Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
Kalózkodás ellen meg előfizetéses modelhez azt gondolom nem szükséges technikailag ilyen brutál és késleltetés problémás megoldás, hogy mindent a központban futtatunk. Ha a játék a késleltetésre nem annyira kényes részeket a szerveren futtatja, vagy akár csak ha bizonyos adatokat mindig netről töltöget be játék közben, akkor nem valószínű, hogy valaki készít egy "törést", ami offline menne, mert vagy szinte lehetetlen, vagy csak túl nagy munka, és ahhoz képest aligha termel elég pénzt. (És akkor még ott a multiplayer sok játékban, ami megint nehéz ügy lehet tört változattal.) Ha pedig a felhős játék platform normál, azaz nem felhő-exkluzív játékot futtat, akkor semmit nem ér mint kalózkodás elleni védelem, hiszen az emberek beszerezhetik a normál "hazavihető" változatot törve, mint eddig is.
-
MeszesKPT
őstag
Az áttörés még mindig várat magára, pedig mikori lemez már ez.
-
hardzsi2
aktív tag
válasz
laposonly11 #5 üzenetére
Sakkozni, azt lehet nagyban is, és még csak a cikkbeli szerverparkok sem kellenek hozzá: lichess.org
-
#16939776
törölt tag
A 10. év telik a larrabee projektet felett, ideje volt újabb célokat kitűzni.
Szerintem a xeon phy-vel eljutottak addig hogy, a bővítő kártya használatával járó kellemetlenséggel együtt, már minden akadályt elhárítottak a sikere elöl, de az mégsem jött. Most, meg egy újabb bővítőkártyás projekt jön, amivel betörhetnek a HPC szegmensbe...
-
M@cika
őstag
Én speciel akkor inkább nem játszom azokkal a játékokkal. Csakis offline - megvettem és futtatom a gépemen - játékok jöhetnek szóba. Öreg vagyok én már ahhoz, hogy ilyenekkel szivassanak, hogy előfizetés meg egyéb nyalánkságok. Nyilván ez senkit nem érdekel, ettől még simán bevezethetik.
-
h_143570
addikt
A felhos jatek az ultimate DRM, nincs lokalis valtozat. Azaz nem lehet feltorni, elopni vagy barmilyen formaban birtokolni.
Lejart az elofizetes? Akkor buktad a teljes jatek gyujtemenyedet, meg talan a menteseidet is. -
Ribi
nagyúr
válasz
hombre[EU] #8 üzenetére
Azért ne becsüld alá a kazuár közösséget.
Kendikráss is igen népszerű, igaz az elfut bármin. Lehet behoznak valami hasonlót amihez kell ilyen izé.
Egyre inkább az előfizetés fele megy a legtöbb játék + ha nincs net nem is fut. Na egyszer majd kitalálják, hogy kell majd a felhős gyorsítás vagy hasonló. Csak hogy kelljen valamire használni kötelezően. -
GodGamer5
addikt
A felhős játék szerintem komolytalan elgondolás, nálam mindig a poén, hogy ilyen is van kategóriába esik, de gyakorlatban nem játszanék így.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Geri Bátyó #6 üzenetére
Én nem látom azt a nagy halmazt/tömeget aki erre vevō lesz. AAA játékokat akarnak streamelni, ok, de kinek? Szinte fillérekért vehetsz konzolt(xbox,ps,nintendo), már olcsón építhetsz fullhd-re pc-t, valójában a hardware a legolcsóbb,mert a többszörösét költöd software-re. Hardcore játékokat akarnak a casual rétegnek eladni (?) valószínūleg drágábban mintha megvenné a hw-t. Nem látom azt a "kemény magot" amire lehet alapozni,ami fentartja ezt a rendszert.
A mobilra streamelésben nagyobb a potenciál, de oda szerintem fog kelleni az 5g (latency miatt) -
laposonly11
senior tag
válasz
Geri Bátyó #6 üzenetére
+1
Át kell költözni japánba, vagy dél-koreába, ott már a net mindenho, csúcssebességű. Japánban még ingyen netes mobilt is adnak turistáknak, ha kérsz stb. -
Biztos én vagyok értelmetlen, de hiába fejleszt valaki akármilyen hardvert, a késleltetés elsősorban a kiépített hálózattól függ. Teljesen mindegy, hogy miféle "hiper-szuper" felhő van, ha a netem vacak.
-
Cythyel
senior tag
0.1mp a limit ami felett már idegesítő tud lenni, tapasztalatom hogy a koca játékos is észreveszi hogy nem 40ms az általa játszott mmorpg-ben a ping hanem 100ms, főleg ha épp nagy akció van, szal szerintem amíg nem tudnak stabilan 100ms alá menni az elküldött parancs és a visszakapott kész render frame között, addig számomra biztos halott a felhős game
-
MongolZ
addikt
Inkább mondjuk azt, hogy ameddig ekkora a késleltetés, addig alig van olyan játékstílus, ami elviselhető lenne így.
Az egy dolog, hogy bizonyos stíusoknál "nem számít", de rengeteg embert idegesít, hogy kattint valamire, és várnia kell 0,1-0,5 mp-et, hogy történjen valami... -
Cythyel
senior tag
én még mindig azon vagyok hogy van amit megéri felhőbe küldeni, vonatkozik ez játék és más számításra is, de egyes játékstílusoknál szerintem sosem lehet azt az alacsony latency-t elérni felhős számítás esetén amit ne lehetne észrevenni, konkrétan az akciódúsabbakra kell itt gondolni mint az fps, vagy a verekedősök, még az autóversenyeket is ide sorolnám, egy körökre osztott rpg pl simán el mehetne ott, de egy god of war már nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Építő/felújító topik
- Új, belépő szintű Radeont kapnak az OEM-ek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- SzoftverPremium.hu
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3039, 94% Akkumulátor
- Creative Sound BlasterX G6 7.1 USB külső hangkártya
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest