Új hozzászólás Aktív témák
-
TechRobot
aktív tag
várunk ide:
http://www.franciaautoklub.hu/ -
rdt89
addikt
válasz
eclipse92 #12 üzenetére
Köszönöm szépen
Igen azért egy Suzukihoz képest klasszisokkal jobb minden téren, anyaghasználatról nem is beszélve. Ha sikerül megtalálnom a régi videó és képcsokrot, akkor testvérem előző kocsijáról szeretnék egy tisztelgés szerű leírást csinálni. Ő pedig nem más mint a legendás és halhatatlan Wartburg 353w, de nem ettől volt különleges darab, hanem a sok-sok apró átalakítástól optikailag, az utolsó 1988-as kiadás padlóváltóval, mely tovább emeli a ritkaságok csarnokába, mondjuk szegény papírjaguár el lett pazarolva 35 ezerért.
Személy szerint imádtam ezt a kocsit, volt egyedisége XD -
eclipse92
tag
Nekem személy szerint tetszik ez a 306os
egyáltalán nem tűnik öregnek.. szép vonalai vannak. az eleje a legszebb szerintem, jó azért a műszerfalon látszik hogy nem mai a kicsike de inkább vennék egy ilyet mint egy régi suzuki swiftet (alias száguldó koporsót)
-
rdt89
addikt
Én, ezt, így nem mondanám. Az én szememnek még mindig egy alacsony építésű, áramvonalas, gyönyörű formákkal megáldott szépség. Az új autók, szögletesek, éles vágásokkal teli formaviláguk futurisztikusan hatnak. Mivel azt szokta meg a szem, így réginek hat a 406, de szerintem még mindig az egyik legszebb formával rendelkező személygépkocsi, és ha beleveszem, hogy a Coupe változata bekerült az örökfiatal GT-k ranglistájának a top 3-as helyezetébe és a Totalcaron is tesztben a legszebb GT-nek mondják, nem teljesen sütném rá az "öreg" szót.
Az én autó az ami öreg kinézetre!
-
426os
őstag
Nem mostanában lesz ez a vásárlás, de azért köszi
Egyébként kicsit furcsa, meglepő, hogy a 406 már ilyen "idős" modell (lassan 20 évesek lesznek az első darabok, ha jól számolok). Nekem meg még mindig egy modern autóként él az emlékeimben, a Taxi sorozat miatt nagyon megmaradt. Aztán most, hogy újra elkezdem rájuk felfigyelni az utakon szomorúan tapasztalom, hogy valóban nem mai kocsik ezek, a formavilágukon is látszik, valahogy modernebbre emlékeztem. Nem mondom, hogy csúnyák, mert abszolút nem azok, csak kicsit megkopott a design. -
rdt89
addikt
Köszönöm szépen.
Valóban, a régebbiek még megbízhatóbbak sokkal. Nagyon jól sikerült konstrukciók, melyek fenttartásban, árban nagyon pofátlanul alacsonyak: 406, 306, 205 (ez már öreg így több a hibalehetőség),106, 405 (ez is öreg és több a hiba, de törődéssel elnyűhetetlen) ezekből is az 1.4, 1.6-os változatok, melyek Dinamikusak és igénytelenek. Az otthoni 1.6-os 406-ban 300 ezer km van amiből 220-at apám tett bele, és még a kötelező szervízen felül semmit nem kellett vele szarakodni (12 éve a család tagja a kocsi és nem akarja az istennek se lecserélni az öreg
) Szóval sok sikert a vásárláshoz, rosszul nem fogsz járni velük, és hamar megszereted, mert kényelemben jóval a konkurencia előtt járnak!
-
426os
őstag
Szép autó, grat hozzá. Mostanában nekem is elkezdték mozgatni a fantáziám a francia gépek. Nézegetem őket, népítéleteket olvasgatok és van egy pár, ami megtetszett. Nagyon szeretnék már én is saját kocsit, lehet a végén valami franciánál kötök ki, ha oda jutok. Ahogy látom árban néha olcsóbbak, mint a többi német/japán vetélytárs, megbízhatóságban viszont nem tűnnek rosszabbnak.
-
rdt89
addikt
Ebben az adásban voltak olyan betegek és 2db-ot tettek a kocsiba.
2 év múlva esni fognak a milliós kocsik 650-700 körülre, nem hülyeség várni vele.
Én már nem bukok ezen a vénségen semmit
Én is be akartam turbósítani a kocsit, de 1 millióba került volna, és ezt a csepp motort maximum 10 ezer km-en halálra gyalázta volna. Az viszont igaz, hogy a turbós kocsihoz és teljesítményéhez semmi se hasonlítható.
-
Jaaajj, a légkalapács...mindig a Pimp my Ride (MTV) jut róla eszembe
Ott követtek el ekkora brutalitásokat
Az Octavia amit szeretnék, az turbós benzines, és valóban nem olcsó a turbó cseréje. Viszont azzal a motorral már lehet haladni
Passat is játszana, bár a kombi már túl családias hozzám, sedanban elfogadnék egyet. Túl sok a lehetőség, majd úgyis az dönt, hogy mit fogok a legjobb ár/érték arányban épp kifogni. Az is lehet, hogy várok még pár évet, aztán a most milla körüli autókból szemezgetek majd, ha addigra jóárasodnak
Most néztem a linkelt képet, szerintem ez pont az az adás volt az MTV-n
-
rdt89
addikt
Köszönöm a véleményedet.
Nos 340 literes csomagtartó, így ha pakolni szeretnél bele akkor mély láda felejtős, ezt aláírom, mert volt benne, de nem használtam ki és a csomagtartó több mint felét kifoglalta. Igen hallottam, hogy az 1.2 3 hengeres kis fábiák is viszik a 170-et gond nélkül, Octavia van egy ismerősömnek még pedig valamilyen tuning cég verziós 300le-s és az mocskosul megy, csak a turbó ha elköszön a kocsitól 2-300 ezer sajnos. Szerencsére nem rezeg semmi az utastérben, mert annyira vastag és kemény műanyagból van minden, hogy még ököllel se nagyon lehet recsegésre bírni (sajnos tapasztalat be is dagadt a kezem), viszont a hátránya, hogy kemény a műszerfal, így ha nincs bt öv bekapcsolva és nagyobbat fékezel, eltöri lazán az orrot meg társait,karambolnál nem is merek belegondolni mit művelne az a műszerfal...
Hát remélem megtalálod a kocsit amit keresel. Alfa nekem is nagyon tetszik, de költséges a szerelésük. 353-as Wartburgnak van egy brutális méretű csomagtartója még.
Citroen Xantia az annyira le tud ülni autópálya üzemmódban, hogy épp csak, hogy alá lehet köpni.
Vegyél egy kombi Passátot és abba befér a Jackhammer MTX .
-
Na meg persze az Alfa 156 lenne az igazi, kívül-belül gyönyörű, csak a felfüggesztését nem a magyar utakra tervezték...bár valószínűleg menne úgyis alá valami sportosabb. Na talán nyáron eljutok én is a kocsivásárlásig
-
Jó írás, a kocsi is tetszetős, de nekem sajnos nem igazán lenne jó első autónak
Ami nálam feltétel, az a pakolhatóság (tehát ferdehátúak nagyjából ki is estek), dinamikus motor és lehetőleg elektromos ablakok - a manuálisok szeretnek nagy zenénél rezegni, amit én ki nem állhattam a családi Fabia-ban sem, pedig imádtam azt a kocsit vezetni, vajpuha precíz váltó, 1.2-es létére pörgős kis háromhengeres motor, 170-et vitte végre és városon kívül 6 literből megállt a fogyasztása, még akkor is ha nem kímélte az ember
Amivel szemezek, az egy Citroen Xantia (felfüggesztése miatt, nagyon baba
) vagy egy Octavia 1.8T
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: Bambanő háza tája
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Parfüm topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- Fury 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H RTX A2000 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Megkímélt!! Dell Latitude 5480 i7-7820HQ 32GB 1TB SSD
- Új Poco F6 512/12GB Black 2év garancia!
- Western Digital GOLD 12TB SATA3 (WD121KRYZ) HDD
- Intel Core i7-14700 20-Core 2.1GHz LGA1700 (33M Cache, up to 5.40GHz) Processzor
- DELL WD19S dokkoló + 130W töltő
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest