Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz balintka #57 üzenetére

    Akkor szerintem hagyjuk a számokkal való dobálózást, mert a lényeg az, hogy ma mi van, azaz hogy ma versenyképesek a T árak is... Számok ellen nehéz harcolni, de akkor most 10 év múlva is ezekre a számokra fogsz hivatkozni? Mégis hogy szerezzen ügyfeleket a Vodafone, ha nem az alacsony árával? Hiszen akkoriban a minősége eléggé megkérdőjelezhető volt (ahol már nem a Pannon-t használta).

    Ami Édesanyádat illeti, nem igazán hoztam be a képbe, pláne nem néztem h****nek... Hihetetlen, hogy egyesek miket olvasnak ki a sorok közül! Az, hogy ennyire fel vagy háborodva, és még 3 év után is ezen hergeled magad (vagy több, hiszen lassan 7 éve vagy Vodás), számomra azt bizonyítja, hogy nem tudtál és egyre inkább nem tudsz józanul és objektíven véleményt nyílvánítani a témában. Hiszen ha a T-Mobile valamiben rosszabb, akkor tapsikolunk, ha jobb, akkor meg nem vesszük észre vagy a hibákat és sérelmeket hánytorgatjuk fel. Ha pedig a Vodafone hibázik, az nem is olyan nagy hiba, belefér... (lásd salvorhardin problémája, elbagatelizáltad, a végén még ő kér elnézést... a kezdeti hozzászólás: Nagy Vodafone topik #2524).

    Konklúzió. Rád két dologban lehet számítani:
    1. T-Mobile gyalázás
    2. Vodafone dícsérés

    Én munkámnál fogva is a T-Mobile pártját fogom, de persze nem az ők kedvükért, hanem mert tényleg korrekt cégnek tartom. Én látom azt a kemény munkát, ami a cég mögött van, és felfogtam, hogy a mobil szolgáltatókat nem az állam fizeti, hanem piaci alapon kell működniük és megélniük. Ettől függetlenül nem fogom a többi szolgáltatót szapulni, amig ki nem provokálják. Ha valaki a T-Mobile-t ''gyalázza'', igyekszem megvédeni, viszont ha igaz a vád, elismerem.

  • 1430

    senior tag

    válasz balintka #11 üzenetére

    Bálintka látom, még mindig kísért az a Szervusz díjcsomag... :) Hadd hozzak fel egy mai példát. Ügyfelünk betelefonált és Partner 5 díjcsomagban volt (10 éve!). Mondtam neki, hogy ez már olyan régi, hogy már nem is kérhető, váltson valami korszerűbre. Gondolod váltot? Azt mondta, jó ez így neki... Téged inkább a másik oldalra tennélek. Azaz mondod, hogy milyen drága, de nem váltottál volna díjcsomagot, illetve más topikban írtad az árakat, amik ma már nem is igazak, illetve anno még ''elfogadhatóak'' voltak. Más helyen azt írtad, rosszabb díjcsomagot javasoltak, mint amid volt. Szerintem ez nézőpont kérdése. Mikor a Te szolgáltatód díjszabását nézem, tele van lezárt csomagokkal, mert egyre másra gyártja az újabbakat. Attól még a régit nem szünteti meg, és aki azt használja, lehet rosszabbul jár. Ezek az ügyfelek ugyan azt elmondhatják, hogy miért ilyen drága? Mert nem követik a változásokat, nem váltanak díjcsomagot.

    Anno a Relax díjcsomagokkal a T-Mobile úttörőnek számított a piacon, ezek voltak az első ilyen egységes percdíjas tarifák. Na ná, hogy rátromfolt a Pannon és a Vodafone is, és beindult az árspirál. Ugyanakkor a Pannon és a Vodafone is össze-vissza alakította a tarifákat. Például a Pannon a csomagok felét megszüntette, majd nem olyan rég át is szervezte a ''Pannon'' díjcsomagjait. A Vodafone is ''annyira ért a díjcsomagokhoz'' (reklám után szabadon), hogy változtatott a percszámokon, majd ő is bevezette az új Fix tarifáit. Ezekkel a Fix csomagokkal még lesz baja szerintem, mert nagyon tagolt... nem véletlen, hogy a Pannon is lefelezte a kezdeti csomagjainak a számát. Bezzeg a Relaxok a mai napig változatlanok. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy olcsók, de érdekes módon ezt is bőven be tudják osztani az ügyfelek. Lehet, hogy az ár lehetne kevesebb (főleg magasabb perctartományban), de vannak még finomítási lehetőségek, csak utána kell járni. Azért érdemes elgondolkodni azon, miért nem változtatott még a T-Mobile a Relaxokon!

    Nézzük az új Vodafone Fix-eket:
    Fix 3000-rel 100 perc 3100 Ft, míg Relax 100-zal 3200 Ft
    Fix 6000-rel 250 perc 6000 Ft, míg Relax 250-nel 6250 Ft

    Ebben az alacsonyabb havidíjas körben, ami az árérzékenyebb réteget érinti minimális a különbség, és akkor ismét kiemelném, hogy a Vodafone Fix tarifák talán már két hónapja, míg a Relaxok 3 éve vannak a piacon! Ahhoz képest tényleg nem nagy a különbség. Őszintén szólva, a Pannon még a Vodafone-nál is olcsóbb...

    [Szerkesztve]

  • tildy

    nagyúr

    válasz balintka #31 üzenetére

    Nem urban legend. Láttam eleget belőle. Szerintem rettenetesen ronda, főleg a régebbi telóknál kék/fehér/piros... Vááá. Hozzá nem engedném nyúlni a szolgáltatót a menühöz. Ahogyan irritál a trémobil/voda felirat is a telefonokon is. (Sajnos a sajátomon kénytelen vagyok elviselni,d e amitn visszaváltok a megszokott szolgáltatómhoz, szerintem adom is el a telefont is. (pedig azt imádom. De így szétcseszni Robbies menüvel, meg kitörölhetetlen Robbies háttérképekkel, stb...) )

  • tildy

    nagyúr

    válasz balintka #11 üzenetére

    Hát én most valami előfizusban vagyok, piszokdrága percdijjert (36 ft tán) , összes rokon, ismerős pannonos, így spórolni se tudok iylen oylan kedvezményes hülyeségekkel...
    Ezen felül:
    -átiratás a nevemre, és ezáltal a számlázás kezdete is 2007. márc. 1 re volt kérve.
    Erre fogták magukat és átrakták febr közepén. És még velem akarták kifzettetni a számlát. Mondom a jó édes anyátokat, ezt még a volt mukahelyem fizeti. Úgy képzeld bevittem a szerződést, mistzerint március 1 az aktibválás dátuma: nagy ívből sz.rtak a fejemre, küldözgettek jbobra balra, keressem emg a volt cégem, emg a céges ügyintézőt, ők nem foglalkoznak velem. Ez milyen hozzáállás már?
    -aztán volt az smsben lottózás.
    Vagy 3 napig telefonáltam rájuk, mire aktiválták. hogy mi votl a gond: fogalmuk sincs, mert első nap , mikor szóltam, is beállították jóra azt mégsem ment.
    Ezen felül a cég , ahol dolgoztam vett erre az előfizura telefont, amit részletekben fizet a trének. Erre most a tré azt is velem akarja fizettetni, miközben a telefon sehol?! És nem lehet velük megbeszélni, hogy terheljéka cégre.
    De leginkább za első borított ki.
    jahm és mikor a cég szamhordozta a szamokat hozzájuk, akkor egy héttel korábban aktiválták be a kártyákat... Képzelheted, hogy egyszer csak elment midnenkinéla vonal, mikor egy ilyesmi tervezetten tortenik, fix nap fix idopontban...
    Szóval rühellem őket, de nagyon. Kritikán aluliak.

  • tildy

    nagyúr

    válasz balintka #1 üzenetére

    Szerintem én is áldani fogom. Már csak 10 hónap. Sajnos köt a a volt munkhaleyem által megtörtént számhordozás addig :( :(
    Isten bizony az elmúlt 4 hónapban volt annyi gondom velük, mint egy másik szolgáltatóval összesen 8 év alatt.

Új hozzászólás Aktív témák