Új hozzászólás Aktív témák
-
Postas99
senior tag
Sziasztok!
Tudom hogy nem mindenki van jó véleménnyel az Indesit márkáról. De most vettem egy Indesit YT M11 82K RX EU hőszivattyús száritógépet. 2 év és 10 év motor garanciával.
Van valakinek az indesit szárítógéperől esetleg pozitív véleménye? Mennyire trafáltam mellé a márkával. Igazán AEG-t vettem volna de erre volt pénz. -
Postas99
senior tag
Szia!
Én voltam, kérdeztem is de semmi válasz:
Indesit YT M11 82K RX EU hőszivattyús száritógépet. 2 év és 10 év motor garanciával.
Ezt vettem blackfriday akcióban...
Tapasztalat már van róla..
A programok megadott hosszúsága nem releváns adat.. Mivel 1400-as centrivel vannak a ruhák centrizve ezért egy 2 óra 30 perces program 1-1.5 óra alatt lepörög.. folyamatosan figyeli a nedvesség tartalmat és ez alapján számolja ki a hátralévő időt. Minden ruha eddig tökéletesen hordás szárazra száradt vele. Bár a hangja olyan mint amikor elindul a metro.. miután bemondják, hogy az ajtók záródnak..Rengeteg szöszt gyújt be a ruhákról. Az alsó szűrőt látom a fő probléma okának későbbre..
Innen egy kivehető szűrőt kell üríteni, ez pedig a hűtőrácsozattal ellátott hűtőblokk elszöszölődéséet hivatott végezni... Nos a kosár kivétele után legalább 8-10 szárítás után ezt a hűtőblokkot is takarítani kell valami ecsettel vagy fogkefével ,mert ide is rakódik szösz. Egy idő után ha ez megtelik a készülék jelzi hogy az alsó szűrőt üríteni kell. Hozzáteszem minden szárítás után üríteni,takarítani szoktuk az összes tartozékát... -
Postas99
senior tag
-
Postas99
senior tag
válasz E.Kaufmann #9981 üzenetére
Ezt szerettem volna én is regisztrálni... sajna DIGI hálózatból nem megy
[ Szerkesztve ]
-
Postas99
senior tag
válasz gedikart #9998 üzenetére
Ne haragudj, de aki azt mondja hogy nincs "CSAK centrifuga opció" az sosem olvasta el a kézikönyvet. Egyre több a hülye mindehol akik szerint a kézikönyv felesleges.. RTFM.
Ha centizni akarsz csak be kell kapcsolni a gépet és CSAK a centrifuga gombot elforgatni a kívánt értékre.. és láss csodát csak centrifugálni fog..
Nekünk itthon LG van 8 év alatt 2* kellett a ruhákat centrifugálásnál átrendezni... jól kell beállítani a lábakat.. -
Postas99
senior tag
válasz gedikart #10013 üzenetére
8 éve nem keresek mosógépet... le vagyok maradva... a választ pedig most megkaptad.. szívesen adom, vannak fórumok ahol lehet kérdezni és kapsz rá választ is. Nem tudom mi a nyűgje az embereknek.. lehet a mostani használati útmutatók hibásak..
De logikusan feltételezve a folyamatot
1, Bekapcsolod a gépet (amin van egy program válsztó tekerő gom és egy centrifuga sebességet tekerő gomb)
2, Ha nem a programot állítod akkor max csak a centrifugát tekergeted... (most hagyjuk hogy lehet még GOMBOKKAL állítani a mosási hőfokot, a hangot, csőtisztítást).Ez nem űrrepülőgép... a LG mérnökei így oldották meg...de mint mondom 8 éve már ez a divat.. csak volt valaki rajtam kívül aki leírta, hogy kell csak a centrifugát használni, de angol nyelven is van szerintem ilyen információ, ami nekem nem akadály...
-
Postas99
senior tag
Kérdésem lenne szárítógép takarítással kapcsolatban.
A hűtő lamellákat akarom takarítani, mert borzalmasan néz ki.
Van-e valakinek ebben tapasztalata.
Van fogkefe, vékony csipesz, stb... érdemes nagynyomású légkompresszorral átnyomatni ?
víz stb.. mit használjak ahhoz hogytényleg kitakarítsam.. a készülék garanciális bőven még több hónapig.. de már most olyan hangokat produkál üzem közben mintha a 3-as metrón utaznék.. -
Postas99
senior tag
válasz Csorbi #10564 üzenetére
Valószínüleg konstrukciós hiba. Hiába van 2 szűrőbetét a berendezésben az alsó betét ami védene a hűtőlamellák beporosodása ellen, tervezési hibás. Nem egészen ott rakódik le a szösz ahol kéne. Novemberi black friday akcióban vettem a készüléket azóta sűrűn takarítom a szöszgyüjtőt és a lamellákat is, de egyszerűen nem lehet jól kipucolni a hűtő bordát.
Majd csatolok képet, hogy közel 6 hónap használat után hogy néz ki hiába takarítom.
A berendezés kb 1 hónap után elkezdett hangokat kiadni magából.. úgy indul el és működik, hogy induláskor olyan hangja van mint a 3-as metrónak induláskor.. menet közben pedig a dob zakatol, mintha vonaton ülnék. (indesit YTM1182K RX EU) most lehet kövezni, hogy olcsó húsnak híg a leve. Nem kértem garancia hosszabítást, mert biztos voltam benne, hogy el fog halálozni idő előtt. Így is 2 év van rá.[ Szerkesztve ]
-
Postas99
senior tag
válasz d@minator #10568 üzenetére
Minden száritás után mindkét szűrőt tisztítjuk. Vizes átmosás utána, majd megvárjuk míg megszárad. A szűrők ezután mennek a helyükre. qrva gondos vagyok ebből a szempontból, mert már az első szárításnál feltűnt, hogy a hűtőblokk el fog tömődni bármit is akarok ellene tenni. Csak utána van a következő szárítás. Ez kb 2 hét terméke. Kb 17-20 adag szárítása. Ez egy 8Kg-os gép a mosógép egy 7KG-os LG.
Tudtam, hogy ha nem a kategória legmagasabb fokáról választok akkor biztos lesz buktató, bár az eladónak megjegyeztem, hogy nem akarok több év garanciát kérni a termékre mert ismerve a márkát örülök ha 1 évet kibír majd, utána automatikusan benyújtom az igényem egy új termékre. (Family Care szolgáltatással a hátam mögött nem tartok attól hogy ne így lenne)
A vicc az, hogy a gyártó saját weboldala is egy hulladék, mint a termék maga. Ha WEB-en akarom bejelenteni a hibát, ahhoz regisztráció szükséges. A regisztrációt tavaly november óta nem tudom elvégezni (a +1 év kiterjesztett garancia végett is jól jönne, de mivel ez a termék önmagában is hulladék nem fogja kibirni az 1évet sem.) , mert ha regisztrálnék amit megpróbáltam már több email címmel is, a vége ugyan az, azt mondja, hogy ez az email cím foglalt. Jó akkor rugaszkodjunk neki a másik oldalról, elfelejtettem az email címem gombra pedig közli hogy ez az email cím nincs az adatbázisban.
Igen megnéztem a SPAM, Promóciók meg az összes cimkézett mappában is.. sehova semmilyen email nem érkezett sosem.[ Szerkesztve ]
-
Postas99
senior tag
-
Postas99
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest