Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz Cifu #36 üzenetére

    Ne várj egy ilyen "pénzeszsákoknak" szánt marketing kampányt túl logikus és értelmesnek.
    Nyilván ennyi pénzért ha a kiválasztott gépen mégis akad az xy játék akkor vissza lehet vinni. :D Vagy hasonló.
    Vagy az apróbetűs részbe beleírják, hogy a 4K 30fps csak az xyz játékoknál garantált. : )

  • Dany007

    veterán

    válasz Crucio #26 üzenetére

    Ne értsd félre én nem szoktam a konzolok ellen beszélni.
    Az, hogy a 2005-ös boxon (mondjuk a GTA5-höz már nagyobb tárhely kell, mint amivel 2005-ben kapható volt a box) tolhatod a mostani GTA5-öt az eszméletlen durva teljesítmény.
    AZ új konzolok api és apu-ban lévő előnyeiről volt külön PH-s cikk. Elolvastam.
    Világos, hogy az új konzolok brutál jók lesznek teljesítményben. És egy ideig olyan technikákat is alkalmazhatnak amikre egyelőre dvga szinten még lehetőség sincsen.
    Tehát nyilvánvaló ha az embernek nincs annyi pénze csak játszogatni akar, nem elvakult stb... akkor konzolt vesz. Aki meg már játékmániás :) hardcore és grafikafüggő, az meg PC-t.

    Amúgy a PC-nek is lehetne ezerszer jobb grafikája a jelenlegi szinten is, csak a konzolok szépen visszafogják. Jó tény, hogy nem lehet annyira optimalizálni PC-re, mint fix hardveres konzolra. De ettől függetlenül ha nem csak portokat kapnánk PC-re hanem direkt játékokat akkor sokkal többet kitudnának hozni adott hardverből mint így. Így viszont kénytelen a PC nyers erőből pótolni ezeket a dolgokat.

    Tehát csak gondoljunk bele ha a fejlesztők képesek voltak a mai játékok grafikáját kihozni egy 2005-ös vasból akkor mire lennének képesek egy 2013-asből? Sőt szvsz nehezebb volt a 2005-ös vasból kihozni egy GTA5 grafikát / mindent 30fps-sel néha beakadással, mint 2013-as vasra 10x-es grafikájú játékokat írni.

    A 4K viszont szvsz többnyire tényleg csak nyers erő kérdése. Hiszen ez így volt már 720p vs 1080p között is, meg lejjebb is. Eleve több videómemória több számítási igény stb kell hozzá. Ott már nem biztos, hogy előnyt nyújt a fix hardver ha nincs meg a kellő számítási kapacitás.

  • Dany007

    veterán

    válasz Crucio #14 üzenetére

    Ne ez komoly? Hát az nagyon gáz lenne ha a nexgen konzol nem tudna mindent 1080p-ben futtatni... Persze ha a játék fejlesztői miatt van akkor meg nekik gáz...

    @BlackSoft: Most nézem az aláírásodat... :D Te valami Tirexi 2.0- vagy? :) És ezt most nem pejoratív értelemben kérdezem. : )

  • Dany007

    veterán

    válasz Crytek #4 üzenetére

    Erre én is kíváncsi lennék!
    Régebben próbálgattam 1-2 retro játékot... Pl régi NFS-t meg hasonlókat. De 1024 fölé nem engedett. Persze biztos meglehet oldani pl CNC esetében is át kellett írni egy cfg fájlt és már ment is 1280-ban talán 1920-ban is... Nem emlékszem.

    De még a másik dolog, hogy nem csak támogatni kellene a 4K-t hanem úgy tervezni a játékot pl textúrák meg miegymás terén hogy tényleg legyen értelme a 4K-nak.

    Szvsz amúgy az egésznek bőven van értelme. Simán eltudom képzelni, hogy ülök egy 30-32 colos monitor előtt mondjuk 90-100cm-re (így ültem a 28-as monitorom előtt is) és nyomatom a 4K-s játékokat.
    Mert nyilván egy 22-24 colos monitornál amit - tegyük fel - szintén 80-90 centiről néz az ember tényleg nincs sok értelme a 4K-nak a 1080p-vel szemben mert annyira nem szembeötlő a különbség. Viszont 30-32 col esetében, mikor ez a méret már kellemesen betölti az ember látóterét már bizony olyan "közelről" a 4K már érzékelhető lehet.

    (persze nem akarok megint 2k-4k háborúba belefutni, de elég megnézni egy iphone 3 és 4 közötti különbséget. mikor kijött az iPhone annak a felbontásától is elvoltak ájulva pedig az csak 163ppi a 4-esé meg 326ppi. Monitor esetében is mondjuk 32 colos képátlónál 1080p-s felbontás "csak" 68 ppi, ellenben az itt említett 4K felbontás már közel 137ppi! Duplája a képpontsűrűség. Szvsz ezt még ezen a szinten simán észre lehet venni!)

Új hozzászólás Aktív témák