Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyberius
aktív tag
...szóval ez egy akkora urban legend, mint ide Washington (az autó alá bemászó tolvajjal meg a garázsban rekedt betörővel együtt, akik szintén pert nyertek valamelyik hoax szerint).
Én inkább úgy gondolom, hogy az adott szolgáltató cég inkább az ügyfélszolgálatát/jogi osztályát akarta megkímélni a valóban leépült ügyfelekkel való együttműködéstől. Ugyanis bárki ügyfélszolgálatos megmondja Neked, hogy idős ügyfelekkel általában nehezebb kommunikálni: sokan nem hallanak jól, ez a telefonos kommunikációban már akadály, nem értik az egész rendszer működését (nem fogják fel pl., hogy egy ügyfél beazonosításához nem lesz elég az, hogy Kovács Józsefné, Debrecen), nem tudnak írott szöveget értelmezni, az apróbb betűket esetleg el se tudják olvasni, satöbbi. Ezért lehetett a szabályzat szerint az ügyfélszolis munkatárs belátására bízva, hogy szerződést köt-e az adott ügyféllel, vagy sem.
Az már más kérdés, hogy az ügyfélszolis munkatárs miért is nem volt hajlandó szerződést kötni az ügyféllel.
El tudom képzelni azt, hogy esetleg a panasztevő nem volt egészen őszinte, például ugye nem kötelező megemlítenie, hogy azt a bizonyos vízumkérelmet esetleg csak ötödjére sikerült kitöltenie, arról nem is beszélve, hogy egy ''tényleg egyszerű'' űrlapot valamivel könnyebb helyesen kitölteni, mint egy szerződést értelmezni, majd később annak betűje szerint kezelni az esetleg felmerülő komplikációkat.
Ezenkívül még elképzelhető az is, hogy a cégszabályzatban tényleg az volt, hogy ''nem szabad'', és csak a botrány kitörése után módosították ''egyéni elbírálás''-ra, hogy így hárítsák a cég felelősségét az ügyintézőre.
Illetve még az is lehet (és volt ügyfélszolisként ha fogadnom kéne, erre fogadnék), hogy a szabályzat tényleg az egyéni elbírálást írta elő, és az ügyfélszolgálati munkatárs egyénileg elbírálta, hogy ha megköti a szerződést az ügyféllel, aki élete végéig hűséges és korrekt előfizető lesz, azért ő semmit nem kap, még egy szóbeli vállonveregetést sem, míg ha az ügyféllel a továbbiakban csak problémák lesznek, azt esetleg leverhetik azon, aki a szerződés elbírálta, azaz őrajta. Ti hogyan döntenétek ilyen helyzetben?
Új hozzászólás Aktív témák
- 27% - ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC 20GB GDDR6
- iPhone 12 64GB gyári független megkímélt full gyári
- Dell Inspiron 14 Plus 7440 14" 3K IPS Ultra 7 155H 32GB 1TB NVMe ujjlolv gar
- HP 250 G7 i3-8130U, 8 GB RAM, 256 NVMe SSD, 1920x1080 + Nvidia MX110
- ThinkPad T14 Gen4 14" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe gar
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 7500F / RTX 4060 / 32GB DDR5 / 1TB Nvme SSD
- Apple iPhone 13 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 100%
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor,MS3409
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3760, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4077, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

