Új hozzászólás Aktív témák
-
potatosenpai
csendes tag
válasz
potatosenpai #78 üzenetére
Apropó, csak hogy mennyire is tévedsz az adataiddal kapcsolatban:
Kína: Long march 3 annyiszor volt fellőve, mint új, újrahasznált falcon 9 és falcon 9 heavy összeadva. Csakhát még ugye kínának van Long March 2, 4, 5, 6, 11. Csak kína össz kétszer anyni rakétát lőtt fel mint spacex. És Specex így sem a második, mert az orosz syuz-2- t szintén annyiszor lőtték fel, mint az összes falcont összeadva. Csakhát eu/ruszkinak is van syuz-st és fg. De hát kit érdekel, hisz a piacon a spacex a vezető, mert nasa életképtelen etéren hidegháború óta, kína meg nem ad el technológiát, oroszoktól büszkék kérni. Egy "hát.. jobb nincs" megoldásra ennyire nem lennék büszke.
De legalább a booster teszi a ki az űrhajó nagy részé... ja várj.. Az újrahaszmált boosterekkel 60M helyett 50M a kilövés... Igazi vérbeli újrahasználható rakéta, pont ahogy szeretem. Véletlenül egy új építésének ára is így szokott kinézni. Nem újrafelhasználás ez, hanem kiszemeteled a megmaradt alkatrészeket az új építéséhet. Újrahasznosíthatás, hallottál róla? -
potatosenpai
csendes tag
válasz
#54625216 #39 üzenetére
Adatokkal tudom -e igazolni? Mivel nem tudam neked adatot hozni a jövőből nem tettem, de tessék, sajnos megmondhatom, hogy igazam volt, ott vannak az adataid, tesla stocks.
Piacvezetők, mert egyedül vannak a piacon, sem nasa, sem oroszország nem piaci szereplő. Nasa olyan szinten nem, hogy hidegháború után ha amerika az űrbe szeretett volna menni, akkor oroszokat kellett megtérnie. De hát piacvezetők igen XD
Az igéreteiről meg fentebb írtam.
Pedig én igazán szeretem a Teslát, és jelenleg tényelg semmi nyomába sem ér FSD nek, de bárcsak Musk ne lenne... -
potatosenpai
csendes tag
válasz
#54625216 #39 üzenetére
Szóval csak 4 hónapot kellett várni. Vegas loopot ígért, teslákat kaptunk szűk alagutakban. A hyperloop tesztpályálya helyett meg parkolót csinálnak a spacex alkalmazottaknak. Az eddigi fejlesztő kiszállt, a dolgozók döntő többségét kirugták. FSD még ott sem tart, hogy musk által épített alagutakban magától egy egyenes úton biztonságosan elmehessen. Hyperloop legújabb tesztüzemében egy teslával mennek egy föld feletti alagútban. Csodálatos, pont ahogy igérték. De legalább végre commercially elérhető az űrutazás, pont ahogy igérte! Meg hát az elektromos kamionok is nagyon menők az úton, hisz. Ami nekem igazán tetszik, az az önvezető sofőrmentes taxijai a teslának, ami már 4 éve eluralta a városokat. De a tesla bot sem rossz, már lassan tart ott mint egy amazon alexa kerekeken. Annyira imádom, amikor musk igér valamit, mert akkor biztos lehetsz benne, hogy nem fog megvalósulni.
Mondjuk a twittert megvette ahogy mondta, de csak mert törvényileg rákényszerítették, így nem tudott kihátrálni. A kölcsönök amiket felvett ellég nagyok, kb 1 millio $ /év a törlesztőrészlet arra a párbillióra. Twitter rekordja annyi, és most szépen ki is hátrált a bevételi forrás. Ez már komolyan mondom művészet. -
vicze
félisten
válasz
#54625216 #74 üzenetére
"ellenőrzés és kritika nélkül."
Minek? Senkit se érdekel, konkrétan nem érdekes. Gates válása és "állítólagos" megcsalása se érdekelt senkit ott se volt semmi konkrét. 2hét után nem érdekelt kutyát se, jön az újabb csont. (Az hogy még plusz "munka" is arrólne is beszéljünk...)Annyi de annyi esetben megesik már, hogy hamis vagy félrevezető információt közöl egy oldal(nem véletlen létezik a fake news media ), akár melyik oldal legyen az PH! vagy MA. Egyszerűen átvesznek egy félrefordított mondatot és fel se tűnik mekkora hülyeség. MA az egyetlen ahol van rendes forrásmegjelölés még, PH! már egyre ritkább, hogy gyorsan ellenőrizni lehessen.
IT Café-nak már semmi hihetősége nincs a szememben már elég rég, mindent duplán kell ellenőrizni, ami nem 1-1-ben átvett sajtóközlemény. -
#54625216
törölt tag
Mit állított Musk?
Hogy előző nap együtt bulizott Brin-el majd erről fotót is mellékelt.
Egy WSJ ne tudná ellenőrizni, hogy így volt-e?
Ezen túl azt állította, hogy összesen kétszer találkozott Brin feleségével és akkor is társaságban. Ezt sem nehéz egy újságnak cáfolni, hiszen elég egyetlen ellenpéldát bemutatni.Ehhez képest a WSJ összes bizonyítéka annyi, hogy "megbízható forrásból értesült".
Ilyenkor ugye az a bevált gyakorlat, hogy ha beperelik az újságot, akkor tanúként beidézi a forrást, aki elismétli ugyanazt a hazugságot továbbra is bizonyíték nélkül, de onnantól már egy magánszemély hazugságaira redukálódik az újság felelőssége.
Ez a politikai lejáratókampányok színvonala és az egész ügy pontosan az is.Nem az a probléma amúgy, hogy a többiek az érdeklődéssel követett híreket átveszik, hanem hogy ellenőrzés és kritika nélkül. (És hogy egy ilyen után nem rúgják ki a Harangi féle uszító zugfirkászokat.)
-
vicze
félisten
válasz
#54625216 #72 üzenetére
Leellenőriznéd könnyen légyszíves Musk állításait gyorsan?
WSJ semmilyen formában nem kéne ilyen híreket lehozzon ezzel egyetértek, erre ott a FoxNew nekik...
Más azért veszi át, mert klikk értéke van, az meg pénz, ezért van itt is ez a förtelem...
Ha Musk nem csinál magából bohócot akkor nem lenne amúgy klikk értéke, de ezt saját maga generálta. -
#54625216
törölt tag
"WSJ megvédte az állítását és megerősítette a forrást"
Miközben nem bizonyított semmit és nem cáfolta Musk (amúgy könnyen ellenőrizhető) ellenérveit.
Hogy egyébként az érintettek nem indítanak a WSJ ellen pert, hogy aztán éveken át napirenden tartsák a témát és a per kimenetelétől függetlenül extra bevételt generáljanak a WSJ-nak, az egyrészt nehezen róható fel nekik, másrészt meg semmilyen módon nem bizonyíték a WSJ állításai mellett.
Hogy a WSJ nívótlan bulvár hazudozást folytat az nem meglepő, de most sikerült elérniük egy olyan mélységet, amire eddig nem nagyon volt példa.
Az egész ügyben nem maga a WSJ cikk témája az érdekes, hanem hogy egyáltalán miért vesz át egy teljesen nyilvánvalóan ordenáré hazugságot a világsajtó és tálalja azt minden kétely, kritika vagy forrás ellenőrzés nélkül. -
vicze
félisten
Nem csak neked nyilván.
Őszintén szólva már attól hányingerem van, hogy itt erről kell beszélni...
nlc bmeg...1. WSJ megvédte az állítását és megerősítette a forrást, és lehozták Musk tagadását.
2. Egyik érintett se nyújtott be semmilyen keresetet a WSJ ellen, Musk Twitter böfögésein kívül senki se tagadja a történteket, és senki se volt hajlandó nyilatkozni semmit. (Shanahan ügyvéd mellesleg.)
3. A válóper 2022 szeptemberében kezdődött, és Shanahan úgy 1milliárdal sétálhat el valószínűleg. A válóper iratainak zárolását kérték, így részleteket nem tudni.
4. Shanahan saját vagyona ~50-100millió közötti összegre tehető, nem éppen ágrólszakadt goldigger.
5. Szerintem hagyjuk a fenébe ezt egy tech oldalon.#69 Somatom: Az IT café cikk írója egy akkora szerencsétlenséget hozott le és zülleszti az oldal színvonalt tovább a béka segge alá, hogy az mérhetetlen. Kb. egy szót ne higgy el ami le van, írva és inkább járj utána magad.
-
ddekany
veterán
Max. annyit mondhatunk, hogy magára vessen, aki a közelébe engedi a feleségét. Hiszen, a csávó milliárdokat költ arra, gigászi ezüst pélókat állítson Boka-cicában. Ott áll már vagy 3 egymás mellett, de csak gyártják az újakat. Mert az nem volt már elég neki, hogy olyan rakétákat csináltatott, amik az action után is állnak... Fall*sz 9 vagy mi. Ugyan kérem...
Éééés, nyaralt! Sose fejtsétek el, azt hazudta, mindig dolgozik, pedig nyaralt!
-
azbest
félisten
válasz
Hieronymus #55 üzenetére
tényleg van cikk, ami a felelősségvállalást írja [link] [link] "Mercedes Will Accept Legal Liability"
de tartok tőle, hogy ők csak a marketingszöveget értelmezték úgy... a német jog meg azt mondja, hogy a sofőr a felelős. Bár a hírekben összemossák a német és amcsi megjelenést.És azt is érdemes mellé tenni, hogy ha megijed a rendszer és jelzi, hogy vegye át a sofőr, akkor máris mossa kezeit. A teslát mindig hibáztatják, akkor is ha le van írva, hogy jelzett a sofőrnek, hogy vegye át.
-
Hieronymus
veterán
Ott van az angolra fordított változat a cikk elején lévő letöltésben
...a közelmúltban jelentős áttörést ért el az autonóm mobilitás felé a világ első sorozatgyártású
SAE 3-as szintű vezetési engedélyével .6 Már 2022 első felében az új S-osztály szerelhető az automatizált sávtartó rendszerrel (ALKS), amely a Mercedesnél a Drive Pilot nevet viseli. A rendszer lehetővé teszi, hogy a jármű akár 60 km/h sebességgel is nagymértékben automatizáltan haladjon a lassú forgalomban vagy a német autópályákon kialakult dugókban.
Az aktív Drive Pilot rendszerrel a vezetőnek nem kell a forgalommal törődnie. Internetezhet, e-maileket írhat vagy filmet nézhet. A vezetőnek azonban készen kell állnia arra, hogy figyelmeztetés után bármikor újra átvegye a vezetést. Ha nem teszi ezt meg, az autó automatikusan megáll.Nekem az angolom nem túl jó.
De egyértelmű a megfogalmazás. Amíg a drive pilot rendszer vezet, nincs felelőssége a jármú vezetőnek. Ha elalszik, rosszul lesz a vezető, meg áll a jármű.
-
azbest
félisten
válasz
Hieronymus #41 üzenetére
A felelősség témát valószínűleg én mondtam így neked egy másik hasonló topicban. Anno valahol így olvastam vagy láttam vagy ez volt logikus. Elnézést, ha emiatt kapsz kritikát másoktól, úgy tűnik tévedtem ebben.
De most találtam frissebb tanulmányt a németek jogi változtatásairól (2022 márc), amiben van erről is szó és úgy tűnik, hogy a németeknél még a level 0-3 szintnél is a teljes felelősség a sofőré. [link]
Német jogi szöveghez kevés a nyelvtudásom, ezért angol nyelvű forrásokat keresek inkább.A level 4 kapcsán lesz technikai felügyelő sátusz, ami lehet a benn ülő vagy távolról felügyelő személy. Írnak még sokmindent ebben, ami érdekes lehet.
Egyébként nekem úgy tűnik, hogy amit a németek engednek l3 terén (gyalogostól és kerékpárostól elzárt, szembemenő sávok egymástól elválasztva, max 60kmh) , az butább annál, mint amit az amcsik l2 szinten engednek.
-
hemaka
nagyúr
Hozom a popcornt, ez jónak ígérkezik. 🥴
-
#54625216
törölt tag
Ebben a hírben nem az a gáz, hogy ki dugott meg kit, hanem hogy a Wall Street Journal - a Tesla Q3 beszámolóhoz időzítve - előállt egy ordas nagy hazugsággal, amit percekre rá cáfoltak, mégis forrás ellenőrzés és kritika nélkül átvette a nemzetközi média, Indexet és PH-t is beleértve. Ha a WSJ zugfirkászai csak ennyit bírtak összehozni, akkor a Tesla számai elég jók lehetnek.
-
nyerek01
tag
Az is érdekes, hogy amikor baleset van a Tesla autókkal akkor ugye Önvezetésnek hívjuk a rendszert és milyen gáz már, hogy önvezető és baleset történt.
Amikor nincs baleset és normálisan közlekedik a Tesla ( pl.: FSD Beta ) akkor az nem önvezetés, az csak level 2, nem is jó semmire, nem tud vezetni stb.
Musk magánélete engem nem érdekel, erre nem is reagálok.
-
NagBar90
újonc
az ilyen szar hazugságok és forrás nélküli cikkek miatt nem olvasok nálatok semmit...
-
válasz
Hieronymus #43 üzenetére
Az "átvállalja" úgy hangzik, mintha ez valami önkéntes dolog lenne, pedig hát nem az, ha önvezet, akkor önvezet.
-
válasz
Hieronymus #41 üzenetére
Az lehet, hogy a fényévekre van a Tesla megoldástól, De a Mercedes átvállalja a vezetés felelősségét, azon balesetekért, amit az önvezetőrendszer okozott.
Nem vállal át semmit, csak a Merci rendszere L4 (korlátozott önvezetés, nagyon erős hangúllyal a "korlátozott" szón), a Tesla meg L2 (vezetési asszisztens).
Egyébként ennek ellenére a Merci rendszer jóval egyszerűbb, pont a korlátozásai miatt. -
Hieronymus
veterán
Az lehet, hogy a fényévekre van a Tesla megoldástól, De a Mercedes átvállalja a vezetés felelősségét, azon balesetekért, amit az önvezetőrendszer okozott.
Az önvezetőrendszer használata jelenleg még korlátozott. Nyilván a következő fázisban a korlátok mennyisége csökkenni fog. -
nyerek01
tag
válasz
Krugszvele #36 üzenetére
Nyugi öcsitojás, nekem vannak Tesla részvényeim.
-
#54625216
törölt tag
válasz
potatosenpai #33 üzenetére
"kiderült, hogy igéreteinek kb 20% át tudja csak teljesíteni"
Musk eddig sorra beváltotta az ígéreteit. A határidőkkel valóban csúszásban van (jellemzően nem kicsit, nagyon), de a vállalásai előbb-utóbb teljesülnek. Azok is, amikről előtte rendre azt állították, hogy lehetetlenek."a befektetők elkezdtek megingani, az árfolyama elkezdett stagnálni, és valószínű ez lesz a vállalat mélyrepülése, igazán kár a tesláért"
Ezt milyen konkrét számokkal tudod alátámasztani?
"A spacex is jól hangzott, míg el nem kezdtek alkudozni. Pár óra alatt újrahasználható rakétából lett pár hónap alatt."
A pár óra alatt újrahasznosíthatóság célt a Spaceship-nél fogalmazták meg, aminek a fejlesztése még folyamatban van.
"Majd pár hónap alatt részlegesen ---> pár hónap alatt a gyorsítók újrafelhasználhatóak. Most ott tartunk, hogy pár hónap alatt a gyorsítók egy része csillagászati árakon felújíthatóak."
A második fokozat újrahasznosíthatósága sosem volt tervben a Faconoknál.
A Falcon 9 booster újrahasznosítási ideje 3 hét, tehát kevesebb, mint egy hónap. (Nem mellesleg jelenleg a SpaceX az egyetlen űrtechnikai vállalat, aminek egyáltalán van rendszeresen újrahasznosítható boostere.)
A csillagászati árakra meg mondhatnál példát, hogy mit értesz csillagászati áron és mire alapozva mondod ezt a Falcon 9-re.
Annyit lehet tudni, hogy a booster felújítása egy fellövésnél a költségek mindössze 10%-a és a Falon 9 jelenleg a legolcsóbb a piacon."A rakétáiknak legnagyobb megrendelője még mindig saját maguk, pl a starlink műholdak felküldésére."
Kétségtelenül a SpaceX fellövések többsége Starlink, de ettől függetlenül az állami és a kereskedelmi fellövések számában is piacvezetők.
-
azbest
félisten
Nana, ne túlozz. Nem 80nal, hanem csak 60nal mehetnek a mercik. [link]
Az álló utasokat szállító buszok sebességével mehetnek. De a 80nal halató teherautók le fogják őket tolni.#38dabadab
jaj, de hát ez a hiperszuper teljesen önvezető rendszer, ami a hápogók szerint fényévekre van a tesla megoldásától -
fraser87
csendes tag
válasz
potatosenpai #32 üzenetére
nincs előre megbeszélt útvonal, sose volt a teslánál. ez nem olyan mint a mercinek a LVL3 önvezetőkéje a német autópálya pár kilométeres részén és csak max 80km/órával
-
fraser87
csendes tag
Az ugráló autók és random kamion az csak egy bugos vizuális megjelenítés aminek nincs köze az FSD számítógépeihez.
Amerikában az elérhető FSD béta meg fejlettebb vizualizációt is tartalmaz, mint azokban az autókban ahol csak NAVIGATE ON AUTOPILOT van, amerikán kívül mindenhol. -
potatosenpai
csendes tag
Bár tény, hogy Musk a Tesla, Spacex felvivője, mára már inkább szégyenfoltja lett. Beütött a lóláb, kiderült, hogy igéreteinek kb 20% át tudja csak teljesíteni, és a befektetők elkezdtek megingani, az árfolyama elkezdett stagnálni, és valószínű ez lesz a vállalat mélyrepülése, igazán kár a tesláért, pedig láthattunk pár rendkívüli mérnöki megoldást. A spacex is jól hangzott, míg el nem kezdtek alkudozni. Pár óra alatt újrahasználható rakétából lett pár hónap alatt. Majd pár hónap alatt részlegesen ---> pár hónap alatt a gyorsítók újrafelhasználhatóak. Most ott tartunk, hogy pár hónap alatt a gyorsítók egy része csillagászati árakon felújíthatóak. Legalább a kilövés viszonylag olcsó. A rakétáiknak legnagyobb megrendelője még mindig saját maguk, pl a starlink műholdak felküldésére.
Ez a cikk ettől függetlenül katasztrófa. -
ddekany
veterán
A YT videókon is rendszeresen fura, ahogy a melletted lévő járművekkel mutatja. Pl. sokszor úgy néz ki, mint ha a melletted lévő autó rád húzná a kormányt. De nyilván, ha ezt is "hinné" az Autopilot, akkor nem menne tovább nyugisan egyenesen. Illetve ha melletted eltűnő autókról azt hinné, hogy nincs, akkor abból elég gyakran lenne ilyen vidámparki dodzsemezés, amiről már hallottunk volna. Amúgy, olyat is láttam, hogy egy pillanatra egy kamion oda teleportál keresztbe az útra, ami ha "elhiszi" nyilván satufék, de arra sem reagált. Ezekből azt gondolom, hogy valamiért nincs összhangban az a kijelzés azzal, mint ami alapján dönt. Ami nagyon meglepő, meg hát önégetés, de ez van.
Mellesleg FSD Beta videókon a vizualizáció sokkal de sokkal kevesebb paranormális jelenséget mutat. Ha robotaxira nem is lesz jó, a meglévő funkciók jobbítására bizonyosan.
-
gabor7th
addikt
Én kipróbáltam Y típust és az önvezetést... az alapot, mindenféle "DLC"-k nem voltak hozzá. És ami sokkolt, hogy ugye mutatja, hogy mit látnak az érzékelői és amikor elment melletünk egy autó azt volt, hogy meglátta... volt nem ritkán, hogy nem.
-
ddekany
veterán
válasz
#95119616 #27 üzenetére
Nem, az írást mi szponzoráljuk. Nem valószínű, hogy bárki fizetne egy PH lapcsaládnak, hogy formálja közvéleményt. Egyszerű klikk szám növelés. Kamu/összeollózott cím, szándékosan konfliktust teremtő tartalom, ja, és ki az oldalsávba PH-n is. Kibírod hogy rányomsz? Hát, most nem, na de ezentúl...
-
#95119616
törölt tag
Az írást az olajlobbi szponzorálta?
-
ceia
őstag
Nem értem, a baloldal miért utálja Muskot - mert ő nem balos? De hát nem is politizál. Én hibái ellenére is úgy tartom, hogy egyike napjaink legbefolyásosabb és legnagyobb embereinek. Azért letett ő már ezt-azt az emberiség fejlődéséért is. A robottaxihoz és önvezető autóhoz még nem vagyunk elég fejlettek. Ezt sajnos nem jól látja. Jobban tenné, ha maradna az elektromos autóknál és az űrkutatásnál. Ezekben elég szép eredményeket ért el.
-
Meridian
senior tag
Ez a cikk színvonala egyenes arányban van a moderáció értelmi képességeivel. Régen nem volt véleményterror itt a PH fórumain. Most már van ilyen is.
A régen pedig nálam azt jelenti, hogy indulástól - ami már olyan rég volt hogy nem is emlékszem már az évszámra - követem az oldalt... -
vicze
félisten
Vicces módon, az eddigi perekben pont az volt a védelem(Musk) egyik érve, hogy nem lehet ezeket komolyan venni. Ez volt az érv a "pedo guy" ügyben, ez volt az ér SEC esetében, minding csak viccelődik... Meg hát letörölte...
Egyet nyert, egyet veszett.
Twitter ügyében gyakorlatilag lényegtelenek a tweetek, olyan mennyiségű hivatalos dokumentum és szerződés van, amit SEC-hez kellett benyújtson, hogy tök esélytelen gyakorlatilag. Az a kérdés, hogy megvetetik-e vele, vagy kifizettetik-e az 1milliárdot, és csak a Twitteren múlik mit választanak, lényegtelen mit akar Musk.
Twitternek csak a felvásárlás a jó, mivel az a részvényesek érdeke és olyan nagy összeg, amit hülye lenne elengedni egy olyan cég, aki egy fillér profitot nem termelt sose, és kb. ez az egyetlen esély, hogy a befektetések visszajöjjenek. -
ddekany
veterán
Igazából vegytiszta clickbait. Le kell hozni X Musk-os bulváros cikket, mert hozza a látogatókat. Vagy mert aki utálja, az vágyik egy kis rugdosódásra, vagy mert "sombody is wrong on the Internet" alapon muszáj korrigálni. Azaz, mi vagyunk hülyék, Hargitai és szerkesztőség joggal röhög rajtunk, szóval, abba kell hagyni.
-
btprg
senior tag
Attól függetlenül hogy szerintem több tíz éven belül biztos nem lesz értelmesen működő önvezetés, és nem támogatom élő emberek közelében az alfatesztelését ezeknek a szaroknak, ezt a cikket már kicsit túlzásnak érzem
Nincs kedvem a forrásoknak utánanézni, de ferdítés gyanús sok dolog.
-
L3zl13
nagyúr
-
vicze
félisten
Szerintem elég markánsan kifejtettem a cikkek minőségéről(annak nem létezéséről) a véleményem nem éppen 1x.
Általában beírom a kommentekbe a forrást(okat) ha épp olyan ami érdekel.
Amúgy már PH! is kezd efelé haladni sajnos.A Tweetekkel az a probléma, hogy igen hát nem "megbízhatóak", és hát azért is szűnt meg Tesla PR hogy ellenőrizhetetlenek és számonkéretlenek legyenek az állítások.
-
-
vicze
félisten
Nem nekem kell.
Vagy az előtte lévőt nem olvastad?
#13 azbest: Úgy látom addig már nem sikerült eljutni, hogy 48db ADAS esetből 39 Tesla, ezért vizsgálják. És ezt több mint 230 Autopilot balesetből kiemelve.
Tudom a választ nyugi...
Blablabla Teslából több van, mint a többiből! Tehát akkor azért okoznak hivatalosan kevesebb balesetet összességben mert kevesebb van belőlük, mint a többi autóból?"szinte biztos, a sofőrök hanyagsága az elsődleges ok"
Igen ez a hivatalos Tesla álláspont ezt tudjuk, sálá lá lá ott a TnC, nem a mi felelősségünk semmi. -
ddekany
veterán
Hogy mi, nyaralt??? Ekkora buktát! Most lelepleződött, tutira nem szokott dolgozni, csak fényezi magát a Twitteren...
Ja, és lehetséges, hogy megk*rja az állítólagosan barátja feleségét??? OK, persze, ez még nem biztos de, ugye, egy becsületese embernél ez még csak nem is lehetséges, szóval...
OK, szóval minek növelem az olvasottságát ezeknek. Hát, ez ilyen katasztrófa túrizmus. Próbálom majd magamat visszafogni.
-
azbest
félisten
-
vicze
félisten
Amúgy Musk tweetjei nem hivatalos források pl? Mivel Tesla bizonyos okokból megszüntette a PR osztályát, így az ő böffentései a hivatalos közlemények.
-
vicze
félisten
"Teslától valaki és a gatyát is leperli rólatok"
Ekkora hülyeséget is ég olvastam.Egyrészt IT Cafe olvasottsága úgy a 0-hoz konvergál. (szerinted miért van szarrá tolva állandóan PH!-n?), így nagyon nem érdekel senkit. Másrészt a Tesla sz ég világon, nem csinálna semmit, nem éppen prioritás.
Amúgy más cikkeknél miért nem zavar a gigantikus sületlenségek?
-
azbest
félisten
fikatenger helyett lehetne inkább pro és kontra információkat gyűjteni és mutatni akár a telsa structural battery-ről vagy akár a műholdas / űrhajós társaságok terveiről és eredményeiről.
Persze az drága lenne, mert jópár órába kerülne szépen kigyűjteni, megfoglalmazni, forrásokkal alátámasztani.
-
Ez kicsit erősre sikeredett...
-
atus72
őstag
tyűűűű, ezt a Tesla fikázást nem láttam jönni itt ....
-
Kinder
senior tag
A twitternek hisz a szerző....?! Alkalmatlan az újságírásra.
Ennyi. -
Srácok, ez így kurvára nem lesz jó, mert meglátja ezt a cikket a Teslától valaki és a gatyát is leperli rólatok. Ami nem aggasztana, ha csak Harangit érintené a dolog, de nyilván a PH is érintett elsz.
-
L3zl13
nagyúr
Nem tudom mi az igazság, de elég aggasztónak találom mikor a cikk egy állítás alátámasztására valami random, nem hivatalos forrásból származó tweet gyűjteményt jelöl meg.
-
azbest
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Szép HP EliteBook 840 G9 Fémházas Hordozható Érintős Ultrabook 14" -40% i5-1235U 32/1TB Iris Xe FHD+
- Logitech G935
- Creative Sound Blaster Live! 5.1-es digitális PCI hangkártya
- Rock Shox Recon Silver Air gyorszáras villa eladó (29-es)!
- ÚJ Nvidia RTX 5060/TI 8-16Gb GDDR7 DLSS4.0 Ryzen 7 5800X 16x4.7Ghz/32GB/512Gb/1TB M SSD/2ÉV gamer PC
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Zebra ZP505 EPL hőpapíros címkenyomtató
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest