Új hozzászólás Aktív témák
-
KraX
őstag
Nagyon korrekt maga az iras, nem csak a gep. Gratulalok es kivanok hozza sok oromot a tovabbiakban is!
-
macskea
őstag
Ez valami gyönyörű lett!!
-
gery2123
őstag
Nagyon tetszett az írás
Lehetne több ilyen jellegű is.
A birnga valami nagyon brutál lett. A szín nem az én világomde nagyon adja magát. És az építés élménye tényleg tud olyat adni amit egy új bringa vásárlása nem. Használ egészséggel még sokáig!!!
-
Lortech
addikt
Grat. szép lett.
Ugyanilyenem volt másfél évig. Én 30 körül vettem teljesen menetkész állapotban, jó kis szingó gumikkal. Ment mint a villám. A felni a városi használattól elmúlt, kapott szép újat (többe került, mint a bicó többi része), ezeken túl sort és gumit cseréltem csak rajta. Aztán valaki másnak is megtetszett, és elkötötte. -
elmepocok
tag
Nagyon szép a bicó.
Létezik egyébként 1" ahead kormánycsapágy, amihez meghosszabbíttatod a villanyakat és egy hézagolóval egy az egyben rámegy az ahead stucni. Egyszer én is így oldottam meg, mert szerintem szebb is és megspórolod az átalakító tömegét is, ami sosem hátrány. -
Teasüti
nagyúr
válasz
adrian360 #29 üzenetére
Ez nézőpont kérdése. Egy havi átlag fizuhoz mérten nem olcsó, de a bicikli kategóriájának szempontjából már az.
200k-ért használtan is még olcsó bringákat lehet kapni, sőt kétszer annyiért újonnan is még belépő kategória mondjuk a montik világában. Persze nekünk magyaroknak ez piszok drága hobbi, de attól ez még belépő kategória. Vhol ott kezdődik a kompromisszum mentes hobbi sport célú kategória (tehát még egyáltalán nem versenyzésre kiélezett), amennyiért emberek autókat esetleg nagy motorokat szoktak venni a használt piacon. -
Ricsxx
tag
válasz
LaCupacabra #20 üzenetére
Eddig nem szívtam még semmivel
Szerencsére .
-
ncc1701
veterán
-
aDamker
aktív tag
All-Mountain bringas vagyok, de meg kell hagyni csodaszep lett a bringad, gratula!
-
Mars55
csendes tag
válasz
LaCupacabra #21 üzenetére
Szabvány, 130as sarutávval készült szerencsére. Az pedig a mai modern országútikkal megegyező méret, szóval gond nélkül férne el a 11 is
A 135 gyors záras monti méret, a 120 pedig a pálya bringák sarutávja. Bár a montik ma már 142-nél tartanak, és átmenőtengelynél...
-
bloomberg
tag
válasz
LaCupacabra #21 üzenetére
Gondolom a varázsszó a Hi-Ten acél.
Hajlik, mint a kolbász
Nekem is volt 8-as sorom 7-es vázban (bár az nem országúti volt), talán bele lehet passzírozni, bár nem természetes állapot, az biztos.
Gratulálok és sok-sok boldog kilométert kívánok én is a bringához.
-
Ricsxx
tag
válasz
LaCupacabra #20 üzenetére
-
Mars55
csendes tag
válasz
darthdenes #17 üzenetére
Teljesen igazad van, javítom is a leírásban.
A homokfújásnál lefújták a matricát is természetesen évekkel ezelőtt, és nem emlékeztem pontosan most, hogy írtam. Kerestem egy képet, és abból gondoltam:Aztán most, hogy mondod az eredeti állapotú képek alapján rákerestem a neten, és valóban ilyen matrica volt az enyémen is, tehát tényleg HI-Ten acél:
-
Ricsxx
tag
Pöpec lett. Én is nagy fába vágtam a fejszém.Tavaly vettem egy '85-'87 közötti Peugeot és imádom,bár a vázon kívül nem sok használható volt rajta.A felnin még a gumi is a gyári Michelin volt képzelhetitek.Azóta kapott új dupla falú Ambrosio felnit,gumit, Shimano 105 fékeket, új bandázst
már csak a hajtáslánc van hátra.Egy szóval amiért imádom : Gyönyörű!
-
darthdenes
tag
Nem akarlak elszomorítani , de Mistral EL sorozat a Puch saját gyártású csövét (puch 2500) alkalmazta ami sima szénacél és nem cro-mo. Nagy Sándor új bicajoskönyvében van szó erről a csőről. Illetve egy külföldi oldalon azt írták, hogy 5% nikkelt tartalmaz a cső. Ennyi kritika után meg kell jegyeznem, hogy szépen és átgondoltan kivitelezett felújításról van szó. Szép munka gratula hozzá.
-
Evil Snowman
őstag
Bizony már akkor is a drága Gyuri bácsi volt az edző.
Sok mindent tanultam/tanultunk tőle.Jó kis faház körverseny, meg a kiszorítósdik a Városligetben. Nagyszerű ember és edző.
Nem hiába kapott MOL tehetséggondozásért díjat. Kusztorkáékkal egy korosztályban voltam. Jajj a régi szép idők.
A Bianchi-t meg használtam vettük egy triatlonos sráctól, aki kinőtte, úgyhogy viszonylag jó áron jutottunk hozzá.
-
Mars55
csendes tag
válasz
Evil Snowman #12 üzenetére
Hűű, abban az időben egy olyan bianchi nem kis szó volt ám...
És már akkor is Gyurcibácsi terelgette a " ványadt testű pondró püréket", köztük kicsit engem is, persze ez ma sincs másként, és ne is legyen. -
Evil Snowman
őstag
Köszi a cikket, előtörtek belőlem az ifjú korom emlékei, amikor még a KSI-ben toltam a 12-14 éves korosztályban (Aztán abba hagytam én én f...sz
). Ez még olyan '97 környékén volt, akkor mentek még ezek a fajta vázak.
Nekem egy gyöngyház fehér váz/króm villa kombós Bianchi-m volt akkoriban Shimano 300 Exage szettel, istenem de szerettem.Köszi még egyszer, hogy a cikkeddel előhoztad a régi kellemes emlékeket, a bicóhoz pedig sok örömöt és együtt töltött kilométert kívánok.
-
kerekfej
őstag
Nekem is volt Puch versenyem, elégedett voltam vele. Silstar hajtókarral szerelték gyárilag.
Egy másik országúti kerékpáromat érdemes lett volna így felújítani, mint azt te is tetted ebben a cikkben.
-
Bence01
tag
Gratulálok! Remek írás és jó összeállítás a bringa. Azt hiszem jövőre én is belevágok egy hasonló építésébe aprón szép lassan mindig lehet vadászni jó alkatrészeket.
-
ncc1701
veterán
Hétvégén beszerződött egy szabad görgő, úgyhogy most már esőben is tudok otthon tekerni.
-
normankovacs
csendes tag
nagyon szép országúti harcos!
mindigis akartem egy ilyet és végül lett egy fixim.használd egészseggel még jó sokáig!
-
r00r1
aktív tag
Nekem Peugeot volt, ugyancsak acél, klasszik geometria, muffok mindenütt. Lehet hogy én képzelek bele túl sokat, de ezeknek a békebeli vasaknak mintha lelkük lenne. Viszont a mai napig állítom, hogy a legkényelmesebb az acélváz.
Viszont az az SRL nyereg. Még mindig fáj, ha rágondolok, kb két hétig volt a bicón, max 6 km és már zsibbadt mindenem. Eladtam, vettem egy Flite-ot, azóta vissza se néztem, sőt, már kettő van (egy a montin).
Persze tudom én, ahány ember, annyi segg, annyi nyereg... -
#16939776
törölt tag
Szeretem az ilyen időtálló, és saját igényre szabott berendezéseket
Kipróbáltam trek fullcarbon-vázas bicót, mindene naggyon-nagyon... csak élvezeti értéke nem volt, ahogy hajtottam. -
r00r1
aktív tag
Gratula a drótszamárhoz, és sok-sok kilométert.
Megjegyezném, hogy ezek a klasszikus geometriás gépek valami eszméletlen szexik, imádom a karcsú, kecses vonalukat. -
ViZion
félisten
Grat!
...lehetne ilyen "hogyan szerezzünk minőségi bringát ócón" írás. -
iMaverick
addikt
Gratula! Szépen összeszedett írás és a bringa is pöpec! Ráadásul saját szerelés. Szakmád is ez? (Mármint kerékpár szerelő?)
Magam is bringás lennék, de az a munkába hajtós típus. Sajnos (?) a szakmám inkább az informatikához kötődik, így max. a fék után állításnál, olajozásnál megáll a "tudományom".
Egy szónak is száz a vége: további sok-sok km-t a bringának és Neked!
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi belépő szinten
- Házimozi haladó szinten
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Autós topik
- Hobby elektronika
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó karcmentes Xiaomi Redmi Pad SE 11 8/256GB / 12 hó jótállással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3054, 96% Akkumulátor
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16G 256GB 1 év garancia
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest