Új hozzászólás Aktív témák
-
Oly
őstag
Nem értem...
A Sonyericssont miért nem említette eddig senki sem? -
Ariadne
őstag
válasz
(Kolombusz) #58 üzenetére
Gratula, végül akkor jól végződött.
Ezek megérezték szerintem, hogy elszánt vagy...
Nem tudom, írtam-e már, de egyes cégeknél használ, ha a panasz e-mailt az fvf@fvf.hu címre is cczi az ember. -
Mazsika
őstag
nekem van egy samu d900-am a múltkor bevittem szoft frissítésre, had frissüljön két hetet igért a srác 13nap alatt megcsinálták szoft friss + kicserélték az aksit mert azért is fagyhat mondták, mondom oké!
ja és régóta samuval nyomulok és még eddig nem hallottam panaszt és tapasztalataim szerint a szervizesek is gyorsak/rendesek! szóval mindenki irány samsungot venni
-
(Kolombusz)
veterán
Wazze, felhivtam a fogyasztóvédelmet, hogy milyen jogaim vannak, felöltöztem, elindultam az MM-be, ekkor csörög a telefonom, hogy megjött a teló.
Bementem, gyönyörű szép tisztán, befóliázva, tökéletesen összerakva várt a telefonom... Megérte megirni nekik az emailt. Most már el tudom adni a telefont. Végre.
Még a karcos hátlapi burkolatomat is lecserélték.
[Szerkesztve] -
(Kolombusz)
veterán
Valamelyik nap befáradok a Media Marktba és kicsit megmozgatom őket, mert már több, mint egy hónapja nem kaptam vissza.
Vagy adják vissza az árát. -
Ariadne
őstag
Nem értem, miért a szervizt izélgeted, semmi közöd a Motorolához, egyedül a Media Markttal kötöttél szerződést. Ha sokat sz*roznak a javításon vagy rossz minőségben végzik, akkor is a MM-nál kell verni az asztalt, ahogy net84 is írta már valahol feljebb. A szerviz ugyanis csak a MM teljesítési segédje ebben az esetben, de vele közvetlenül nem állsz jogviszonyban. A gyártó céggel még kevésbé, bár mellékszálként esetleg lehet hatása egy érzelemmentes levélnek, de messze nem biztos.
Egy visszafogottan tárgyilagos levelet érdemes lenne a MM-hez küldeni, hogy intézkedjenek, mert 15 napos javításra kellene törekedniük, ha nem megy, másik ugyanolyat adni, ha ez sem megy vagy jelentős kényelmetlenséget okoz neked a késés (naná), akkor kéred vissza a teljes vételárat. Vásárók könyvébe is érdemes beírni (a MM-nál természetesen), arra válaszolni legalábbis kötelesek egy ideje.
Persze ettől még botrányosnak tartom én is, hogy ilyen munkát végeznek egy szervizben...
Egy-két tévhit eloszlatására általánosságban:
- cserekészülék már nem kötelező adni sosem
- nincs olyan (nem is volt), hogy x javítás után csere kötelező, viszont ha gyakran hibás, egyrészt meghosszabbodik a jótállás azzal az idővel, amíg nem volt nálad a cucc, másrészt jelentős kényelmetlenséget okoz a dolog, ezért kérhetsz cserét, sőt vételárat vissza is, ha nem tudnak ugyanolyat adni.
[Szerkesztve] -
net84
őstag
válasz
(Kolombusz) #54 üzenetére
várható volt, hogy semmi konkrétat nem fognak mondani, igaz én a válaszoló helyében egy ''elnézész a kellemetlenségért'' szösszenetet beleszőttem volna a levélbe, de ahogyan kinéz, könnyen lehet, hogy valami sablon levél a tiedre, miután besorolták valamilyen kategóriába...
Mondhatni adtál a szarnak egy pofont... -
(Kolombusz)
veterán
Ma kaptam:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük hogy felkeresett Bennünket. Levelére az alábbiakban válaszolunk.
Szeretnénk megkérni Önt, hogy fáradjon be Szakszervizünkbe (vagy juttassa el oda a készülékét), és egy ott kérhető Panaszlapot kitöltve ismételten adja le azt. A panaszlapra kérjük részletesen írja le a hibákat, valamint vigye magával az előző javíttatás papírjait is.
Ebben az esetben a Motorola szerviz-menedzsere személyesen kezeli a készülékkel kapcsolatos panaszt, és 8 napon belül döntés születik az ügyben.
Tartozékokkal kapcsolatban kérjük érdeklődjön Szakboltjainkban, illetve tekintse meg honlapunkat a legfrissebb információkért:
Motorola Szakbolt és Szerviz (Motoker Kft.)
1024 Bp., Retek utca 6 .
Tel.: 336-12-86
Fax: 336-12-87
Nyitva: H- P: 10-18 óráig
Szo: 9-13 óráig
www.motoker.hu
Motorola Szakbolt és Szerviz
1133 Bp. Tisza u.8.
Tel.: 343-03-07
Fax: 351-72-65
Nyitva: H- P: 10-18 óráig
További kérdésekben forduljon bizalommal személyesen a Motorola Telefonos Ügyfélszolgálatához a 06-40-200-800-as helyi tartifával hívható számon (H-P: 9.00- 17.00) vagy írjon nekünk az info@motorola.hu email címünkre.
Üdvözlettel:
Motorola Internetes Ügyfélszolgálat
Még elsem olvasták rendesen bazze. Írtam, hogy visszaküldték hozzájuk. Írtam, hogy miskolci vagyok.
Na nyasgem, csak kapjam vissza a telefonom, eladom rögtön. -
Picit kevésbé tudományosan, de én is vmi ilyesmit mondtam a 6210-ről
, mellesleg itt van Murphy is : ''Ami elromolhat az el is romlik'' és hát minél több kütyü van egy telefonban, annál több minden tud elromolni, és nem vitatom azt sem, h esetenként kevésbé figyelnek oda a minőségi anyagokra.
-
Geller72
veterán
válasz
Seraph 16 #50 üzenetére
..ne beszéljünk Asic 2, vagy 5-ös, vagy annál régebbi telókról. Abban az időben, amikor a nokia kiadta az 5110, 5130, 6110, 6130..stb telefonokat, akkor még egy telefon megtervezésére, próbagyártására, tesztelésére, piacra kerülésére több, mint egy év volt!! Ma ez leredukálódik összvissz 3 hónapra!! (SE telokat csinaltam). Másik ok, amiért nem mindenkinek sikerül jó telót gyártani. A régebbi telókban MINŐSÉGI alkatrészek voltak, többnyire az első szériákban, hogy a telók stabilak legyenek, megkedveljék a vásárlók a telót, és persze egy új típust drágán el lehet adni, ezért bele lehet rakni a jó cuccot. De amint a termék befutott, és az eltelt idő folyaman lejjebb kellett vinni az árat. Azért, hogy a gyártóknak a haszna a lehető legnagyobb maradjon (és legtovább), felcserélték az INTEL csipszeteket (pl intel) , más, gagyibbra (Atmel).Aztán szép lassan szinte az egész teló gagyi xarokból állt össze. Míg az elején szarrá tesztelték a paneleket, később már csak a főbb, funkcionális teszteket hagyták csak meg. Ma meg az van, hogy szinte minden alkatrész occso helyről van. A gyártón múlik, hogy egy terméket milyen minőségi körülmények közt gyártat le.
-
Hát nem irigyellek,én is hasonlóan jártam,csak egy kicsit drágább cuccal.Vettem egy 20'' Acer monitort közel 200 ezer forintért,majd elromlott egy hónap után.Sajnos az Acer szervíz Csehországban van igy futárcéggel kellett kiküldenem.Kb 10 nap mulva jött vissza valóban megjavítva,de a kávája több helyen is el volt törve,valamint csupa karc volt,egy törést próbáltak ragasztani de a ragaszto megfojt és megmarta a fekete kávát több helyen is Majd megörültem,felhívtam at Acer magyarországot,elmondtam a gondomat,meghallgattak,és ennyi,sőt azt mondta az ügyintézöjük,lehet ,hogy én törtem össze a kávát.Tehát van egy LCD monitorom ami már elmult 1 éves kifogástalanul müködik,de törött a kávája,természetesen az Acer nem intézkedett ez ügyben.Én tehát soha többet nem veszek Acer terméket,de ez öket nem nagyon érdekli,sajnos
-
Nem értek veled teljesen egyet!
Nekem az első mobilom egy nokia 6110 még mindig működik és semmi baj. Na jó ez egy picit régi teló már és megbízható, de nézzük tovább:
apumnak ekkor egy 6210-es Nokiája volt, szerintem a világon a legjobb telefon annak, aki csak telefonálni akar vele (könnyű, vékony, elegáns, egyszerű kezelni és nagyon megbízható).
Ezután egy cserekészülékként két hónapig birtokomban volt egy Nokia 9210 biztos sokat tud, és jó annak, aki internetezni akar meg office-t a mobiljába, de nagy volt és nehéz. Nem volt kényelemes.
Apumnak eközben 6600 telefonja lett: a kijelzőn a karakterek kicsik, nehézkes Joystick használat, sok számára fölösleges funkció, amik között nehéz eligazodni.
EKKOR JÖTT A MEGVÁLTÁS!
Nekem egy Motorola E398 -am lett kb. 2 éve. gyakorlatilag minden apró részlete testreszabható, VGA kamerával és MP3 lejátszóval, ami akkoriban nagyon kevés mobilban volt benne, MicroSD bővítési lehetőség és beépített sztereó hangsugárzó és még sorolhatnám. Ha megnézitek a Ph -n talán az egyik legtöbb topikkal rendelkező mobil. Eddig egyszer volt probléma a kijelzőjével és azt szervízben meg is csinálták.
Apumnak most Samsung x700 -a van. Utóbbi időben talán az egyik legjobb márka lett. Arra, amire kell tökéletes. -
Geller72
veterán
A motorola ugy szar, ahogy van..sztem a legxarabb teflon. aksija 0, minosege (belso anyagok) 0, tartossag 0, soroljam meg?
Telokkal foglalkoztam 6 evig. haverom atvette a szervizt ket eve. Ugy ekzdi, hogy motorolat nem vallal! Megcsinalja az ''A'' hibat, egy het mulva jon a '' B '' hiba, es rafogjak a szervizesre, hogy nem jol csinalta meg, kozben pedig annyi van csak, hogy 5 forintot nem er a telo uj allapotban sem. Azert a n okiatol se legyetek ugy elajulva. lsd: 6280!..amikor kijott egy kozepkategorias telo volt felso kategorias aron gyari hibaval!!..Elolap lotyog, es ha garba viszed, kirohognek es elhajtanak max. 2001-2003 kozobb a nokia kozponti servize volt a legnagyobb ganye, ami letezett. Azt megcsinaltak egy seriahibas telonal, hogy ''felveteleket keszitettek, mert a telo beazott, es ugrott a gar'', mindezt csak azert mert mar a harmadszori szervizigenyre nem tudtak mit lepni. De sorolhatnam meg nehany szervizt. Ez az egesz azon alapul, hogy vedd meg, ezutan meg levagyszarva! Soha ne hasznaljatok gar nelkuli telot, ha az nagy erteku! Mielott lejar a gar, adjatok el. (Nem hibasan!) -
_seth_
veterán
A V3 sohasem számított okos telefonnak és valóban a külsejével adták el a telefont ebben nincs semmi újdonság ugyanakkor a V3 nem számít egy gyakran elromló típusnak. (a moto v3 egyébként benne van a top 10 mobilba jelenleg is
)
N73: amikor a v3x-em vittem szervizbe előttem egy N73 voltMemóriakártyát nem olvasott és a szoftvere volt egy kicsit problémás, hogy más hibája volt-e nem tudom... a tulaj nem volt túlzottan boldog... a teló úgy nézett ki mintha most vette volna
Egyébként nem tudom, hogy a nokiák milyen gyakran romlanak el ezt is csak láttam ugyanakkor nem hiszem, hogy több moto romlana el mint bármelyik más gyártó telefonja.
-
varga911
senior tag
Nekem egy mpx-200-asom van, volt ennek már minden baja, volt kimosva, volt felgyújtva(
), volt szalagkábelszakadása, biztosíték elszállt és nem lehetett tölteni, szóval tényleg minden megtörtént vele, de soha nem volt szervízben itthon javítottam, máig nincs komoly baja, csak a 7-es gomb nehezen működik. WM2003-al, 1 gigás Kingston elite pro SD-vel, és 22 megára felszabadított memóriával szélvészgyors. Én elégedett vagyok a motorolával, mert az mpx-200-assal valami nagyon masszívat alkotott.
-
ALI_G
veterán
-
ALI_G
veterán
ezt kell csinálniEEE
Sok-sok ilyet kell küldeni minden esetben, a szolgáltatókról szintén, mindenki rabló banda.
Én egy boldog motorola V6 tulajdonos vagyok, és 3 dolog miatt biztoan visszaviszem én is, hogy csináljanak vele vmit. Egyébként senki sem köteles cseretelefont biztosítani? -
ttower
aktív tag
Hogy megnyugtassalak, nem csak a motorola szervíz ilyen. Két éve kaptam meg a mostani telóm, egy Nokia 6230 személyében. Eleinte apám cégében volt, és csak utánna került hozzám, kb 1 hónap használat után. Nagyon örültem neki mert már régebben kinéztem magamnak. Megkaptam és rögtön az első nap észleltem hogy random időközönként kikapcsol. De csak ha a ''főképernyőt''(háttér) jeleníti meg. Ha mappában van akkor nem. Mondtam is apámnak hogy ha még garis akkor vigye vissza. Mire válasz: Már megint? Kiderült hogy amíg a cégben volt, 5 alkalommal volt szervízben. Ezért is írtam hogy 1 hónap használat után, mert a készülék volt már vagy 3 hónapos. Nem baj. Megy szervízbe. Mondják egy hét és kész. Lassan letelt. Apám hazahozza. Bekapcsolom, és lám egy fehér csík hiányzik a kijelző felső részéből. Mondom kurvajó. Többet nem akartam már nélkülözni, ezért nem vittük vissza, ami így visszagondolva hiba volt. Most már mindegy. Gari lejárt, csík megszokva. Ebből az derül ki hogy a szervízben meg sem nézték hogy működik-e. Viszont meg kell hagyni hogy a Nokia az egyik legjobb márka. Az enyémet nemrég sikerült leejteni az elsőről, és a járdán végrehajtott katonai művelet (nagy terülteten szétszóródás) után is tökéletesen működött. Apám szintúgy Nokiája már repült le kocsi tetejéről, meg ki kabátzsebből, de semmi baja a karcokon kívül.
-
meck
csendes tag
Sajnos én is elcsábultam annakidején és lecseréltem a megbizható nokiámat egy ''penge'' V3 black-re. Nem értem aki dícséri hogy a ''legjobb telók a motorolák'' mire alapozza a kijelentését. Gyenge tudás, lassú sw. Valljuk be a motorolák szinte kivétel nélkül a külsejükkel hódítanak. Lényegre visszatérve napra pontosan egy hónap után megadta magát a telefonom. (Ahogy azt oly sokan megmondták előre, de ha az ember hajthatatlan...) Csere után köszönöm szépen eladtam és soha többet motorola. Azóta próbálom lebeszélni az ismerősöket ami nem mindíg jön össze. Ismerős L6-osát most cserélik harmadszorra ki... Ez az én véleményem lehet ellenpéldákat mondani, de akkor is szerintem érdemes tartani a tisztes távolságot... Azóta lesz**om a penge vékonyságot és boldog vagyok a nokia n73 okostelcsimmel
-
szasza_1
senior tag
Én a 200e Pana kamerámmal jártam így. Amikor fókuszált, akkor remegett a kép. Elvitték beadtam szervízbe. Egy hónap után visszajön, tiszta zsír volt a kamera, még a lencse is, és az oldala össze volt karcolva. Amikor megfogtam, csak úgy recsegett-ropogott a készülékház, mert nem volt összecsavarozva. És a legjobb: ugyanúgy hibás maradt. Visszaküldtem megint. 3 hét után válaszoltak, hogy nem tudták azt a hibát produkálni, amit a mellékelt miniDV kazettán láttak. Mondom nekik, az nem érdekel, ott a kazettán a hiba, javítsák meg. Utánna semmi. Irtam egy levelet a fogyasztóvédelemnek. Hétfő tájt küldtem el a levelet, csütörtökön írt a Pana, hogy kiküldik a kamerámat Hamburgba. Ott van az európai központi kamera szervíz. Érdekes, következő héten át is tudtam venni a vidéki szervizesnél, tökéletes állapotba. Még az LCD-t is megpucolták, meg lefóliázták... (csak akkor azt tudnám, hogy minek tartották a kamerámat 1 hónapig a pesti szervizesek ott, amikor nem csináltak vele semmit)
-
Rossi
addikt
válasz
(Kolombusz) #34 üzenetére
Helyes.
gegee: A 6131 a 3. Nokiám, közben volt két motorolám is, egy E398 meg egy E550 is. Az első elvesztettem, a másodikat eladtam. -
Shadows
senior tag
fater 1 forintos motorlolája v360 2 hónap után megadta megát, A hiba abban merült ki hogy az aksi valamiért szétfojt valószínű hogy töltési hiba, elküldték szervízbe nem MOTO szakszervízben ahol azt állapították meg hogy valami savas anyag ment szét a teloban. hogyan b@zdmeg mikor az aksin frankón láccik a lyuk amin kijött a lé és a poén hogy nem csinálták csak már kifutott a 2 hétből mikor szólt azóta ott pihen a telo de legalább a kijelzőt kicserélték!!
a moto 1 nagy rakásshit
aki tehet kerülje a v3 meg ezek a slim penge shiteket ,mert softwerileg sem meg kiviteléz terén is hagy kivetni maga után.
Nekem sharp gx-17-em van és nagyon elégedett vele. LIVE! nem fagy, nem lassú arra amire kell és akkor amire kell tudom használni a 2,5 éva alatt 1 szer fagyott le ,akkor aksikivétellel meggoldotta igaz hetente 1x kapcsolom ki had menjen és az aksi is 4 napot éjjel nappal bekapcsolva kb 30 percet telefonálva kibír!! Respect SHARP -
Rossi
addikt
Én már szóltam amikor annak idején áradoztál, hogy a mobiltelefont úgy hívják, hogy Nokia. A többi gagyi...
-
amargo
addikt
Motorola E550-em van, 2db az egyik alkatrésznek lett vásárolva, még egy haveromtól.
Nos eredetileg az enyém úgy 1év és pár hónap után megadta magát.. valahol az antenna környékén, mert se fogadni se indítani nem tudott hívást. Szervízben csak annyit mondtak, drágább a javítás mint egy új teló, 1 év gar volt rá.. Na, de most használom az alkatrésznek tárolt telót, evvel a gond, hogy a hangszóró tisztítás után 1-2hóval megint olyan picsa halk, hogy .. halk.
Viszont régi saját készülékemen felfedesztem egy ilyen hangszóró javítás közben, hogy meg tudnám javítani az antennát. De ugyérzem soha többet ilyen telefon.. de a következő márka sem lesz jobb érzésem szerint. Sajnos. -
_seth_
veterán
Ezért a motorolát szidni azért nem jogos teljesen...
Ez csak egy telefon amit rosszul raktak össze... nekem volt, hogy az autómban nem légtelenítették a féket... az egyik zavaró telefonálás közben a másik meg nem fog fékezéskor...
Csak az nem hibázik aki nem dolgozik
Az MM pedig egyáltalán nem tartozik a vásárlókkal kedvesen, tisztességesen bánó cégek közé... érdemes megnézni a visszavitt elromlott termékek útját a vevőszolgálattól a raktárig majd... hehe itt jönne a gyártó de nem itt jön a következő vevő aki talán nem veszi észre a hibát... jah és az sem gáz, hogy lazán lehazudnak mindent, nincs felettese az embereknek... ennyi főnök egy cégnél... náluk a saját maguk által lepecsételt garlevél nem is jól írja a törvényt és azt amit vállalnak inkább csak útmutatások... ha villásdugót keresek csak lesajnálóan beszólnak, hogy balra, jobbra vagy egyenesen tovább de ha egy csajjal nézek hűtőcsodát fél milláért akkor segítőkészen rohannak, hogy segíthetnek-eA biztonságiak annyira a s.gg.mb.n vannak, hogy az már majdnem fáj... jah meg jó tudni, hogy amit ők árulnak azt nem szabad bevinni értem ezalatt a notebookot, mobiltelefont, pendriveot, cd, dvd-t, egeret stb mert hogy néz ki az, hogy beviszem a saját cuccomat amit mellesleg ott vettem 300ért (na ilyet nem csinálok soha többé, hogy drága cuccot veszek náluk pedig nem kis összeget hagytam már ott... noti 300e, tft 100e, autóhifi 50e, dvd lejátszók, videók, hálózati eszközök, tv-k stb stb de ez már a múlté...) amikor rákérdeztem, hogy meztelenül mennek-e ruhát venni akkor békénhagytak... egyébként a notimhoz kerestem vmi skin táskát és én mint rendes vásárló odamentem a pulthoz, hogy ki lehet-e próbálni mire kérdezték, hogy nálam van a noti? és nem mutattam meg a biztonságinak? hogy képzelem én ezt... hülye, bunkó banda...
Cserekészülék: ha az MM-ben vetted akkor miért lenne a moto a hibás ha nem adnak másik készüléket helyette?
Nekem pl a v3x-em olyat csinált, hogy a kártyát nem szerette beolvasni (gyárilag 512 a max amit kezel nekem meg 1 gigás van benne...) valamint az oldalán lévő gombok nem működtek tökéletesen. Bementem a Trémobile szervízbe ahol mondta a szervizes, hogy uhh ez szoftverhiba lesz... na mondom azon mi a fene a szoftverhiba, hogy nem megy a gomb vagy csak a 10-dik lenyomásra működik (kamera valamint a hangerő növelése volt a hibás) + cserélgettem rajta szoftvert szal 101%, hogy nem szoft baja van na mind1 szal vagy pest és akkor min 2 hét mire kész lesz vagy beviszem a helyi szervízbe (mondjuk ez vicces mert az internet/bolt felirata alapján azt hittem, hogy ott vagyok) ami kb 200 méterre van viszont már bezárt... ok beviszem másnap a szervízbe, számot húzok a biztonságis segítségével, lesétálok a ''pincébe'', várok, majd én következem, probléma tisztázása majd elmegy egy másik szobába megcsinálni, kb 30 perc és készen is volt a teló DE a hátulján a dudor résznél a műanyag nem illeszkedett, szóltam is, elnézést kért és visszament megcsinálni ez már kb 2 perc alatt készen is volt (benne van a 30 percben), a gombok csak koszosak voltak és kitisztította a készüléket a memkari foglalatánál pedig vmi átmenő akármit csinált meg (már nem tudom mi volt az) és azóta fel is ismeri a kártyát (99%-ban... érdekes, hogy a kingstone memkarit nem szeretni de a noname karit felismeri 100%-ban persze 512-ből mindet felismeri).
Egyébként nekem ez a v3x az első moto ami meghíbásodott pedig volt már pár darab(t720, e365, e398, a925, mpx200, v3x, v235 van szüleimnek (1-1
), v360 volt öcsémnek egy amit lecseréltem a cikk írójától vásárolt új v360-ra aminek szintén nincs semmi baja
+ szoftvert ''piszkáltam'' már v3i, v3im, v3xx, k1, rokr e1 telón... nincs gond velük
)
Persze ehhez is szerencse kell mint mindenhez, van akinek beválik és van akinek nem
MM-es rész utólag beszerkesztve bár nem is tartozik a témához már na mind1....
[Szerkesztve] -
gegee
csendes tag
Igaz ami igaz ezt még nem próbáltam, de voltam már egy MOTOBOLT-ba, és ha a szervizesek is olyanok, szívesen küldeném a telefont. Bár mint a hosszúban írtam is, mindenki hibázik/hibázhat. A postások is szórtak leveleket a szelektív hulladékgyűjtőbe, és a mai napig mindenki velük küldi el a leveleket... (Mondjuk az monopólium?! Végülis futárral is küldhetnénk, csak az drágább lenne
)
-
gegee
csendes tag
Mégis kijelentik valamiről, hogy szar...
Akkor most kinek van igaza?
[Szerkesztve] -
Muton
addikt
-
gegee
csendes tag
Én senkit nem akartam megbántani, ezek az én tapasztalataim. Nagyon erősen sajnálom ha megbántottam valakit!
-
gegee
csendes tag
HEHE
Erre csak azt tudom mondani, hogy hasonlítsz arra az emberre, aki az USA-ban a falakra plakátolta hogy az iPod-ok akkumulátorainak a tervezett élettartama X év. Hát jóhogy! Ki látott már örökké élő akkumulátort? MOTOROLA-ám van és iPod -om, szóval foglalkozom a kérdéssel napi szinten. A családomban mindenkinek MOTOROLA-ja van(még a barátnőmnek is) és/vagy azt szeretne venni. Meg vagyok győződve róla, hogy a világ legjobb telefonja. Én vagyok az ellenreklámod, én mindenkinek azt mondom hogy vegyen, TE meg azt hogy ne vegyen.Én elhiszem hogy értesz hozzá, de nekem is volt ''pár'' telefonom, és ez MAGASAN VERI az összeset! (Talán annyi, hogy én nem írtam még cikket, hogy ''Az én tökéletes MOTOROLA-ám!'' Ami elromolhat az el is romlik. Vannak barbár szervizesek, de ajánlanám neked a SE-t, ami sztem rosszabb, vagy bármelyik másik tipust
! Apropo melyik a világelső telefonmárka? Ezt sose tudtam, csak azt hogy ez a második
Ha eszembe jut valami akkor leírom...
Köszi -
petyus_
senior tag
válasz
Dr.Anonymus #14 üzenetére
Azt írta, hogy már visszaküldte, gondolom mikor meglátta, nem az volt az első gondolata, h megörökítse
szerk: elkéstem
[Szerkesztve] -
EQMontoya
veterán
válasz
Dr.Anonymus #14 üzenetére
mivel helyből visszaküldte a telót, biztos feltesz egykettőt...
-
Dr.Anonymus
addikt
Kedves Kolombusz!
nem tennél föl egy -két képet a vizualizálás kedvéért?
danke -
petyus_
senior tag
3 éve vettem egy Motorola V525-öt. Az aksija egy napot sem bírt ki, reggel levettem a töltőről, estére lemerült, pedig nem használtam túl sokat. Vissavittem, rendben elüldjük szervízbe, 1 nap múlva megjött, szoftvert frissítettek... Természetesen a hiba maradt ugyanaz. Ezek után még 5x vittem vissza a telefont, ebből 3x kaptam új aksit, majd a végén kicserélték a főpanelt, és jó lett. Aztán szeptembeben szétment a szalagkábel, gari már nem volt, a javítás meg több mint a teló, úgyh jött egy V3x. Ezzel egy darabig nem volt semmi gond, aztán egyszer csak el kezdett egyre többször fagyni, majd olyan hibája lett, h a ha kicsit megnyomtam a telót, úgy reagált, mintha kinyitottam és bezártam volna (ez elég idegesítő pl ha hívnak, és zsebből veszed elő...). Vittem is vissza a szervízbe, elküldték (cseretelót kaptam), majd megjött 2 hét múlva, szoftver frissítés, természetesen mind2 hiba megmaradt. Még 2x visszaküldtem, 3. alkalomra kicserélék a beillentyűzet panelt, plusz szoftvert frissítettek, így már jó.
Végülis mindkét telefonon sikerlüt megoldani a problémát, csak nem értem hogy miért kell ehhez ennyiszer visszaküldeni?! -
net84
őstag
válasz
(Kolombusz) #11 üzenetére
hát nem tom!
biztosan akkor is kedves lesz, amikor 1 hónap múlva sem érkezik meg a teló...
Remélem közzéteszed nekünk, ha érkezik válasz a Moto-tól...
Egyébként én szintén egy Motorola telóval szívok, igaz L7 és Vodás, tehát náluk fogok garoztatni, de ha most sem sikerül üzemkész sw-t rátolni, akkor nagyon morci leszek - a problémámra anno az volt a válaszuk, hogy tudnak róla, sw hiba, talán az új sw majd megoldja -
luciferc
őstag
nincs olyan ember, aki állandóan 100%os teljesítményt nyújt.
így van, de van különbség 80 vagy 90%-os, és 10%-os teljesítmény között.
az írásban ez szerepel: azon 3-4 milliméteres lyuk tátongott, könnyű hozzáférést biztosítva a nyomtatott áramkörhöz
egyetértesz, hogy ez max 10%-os teljesítmény?
és amúgy igen, ez alapján ha nem is kirúgni kell a szervizest (ha ez az első esete), de egy írásbeli fegyelmi jár neki (ugyanis ez is felelősségre vonás, kirúgásról amúgy sem volt szó az írásban), hogy legközelebb azonnali hatállyal ki lehessen tenni. -
net84
őstag
válasz
(Kolombusz) #6 üzenetére
átvetted a telefont a Media Mark-tól?
(egyébként én egy vásárlók könyvével indítottam volna Media Markt-ban - ugyanis, hiába a Motorola Mo. a szervíz, te a MM-al állsz szerződésben, mivel ott vetted...)
Egy ismerősnek most segítettem, hogy 1,5 hónap után visszakapja MM-től a 100k-s telefont, amit leadott szervízbe. Amíg nem írt be vásárlók könyvébe, bárhol érdeklődött, azt a választ kapta, hogy ma vagy holna érkezik. Jegyzőkönyv felvételét követő másnap (szombaton) reggel értesítették, hogy mehet a telefonjáért...
A Moto Mo nagy valószínüséggel sok mindent nem fog reagálni a levélre, max. elnézést kér, és kéri a türelmedet...
[Szerkesztve] -
szepi79
őstag
csak az nem hibázik, aki nem dolgozik... nincs olyan ember, aki állandóan 100%os teljesítményt nyújt.
egyébként nem értem, kolombusz milyen felelősségrevonásról beszél a cikkben. egy rosszul összeszerelt telefon miatt rúgjanak ki egy szervizest? ennek egészen pontosan 0 az esélye. -
(Kolombusz)
veterán
Nem, nem ez az első rossz élményem, csupán ez az első ilyen árkategóriájú Motorolám és ez az utolsó is. Ahogy megkapom, eladom.
Minőségellenőrzés nulla?
Senki nem nézi, hogy tényleg rendben van-e a készülék?
Moto szerviz? Talán a világ második legnagyobb mobilgyártójának csak kéne lenni.Vagy normális, hogy egy közel 70 ezres telefont veszek, elromlik és még nem is kapok helyette másik telefont, meg heteket kell rá várnom, hogy ÍGY megcsinálják?
Pompi: sok minden célszerű, azonban egy nagy adag határozottság nem árt. A Media Marktosnak hiába mondanék bármit, ő nem tehet róla, ergo nem is mondtam semmit, csak ha lehet, akkor próbálja meg sürgetni egy kicsit a dolgot.
Azonban egy jó adag határozottság nélkül rá se szarnak ma az emberre, tisztelet a kivételnek. Úgy érzem végig tiszteletteljes maradtam, nem küldtem őket sehová, csak éreztettem, hogy ingerült vagyok. Teljesen jogosan.
luciferc: na ez az, hogy egy vásárló nem oszt, nem szoroz, de ha legalább a szervizessel elbszélgetnek, vagy amennyiben ez nem történik meg és néhány ember nem vesz Motorolát miattam, akkor én elégedett leszek.
[Szerkesztve] -
luciferc
őstag
1 szervizes alapján a gyártóról véleményt alkotni, hááát...
pedig teljesen jogos. a szervizes a gyártót képviseli. ugyanúgy nem megyek be többet abba a bankba (nem a fiókba, a bankba), ahol az ügyintéző bunkó vagy tudatlan, és így tovább. Ha a cég képtelen megválogatni a szervizes munkatársait, akkor könnyen lehet, hogy a gyári összeszerelő munkásai is hasonlóak, vagyis veszel sok pénzért szart. csak így lehetne rászorítani a cégeket a korrekt hozzáállásra. csak ez sajnos nem megy, lásd előző hozzászólásom. -
Pompi
nagyúr
Szvsz célszerübb / célravezetőbb egy ilyen panaszlevelet intelligensen, kultúráltan és sallangmentesen megfogalmazni. Így nagy az esélye annak, hogy még annyira sem veszik komolyan, mint úgy.
-
luciferc
őstag
az a baj, hogy alapvetően leszarják a negatív reklámodat, hiszen minden cég kb egyformán mocsok módon bánik az ügyfeleivel (tisztelet a nagyon minimális kivételnek), így ha elveszítenek egy ügyfelet, akkor a másik cég ügyfelét megkapják helyette. cserélgetnek. telefon manapság kell, úgyhogy valahonnan venni fogsz. Vagy vigyázol a régi jól bevált blútúsz meg edzs meg gépéeres meg egyéb betűszavaktól mentes, de még mindig használható telefonodra, és nem hajolsz meg a fogyassz minél többet ige előtt. más lehetőséged nincs. meg lennék lepve, ha nem röhögnének egy nagyot a leveleden. nem vagy nekik tétel, kapnak a helyedre 1 másik csalódott samsungost, lg-st, vagy nokiást, stb.
[Szerkesztve] -
Bodz
nagyúr
Ez az első rossz élményed a Motorolákkal kapcsolatban Kolombusz?
1 szervizes alapján a gyártóról véleményt alkotni, hááát...
Nincs Miskolcon Moto szerviz? És? Egyik márkának sincs minden megyeszékhelyen.
[Szerkesztve] -
shark300
tag
Nekem a SE adta azt a tanácsot, hogy ne használja ékezeteket...
Remélem lesz eredménye a levelednek, addig is javítjuk a látogatási arányokat
Új hozzászólás Aktív témák
- A processzorba integrált hűtésen dolgozik a Microsoft
- Házimozi belépő szinten
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: Bambanő háza tája
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Parfüm topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Fury 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H RTX A2000 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Megkímélt!! Dell Latitude 5480 i7-7820HQ 32GB 1TB SSD
- Új Poco F6 512/12GB Black 2év garancia!
- Western Digital GOLD 12TB SATA3 (WD121KRYZ) HDD
- Intel Core i7-14700 20-Core 2.1GHz LGA1700 (33M Cache, up to 5.40GHz) Processzor
- Samsung QE43Q60AAU QLED SMART 43" (108cm) TV
- Xiaomi Smart Band 9 Pro // Számla+Garancia //
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX SCAR 15 Gamer notebook - i9 12900H 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB WIN11
- Acer Nitro V 15 Laptop i5-13420H 8 GB RAM 512 GB SSD, RTX 4050 Dobozos, 3 ÉV GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest