Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz
Synthwave
#26
üzenetére
Ja, csak ez a lényeg, hogy ne legyen GPU limit (tehát ne pörögjön a GPU 98-99%-on), mert a GPU-ban időző képkocka input lagot okoz
Az NVIDIA Reflex is így működik, hogy nem készül előre pre-rendered frame, ha a játék ezt alapértelmezetten kérné és emellett az a cél, hogy a képkocka minél hamarabb jusson túl a GPU futószalagokon, hogy a CPU által kiszámolt jelenet képernyőre jutási időtartama minél kisebb legyen. -
PuMbA
titán
válasz
Synthwave
#18
üzenetére
[link] Érdekesség, hogy az input lag nem csak fps függő
A több fps pedig nem jelent automatikusan jobb input lag-ot. A legjobb input lag-ot akkor kapjuk, ha nem GPU, hanem CPU limitünk van, ugyanis csak ekkor dolgozik a GPU a lehető legkésőbbi CPU által kiszámolt állapottal.A videó folytatása: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kuponkunyeráló
- Apple MacBook
- Milyen processzort vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- LED világítás a lakásban
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 16GB 500GB 5300M 4GB macbook garanciával hibátlan működés
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Honor 200 Lite / 8/256GB/ Kártyafügetlen / 12Hó Garancia
- PlayStation 5 FAT Lemezes + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3327, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Az NVIDIA Reflex is így működik, hogy nem készül előre pre-rendered frame, ha a játék ezt alapértelmezetten kérné és emellett az a cél, hogy a képkocka minél hamarabb jusson túl a GPU futószalagokon, hogy a CPU által kiszámolt jelenet képernyőre jutási időtartama minél kisebb legyen.

