Új hozzászólás Aktív témák
-
_Scythe_
aktív tag
válasz
#79621120 #31 üzenetére
125 millió aktív user azért elég nagy töredék. Vagy mekkora töredéket szeretnél? Vagy csak ezt szeretnéd hinni? Ráadásul steamen nem csak a legújabb játékok érhetők el, hanem indie game-ek (mostanában nagyon rámentem ezekre) és régi játékok is. Ergo a felhasználóknak nem kell, hogy a legújabb, legmodernebb gépeik legyenek, ellentétben mondjuk PS4-re nem hiszem, hogy sokan töltenek le warcraft 3-t pl.
Ennél nagyobb és szerteágazóbb közösségről nem nagyon tudok.
Szerintem ne felejtsük el a steam surveyt.
Szerintem. -
namenyicsavo
tag
Sziasztok!!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha amazonon előrendeltem a játékot, mennyi az esélye hogy dobnak egy béta kódot? (PC)
-
Firestormhun
senior tag
PS4-en már kint van belőle a béta, s így fut az asszinkronos üdvöske.
Hitman PS4 Beta Frame-Rate Test -
sheep
addikt
A fórumot elolvasva megint csak az alábbi lehetőségek közül lehet választani:
-jól fut a játék AMD-n: sz*r Nvidia, lefizet mindenkit, de az AMD most megmutatta
-jól fut a játék Nvidián: sz*r Nvidia, lefizet mindenkit, sz*r gépigény
-rosszul fut a játék AMD-n: sz*r Nvidia, lefizet mindenkit, pusztuljanak
-rosszul fut a játék Nvidián:Majd térjünk vissza arra hogy milyen sz*r az Nvidia akkor ha kijött a játék.
-
Parano1d
tag
válasz
FollowTheORI #56 üzenetére
Valójában a DX12-es játékoknak kb ugyanakkora videokártya kell, mint a DX11-nek, sőt, ha egyszer normális motorok lesznek hozzá, még elvileg gyorsulni is fognak. Nyilván azért a játékok grafikája fejlődik az idővel, de ennek semmi köze, ahhoz, hogy melyik API-t fogják használni.
-
djculture
félisten
válasz
FollowTheORI #56 üzenetére
Ezek a kártyák már most elavultak akkora fejlődés van. Van egy ismi nemrég vett egy 980-at azt mondta hogy két évig vinni fog minden-t maxon ultra hd monitorán én meg kiröhögtem
-
TheLázs
tag
Hát, nem tudom. Az AMD újításai néhány apró kivételtől eltekintve nem hoztak előnyt, ha nem "kötelező" dolgokról volt szó. Viszont a Dx9-re átállás során is (x800) és a DX11-re átállás során is(HD5***) erősen megfingatták az NV-t.
Reménykedem. Sokkal szimpatikusabb volt az AMD - stratégia mindig. És AMD fanboy maradok, mindig.
-
válasz
#32839680 #55 üzenetére
A most jövő DX12 játékokhoz már kevés lesz, persze valami közepes beállítással futni fognak... csak ott meg minimális előnyt fogsz látni/érzékelni az egészből szóval majdnem mindegy hogy DX12 vagy sem.
Ha megnézed nem véletlen olyan magasak az ajánlott gépigények sem... és akkor az még nem a maximum grafikához elég, csak egy "magas" minőséghez kb általában.Nagyon sok játéknál már egy majd 2x gyorsabb GTX980-on is épp hogy megvan a 60+ fps közel max grafikán.
-
-
kikikirly
senior tag
Abu. a multi Engine kezelésében van érdemi különbség GCN-1-2-3 között?A Microsoft formálisan véglegesítette a DirectX 12-t (http://prohardver.hu/hir/microsoft_formalisan_veglegesitette_directx_12.html) szerint a GCN 3 és a Hawaii,Kaveri GPU(GCN2) között nincs különbség.290X videó kártyám van, ezért is érdekel a dolog.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A multi-engine alapfunkció. Kötelező támogatnia mindenkinek. Vagy hardveresen, vagy szoftveresen, de ott kell lennie a meghajtókban a DXKG specifikációkhoz idomuló implementációnak. Nincs értelme ostorozni senkit, amiért alapfunkciót használ. Azért alapfunkció, mert mindenkinek kötelező valahogy támogatnia, hogy a rá írt kód valahogyan fusson.
-
Fücsök007
őstag
válasz
Menthirist #43 üzenetére
+1, a DX12-es átmenet nem lesz gyors, mindegy melyik cég csinálja az adott játékot.
-
"hiszen lesz dx11 verzió is, ami lehet ugyanolyan szép lesz mint a 12-es."
Még az, de lehet hogy ebből fakadóan messze nem olyan alapos dx12 implementációról lesz szó, ami tisztességgel bemutassa hogy mire képes a dx12. Mert ha pl a feladatokat ugyanúgy ütemezed mint dx11-hez, és ugyanolyan tempóban, akkor nem lesz gyorsabb, sőt akár lassabb is lehet.a normális dx12 támogatás nem csak annyi hogy A helyett B metódust használjuk.
A videót elnézve nem lesz hihetetlen szépség.
-
Sinesol
veterán
válasz
Menthirist #37 üzenetére
Nem gondolom, hogy bármelyik oldalról is oké lenne, csupán objektive nem a legjobb ötlet olyasmire alapozni valamit, amivel az userek talán 95%-a nem rendelkezik és ebbe már mindkét oldalt beleszámoltam. Szerintem rengeteg egyéb DX12 feature-t lehetne kihasználni, amire a jelenlegi hardverek nagyrésze megfelelne és aztán nem lenne sírás. Egyébként inkább a fejlesztőt kéne emiatt ostorozni, nem a gyártókat.
Mondjuk kicsit lehet túlreagáltam a dolgot, hiszen lesz dx11 verzió is, ami lehet ugyanolyan szép lesz mint a 12-es. Hiszen jelenleg is elég sok parasztvakitó feature van a játékokban, amit inkább kikapcsol az ember...gondolok itt a blur és egyéb dolgokra.
Majd ha itt lesz kiderül mennyit ér és hogy tényleg "szép" lesz-e. -
válasz
#79621120 #31 üzenetére
Aha persze... aki játszik PC-n az kb mindenki.
Mellesleg közvéleménykutatásokat szerinted úgy csinálják hogy a világ összes felhasználóját megkérdezik?
Hagyjuk már... a steam survey az egyik legpontosabb képet adja ami ma lehetséges a PC játékosállományról.
Ráadásul jóideje a többi platform is gyűjti ezeket, ha engeded (Windows, Origin stb.).
-
-
Parano1d
tag
válasz
Menthirist #37 üzenetére
Miért is rekesztett ki AMD akárkit akármiből? Fejtsed ki légyszi!
Inkább azon kellene elgondolkozni, hogy idén jön ki az első játék, egy olyan technológiához, amit már egy 2011-ben!!! megjelent videokártya támogatott. Szerinted miért van ez?
Ui nem neked akart válasz lenni.
-
R9DEON
senior tag
válasz
Menthirist #37 üzenetére
De jó is lesz mindenkinek ha végképp beadja a kulcsot az amd, aztán az nvidia végképp elfelejt fejlődni, csak árat fog tudni emelni.
Azért az átcímkézést sem felejtették el, majd lesz Nvidia TIC-TOC, egyik évben árat emelnek másik évben átcímkéznek. Vegyük komolyra miért lenne jó a vevőknek ha csak Intel vagy Nvidia lenne, nagyon megszívnánk, mindkét cég már így is átlépte a becsületes kereskedés küszöbét pedig még nincsenek egyedül.
-
Értem, tehát az nv-nek szabad bármilyen kirekesztő módszerrel tovább növelni a piaci részesedését és a monopóliumát, mert ő a nagyobb. Éljenek az elvek!
Kérdés hogy ezt már 51%-tól lehet érvényesíteni, vagy csak mondjuk 70-től?De jó is lesz mindenkinek ha végképp beadja a kulcsot az amd, aztán az nvidia végképp elfelejt fejlődni, csak árat fog tudni emelni.
-
kila25
csendes tag
Kössz mindenkinek erről tényleg lemaradtam...
De azért a gépigény az odaver... Bár ebből a szempontból csak a VGA-ra vonatkozót szoktam megnézni, mert ezidáig a régi Phenom II 955-öm a haver gépében egy 280x-vel még durván visz mindent majdnem maxon...
-
Raysen623
addikt
"egy olyan hardverre akarnak itt épiteni, amivel a felhasználók igen kis része rendelkezik"
Talán nem ártana hozzáteni, hogy mindkét gyártó részéről ez a helyzet! Ugyanis nem mindegyik NV kártya támogatott, mint ahogyan nem mindegyik AMD sem.
GCN ide vagy oda, szoftveresen erősen kétlem a jobb futtatást asszinkron compute-al. Ha pedig mégis, akkor nincs jól megírva. -
nonsen5e
veterán
-
#79621120
törölt tag
válasz
FollowTheORI #23 üzenetére
" Steam survey szerint "
Felejtsük már el azt a listát .A világ összes PC felhasználójának csak töredéke használja a Steamet .
-
Parano1d
tag
Azért ne felejtsük el, hogy AMD találta ki az asinc shadert, ha Nvidia féle megoldást támogatnának a fejlesztők, csak azért, mert nagyobb a piaci részesedés, az sem volna túl igazságos.
Amúgy a könnyebb portolharóság is nyomós ok.Ui: A régebbi Nvidia kártyák amúgy sem támogatják az aszinkront, csak a Maxvell tudtommal, ergo, így nézve nem is biztos az a 80%
-
nonsen5e
veterán
Ha a játék a dx12 / aszinkronnal kedvez, akkor a gépigényben miért 290 van a 770 mellé párosítva? Nem ugyanaz a kategória azért..
-
Sinesol
veterán
Hát nehezen lehetek elfogult, mivel vagy 3-4 éve nincs zöld kártyám, csak az szúrt egy kicsit szemet, hogy egy olyan hardverre akarnak itt épiteni, amivel a felhasználók igen kis része rendelkezik. Na és amint utólag kiderült GCN-ből is csak a legújabbak ideálisak az aszinkron mókára, de vajon az összes eladott GCN mekkora hányada az ami fejlettebb? Lassan el jutunk oda, hogy még a GCN-en belül is csak egy bizonyos töredék megfelelő.
Pluszban még az is eszembe jut, hogy rengetegen durcás kisgyerek módjára ragaszkodnak a régi Win7-hez, ami egy újabb akadály, ha még a GCN adott isNa de mint mondtam, az lenne a legviccesebb fejlemény ha szoftveresen is kifogástalanul menne, a sok GCN huszár meg csak hápogna
Malibutomi: Az összes AMD százalékhoz érdemes megjegyezni, hogy azoknak jó része nem is GCN, hanem valami régebbi erős kártya, amihez totál nulla támogatás van. Szóval a viszonylag elég kicsi részesedésnek is csak x hányada az ami megfelel.
-
-
válasz
Malibutomi #18 üzenetére
Steam survey szerint kb 1/3-2/3 lehet az arányuk... szóval nem sokkal jobb még így se.
Engem nem lepne meg, ha a TR is a nVidia miatt nem kapott volna DX12 módot a rajtra... majd jön a Pascal és azzal lesz mit reklámozni, meg cserére kényszeríteni.
Valami "véletlen" folytán pont akkor fog azis kijönni, vagy nem sokkal előtte.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
djculture #21 üzenetére
Tulajdonképpen az teljesen oké, ha a fejlesztő nem akarja helyetted eldönteni a sebességet, így készítenek egy 30 fps-re és egy 60 fps-re optimalizált grafikai szintet. Ilyenkor a te döntésed, hogy mit akarsz. Ez teljesen rendben van. Őszintén szólva a ma sok effekt marginális előny biztosít a képminőségben sok fps árán, tehát sokan inkább nem akarják ezeket használni. Nem beszélve, hogy sokaknak nem tetszik a blur vagy a DoF effekt. Ezek természetesen konzolon is kikapcsolhatók, ha a fejlesztő fontosnak tartja kiszolgálni az alternatív igényeket is.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PC-nél teljesen mindegy, hogy kinek mi van. Ezen a piacon nem kell, hogy minden felhasználó gépe vigye maximumon az adott játékot. Ha nem viszi, akkor butítani kell a grafikát, vagy venni kell egy erősebb hardvert. A lényeg a grafikai skálázhatóság biztosítása, hogy akinek nincs pénze új gépre, az visszavehesse a minőséget.
Egy szabványos multi-engine kód is skálázható. Szimplán ki lehet kapcsolni a compute effekteket, ha ezekkel nem az igazi a sebesség.
-
Malibutomi
nagyúr
Az hogy az utobbi ~ egy evben az NV adta el a kartyak haromnegyedet nem jelenti azt hogy a felhasznalok haromnegyedenel NV van. Sokan nem csereltek vagy hasznaltan vesznek.
Igen biztos hogy tobb NV tulaj van, de az tuti hogy kozel nincs a 80%-hoz az arany ha azt nezzuk milyen kartyat birtokol a user. -
djculture
félisten
válasz
FollowTheORI #14 üzenetére
11-el ugyanez volt először csak mutatóba volt 11-es renderelőt használó játék az is siralmas teljesítményt nyújtott, kell neki 2 év hogy a programozók kiismerjék.
-
Majd jön megint az a szöveg hogy a DX12 kód lassabb mint a DX11 ezért nem adjuk még ki...
-
Sinesol
veterán
Kicsit különböző azért a helyzet, mivel az nvidia elég nagy részét fedi le a piacnak, ezért a pc-s felhasználók nagy részét nem érte hátrány az ő esetükben, még ha nem is szimpatikus amit csinálnak.
Viszont egy kicsi szereplőnek kedvezni elég öngyilkos fogás, mivel emiatt jelen esetben a játékosok 80%-a lesz megszivatva. Na és ebből ha már a fele konzol felé kezd kacsintgatni, az igen nagy csapás a Pc-s játéknak.
De lehet nem lesz semmi hátrány és a szoftveres megoldás is tökéletesen működik majd, ami kisebb mélyütés lehet a GCN hívők számára.Na mindegy, nagyon kiváncsian várom a teszteket.
-
Valahogy a directx 8/9 óta elég sokszor van hasonló szituáció, nem is értem...
-
R9DEON
senior tag
Ott a legutolsó példa a COD Black Ops 3, a grafika a Crysis3 képest relatív gyenge mégis 12GB ramot kér és a 3 pach után sikerült játszhatóvá tenni de még így is akad 8GB memóriával, ez elméletileg nem az Nvidia hibája de érdekes módon mindig az általuk szponzorált játékoknál fordul ilyesmi elő.
-
dergander
addikt
Az nvidia is mocskos módon már nagyon rég ezt csinálja,nekik a gépigény a fontos minnél nagyobb legyen,hogy minnél jobban ne fusson a kártyádon,és igy venni kell. Aki ezt nem látja hogy ez megy az vak. Az AMD spozorált játékok legalább minden gépen jól futottak. AC pedig szükség van mert rohadt unalmas már az nvidia optimalizálatlan hulladékjai.
-
Sinesol
veterán
Hát ha mégis hátrány éri a felhasználók 80-90%-át lefedő Nvidiásokat, akkor kb kár is kiadni, csak egy újabb szög a PC koporsójába.
-
Televan74
nagyúr
Egyenlőre ügyes marketing fogás,aztán majd kiderül mennyit profitálnak belőle az AMD kártyái.De ügyes trükk eddig az AMD részéről.
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6800 XT 16GB Garanciával!
- Asus DUAL-RTX5070-O12G nVidia 5070 12GB GDDR7 OC videokártya bontatlan dobozában eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 GAMING OC - Új, 3 év garancia - Eladó
- Gigabyte GeForce RTX 2060 6GB Garanciával!
- Gigabyte Geforce GTX 1070 G1 Gaming 8GB Garanciával!
- Apple iPhone 13 Mini 128GB,Dobozával,12 hónap garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2931, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB White-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3123
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- 2 db (130 / 131) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest