Új hozzászólás Aktív témák
-
Tudom, h nem mai a cikk (meg a teló), de egy itt van a kezemben, hát ez még most is szép
szerk: szebb mint a képeken
-
AMD Power
titán
Nokia 8800 Sapphire Arte Black
-
Oiblood
tag
Szerintem a Nokia 8-as sorozatszámú telefonjai teljesen rondák, de olyan fokon, hogy az már borzalmas ( bocs Viktor0610
). Ez is ocsmány, de azt sem értem, hogy miért ilyen drágák. Valaki elmagyarázhatná.
-
hola_bola
csendes tag
Kicsit Bognak is igaza van, meg neked is. Meg vannak azok a körök, hidd el, ahol ciki nem Arte-t villantani, kőgazdagok is, de nem csúcs-vezetők (max az alvilágban lehetnek azok, bár erről nekem is inkább elképzeléseim vannak.)
Vannak igenis olyan klubok bp-n, ahol a fekete öltönyös kopaszok kidobják az asztalra villantani a ribik elé a többszázezres mobilt, tavaly nyáron az egyik haverom ilyen helyen szolgált fel. Döntenek is milliókról, de nem hiszem, hogy legális pénzről lenne szó... -
válasz
Coyote2000 #133 üzenetére
-
Coyote2000
őstag
csak nem lugosibélabá a napirajzról?
A hozzászólással egyetértek már csak abból kifolyólag is, hogy én is ilyen melót űzök. Más topikban már kifejtettem, de szerintem a Nokia telefonreklámai félrevezetőek. Az üzleti telcsiket folyamatosan úgy ábrázolják, mintha egy tárgyalás fontos kellékei lennének, az asztal disze. Pedig nem.
Azon túl amit lugosi leirt, az még hagyján hogy nem is jönnek elő a telcsik - de ha előjönnek akkor milyenek! Több kolléga jár SLK Mercivel, S8 Audival, stb. de a telcsijük: 6310i, 6300, 6120C, esetleg E51, 6680, N70, néha Samsung vagy P sorozatos SE és újabban sokat látok Blackberryt. De jó példa erre a közvetlen felettesem is, aki a sokmilliós fizuja ellenére egy öreg Sony Ericsson T610est használ.
És a 8xxx kategória hol van? Sehol. Még egyszer sem találkoztam vele tárgyalóban.Viszont láttam már Sciroccót egy "brazil vendégmunkásnál" aki műszakváltás után hanyagul kitette az asztalra az étkezőben. Ez maga volt a 8xxx kategória meggyalázása...
Tudom hogy sokan a fogyasztói társadalom pszichózisában élünk (igen, én is), de mindent azért ne vegyünk be amit a plakátokon látunk...
A Sapphire Arte vásárlói között is sok lesz az újgazdag majom, lesz néhány prűd kőgazdag arc is, de tutira ott lesznek a röhejes aranyláncos kisstilű élősködők is...
-
AMD Power
titán
Van itt most egy ilyen bánat nálam de én valahogy nem vagyok tőle elájulva.
-
Szabi1987
aktív tag
Ha megnyernék egy komolyabb lottónyereményt, 2-3milliárdot,még akkor sem adnék 60 misit egy telefonért... Black Diamond(és még nem is szép)
-
Ám az a helyzet, hogy létezik egy másik célcsoport is. Nem csak idehaza, máshol is. Ezek olyan körök, ahol egyszerűen ciki nem nagyon drága készülékkel megjelenni. Milliók cserélnek papíron gazdát tárgyalásokon, nagykutyák állapodnak meg hatalmas pénzekről, s ilyenkor egyszerűen jelzésértékű, hogy az illető milyen készüléket helyez el laza csuklómozdulattal az asztalon. Jelzi, hogy megtehetem, jelzi, hogy adok magamra és a ruházatom, a karórám és a kocsim mellett a telefon esetében is a maximális igényességet keresem.
Mekkora marhaság, már elnézést.
Hivatásomból adódóan az ügyfeleim jellemzően cégek felsővezetői. Szintén hivatásomból adódóan jellemzően nagyobb horderejű szerződések megkötésénél is közreműködök. Saját tapasztalataim (tehát nem az üljünk-le-a-gép-elé-és-találjuk-ki-mit-csinálnak-a-nagyok módszert alkalmazva).
- egy bizonyos szint fölött nem szokás a mobiltelefont kitenni az asztalra, sem laza, sem más csuklómozdulattal. Bizonyos szint alatt persze megteszik, ezt én még abból a korból eredeztetem, mikor annyira kellett a mobillal villantani, hogy emberek az utcán is úgy mentek hogy állandóan kézben fogták a telefont. Vagy az övre kitett átlátszó tokos megoldás... Égő. Aki ilyet csinál, asztalra kiteszi stb, azt ezekből a körökből kinézik, és előbb-utóbb le is szokik erről. Ciki.
- mivel egy bizonyos szint fölött az ember tudja, hogy aki a tárgyalóasztal túloldalán ül, az gyakorlatilag ugyanolyan pozícióban van, mint ő, ezért nem szükséges a mobil kitételével és más egyéb jelképekkel az anyagi vagy hatalmi helyzetet szimbolizálni.
- bizonyos szintű üzleti tárgyaláson bizonyos (intelligenciájú) emberek a telefont alapból kikapcsolják, így értelmét veszíti kitenni az asztalra (kivéve magamutogatás a kezdeti, beilleszkedési fázisban).
- az igényességet ne keverjük össze az anyagi javak birtoklásával. Lehet valaki mérsékelten jómódú, ugyanakkor ízléses és igényes, illetve pofátlanul gazdag, ugyanakkor igénytelen (pl a 90-es évek suhogósmelegítős-makkoscipős valutaváltó és egyéb figurái pénzesek voltak, ellenben igényességük legalábbis megkérdőjelezhető...). A kettő nem függ össze.Az írás kifejezetten olyasvalakitől származik, aki még soha életében nem volt tagja az általa elképzelt társasági köröknek, mégis sarokigazságként tálalja a viselkedési szokásaikat.
-
Thuglife
senior tag
SE rulezzz
-
AMD Power
titán
Nekem meg itt.
10db van is belőle a világon. 60 milka körül van darabja. Bár ebből kijönne egy pár tucat Sapphire Arte.
-
Gebriel
veterán
Ennyi pénzt én nem adnék ki egy ilyen "tömeg" telefonért...Valaki nagyon megbolondult..
Presztis telefon nálam itt kezdőik -
blueMerle
veterán
Nekem egy "félig-tucat" japán autóm van, egy Toyota Paseo. Azért félig, mert kevés van belole, és mondhatni sportos. Kulsoleg pedig sportautó. 8 éves lassan, SOHA semmilyen gond nem volt vele, értsd SOHA. Kizárólag az alap dolgok voltak cserélve/javitva, úgymint olaj, fékpofák 5 év után. Érdekes, nemigaz?
-
Fiery
veterán
válasz
Dare2Live #108 üzenetére
Nem kulonosebben erdekel masok velemenye arrol, hogy mi a velemenyem az autokrol
Mindenki ugy sz**atja meg magat az auto valasztassal, ahogy akarja
Csak azt nem szeretem, ha valaki azt allitja a japan premium markakrol (Acura, Infiniti, Lexus), hogy luxusautok, vagy hogy fel tudjak venni a versenyt az europai klasszikus luxusauto markakkal.
-
Fiery
veterán
En ultrakonzervativ?
Mondtam en, hogy mit vennek azok kozul, amiket emlitettem? Kulonben is, leginkabb csak markakat emlitettem, nem konkret tipusokat.
SZVSZ (hangsulyozottan SZVSZ) a GS-nek semmi karaktere nincs. Az utolso szerias 5-os BMW-nek legalabb van karaktere -- me'g ha karakteresen ronda is
Megjegyzem, sokszor pont a ronda autok a legkivanatosabbak...
De egyebkent halal felesleges errol a temarol folytatni az eszmecseret, mert ugysem lehet meggyozni egy Lexus-rajongot arrol, hogy a japan luxusautok nem igazan luxusautok, es raadasul ugyanugy rossz minosegu anyagokat raknak bele (az utasterbe leginkabb), mint a tucat japan autokba. Masreszrol meg nem feladatom a meggyozes, es legkevesbe sem erdekel, hogy mas mit vesz. Nekem volt mar europai autom, volt mar japan autom -- es most is az van --, tobbet nem hiszem, hogy japan autot fogok venni, barmilyen emblema is van az elejen. En nem rajongok a BMW/Audi/Mercedesert vagy az europai autokert, egyszeruen csak megutaltam a japan autokat, ugyanis par ev alatt megtapasztaltam, hogy milyen filozofia alapjan epitik oket, es hogy mit is jelent a "hires" megbizhatosaguk. Egy pohar kola meg egy pizza mellett szivesen meselek barkinek bovebben, de kulonosebben nem erdekel, hogy ki mit vesz.
-
Dare2Live
félisten
dehogynem a szépség ha 3oldalon keresztül bizonygatná, hogy szép akkor is egy k*ra szubjektiv dolog. és neki mindösze két mondatát látom ez irányban és nem "oldalak múlva is bizonygatja" az igazát.
Mindha pöppet csúsztatnál.... nem?bwt hamár moderátor vagy vhol akkor olyan alapdolgokkal hogyhogy nem vagy tisztába, hogyha OFF a téma akkor OFFba rakjuk? elég alap....
A másik meg, hogy itt azok a szabályok amik. Sokszor igencsak elkanyarodik a téma és ha kell akkor majd a modok rendre utasítanak, nyitnak neki új topicot.... DE ők döntik el mikor és neked így beleszólni ott van a dolgokba ahol mod vagy de nem itt.
Hozzátenném azt, hogy, ha nemtetszik ami itt megy jelezheted a megfelelő topikokban aztán majd a modok megbeszélik egymás közt.... -
AMD Power
titán
válasz
(Kolombusz) #104 üzenetére
Nem igazán.
-
Kickass
őstag
válasz
Dare2Live #102 üzenetére
vhol én kezdtem azt h nem európai kultúrkörben, de ő még két oldal mulva is bizonygatja az igazát akkor az már nem SZVSZ, ráadásul ha te értelmezted volna az előző cirka 100 kommentet akkor nem próbálnál meg kioktatni, harmadszor h moderátor offolja tele a topikot számomra felettébb különös tekintve h én is betöltök hasonló tisztet csak nem ezen az oldalon, de ezek szerint biztos én vagyok a hülye
-
AMD Power
titán
Nálunk egy ilyen lenne vagy 400-450K. De elvinnék az biztos. A sima Arte-t is eladtam 320K-ért.
-
Egonyolc
aktív tag
Ha manager, akkor egy profihoz inkább illik egy E90.
Szerintem... -
Dare2Live
félisten
válasz
(Kolombusz) #86 üzenetére
Igen de evvel már megoldotad azt, hogy ne a város közepén pöfögd ki a szennyezőanyagtot, ha minden kocs ilyen lenne lényegében nem lenne légszennyezés a legdurvább BPi utakon se.
Ettöl még amíg foszilis energiákbol nyerjük az energiát a környezetet uugy szennyezzük.De ha felhúzna MO mégegy paksot és ott gyak csak vizet bontanának máris nem kéne MOra többet kőolajat behozni illetve vmennyit ugye a vegyipar is használ de akkor is töredékét. (és a BPi katasztrofális légszenyezettségi helyezt lényegében megoldódna.)
-
kornél1
aktív tag
-
B-L-A-C-K
titán
Ez a telefon szerintetek megéri az árát? Nem értem mi kerül ebbe ennyibe....
-
joey04
titán
válasz
Grayraven #84 üzenetére
Igen!én is így gondolom.van sok szép, minőségi telefon de miért nincs egy sem ami tudásban is hozza a csúcsot.ezt írtam már régebben is valahol hogy nem hiszem el hogy nincs olyan üzletember akit ne érdekelne a csúcstechnika és ezt egy szép stílusos készülékben képzeli el.és EGY ilyen készülék sincs a piacon.
-
Grayraven
csendes tag
Az új 8800 széria készülékei ezen modell kivételével eddig mind mind nagyon tetszettek nekem, és párszor álldogáltam már úgy, hogy fene egye meg, veszek egyet, mert egyszerűen tetszik, gyönyörűnek találom. Több ismerősöm is "büszkélkedhet" ilyen készülékekkel, és kézbe fogva mindig az volt az érzésem, hogy igen, anyaghasználat tekintetében ilyennek kell lennie egy telefonnak. De aztán mindig eljutok oda, hogy nekem bizony kell a napi munkához a WM vagy series60, a GPS, a plusz alkalmazások, zenét hallgatok, könyvet olvasok, jegyzeteket írok, navigálok (jószerint gyalogos naviként használva). Ebből a szemszögből figyelve igenis jogosnak érzem a tudás béli elvárásokat. Mert itt állok, és nem tudok olyan nagy tudású készüléket venni, ami gyönyörű külsővel, fém házzal rendelkezne, mert egyszerűen nincs gyártó, aki befoltozná a rést. Az előző telefonomat majdnem négy évig használtam, ha jönne valaki, és egy HTC cruise belsejét belepakolná egy 8800 sirocco black készülékéhez hasonló megjelenésű és minőségű házba, akkor kiugranék a bőrömből, és minden bizonnyal nem gondolkodnék, hogy az elkövetkező négy évre kiadjak érte egy nagyobb összeget.
Az általam támasztott keresletet vajon ki, és mikor fogja kiszolgálni? Kétlem, hogy rétegkívánság lenne. -
ZoZa™
senior tag
jó cikk, Bog most megemberelte magát, majdnem teljesen sikerült pártatlannak maradnia.
-
Bog
HÁZIGAZDA
Nagyon ellenszenves a telefon, nekem.
A sima Arte megkapta a plecsnit. Ez a bőr és a zafír miatt 150k-val drágább - szerintem ez annyira irreális, hogy csuhaj. Ráadásul a bőr jó randa is.De nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy én azt gondolom, hogy oké, kerüljön ennyibe. Oké, van célcsoport. Oké, minőségi az anyaghasználat. De könyörgöm: nehogy már ne lehessen megcsinálni úgy egy ilyet, hogy kényelmesen is lehessen használni. Ez a zafírgomb simán horror. Nem jár a plecsni.
-
Athos07
senior tag
Najó, najó... de nekem a cikk során úgy tűnt, hogy nem volt annyira ellenszenves neked a teló.. sőt, a minőségét mintha dicsérted is volna. Szóval csak azért kérdeztem, hogy azért nem kapott egy utolsó tucat "tetszett" plecsnit, mert még ahhoz is túl drága, vagy csak egyszerűen tényleg nem tetszett. Mert eddig úgy gyanítottam, hogy ehhez a plecsnihez nem néztek árat, csak a két "ajánlotthoz".
-
zem
csendes tag
Hehe... ez jópofa
8800 sirocco telefonom van, és Lexus is 220d
azért, mert tetszik -
Fiery
veterán
válasz
Dare2Live #78 üzenetére
A Toyota allitasa szerint a hibridjeikben hasznalt NiMH aksit 100 %-ban ujrahasznositjak, sz'al azok -- elvileg -- nem szennyezik a kornyezetet.
De ez persze nem valtoztat azon a tenyen, hogy lakott teruleten kivul csak nyug (ertsd: ballaszt) az aksi es az elektromotor.
-
Dare2Live
félisten
ezígy szép csak amit nyersz az egyik oldalon azt elveszted a másikon. 200KG+ aksi szokott az ilyen hibridekben lenni ami a természetre különösen veszélyes kategória.
Ezért is mondták/ják sokan erröl, hogy ez is csak félmegoldás. ( meg azért is mert lehet csak 13L eszik az RX400 100km en de az még mindig az utcára pöfögi ki.)
mintahogy a többi német/japán/francia/amerikai reformöletnek is mind megvan a saját baja pl a BMWs Hs megoldás nagyon jónak hangzik "csak vízpárát pöfög ki = "0" környezetszennyezés és otthoni szélkerékröl megtankolhatod" csak ott meg absz nincs kúthálózat + 1-2hét alatt "elpárolog" a H a kocsiból.....
-
Kickass
őstag
szvsz tul elfogult vagy a német autóipar remekeivel szemben
de mostmár télleg más, ez a telefon tipikusan arra jó hogy így megossza közvéleményt, valaki utálja (vagy azért amit képvisel vagy szimplán bolondságnak tartja ennyi pénzért) van aki imádja (státuszért akármiért), na most kisz**tam a spanyolviaszt
-
Daweee
őstag
Csak ne az új Román gyárban szereljék
-
LonGleY
veterán
Ez otromba, többet nem érdemel. Pénzt semmiképp.
-
ByB
addikt
Bog azt írta, hogy szeretett volna ebben a cikkben az adott jelenség mögé nézni.
Te külön meg is jegyezted, hogy jó cikk volt és elérte a célját.
Erre most mégis azt mondod, hogy nem kell, hogy beleférjen egy tesztbe az író által kijelölt téma?
Amúgy én is azt mondom, hogy nem kell, hogy a téma beleférjen, de legalább a témafelvetés történjen meg. Szerintem még az se jött össze...
De a továbbiakban inkább mellőzném ezt a topikot, mert ma csak rossz kedvből fröcskölök, elnézést ezért Fiery-től és Bog-tól. Persze csak a stílusért, a mondanivalóm mellett kitartok!
-
Niquis
aktív tag
Már bocs, de ennek volt értelme?
Ehelyett elég lett volna beírnod a fórumba, hogy 'volt nálunk ez is'. -
Fiery
veterán
"Számomra ez a cikk nem nézett a jelenség mögé"
Nem hiszem, hogy ez egy mobiltelefonos tesztbe bele kellene, hogy ferjen
Esetleg lehetne rola egy blog bejegyzest irni valahol (pl. logout.hu), de a Mobilarena temakoreiben nem latom helyet egy ilyen cikknek.
Na meg aztan az ilyen "mogenezeseknek" eleg rossz visszhangja is lehet. Peldaul egy szuperolcso mobilokat vasarlo reteg sem homogen: van aki azert veszi, mert egyszeruen nincs tobbre szuksege; van aki sporolni akar; van aki masodik/harmadik telefonnak veszi; van aki a gyerekenek veszi ("oruljon a kis sz*ros, hogy telefonja van"); van aki tajekozatlan; es van aki igenytelen
Ugyanigy nehezen lehetne korbejarni azt a reteget, aki luxusmobilt vesz: nem mindenki ugyanazert (rongyrazas/felvagas/villantas) veszi ugye.
-
lunaticz
tag
Remek cikk de attól még bárki ugyanolyan szarember marad attol hogy vesz egy ilyen telot kár hogy ez alapján különböztetik meg manapság az embereket...
-
ByB
addikt
Más szemszögből, mást - Kitől kaptátok reklám, miben különbözik az Arte-től.
Drágaszág - Leírt információk már az előző cikkben is.
Kiknek? - Magyar valóság. Abból indulsz ki, hogy itthon mi van, pedig kis túlzással a Nokia-nak mi max hibaszázalék lennénk, ha megszünnénk. Egy pillanatig kinyitsz a téma felé, aztán zárszó.
A gyártó tudja - Számomra ez abszolút rossz konklúzió: "Csak tessék, csak tessék: irigykedni nem fogok." - magyar valóság again.Az ötlet jó amit írsz, hogy megvizsgálod a luxustelefon piacot, kicsit más oldalról mész neki a dolognak, de meg ne haragudj, vagy haragudj, ez nem sikerült. Számomra ez a cikk nem nézett a jelenség mögé, a hozzászólásokból meg az jön le, hogy buta és drága a készülék, semmit több... A Lexus-os téma érdekesebb!
ui.: Ahogy már említették a Kempinski-t javítani kellene.
-
Fiery
veterán
válasz
(Kolombusz) #66 üzenetére
No offense, de a luxusautok kapcsan a legtobb ember velemenyet nehez lenne egy ilyen topikkal befolyasolni
Aki Honda-b*zi, az ugyis inkabb a Lexus fele fog hajlani, mint az Audi fele -- ill. akinek elege van a japan (tomeg)autokbol, azoknak hiaba is magyarazza barki is a Lexust
Ugyanigy a Ferrari vs Lamborghini vitaban is nehez lenne eszervekkel valakit rabeszelni egyikre vagy masikra.
-
(Kolombusz)
veterán
Át kéne nevezni Milyen luxusautót vegyek? topikra.
-
Bog
HÁZIGAZDA
Bocs, erre azért reagálok.
Ez a telefon drága. Az, hogy mit tud, miből készül, az tényleg meg lett már írva. Direkt örültem, hogy végre lehetek kicsit rendhagyóbb, és az egész luxustelefon-kórságot megvizsgálhatom egy olyan modell kapcsán, amely CSAK azért kerül 150 lepedővel többe, mert sapphire.
Pont az volt a cikk célja (és a hozzászólások alapján talán sikerült is ezt elérni), hogy kivételesen ne ár/érték alapján történő értékelés szülessen (ami egy objektív tesztnél általában kötelező), hanem megpróbáljuk a jelenség mögé nézni, viszgálni a készülék helyzetét és társadalmi szerepét, státuszszimbólum voltát és a célcsoportot.
Bízom benne, hogy ezt a célt valamelyest elérte a cikk.
-
joey04
titán
nem csúnya, de nekem a mai napig a Luna az etalon ebben a "családban".
-
rekid
addikt
A CIkk iroja nagyon jol latja a helyzetet velemenyem szerint. A baj Szvsz a társadalommal van es volt is.. az emberek 90% a másik emberröl alkotott vélemenye 70% ban az elso pillantason mulik... sohasem fogom megerteni miert a kulso es miert nem a normal ertekek alapjan itelik meg az embereket ( a gumicsizmaban targyalason megjeleneses extrem kivetelektol eltekintve) namindegy
-
Fiery
veterán
"Lehet, hogy a hibrid hajtás nem érdekel senkit. Engem azonban igenis érdekel, mert nem szeretném, hogy az unokám/dédunokám miattam haljon meg tüdőrákban 5 és fél évesen."
En is torodnek a jovovel, de ahhoz kellene egy ertelmes megoldas eloszor. A hibrid technologia minden, csak nem ertelmes megoldas. Kiveve persze, ha valaki csak varosban kozlekedik es sokat araszol a csucsforgalomban. De akkor meg jo esellyel egy Lupo 3L vagy hasonloan szuper-alacsony fogyasztasu dizel se ereget magabol sokkal tobb karos anyagot...
A hibrid technologia egeszen addig tunik tok jo dolognak, amig jobban utana nem nez az ember, hogy a gyakorlatban hogyan is lehet hasznalni, es mik az arnyoldalai.
-
domi007
őstag
Micsoda off áradat
De beleszólok
Lehet, hogy a hibrid hajtás nem érdekel senkit. Engem azonban igenis érdekel, mert nem szeretném, hogy az unokám/dédunokám miattam haljon meg tüdőrákban 5 és fél évesen.A telefon: ennyiért? De szerencsére Bognak irgalmatlan jó szövegei vannak ez ment mindent, idéznék is:
"..bár az ember ritkán kukkolja a készülékét oldalról, ha a menüben lépked. Esetleg ha a szteoridoktól nagyon kiszélesedik a fejem és a szemeim túl távolra kerülnek egymástól."
"A 8800 Spahhire Arte célcsoportja viszont nem megapixeleket hasonlít össze, nem HSDPA átviteli sebességek töltik a ki a mindennapjait."
DOMy -
-
Fiery
veterán
válasz
Dare2Live #57 üzenetére
Hat a Mercedest kapasbol nem lehet ketteosztani, mert ugye csak luxusautot gyartanak (na meg mikrobuszokat, teherautokat, de az mas tema). A Toyotat meg a Lexust szepen elvalasztja a kulonbozo markanev, sz'al oket se kell ketteosztani.
Az meg hogy mit hol gyartanak, nem feltetlenul jelent sokat. A Mazdamat Japanban gyartottak, preciz japan emberek raktak ossze, megis hulladek. Nem mindegy ugyanis, hogy milyen alkatreszekbol raknak ossze egy autot, es hol ill. mennyit sporolnak rajta.
-
-
Dare2Live
félisten
hoztam analógiát mert máshogy már nemtudtam előadni neked, hátha azalapján megérted mire is ondolok.
a "sportmult" amit én meg se emletettem és csak egy iciripiciri része a dolognak de ettöl még tény, hogy aki elvakult Forma1-Mercedes fan és Mercedeses kabátba jár iskolába (halál komoly!) annál ez a dolog bizony sokat számít.
-
Fiery
veterán
válasz
#72042496 #53 üzenetére
A Toyota mint minoseg??
Bocs, de nekunk van Toyotank (2 eves, sz'al nem egy regi darab), es ez az auto minden csak nem minoseg... Egy ipari hulladek akarcsak egy Fordhoz kepest is. Csinos listat tudnek osszeallitani az auto tervezesi hibairol.
Az Auris meg olyan muanyag belul, hogy annal mar csak a Mazdak igenytelenebbek. Ja, Mazdank is van, az is hulladek.
-
Ismerős - mellesleg nagy üzletember - egészen a múlt év végéig BB 7230-cal rohangált. Csak azért váltott Curve-re, mert megtetszett neki a "joy". Ő soha nem venne egy ilyen telefont, mert neki fontosabb a BB-szolgáltatás minden másnál.
Egy másik ember soha nem venne BB-t, de azonnal venne egy Arte vagy hasonló készüléket. Addig jó, amíg nem irigységből szóljuk le a telefont. -
#72042496
törölt tag
A Mercedes, Audi és BMW is tipikusan olyan autó, amelyet elad a neve. Ettől még minőségben a Lexus (de a Toyota is) köröket ver mindegyikre, akár tetszik, akár nem.
A 8800-ért is csak azért lehet elkérni annyit, mert Nokia - bár itt nem a minőség, hanem a tudás a szűk keresztmetszet. Viszont akinek ez kell az minennek ellenére (vagy éppen ezért) úgyis megveszi, akinek nem, az pedig választ mást.
-
nike_
addikt
Megvan miért olyan kicsi a navigomb!
Hogy kisebb zafír legyen, ezzel mintegy "redukálva" az árat.
-
Fiery
veterán
válasz
hola_bola #45 üzenetére
Csanyi es a hasonlo top managerek mar megtehetik, hogy tucat-telefonnal rohangasszanak. Amikor mar mindenki veled akar uzletet kotni, onnantol mar nem szamit, hogy milyen orad vagy milyen telefonod van.
Kicsit hasonlo ez az autos temahoz: egy bizonyos ponton tul (lasd Mercedes, BMW, Audi) mar csak a nev szamit, a korites masodlagos.
-
a Mercedesnel a legtobb tesztauto automata valtos.
Vezettem már sokféle automatát, jót és rosszat egyaránt, de nekem mindig hiányzott a váltás élménye. Gondolom ezzel nem vagyok egyedül, nem örülnék neki, ha nem lehetne váltani. Még a Porsche automatája - ami tökéletes - helyett is jobban tetszik a saját váltás.
-
Speed®
titán
"Parci reakciója kábé erre az volt, hogy vegyük ki, és úgy adjuk vissza a telefont a partnernek. Majd azt mondjuk rá, hogy kiesett, hát van ilyen, bocs."
Nem tudom, igazából erőteljes ízlésficama lehet annak aki ilyet vesz. Bocs
-
Fiery
veterán
"Szerintem senki nem vesz belépőmodellt a felsőkategóriában"
Dehogyisnem. Ha valakinek hosszutavu utazoautora van szuksege, akkor miert ne lehetne jo egy alap 5-os BMW peldaul? Minden benne van, ami kell, es az alap motorral (2 literes turbodizel) hosszutavu utazoautonak rendkivul komfortos, nem fogyaszt sokat, es a biztositasa is elfogadhato.
Ja, es mellesleg ha alap 520d-t vesz, akkor sporol 4M Ft-ot az alap Lexus GS-hez (3 literes V6 benzin) kepest, arrol nem is beszelve, hogy mennyivel kevesebbet fog fogyasztani az auto a hosszu utazasoknal...
A megbizhatosagot meg felejtsd el: luxusautot nem ez alapjan vesz az ember.
-
hola_bola
csendes tag
Elsőéves naív egyetemistaként sikerült rávennie egyik évfolyamtársamnak, hogy elmenjek egy MLM cég előadására, ahol is természetesen beszervezni próbáltak. A legelső pont, ahol kapcsoltam, hogy óvatosnak kell lennem az előadó srác volt, Hugo Boss öltönnyel, és az akkor létező legdrágább Nokia modellel. Én láttam, hogy csak a telefonkönyvében megy fel és lefelé, de azt is láttam mások arcán, hogy számukra ő egy nagyon gazdag és fontos ember. Gyanítom ez is része a beszervezésnek.
Amúgy szerintem nincsenek olyan körök, ahol elvárás a 8800. Az extra nagy fejesek, vállalatverzérek, meg hasonlók körében valóban nem 30-40 ezres prepaid modellek vannak, de mondjuk egy U700-al ugyanolyan jó lehetsz, egyszerűen azért mert stílusos, és a legtöbb embernek tetszik. Az ára pedig talán az ötöde ennek? Ilyen szinten a legtöbbjüknek számít a pénz. DE ez mind az én véleményem, nem vagyok Csányi, bár találkoztam már egy két nagyobb fejessel.
-
Fiery
veterán
A csomagban adott extrak valoban nem rosszabbak sokkal, mint ha darabonkent, szabadon tudsz valogatni -- azonban ha megnezed a Lexus arlistajat, nem sok fele csomag van
Es sajnos ahogy irtam is fentebb, automata valtot nem adnak barmelyik modellhez (csomagban se). Mig peldaul a Mercedesnel _minden_ egyes nyomorult modellhez kerheto aut. valto. A luxusautok vasarloinak preferenciajat pedig az is jol jellemzi, hogy mig egy Mazdahoz ha bemesz, es automata Mazda6-ot (ujat vagy regit, tokmindegy) akarsz vezetni, akkor elhajtanak a francba (majdnem szo szerint!), addig a Mercedesnel a legtobb tesztauto automata valtos.
A japanok meg valahogy nem fogjak fel, hogy ha eladasokat akarnak produkalni, akkor kapasbol opcionalis automata (vagy robot-) valtoval kellene kinalni _minden_ modellt.
-
Dare2Live
félisten
Még a cikkbe is le van írva obil verzióban. NOKIA felirattal ez a telefon siker. Sagem, Alcatel... al meg nem lenne.
De írhatnám akár órákra is, hiába gyártanak japánban hihetetlen minőségű órákat, a presztizsmárkák továbbra is Svájciak és aki presztizsórát akar venni az rendszerint nem japánt fog venni hanem svájcit.Mit nem lehet ezen érteni.....
-
silentkiller
senior tag
Nekem ez a telefon nem tetszik, az Arte viszont igen, úgyhogy megfordult a fejembe, hogy talán áprilisban... na, de ez egy másik történet (és nem kezdem átértékelni a világnézetemet mert egy ilyen telefon megtetszett)
-
silentkiller
senior tag
Ezeknél a drága (prémium?) telefonoknál mindig ilyen parázs vita alakul ki. Nem akarom feltalálni a nagy csodát, de nem lehetne elintézni az alábbiakkal:
van pénzed, tetszik? vegyé'
van pénzed, nem tetszik? vegyé' mást
nincs pénzed, tetszik álmodozz
nincs pénzed, nem tetszik vegyé' mást -
Fiery
veterán
"mert sokat adnak el ott belőle, hogy is van ez?"
Arra gondoltam, hogy a Lexust ott elfogadjak, mint luxusautot, es ezert tud megfelelo eladasi szamokat produkalni.
"míg a Lexus-ok elég fullosan érkeznek, addig még az M3-as BMW is fapados! Tényleg nagyon hiányzik ezen a szinten, hogy külön rendelhess ülésfűtést?"
Minek fizessek egy halom extraert, ha ugysem hasznalom oket? A legolcsobb IS 8.65M Ft, ennel azert joval olcsobban kaphato mar 3-as BMW es Audi A4 is. A legolcsobb GS 14.3M Ft, mig ennel 4M Ft-tal (!) olcsobban haza lehet guritani egy A6-ot, Mercedes E osztaly vagy 5-os BMW-t is. Arrol ne is beszeljunk, hogy annyira nem lehet konfiguralni az autokat a Lexusnal, hogy peldaul dizelmotoros IS-hez nincs aut. valto. Ezzel nagyon sok potencialis europai vasarlonal el is vagja magat a Lexus...
"IS motorválaszték: IS 220d, IS 250, IS 350, IS F, GS-hez és LS-hez pedig van hibrid meghajtás, ami egyenlőre nincs a németekhez."
Bocs, de az IS 350 es az IS F kapasbol nem kaphato nalunk
Ergo maradjunk csak a 2 fele motornal. A hibrid technologia meg nehany elvakult zold embert kiveve senkit nem erdekel Europaban. Kulonosen igaz ez azokra az emberekre, akik hosszutavu utazoautonak valasztanak luxusautot (az ilyenek teszik ki a luxusauto vasarlok ketharmadat kb. szerintem), hiszen a hibrid technologia _semmit_ nem er, ha az autot nem varosban hasznalod. Sz'al mondjuk ugy, hogy parasztvakitasnak jo a hibrid, de az ertelmes embereket nem lehet vele sem becsapni, sem elvakitani
"A száz éves autógyártási múlt tényleg nagy előny, de tegyük hozzá, hogyha összehasonlítjuk a Mercedes elmúlt 100 évét a Lexus 10 évével, akkor utóbbi áll nyerésre."
Kar, hogy az eladasi szamok nem ezt mutatjak
Persze mashonnan nezve a dolgot (novekedesi szamok) a Lexus jol all, csak epp a nullarol konnyebb novekedest produkalni, mint a masfel millio auto/ev-rol
"Elektrohidraulikus fékrendszer, ami megbukott a Mercedes-nél, a Lexus gond nélkül használja. Autobild tesztben az S-class adaptív távolságtartó automatikája mondott csődöt, érdekes módon az LS-ben működik."
Tudtommal azota javitottak a Mercedes-fele megoldast is. Raadasul ha nem tevedek, az Autobild-fele tesztben a rendszer eleve nem is volt bekapcsolva, vagyis a Forma1-hez hasonloan "kicsit" csalt ott a Mercedes.
De egyebkent fel lehetne emlegetni az elso A Mercedes borulasat is, a lassan legendassa valo megbizhatatlansagot es me'g sok minden mast is. Csak epp mindezekkel egyutt sem fog a Mercedes csillaga lealdozni, sot... Minden evben egyre tobb autot adnak el.
"Mesélhetnék még a hangizolációról és sok más dologról is, aminek a Lexus-nál már külön részlege van a Mercedes-nél pedig csak próbálkoznak vele."
Oszinten: ez szerinted erdekli a luxusauto vasarlokat? Megvalaszolom: igen, erdekli, a japanokat. Mert a japanok orultek, idiotak es csodalatosak
De az europaiak (es az amerikaiak) is lesz*rjak ezt, nekik a hangszigeteles kb. 10-20. helyen all az elvarasaik listajaban. Megjegyzem, a BMW-nel meg kulon reszleg van a motorfejlesztesre, es erdekes modon "kicsivel" tobbfele motort produkalnak, mint a Lexusek. Soroljam? 16i, 18i, 20i, 25i, 30i, 35i, 40i, 50i, 60i, 18d, 20d, 23d, 25d, 30d, 35d, 45d, 4.0 V8 (M3), 5.0 V10 (M5/M6). Persze ha valakinek fontosabb a hibrid-baromsag, mint hogy szabadon valaszthasson az igenyeinek megfelelo motorok kozul, akkor vegyen csak Lexust vagy Toyotat
"A motorsport marketing, nem ad hozzá egy autó valós értékéhez. Vagy ha igen, akkor a Mercedes-eket illene megköpködni a tavalyi F1-es csalássorozatuk miatt."
Szerinted a motorsport csak a Forma1-bol all?
Arrol nem is beszelve, hogy a luxusautoknal a marketing es a mult/hatter fontosabb, mint barmi mas. Mert ugye ezek nelkul azert peldaul a nagy nemet triobol nem feltetlenul konnyu valasztani: eleg kozel allnak egymashoz teljesitmenyben, arban es felszereltsegben is.
"Érdemes elgondolkodni, hogy kinek kellene változnia, én csak annyit mondok, hogy fog még téged meglepetés érni."
En lennek a legboldogabb, ha a Lexus valtozna, es meg tudna lepni. Amig viszont csak azt tudja nyujtani, amit most, addig en sem fogok beallni a Lexus-vasarlok koze. Mar csak azert sem, mert 2 japan autonk van, es mindketto rettento megbizhato, amugy viszont hulladek.
-
zoo8800
veterán
válasz
Dare2Live #35 üzenetére
Miféle irdatlan hátrány? Sportmúlt? Szerintem senki nem vesz belépőmodellt a felsőkategóriában, nem hátrány ezért az extrákat csomagban adni. Belső anyagokból (bőr, kárpitok)úgyis személyre szabható. Aztán ott a megbízhatóság. Olvasgatsd egy kicsit ezt:[link]
De komolyan: szeretném tudni, hogy szted mik azok az irdatlan lemaradások?
-
De el"OFF"ult ez a topic, de nem bírom ki, hogy ne szóljak hozzá.
A Lexus valóban nincs MÉG ott, ahol az Audi, Mercedes vagy BMW, de nem árt tudni, hogy a Lexus jelenleg kis hazánkban valamint Európában a technikára fogékony fiatalabb manager-nemzedék autója. Belőlük lesz 10-20 év múlva a presztizsautók vásárlóinak a gerinchada. Emlékszem, hogy 8-10 éve az volt a Mercedes legfőbb törekvése, hogy a vásárlók átlagéletkora lemenjen 55-ről 52 évre, mert csökken a piacuk jövője - noha azt tapasztalták, hogy egyre több autót adnak el.
Nagyon sok összetevőből áll ez a szegmens, de az biztosan nem véletlen, hogy a német hármas legfőbb riválisának már évek óta a Lexust tartják (nem pedig pl az OpelSaabot).A német hármas egyébként nem azért ad akkora motorkínálatot, mert ezzel lehet kifejezni a presztízst, hanem mert nekik ebből a szegmensből kell megélniük. Ők is szívesebben használnának csak 2-3 motort egy-egy szériába, de ők nem tehetik meg, mert akkor drasztikusan csökkenne az eladásuk. (Mit gondolsz, miért jelentek meg olyan autók, mint A2, A3, A-klasse; 1-es és 3-as compact sorozat...)
Szóval sokat tudnak a német prémiumok, nem is lesznek egyhamar letaszítva a trónról, de most már nekik is követniük kell a kicsik által diktált trendeket (pl "zöldebb" autók). Ahogy egy R8 soha nem lesz olyan, mint egy Porsche, ettől függetlenül a Porsche-nak tartania kell a lépést az R8-cal. (Csak egy példa: egyik ismerősöm már előfizetett egy R8-ra, bár van egy Porsche a garázsban, ami meg is marad, mert kell egy olyan is. DE új autó mégiscsak Audi lesz.)
-
ByB
addikt
válasz
Dare2Live #36 üzenetére
Azért én bízok a Mobilaréna képességeiben, hogy ennél több is van odabent. Elég sok mindenről lehetett volna írni: utánajárni a gyártási eljárásoknak, elég érdekes dolgokra lehetett volna akadni, vagy megjósolni a folytatást... De ha nem megy, akkor vissza kell adni a készüléket és megírni ezt, hogy ne haragudjatok kedves olvasók, de íme a magyar valóság: árérzékeny vagyok, ezen nem tudok átlépni, drága, drága, drága...
-
ByB
addikt
"Ez alapjan mondjuk az USA-ban szamit luxusautonak" - mert sokat adnak el ott belőle, hogy is van ez?
A szabadon konfigurálásról annyit, hogy míg a Lexus-ok elég fullosan érkeznek, addig még az M3-as BMW is fapados! Tényleg nagyon hiányzik ezen a szinten, hogy külön rendelhess ülésfűtést?
IS motorválaszték: IS 220d, IS 250, IS 350, IS F, GS-hez és LS-hez pedig van hibrid meghajtás, ami egyenlőre nincs a németekhez.
A száz éves autógyártási múlt tényleg nagy előny, de tegyük hozzá, hogyha összehasonlítjuk a Mercedes elmúlt 100 évét a Lexus 10 évével, akkor utóbbi áll nyerésre.
Minőségben és innovációban is csak próbálkozik. Nah ez megérdemel egy megaLOLLL-t, nálam itt írtad le magad teljesen. Elektrohidraulikus fékrendszer, ami megbukott a Mercedes-nél, a Lexus gond nélkül használja. Autobild tesztben az S-class adaptív távolságtartó automatikája mondott csődöt, érdekes módon az LS-ben működik. Mesélhetnék még a hangizolációról és sok más dologról is, aminek a Lexus-nál már külön részlege van a Mercedes-nél pedig csak próbálkoznak vele. A BMW-t és az Audi-t azért nem is említem, mert remélem abban megegyezhetünk, hogy a Mercedes alatt vannak.
A motorsport marketing, nem ad hozzá egy autó valós értékéhez. Vagy ha igen, akkor a Mercedes-eket illene megköpködni a tavalyi F1-es csalássorozatuk miatt.
Zárásképpen pedig ami a szemléletváltást illeti. Érdemes elgondolkodni, hogy kinek kellene változnia, én csak annyit mondok, hogy fog még téged meglepetés érni...
ON >> És hogy valamit a telefonnal kapcsolatban is írjak: kicsit gáznak tartom, hogy az Arte után, ennél a telefonnál sem sikerült elszakadni az árcédulától. Semmi másról nem szól szinte a cikk, csak arról, hogy ennyi pénzért nem éri meg. Van ennek így értelme?
-
Fiery
veterán
A Lexus eladasainak tulnyomo tobbsege (70-80%) Japanban es az USA-ban tortenik. Ez alapjan mondjuk az USA-ban szamit luxusautonak, es tulajdonkeppen Europaban is szamithatna annak, csak epp az Europaban igazi luxusautonak szamito markak alapveto jegyeit nem viseli magan a Lexus. Peldaul nem lehet szabadon konfiguralni, nincs hozza rendes motorvalasztek (pl. Lexus IS-hez van 1 fele benzinmotor, 1 fele dizelmotor; GS-hez es LS-hez _nincs_ dizelmotor), nincs mogotte cirka 100 eves autogyartoi mult, nincs mogotte _semmilyen_ motorsport mult, raadasul minosegben es innovacioban is csak probalkozik a Lexus. A luxusautok piacan a Toyota/Lexus melletti egyetlen komoly, mindenki altal ismert erv (a megbizhatosag) az egvilagon semmit nem er/jelent. Ezen kivul viszont a Lexus nem tud _semmit_ felmutatni, amit a nagy nemet harmas ne tudna ugyanugy vagy jobban. Amivel meg probalkoznak (pl. automata parkolas vagy erintokepernyos navigacio), annak egyreszrol semmi ertelme ill. senkit nem erdekel (automata parkolas), vagy epp hibas megkozelites (erintokepernyo).
A Lexusnak kell cirka 40-50 ev es egy komoly szemleletvaltas, hogy (Europaban) beerje a nemeteket. Az a hozzaallas, amivel a tomegautok piacan sikereket lehet elerni sajnos nem eleg a luxusautok piacan.
Megjegyzem, az USA-ban luxusautonak tartott markakhoz (Lincoln, Cadillac) kepest a Lexus valoban jol allja a sarat. De ugye azok a markak nevetsegesen neznek ki a nemetek melle allitva
-
Fiery
veterán
A tomegmarkakhoz kepest a Mercedes es a BMW is marha keveset adnak el
Pl. Toyota es GM egyutt kb. 20-22 millio auto/ev, mig a Mercedes es a BMW egyutt kb. 3 millio/ev.
Meg ugye a presztizs markakon belul is vannak nagyobb tomegben gyartott termekek, sz'al van a presztizsen belul is "presztizsebb"
Az alacsony eladasi szamok onmagaban viszont nem jelentik azt, hogy valami presztizzsel bir: lasd kis hazankban a Mazda, Subaru, Jeep, stb. eladasi szamait...
-
Kickass
őstag
kicsit offos de muszáj erre reagálnom
ne csak Európai kultúrkörben gondolkodj, a Lexus igazi presztizs/luxus márka, sok európainak talán idegen meg a régi GS jut eszébe ami igen erősen hajazott az oldschool S 'bálna' mercire, de az már csak a múlté, ráadásul technikai finomságaiban szerintem a Lexus mára bőven felülmúlja a Mercedes-tlehet én vagyok túl proli gondolkodású de egyrészt nem értem minek valakinek többszázezer forintos telefon, én sokkal inkább megnézek egy technikailag érdekesnek tűnő darabot mint egy csilli-villi 'semmitmondó' telót, ez pont az a fajta státusz szimbólum aminek én semmi értelmét nem látom
-
Fiery
veterán
A Nokianak me'g boven van hova sullyednie, es me'g akkor is a vilag legnagyobb mobiltelefon gyartoja lesz
Szepen sorban kihalnak mellole a klasszikus ellenfelek (pl. Alcatel, Siemens, Motorola -- hamarosan az SE, BenQ es a Sagem is, bar ez csak az en sejtesem), az ujonnan erkezok pedig a presztizs szegmensben (8-as szeria) be sem probalkoznak
A Lexusnak pedig van hova emelkednie: mar csak epeszu modell paletta kell majd ahhoz, hogy eladasokban megkozelitsek a nemet harmas eladasainak 20 %-at
-
Fiery
veterán
válasz
(Kolombusz) #21 üzenetére
A Lexus csak szeretne, hogy legyen presztizse
Ha egy lapon lehetne emliteni presztizsben a nagy nemet harmassal, akkor az eladasi adatok kapcsan is egy lapon lehetne oket emliteni. Ezzel szemben az igazsag az, hogy me'g Volvobol is sokkal tobbet adnak el, mint Lexusbol. Sot, nem lennek meglepve, ha me'g Saabbol es Jaguarbol is tobb fogyna, mint Lexusbol. Megjegyzem, az utakon lathato autok jol bizonyitjak, hogy sehol sincs a Lexus
Arrol nem is beszelve, hogy a hibrid technologia nelkul me'g ennyi Lexust se tudna eladni a Toyota...
-
-
Fiery
veterán
válasz
BudTerence #14 üzenetére
A PR/marketing vilagaban az emberi tenyezo legfeljebb olyan szempontbol fontos, hogy az embereknek adod el a stuffot
Egy marketingesnel, egy uzletkotonel, egy cegigazgatonal legkevesbe sem az emberseg a lenyeg. Az uzlet az uzlet, termeket veszel/eladsz, ahol a korites (pl. a termek mogott allo ceg stabilitasa/sikeressege/ereje) sokkal fontosabb, mint a ceg mogott allo emberi tenyezo.
-
Fiery
veterán
A LG es a Samsung a mobiltelefonok kozott epp olyan, mint ha egy Toyota Camryt vagy Lexus GS-t raknal egy Mercedes E osztaly melle. Hasonlit, erezni rajtuk a torekvest, de presztizs nulla (me'g mindig). Az LG es a Samsung kapcsan a kevesbe hozzaertoknek amugy sem elsore a mobiltelefon ugrik be, hanem peldaul a mikrohullamu suto
Mig a Nokia kapcsan nehez masra asszocialni, mint a mobiltelefonokra.
Nem veletlen, hogy mas gyartonak nincs a 8-as szeriahoz foghato divat-termeke.
Ez mar nagyon off, de az sem veletlen, hogy a GM atkeresztelte a Daewoo-t (automarkat) Chevrolet-ra. A Daewoo hallatan mosogepre meg mikrohullamu sutore gondol az ember elsore, mig a Chevrolet kapcsan a Camaro, Corvette es hasonlo finomsagokra asszocial az ember. Kepzeld csak el, ha a Samsung vagy LG elkezdene sajat neven autokat arulni Korean (vagy mondjuk Azsian) kivul
-
zoo8800
veterán
Ha már villantani akar valaki, egy LG Viewty vagy Samsung G800 jobban megfelelne. Gizdábbak, és nem is tól olcsók. Vagy a régebbiek közül egy Nokia 7900 Prism.
Ez a telcsi nem tetszik. -
Athos07
senior tag
Ez még csak nem is "Tetszett"?
-
pyrannha
senior tag
"Annak persze abszolut nem latom ertelmet, hogy egy "egyszeru" maganember ilyen telefont vegyen -- de elitelni sem kell az oket, hiszen lehet, hogy szerelembol vette (ertsd: megtetszett neki a formaja, az anyagvalasztasa, es nem akar mast venni, barmennyire draga is)."
én pl. pont ezért vettem anno 8800 Sirocco Gold Edition-t, amit a mai napig imádok és használom.
-
BudTerence
tag
Igazad, van, hogy számít ez, de minden körülmények között többet ér az "emberi" oldal. Most próbáltam belegondolni, rám milyen hatást tenne, ha egy tárgyaláson valaki ilyet venne elő...valószínűleg csakis azt, hogy sok pénze van, de ez még az égvilágon semmit sem jelent, hisz nem tudom, hogy megbízható-e, korrekt-e, normális-e.
Sajna a gazdagok sokszor a legsóherebbek, legpitiánerebbek, legkötekedőbbek, ha arról van szó, hogy más emberen spóroljanak.
Egyébként egyetértek a másik szélsőséget illetően (pl. kopott, szakadt mobil olyan helyen, ahol nem illő), hisz az is taszító lehet.
Az a véleményem, hogy mindenben az arany középút a legjobb, a szélsőségek ellenérzést váltanak ki általában. -
blueMerle
veterán
Nekem az olcsóbbik változat, az Arte van meg, idáig nagyon elégedett vagyok vele.
-
Fiery
veterán
válasz
BudTerence #9 üzenetére
Ennel azert bonyolultabb dolog ez. Leginkabb uzleti korokben van ertelme az ilyen tipusu "rongyrazasnak". Van peldaul egy kedves ismerosom, akinek eleg jol meno informatikai cege van, es a targyaloba egy 24 colos Apple monitort + egy G5-os munkaallomast rakott be, amin termeszetesen OS X futott. Miutan megkerdeztem tole, hogy megis ez mi a raknak (hiszen Windows alapu cuccokbol van az osszes bevetele), elmagyarazta, hogy ha bejon egy partner (vagy fokent leendo partner) targyalni, mennyivel jobban nez ki egy ilyen gep -- amirol raadasul egybol bekattan minden temaban kicsit is jartas embernek, hogy nem ket fillerbe kerul --, mint mondjuk egy sima Dell vagy HP vagy neadjisten noname PC. Ugy is mondhatnank, egy ilyen gepet csak ugy berakni egy targyaloba (ahol nyilvanvaloan nem fogjak napi 8 oraban munkara fogni, azaz kihasznalni) jelzeserteku: mi ezt is megtehetjuk, mert jol megy a cegunknek.
Ugyanigy jelzeserteku egy Nokia 8800-zal leulni (a sima Arte is boven megteszi) targyalni uzleti ugyekben. Egy 4 eves, utott-kopott Nokia 6600 megiscsak mast sugall, mint egy karcmentes, csillogo-villogo felsokategorias Nokia. Es pont azert kell kitenni az asztalra (lenemitva persze), hogy mindenki lathassa, nem egy lepattant uzletemberrel all neki targyalni. Az ilyen uzletemberek pedig nem igazan foglalkoznak a billentyuzettel, hiszen sms-t szinte sosem irnak, a WAP-ot meg a GPS-t sem fogjak hasznalni.
Annak persze abszolut nem latom ertelmet, hogy egy "egyszeru" maganember ilyen telefont vegyen -- de elitelni sem kell az oket, hiszen lehet, hogy szerelembol vette (ertsd: megtetszett neki a formaja, az anyagvalasztasa, es nem akar mast venni, barmennyire draga is).
-
A 8800 Spahhire Arte célcsoportja viszont...
Javítandó Sapphire-ra.
-
BudTerence
tag
Hiába van ennek a telefonnak létjogosultsága (mert ezt nem kétlem), objektíven nézve akkor is értéktelen dolog az, ha valaki szemében ez az érték.
-
Baadu
csendes tag
Ha sok pénzem van és megtehetem se teszem ki az asztalra tárgyalás közben a telefont mert nem illik.
Ha sok pénzem van valóban nem érdekel hogy mit tud a telefon, mert a titkárnők még mindig jobbak.
A szőke ciklonoktól, (akik a cikkben említett terepjárós réteg kísérői) meg nem sajnálom, mert ők "megdolgoztak" érte rendesen.Pontosan annyi értelme van ennek a telefonnak mint a belvárosban a terepjáronak.
(letöltöttem a témáit, azok amúgy jók
)
-
#54715584
törölt tag
"ugyanezt a tudást megkapom prepaid kártyával 30-40 ezer forint körüli összegért is, bővíthető memóriával esetleg"
"Bőr, fém, karcolásálló kijelző, hibátlan mechanika, igen kitűnő hangminőség jellemzik a Nokia csúcskészülékét."nem uti a ketto egymast?
egyebkent szvsz en utalom az ilyen "mert en megtehetem" tipusu embereket, masreszt sajnalom oket
ha megtehetnem, vennek akar egy millaert is nokiat, csak legyen normalisan kezelheto es legyen gyors, meg tudas is benne
sot, inkabb gyartatnek magamnak egy telot, vmi hires tervezovel -
(Kolombusz)
veterán
Szép-szép, de a 8910-esem szebb.
A cikk pedig korrekten leírja, hogy miért van ezeknek a telefonoknak létjogosultsága. Ebbőlmindig nagy vita van.
-
orbano
félisten
válasz
Lotusomega #1 üzenetére
wellness
-
silentkiller
senior tag
...helyesen írva: Kempinski
-
Lotusomega
senior tag
Szerintem szép,csak kár a kis gombokért, enniyért már használhatónak is kéne lennie,avval meg egyetértek hogy akinek ez a "stílus" kell az úgyis megveszi nem nézi az árcédulát, és a megapixeleket sem, de akkor már lehetne a kezelése olyan az ujjak számára mint egy welness hétvége
Ha enniy pénzem lenne, akkor részemről viszont vertut vennék..
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Formula-1
- Milyen TV-t vegyek?
- Fel kell készülnünk a 2G kivezetésére
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Már csak az ár a titok a Redmi Pad 2 Pro kapcsán
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core i3 / i5 / i7 3xxx "Ivy Bridge" (LGA1155)
- Witcher topik
- További aktív témák...
- LG 27UN880-B - 27" IPS ERGO - 3840x2160 4K - 60Hz - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync - Mac
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W Beszámítás!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bezámítás! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- BESZÁMÍTÁS! Asus H310M i3 9100F 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 970 4GB Zalman ZM-T7 FSP 400W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest