Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Laslow
#19955
üzenetére
szerintem az van, hogy amikor megvette a gúgli, akkor lettek olyan fejlesztések, amik bele lettek erőszakolva a rendszerbe. Ez a keresés is ilyen. Marhára logikátlan. A másik pedig, hogy amióta megvette a gúgli nincs olyan közvetlen kontakt a fejlesztőkkel mint régen. 10+ éve járt itt az akkori vezető fejlesztő. Elvittük egyik este gulyáslevesezni. Többször jeleztem az akkori hivatalos csatornákon, hogy szeretnénk a kliensben útpajzsokat, de nem történt semmi, mindig volt valami magyarázat, hogy miért nem. Ezen az estén megkérdeztem tőle, hogy milyen fejlesztés kell ehhez, mondta semmi, írt egy emailt, és másnap reggelre volt útpajzs.
És ez egy nagyon jó példa arra, hogy szerintem nagyon sokszor el sem jut a fejlesztőkhöz az ötlet. -
-
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Laslow
#19936
üzenetére
Mert bele van verve az emberekbe a félelem. Minden csatornán az jön, hogy félelemkeltés, büntetés. Megbüntetnek, ha rossz vagy. 1 km/h-val többnél már 50 ezer. Büntetnek. Razzia az utakon. Roadpol. Hatalmas RAZZIÁRA KÉSZÜLNEK A RENDŐRÖK. Jobb lesz, ha figyelnek az autósok, mert óriási a büntetés.
Minden csatornán ez megy. A félelemkeltés a mai hatalom legnagyobb eszköze.
Nem csak Budapesten. Mindenhol ez van. Mész az 50-es véda alatt 40-el.
70-es véda alatt 50-el. 90-es alatt is képes belassítani.
Az még hagyján, hogy Pesten kilőnek 80-90.re Itt vidéken annyi sem.
Megy bazeg 70-el a 90-es úton, jön egy balkanyar, és NEM TUDJA bevenni. Átsodródik a szembe sávba.
Ennyire nem tudnak vezetni az emberek.Múltkor apóssal vesztem össze, mert (ő nála mindennél félőbb embert nem sokat ismerek) átmentem a sárgán (esélytelen volt lassítani, mert 5 méterre előttem lett sárga) és ÚRISTEN. MEGBÜNTETNEK. SZABÁLYTALAN. Mondom dehogy szabálytalan. A pirosnál büntetnek, nem a sárgán. Mondom akkor mégis mi értelme lenne a sárgának?
Másik: Kapaszkodósáv. ÚRISTEN NEM MÉSZ KI??!?! MEGBÜNTETNEK. Mondom dehogy büntetnek meg, a kapaszkodósáv, ha egyéb tábla nem jelzi, azoknak van fenntartva, akik 70km/h -nál többel nem tudnak menni. HÁT NEM, Ő EZT NEM ÍGY TANULTA. Mondom pedig nézz utána a KRESZ-nek, a kapaszkodósávot figyelmen kívül kell hagyni jobbra tartás kötelezettsége alól, mondom a buszsávba is kimész, ami jobboldalt van? Vagy, ha van jobbra sáv, akkor abba átmész?
Rá pár hétre ugyanez a szituáció, megint maradok a sávban, szokásos veszekedés: De, hogy ő megkérdezte a kamionos ismerősöket, és mind azt mondta, hogy KI KELL MENNI.
Mondom az egy KAMION. Ez meg egy személyautó.
Ja ez a két ismerős szerint olajat is hülyeség cserélni az autóban 10-15 ezrenként, jó az 20 ezrenként, a kamionban is 100.000 a periódus.
Szóval hihetetlenül félelemben van tartva a lakosság, és a másik legnagyobb gond, hogy az emberek nem követik a KRESZ változásokat, és nem is tudnak vezetni.
A legbosszantóbb az, hogy levágják a kanyarokat, ha belátható, ha nem. Idióta barmok komolyan. -
vlevi
nagyúr
válasz
Laslow
#19001
üzenetére
kugli mapsban is változtak a hangok. Azt vettem észre, hogy egyes helyeken, talán a körforgalmaknál más hanghordozással, másképp mondja a szöveget, de utána a következő mondatot már megint az addig megszokottal.
Úgy tünik ugyanaz a hang, de mégis érezhetően eltér a korábbitól. -
Rick4
félisten
válasz
Laslow
#18939
üzenetére
Most értem haza egy 1000km-es útról, ahogy azt már megszokhattuk, teljesen logikátlanul vannak a sebességhatárok, és a korlátozások jelentve- vagy ezzel összefüggésben jelölve, mert tuti nem a jelentésekkel van itt gond, a pályákon, országutakon, M7- 52-es út kb semmi, 52-es úton semmi, 4-es úton sok sok 70-es tábla 70-essel jelölve, így az út kezdetén kijelzett érkezési időhöz képest nem késtem túl sokat, pedig egy ilyen lehetőség ott van a programban,. hogy a jelentések alapján valakik, akiknek erre jogosultsága van, beállítják a valós sebességhatárt ezzel összefüggésben az ott haladóknak azaz az évi gyakorlatilag így értelmét veszti. Oké, egy 410km-es 5.5 órás út volt, tehát lehetne sokminden benne, de nem volt, fix 20 percre álltam meg egy helyen, és 10 percre még egy helyen, amik tervezett megállók voltak.
végül meglett az openstreetmap is AA-n, rájöttem hol találom, de moist telefon újraindítás, vagy más oldotta meg, nem tudom, mert ekkor már ott volt. Működik, megy, beszél, de szerintem aki igon nevelkedett, és waze-zel folytatta, annak ez elképesztően szokatlan, és ebből az aspektusból még csak jónak se mondanám.
Új hozzászólás Aktív témák
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Diablo IV
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Házimozi haladó szinten
- AliExpress tapasztalatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung LCD és LED TV-k
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Core I7 4K ERŐMŰ Lenovo P1 G3 (Core I7 10850H 32Gb 1 Tb) Tervező/vágó/gamer - Nvidia 4Gb!
- Bivaly Lenovo T14 gen5 (Core Ultra 7 32Gb DDR5 1 Tb SSD) laptopom eladó 30 hónap gyártói garanciával
- Eladó MEE audio T1 CMA Bluetooth fejhallgató rendszer, gyakorlatilag új!
- Acer Predator Helios 300 gamer notebook/QHD,165Hz/i9 11900H/RTX 3060/32GB/ beszámítás van
- Samsung Galaxy S25 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3943, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- ASTRO A50 5th gen LIGHTSPEED WIRELESS HEADSET + BASE STATION fejhallgató
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

Balesetmentes közlekedést kívánok.


