Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz arty #20 üzenetére

    Szerintem ez inkább időközi bug lehetett, szerencsére már nem olyan. :)

    Renegade X a 2014-es megjelenésekor irtó nagy ziccert hagyott ki, mert elég nagy hype volt körülötte(pl TotalBiscuit - Renegade X: Command and Conquer Lives On) és az elején rengetegen játszották. Csak éppen játszhatatlanul bugos volt, balansz össze-vissza (megvehető tibérium fegyverek miatt a mérnök volt messze a leghasznosabb karakter :D ), pályák egy jó része hűen másolta a kempelős Renegade eredetieket, azon túl hogy azok is teljesen bugosak voltak. Mondani sem kell hogy a játékosok nagy része menten elmenekült, de a fejlesztés haladt tovább, eddig sem pénzért csinálták, ugye.

    2015 a legtöbb technikai probléma megoldódott és folyamatosan jöttek az új pályák, 2017-re átvariálták a kaszt rendszert, kerültek be új járművek a Tiberian Sun-ból, új tech épületek, még több új pálya. 2019-re kimondottan feljavították, mostanra már nyugodtan ki is lehetne adni..
    :))

    Unreal pedig ott jön a képbe, hogy a RenegadeX az Unreal Develompent Kit játékmotoron alapul, ami a Unreal Engine 3 ingyenes változata megkötésekkel(illetve utóbb talán pár UE4 képességet is kapott). Portolhatták volna UE3 vagy UE4 alá is, mikor a licensz feltételek meglazultak, de azon túl hogy az is nagy meló, az EA nem biztos hogy engedné.

Új hozzászólás Aktív témák