PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz
Synthwave
#26
üzenetére
Ja, csak ez a lényeg, hogy ne legyen GPU limit (tehát ne pörögjön a GPU 98-99%-on), mert a GPU-ban időző képkocka input lagot okoz
Az NVIDIA Reflex is így működik, hogy nem készül előre pre-rendered frame, ha a játék ezt alapértelmezetten kérné és emellett az a cél, hogy a képkocka minél hamarabb jusson túl a GPU futószalagokon, hogy a CPU által kiszámolt jelenet képernyőre jutási időtartama minél kisebb legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító hír
Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Milyen okostelefont vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mini-ITX
- SSD kibeszélő
- New World - az új Amazon MMORPG
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004,100 % Akksi
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3917, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Az NVIDIA Reflex is így működik, hogy nem készül előre pre-rendered frame, ha a játék ezt alapértelmezetten kérné és emellett az a cél, hogy a képkocka minél hamarabb jusson túl a GPU futószalagokon, hogy a CPU által kiszámolt jelenet képernyőre jutási időtartama minél kisebb legyen.

