Új hozzászólás Aktív témák
-
iday
aktív tag
Azért a szerviz felöli élet se olyan könnyü mint sokan gondoljátok.
-
Vikt0r
aktív tag
én 1 éve vettem a pannonál se k550-et két hónap után jött ki a baja be vittem a szolgáltatohoz ott elküldték szervízbe és visszaküldék úgy h nem csináltak vele semmit ezt eljátstzottam 3-szor és utána "javították meg" áprilisba megint valami gyíkja lett és akkor több mint 1 hónapot volt szervizbe és akkor kicserélték a főpanelt a pannonhoz bementem 2 hét után h hol a telcsi és azt mondták h keressem fel az országos márka kereskedéssel és a szervízzel a kapcsolatot ott meg azt mondták h nem ők végzik a szervízelést azt mondták h vissza hívnak ezt eljátszották 3-szor és még mindig nem jó
-
Üdv!
Leírom történetem végét, legyen ez jó lecke másoknak is...
A telefon visszament BP-re ahol újabb 1 hetet ült, én meg szenvedhettem a cseretelefonnal tovább...Mellesleg már összesen kb 1 hónapja jártam cseretelefonnal. Miután szóltam az ügyfélszolgálatnak, közölték már Pécsen van a telefon majd 1-2 napon belül szólnak. 30 perc !!!! múlva küldték az sms-t, hogy mehetek a telefonért. Kérdeztem a üf.-et, hogy mi van a szakvéleménybe. "-Tesztelés alatt a hiba nem tapasztalható.." Na mondom hátha megcsinálták...csak nem akarják beismerni...talán megcsinálják és jó lesz...
Igazam lett! Részben. A bal oldai opció gomb továbbra is szorul sajnos, de ami fontosabb volt a memóriakártya be és kivétele normálisan lehetséges mint a rossz összerakás előtt...Rejtélyesen megjavult...pedig nem tapasztalták a hibát.
Először is csalódtam kicsit a Nokiában, mert azért vettem ilyen telefont ráadásul ennyiért, mert egy megbízható készüléket akartam. Ehhez képest 14 hónap után összehalta magát a kijelző és szervízre szorult. Még szerencse, hogy 2 év garancia volt rá.
A szervizelés és az ügyfélkiszolgálás pedig felháborító. Ezek után már nem vagyok annyira biztos benne, hogy ezt a márkát fogom legközelebb is választani... -
Én visszaküldtem BP-re, plusz tettem egy panaszt az ottani munka minőségére. Elmondtam, hogy mi lett a telóval...Szerintem ma megint felhívom őket, ha nem kapok sms-t, hogy mehetek érte ma...Szerintem nem sokat ér, de a következő akihez fordulni fogok az a fogyasztóvédelem.
-
Sir Riccio
addikt
Bementem átvettem a készüléket, nem csináltak vele semmit, még befelé menet felhívtak a nokia ügyfélszolgálattól, hogy hol van a készülék mert a szerviz nem is látta. Bementem egy Mobil ASK-s fecni volt mellétéve, hogy nem tapasztalták a hibát tehát nem csináltak vele semmit. A kereskedők házából kifelé többször próbáltam róla hívást indítani, nem ment. Itthon már működött, de továbbra sem stabil. Nevetséges...
-
Sir Riccio
addikt
Ma reggel jött az sms, hogy a készüléket megjavították, bementem természetesen nem történt csere. Hívtam a RightPhone Kft-t(ők adták el a készüléket a Coca-Colának) és mondtam nekik, hogy elállok a szerződéstől ha nem sikerül megoldást taláálni. Persze elkezdtek egyből ujjal mutogatni a Coca Colára, hogy nekik kell intézkedni ilyen esetben. Engem úgy informáltak, hogy mivel a Coca Cola kvázi nekemadta a készüléket ajándékba így a szerződés részévé illetve jogutódjukká váltam tehát én is elállhatok a szerződéstől.Erről tudtok valamit?
Előre is köszi!
üdv -
válasz
Sir Riccio #33 üzenetére
Visszavittem és csaj, megpróbálta megmagyarázni, hogy ez nem probléma. Én meg mondtam neki, hogy de ez probléma és ez így nem oké. A kolléga megtisztította...majd maradt ugyanaz mint eddig de most a másik oldali gomb szorul...Na elegem van. Visszaküldettem BP-re és csinálják meg. Mellesleg oldalról úgy néz ki, hogy a memóriakártya takarólemezének egyik oldala mintha meggörbült volna...elég ferdének néz ki ezért szorul most a kártya... (De a csaj, még mondja, hogy azért ki lehet szedni ez nem utolsó szempont...nem sok hiányzott, hogy elővegyem a bunkó és arrogáns stílusomat, ha már így hülyének néz.)
-
Pénteken a központi szervíz hívtam fel. Azt mondták megpróbálják sürgetni a javítást. Nos, tegnap visszakaptam a telefonom. 7 alkatrész lett cserélve. Remekül működik, viszont a a felső navigálógomb és a jobb opciógomb szorul, és nincs meg a többi gombnál meglévő "kattanás" vagyis nem érzem mikor nyomom mikor nem..ráadásul nyomni se tudom mert ütközik valamibe. Amúgy működik...azért ma visszaviszem..én nem így adtam be.
-
válasz
Sir Riccio #30 üzenetére
Már én is ezt akartam megkérdezni...
-
válasz
Sir Riccio #27 üzenetére
Kérdés, megéri-e a macera. Amúgy elvileg a fogyvédelem bevonására megjön az eszük...
-
Jégkokó
veterán
Nekem is a mobil ask csinálta 2x is a telefonomat, egyszer a softwaret kellett frissíteni, most meg egy uj nokiámnak meg a számlapos része kezdett el kopni 1 hét után. Mind a 2 esetben teljesen korrektek voltak velem.
Bár azt hozzá kell tenni, hogy akik ott dolgoznak mintaboltban azok ultra lúzerek, mivel egy tök nyilvánvaló kopást nem vettek észre. -
Sir Riccio
addikt
Garanciális cuccot nem javíttatok mással...garanciális tehát vagy megjavítják(első 2 esetben) vagy cserélik(ha 2nél többször kell rövid időn belül javítani akkor nekem már vissza se adják) fogyvédelem,békéltetőtestület és végső esetben bíróság. Ha most megint visszaküldik, hogy megjavították nem fogom átvenni, beleírok a vásárlók könyvébe, elállok a szerződéstől és visszakérem az árát amit anno a cocacola kifizetett érte. Azért ne szórakozzunk már egymással.
-
válasz
Mulderpapa #24 üzenetére
Lehet javítani a legtöbb egéren. Persze ha alapból pl. kiöntött chip van a nyákra rakva akkor nem, de elég sok gond otthon is megoldható ha tud az ember forrasztani.
-
válasz
Sir Riccio #22 üzenetére
Vigyétek el valakihez aki ilyesmivel foglalkozik, és rendes cucca van hozzá (és azért hagytam abba mert túl sokba kerültek a felszerelések és nem hozott annyit a dolog).
Rendesebben dolgoznak, és korrektebbül. Olcsóbban is sokszor. -
Mulderpapa
aktív tag
Nem telefon, nem is akkora érték, de nélkülözhetetlen és garanciális:
Visszavittem a "fotoholl"-ba egy 3590 Ft-os Trust egeret, miután kiakadt a scroll, meg néha csak úgy nem működött egyáltalán.Mivel blokkgaranciás, tehát ott lehet érvényesíteni a garanciát, ahol vettem, ezért hozzájuk fordultam.Elmondom szépen a problémákat, erre közlik velem, hogy elküldik szervízbe javításra, ennek az átfutási ideje legalább 1 hónap!Kérdezem én, hogy mit lehet javítani egy sz@r 3590 Ft-os egeren és különben is ott van a polcon, miért nem lehet egyből kicserélni?Válasz: Sajnos ez van, vagy leadom, vagy nem.
A végeredmény gondolom valami olyasmi lesz, hogy visszaküldi 2 hónap után a szervíz, rajta a jegyzőkönyv, hogy tulajdonos gondatlansága miatt bekövetkezett kár miatt nem garanciális.... -
Sir Riccio
addikt
Vagy kellene egy ismerős a Mobil ASKnál aki kiadja a csereutalványt.
-
Sir Riccio
addikt
Undorító amit művelnek...lehet össze kellene fogni azoknak akiket szivatnak és tenni valamit, nokiaprogramok.hu-n is legalább 3-4 ember van akinek volt hasonló esete a Nokiával. Ha per lesz belőle akkor úgyis ők húzzák a rövidebbet és ezt ők is tudják.
üdv -
Rossi
addikt
Párom telefonjával jártunk érdekesen a vodakánál... Valami samsung kagyló. Vizes lett a töltőcsatlakozó, gondoltuk, hogy így ugrott a gari, de egy próbát megért. Kb. egy hónap után mehettünk érte, összesem rakták, azt mondták gari ugrott, dubjuk ki...
Én azért csak összeraktam, miután kb. egy hetet száradt radiátoron, és azóta működik. Kb. másfél éve...
-
Router
őstag
Nyugi én is ugyanilyen problémával szívok csak egy másfél hónapos N82-vel (100K) és ebből egy hónapja dobálom vissza a szervízbe mert mindenféle hozzányúlás nélkül visszaadták mindíg. Ügyfélszolgálattal én is konzultáltam és megnyugtattak, hogy ezúttal külön elbánásban részesül a telefon és meg fogják csinálni. - lassan két hete szervízben van.
-
jety91
őstag
Ha ez a szerviz akar lenni akkor kész röhej az oldalukon lévő "minőségpolitika"
[link]Nekem anno yodafonenál voltak gondok szervizeléssel, pár hetet csúszott..
Most egy SE w610i boldog tulaja vagyok lassan 1 éve és eddig semmi baja nincs(lekopogom)
Egyedül talán a fülhallgató ami néha behülyül, de azt a csatira rálehet fogni, tipikus SE hiba -
válasz
Sir Riccio #10 üzenetére
Üdv!
Ma van két hete, hogy a 6131-es Nokiám bevittem a Pécsi szervízbe(kereskedők háza) Gondolom te is ide vitted. A baljós árnyak már aznap megjelentek mikor bevittem. Történt, hogy vasárnap este beállítottam az ébresztőt, majd letettem az asztalra és nyugovóra tértem.
Hétfőn reggel mikor kinyitottam, a külső kijelző csak fehéren világított, a belső kijelző pedig egyik pixel a másik után kialudva mint a dominók, összeesett. Csütörtökig nem volt lehetőségem bevinni. Mikor bevittem, mondom mi a gond. Erre a csaj, jólvan szoftvert frissítünk holnap menjek vissza. (Bazze...ez tényleg ilyen hülye? - Gondoltam magamban, azok után, hogy produkáltam neki a hibajelenséget...) Másnap visszamentem, majd közli, hogy nem megy továbbra sem, ezért megy pestre...
Ma felhívom őket, mert 1-1,5 hetet mondott. Most kettőnél tartok...Amúgy is szándékomban állt felhívni őket, azok után amiket itt olvastam még eltökéltebb vagyok, hogy kicsit megsürgessem őket... -
Hát a 4 éves telefonod is tiszteletet parancsoló (nekem van régebbi is ami működik, de az már pihen, meg én is javítottam, tehát az is mehetett volna szervízbe).
Ezek a cuccok meg nem olyanok mint egy óra... A mobiltelefon életciklusa manapság 1 év (persze nem azt jelenti hogy pont ennyit bír csak). Nem idegösszeomlásról van szó, de ha vállaltan 1-2 évre szól, akkor minek vegyem meg drágán? 2 éves szerződéssel?
Meg én nem is vagyok az a fajta aki telefonon netezik, azzal fényképez, MMS-ezik... -
copin
őstag
Akkor aki több tízezer forintot kiad egy telóra, az megkockáztat egy komoly idegösszeomlást.
Én már 4 éve használom ugyanazt a telót és csak sw hiba miatt kellett szervízbe menni pedig ütöttem vágtam. Mondjuk a cd lejátszómat egy kellemes pillanatomban sikerült falhoz csapni teljes erőből. Természetesn romokban hever.Ebből a szempontból az óragyárak tiszteletet érdemelnek. Akár mechanikus, akár kvarc, mind állja a sarat akár évtizedekig (a nagyapám még mindig a szovjet gyártmányú karórájával megy mindennap dolgozni, naná hogy fenem rá a fogam).
Tiszta ponyvaregény, csak itt nem járta meg senkinek a szebbik felét az óra.
-
"elmozdulhatott"
Ezt úgy bírom...
EU szabvány (környezetvédelem) miatt ólommentes ónnal forrasztják (mindent, csak a PC-t pl. nem rázod és dobálod) és azok a forrasztások könnyen törnek, könnyen rohadnak, lepotyognak az alkatrészek... Leejted és kontaktos lesz, kuka. Volt mondjuk 50000Ft
Tervezett elavulás, jeeee!
Vegyük csak ezeket a szarokat, én többet nem adok telefonért pár ezer Ft-nál.. -
Gzolo
senior tag
Nekem Voda szervízről eddig csak jó tapasztalataim vannak
Eddig 4x bíztam rájuk a telóm, egy MyV-55-öt, egy MyV-76-ot és kétszer az SE V630-at.MyV55 helyett vadiújat adtak, MyV76-nak füleskontaktja volt, abból is kaptam újat, Se egyszer csatlakozó miatt, egyszer pedig kamera miatt volt bent. Utóbbi valszeg azért, mert 1,5 magasból leesett, és valami elmozdulhatott. V630-on szoftvermodd is volt, de szervíz idejére vissza lett állítva, és nem vették észre egyszersem. Mindig ott volt a telóm a megbeszélt időn belül, küldték az sms-t rendesen , és minden rendben is volt. Már rutinosan járok hozzájuk
(sajnos)
Anno a MyV-76 pedig gyárilag független volt, a Voda az első verziókat nem korlátozta le, így független mobilt tudtam eladni
A leírt dolgok a Kecskeméti Vodafone-re vonatkoznak, a helyzet máshol más lehet
-
válasz
Sir Riccio #10 üzenetére
Ja, Mobil Ask?
Na barátom, a telefonra keresztet vethetsz!
Ezek a vízkőfoltos, szétmart alkatrészes telót képesek olyan szakvéleménnyel visszaadni hogy az jó...
Meg olyan hibákat visszaküldtek hogy alaplapcsere, amit még én is helyreraktam (pedig aztán nem voltam az az ász)
Így már nem is akkora csoda hogy ilyen parasztul viselkednek veled.
Amúgy a SE-s sztori király
Egyébként meg emlegesd a fogyvédelmet, hátha meglágyul a szívük. Csak keményen!
-
copin
őstag
válasz
Sir Riccio #10 üzenetére
Ez valami új dolog lehet, mert 2003-ban még semmi ilyet nem olvastam, kényelmetlenség-hegyek ellenére.
-
Sir Riccio
addikt
Látom sokaknak felkeltette az érdeklődését az írás(és sokan félre is értették), ennek nagyon örülök.(mármint annak, hogy felkeltette az érdeklődést)
Egy Nokia 5700 XpressMuscic típusú készülékről van szó amihez semmi köze a vodásoknak.
Sajnos a Nokia szervizzel szenvedünk(mobil ask kft). Elvileg el lehet állni a szerződéstől jelentős kényelmetlenségre hivatkozva..itt most ez következik -
copin
őstag
Amúgy milyen típusú a teló? Amikor én voltam rendszeres látogató a szervízeknél, akkor még nem lehetett a pénzt visszakérni/beszámítani más telóba. Amíg meg tudták javítani, addig mehettem hozzájuk serényen, de besokaltam és 3 hónap tortúra után kinyírtam a telót (akkor már nem volt garanciája, visszavonás miatt).
-
Azért azon a "alsókategóriás cserekészülék"en jót röhögtem
Függő-e vagy? Persze értendő ez úgy, hogy az alapeset az lett volna hogy telefon szervízbe elmegy, 3 nap után visszajön és JÓ. Ha hetekig sétáltatják, akkor persze hogy gáz, elvégre fizettél a cuccért.Elég sok telefont javítottam, effektíve (ha láttál már olyan telefont, van szervízdoksi + cucc, ami egy szervizben alapfeltétel - nekem nem nagyon volt) akkor a javítása max. pár óra.
A Vodkafon meg úgyis futárral zavarja a telókat, nem postával (ha meg azzal akkor ultra looser banda...) szal 1 nap oda, 1 nap vissza, és akkor még lassú volt a dolog. Na jó akkor álljon 1 napot a szervízben mert sok a meló.Szóval ez a hozzáállás kritikán aluli, és sajnos az összes telefonszolgáltató ilyen.
De most már legalább cseretelót adnak...Régebben rám néztek bután mikor hoztak egy telót javítani, és adtam helyette valami használható régi cuccot, hogy legalább telefonálni tudjon a pofa...
-
#42431471
törölt tag
Ha megnyugtat nem csak a voda áll így hozzá
Függetlenül vett SE telefont vittem SE szervízbe.... fel sem merült hogy adnak cserekészüléket, 1 hónap után cserélték ki egy újra, és még a garanciát sem indították újra... sebaj tönkremegy úgyis 2 hónapon belül, majd elállunk a szerződéstől...
magentánál vett v3 adta be az unalmast, szintén 1 hónap átfutás... most v8-at vittem hozzájuk gariztatni, fél év használat után...
gondolom itt is kapok egy újat 1 hónap után.
Cserekészüléket itt sem ajánlották fel, igaz látványosan felkészülten érkeztem, hibát + garijegyet prezentáltam, átadtam a telót (aksit fedlapot nem)+ a sim kártyám már raktam is át a régibe... -
Shadows
senior tag
Nekem apámnak volt moto v360 piroskánál. Elküldtük garba, hogy nem kapcsol be. Igaz kicsit tovább volt töltőn, de elvileg az nem lenne baj, elküldték 30. napon szólunk rájuk hogy kész van-e? Ekkor mondják persze hát nem szólt a kolléga?? mondjuk nemigazán. Bizakodva bemegyünk, erre mi van előttünk a 3 hónapos telefonba vegyszer került, ami megmarta az alaplapot garivesztett!!!
A vicc hogy az aksi folyt ki!!! 3 hónapos teloba....nem is gyárihiba..áááá..na mindegy az is egy tróger külsős cég volt.
Csak azt nem értjük a mai napig ha kimarta a nyákot a sav, akkor miért kelett új kijelző a telcsibe???
Bezzeg a 6 éves Sagem MyV 55 még mindig megy frankón, extrém pornak van kitéve, a visontai bánya rakodóporának.....
Aki nemtudnám Visontán van a legnagyobb külszini fejtéssel történő lignitbányája....
-
JoeYi
őstag
két hét után lehet kérni cseregépet, vagy pénzt vissza, csak keménynek kell lenni
-
DarkByte
addikt
Mert kicsi, zöld és a térerővel machinál?
De gyenge is lett ez.
Nekem nincsenek Vodafone-os tapasztaltaim, de ilyen szervizes esetek máshol is megesnek sajnos. Tesóm például egy szériahibás HP digitális géppel szenvedett majd negyed éven át, mert nem voltak hajlandóak neki kicserélni, annak ellenére, hogy amikor az első alkalommal kapta vissza, mondták neki hogy egy idő után megint ki fog akadni rajta a firmware.
-
anjani182
őstag
Anno nekem is besz@rt a V3-am, leadtam a helyi yodába, kaptam egy legótvarabb csere telót. 3 hét múlva meg is lett javítva, de olyan hézagok maradtak az összerakás után, hogy jobbnak láttam eladni, mert így összerakni valamit...
Konkrétan a külső kijelzőt kifeszítették egy csavarhúzóval, ránézésre látszott.
Aztán megnéztem a munkalapot, valami isten háta mögötti GSM szervíz javította Pesten. Szinte azt sugallják ezek a garos ügyek, hogy: örülj, hogy megjavítottok INGYEN.
Mondjuk ez mindenhol így van, amikor veszed az autót akkor kinyalják a se*ged, de amikor valami garanciális, vagy ici pici hiba van ami nemtetszik, akkor az már le van ejtve.
-
Makaveli
senior tag
Kérdés ezután miért utálom yodafone-t?
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Milyen videókártyát?
- Nintendo Switch 2
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- iPhone topik
- Hobby rádiós topik
- Futás, futópályák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- A/C klima, with all pipes and remote
- iPhone 16 PRO 256GB fekete titán gyönyörű ISTYLE számla! Akku:99%! November 14-ig Apple garancia!
- Újszerű Lenovo Thinkpad T16 gen2 (13.gen Core I7 32Gb DDR5 1 Tb SSD) MAGYAR laptop 2 év garancia!!
- Gamer PC - i5 12400f, RTX 3080 és 32gb RAM + GARANCIA
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight- 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,,MS3434
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3464, 96% Akkumulátor
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő (használtak) (ELKELTEK)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B550M R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN S2 TG Cooler Master 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest