedobom az eredményeimet
FX8320 + 750Ti:
DX11: Frames: 6044 - Time: 168109ms - Avg: 35.953 - Min: 18 - Max: 124
DX12: Frames: 5348 - Time: 173485ms - Avg: 30.827 - Min: 13 - Max: 91 -
válasz
Bluerainbow #25 üzenetére
A GTX750Ti nem támogatja az aszinkron shadereket, és a 260 is csak két tömbre osztva,azzal pedig nincs előrébb. Ellenben a 970 rendes aszinkron shadereket használ, ami az ígéretek szerint megnyomja a DX12 teljesítményt. Ezért volt kérdés, hogy esetleg az-e a helyzet, hogy csak nálunk esett vissza fps, míg nálad nőtt a DX11-hez képest.
-
válasz
Bluerainbow #23 üzenetére
Köszi! Tehát ez általános jelenség, és nem az asynch compute hiánya miatt ilyen nálunk. Nem lett őszintébb a mosolyom.
-
AllTheBest
őstag
Asus, pont tegnap jött meg az új gépházam, még csak 3 12 centis venti van a gépházban, ezt még valószínűleg kitolom 6-ra, 2 a gépház oldalán egyből nyomja a levegőt a kártyára, egy szívja ki hátul a levegőt, meg felül tud távozni, szerencsére a procim egész hűvös szokott lenni. Ma raktam fel a 2 ventit a gépház oldalára és ezzel 6 fokot nyertem, ha nincs terhelve a kártya akkor olyan 60 fok körül van ha auto-n van.
De kb az össze r260x tulaj szerint kegyetlenül melegszik a kártya és ez igaz is, főleg mivel az enyém az oc-s verzió és ugyan az a hűtése mint a simának... -
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
AllTheBest #18 üzenetére
Milyen gyártó? Nekem Gigabyte volt, az alja tiszta rücskös, fel se feküdt. Fel"csiszoltam", nyertem 5 fokot legalább. Kapott egy első ventit még (F12 PWM) -5-10 fok. Így lett a 70-75 fokból 60-65 kb. De hogy gyárilag az alja is miért volt olyan tré. (hőcső meg semmi, sima alu borda, pff)
-
válasz
Bluerainbow #17 üzenetére
Nincs kedved egy fraps frametime logot elküldeni DX12-n és DX11-en? Elvégre az egy asynchron compute-os VGA. A frametime mérés biztosan megy. Kiírja ugyan a demó, hogy nem, de valójában működik.
(#18) AllTheBest
720p-ben rögzített 1080p tartalom. Mindig mosott. -
AllTheBest
őstag
válasz
Blindmouse #16 üzenetére
Ezt olvastam mindenhol én is, én hülye meg már kezdtem örülni annak, hogy talán még egy darabig elég lesz a játékok futtatásához a kis 260x-em,de télen ha összejön a pénzem, akkor talán egy 4 gigás 750 ti-be benevezek, vagy valami hasonlóba, mert, hogy ez kis 260x nagyon tud melegedni, 85%-on volt a vetni és így kibírta 70 fokon az u4 demot... Játékokról meg ne is beszéljünk, egy kis cs go is képes 80 fok fölé vinni a kártyát ha auto-n van hagyva a vetni...
Bluerainbow: Azt hittem, hogy csak nálam ilyen elmosottak a textúrák...
-
Bluerainbow
Közösségépítő
Action nem ismeri fel ha DX12-el futtatom , igy nem is veszi fel.
Fraps előre kiirja,hogy nem kompatibilis a DX12-el és leáll(kizárólag ezért töltöttem le)
Windows built-in recordere meg csak 720p-el rögzit. -
Blindmouse
senior tag
válasz
AllTheBest #13 üzenetére
Nem arról jöttek folyton a cikkek hogy a 12 gyorsabb lesz?
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
AllTheBest #13 üzenetére
Eddig pont hogy lassabb a DX12-es kód... remélem reszelik még ezt...
-
AllTheBest
őstag
válasz
AllTheBest #4 üzenetére
Dx11: Frames: 6857 - Time: 194000ms - Avg: 35.345 - Min: 0 - Max: 111
Dx12: Frames: 5591 - Time: 180610ms - Avg: 30.956 - Min: 0 - Max: 87A max-ok a végén az u4 logónál voltak ,amúgy dx11-nél 50fps körül volt a max, dx 12-nél meg kb 40-nél.
Diavetítésre számítottam, de egész szépen elment, sokkal rosszabbra számítottam, na de mindegy, télen kártyacsere -
válasz
Bluerainbow #11 üzenetére
Ha az lnk-val futtatod, akkor DX12, ha anélkül, akkor DX11 Futtasd az lnk-val, és nem lesz ilyen bugos
Meg gyors sem
-
Bluerainbow
Közösségépítő
Win 10 alatt volt futtatva és nem az .ink fájllal , hanem direktbe az ElementalDemo.exe-vel. A bugok (érdekes nem oda illő rombusz bevillanások effektek megakadások , az mindig ugyanott jön elő és csak ott). 3x futattam le.
Most látom elcsesztem. Az.ink-el kellett volna inditsam. Megcsinálom újra. ott már nem bugzik ugy veszem észre.
-
válasz
Bluerainbow #8 üzenetére
Ez DX11, nem 12, legalábbis nálam csak a DX11 bugos ennyire. A .lnk fájllal indítottad?
-
AllTheBest
őstag
Diavetítést szeretnék nézni, szóóóval rövidesen lefuttatom
i7 2600
4giga ram
Asus r7 260x oc -
Ed3r_X_
nagyúr
Kipróbáltam 8.1-en 5770-nel. Hát, a végén az UE4 logónál nem akart tovább menni, addig kemény 10-15 FPS-t produkált átlagban. Viszont durva egy grafikát láttam, az szent.
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE Z390 AORUS MASTER WiFi Alaplap
- GAMER PC! Ryzen 7800X3D / RTX 5070 Ti / 32GB 6400MHz / B650 WiFi / 1TB Gen4 / 750w GOLD! BeszámítOK
- T14 Gen5 14" FHD+ IPS Ultra 7 165U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Urevo U1 Walking Treadmill
- Phone 15 Pro fehér, 256GB kijelző viseltes, akksi 87%
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Sound Blaster AE-7 (B-Stock)
- iKing.Hu - HONOR 400 Lite 5G Velvet Grey Vékony, könnyű, AI-kameragomb 8/256 GB- 2027. 07. 01
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- 142 - Lenovo LOQ (15IAX9) - Intel Core i5 i5-12450HX, RTX 4060 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest