PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz
Synthwave
#26
üzenetére
Ja, csak ez a lényeg, hogy ne legyen GPU limit (tehát ne pörögjön a GPU 98-99%-on), mert a GPU-ban időző képkocka input lagot okoz
Az NVIDIA Reflex is így működik, hogy nem készül előre pre-rendered frame, ha a játék ezt alapértelmezetten kérné és emellett az a cél, hogy a képkocka minél hamarabb jusson túl a GPU futószalagokon, hogy a CPU által kiszámolt jelenet képernyőre jutási időtartama minél kisebb legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító hír
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Nvidia Quadro M2000/ P2000/ P4000/ RTX 4000/ RTX 5000/ RTX A2000
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3063, 100% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3918, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Az NVIDIA Reflex is így működik, hogy nem készül előre pre-rendered frame, ha a játék ezt alapértelmezetten kérné és emellett az a cél, hogy a képkocka minél hamarabb jusson túl a GPU futószalagokon, hogy a CPU által kiszámolt jelenet képernyőre jutási időtartama minél kisebb legyen.

