-
Fototrend
Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
Új hozzászólás Aktív témák
-
juuzer
addikt
válasz
gerner1
#21155
üzenetére
Nem tudom. Egyik másik eszközömnek sincs baja vele. De ilyenkor átmegyek 2,4GHz-es hálózatra, már nem idegesítem magam rajta.
Nem megoldást vagy javaslatot vártam, csak mondtam, hogy nálam ilyen WiFi-s probléma van. Mondjuk lehet nem ártana turkálni picit a routerben, rengeteg régi eszköz adatai még szerintem benne vannak. De nincs türelmem egelőre hozzá.
A hívási hangminőséget meg a pocsék hálózatra vezettem vissza.
Próbáltam normális helyen normális térerővel, ott nem volt gond. -
Wolfskin
őstag
válasz
gerner1
#21124
üzenetére
közben sikerül, köszi, letöltöttem a legelső 9-es verziót. rákerestem a mailek közt, anno beregisztrálta, és elő is fizettem. (minden eszközömre letöltöttem az elérhető legrégebbi releaset)
viszont gyanús. hogy kb 4 perc alatt lejött a fájl, míg az updato, habár előbb kezdte még csak 2%-nál járt. remélem nem az van, hogy titokban, valami trükkös módon tovább szipkázzák a számlám...

a mindenféle googlen talált fájloktól tartok,egyszer ilyenekkel megrootoltam egy telefont (zgpax-s9), onnan kezdve magétól visszakapcsolta a wifit és ha neten volt egy óra alatt letöltött 87-10 kínai nyelvű appot.
még annyit, hogy most melyiket érdemes letölteni? melyik 9 az, amiben már van 1-2 szükséges hibajavítás, de még visszatérhet a 8.1.0? a legelsőt töltöttem le eddig, melyiket érdemes felrakni?
-
Wolfskin
őstag
válasz
gerner1
#21076
üzenetére
a sammobile oldaláról miért nem lehet letölteni? az csak előfizetéssel működik?
mert akárhogy próbálom free letölteni a note 9 android 9-t, végól mindig oda kanyarodik, hogy mik az előfizetési tarifákegyszer előfizettem, hogy letöltsek firmwareket, csak amikor jött az értesítés, hogy a következő hónapban is leemeltek vagy 3000 Ft-ot, akkor rákerestem az egyik tulajra (vezetőre?) a fecén és elküldtem melegebb tájékra. egy sunyi, átverős köcsög oldal ilyen szempontból, alig tudtam letiltani a a paypalban
-
juuzer
addikt
válasz
gerner1
#21102
üzenetére
Köszi!
Nos nem laktunk együtt, de azóta sajnos szét is mentünk már, úgyhogy nem tudjuk ezt tesztelni már sajnos.

Igazából vele volt mindig ez a gondom, messengerrel is meg rendes hívással is. Általában a Galaxy Buds-on telefonálok, ha hosszabb beszélgetést folytatok. Más eddig nem panaszkodott, hogy ENNYIRE rosszul hallana.
Egyedül az szokott megtörténni, hogy nem csörög ki a telefon, csak egy sms-t kapok nem fogadott hívásról. Ezt volt párommal sokszor eljátszotta a telefon, meg a futárokkal szokta általában.
Bár bevallom cserélni szeretném már szegény Note-ot, csak egyszerűen nem tudom, hogy mire. Még mindig.
Várok augusztusig, maximum S21 Ultrára váltok. -
juuzer
addikt
válasz
gerner1
#21099
üzenetére
Én hallok rendesen mindenkit, a párom viszont arra panaszkodik, hogy borzasztóan hall, ha a telefonról beszélek. Ha csatlakoztatom a Galaxy Buds-ot, akkor nincs ilyen gond. (Azért írtam, hogy a Galaxy Buds első generációja azért beszélgetési hangminőségben nem volt a toppon.)
Most cserélt telefont, A52 5G-re, előtte P30 Lite-ja volt, de ugyanaz volt a gond akkor is, meg most is.
Átraktam a P30-ba a kártyámat, próbáltunk egy hívást arról is, azzal kevésbé volt gond.
Mindketten telekomosak vagyunk, nálam a térerő általában 1-2 csík szokott lenni.
És teljesen mindegy, hogy WiFi-n vagyok e, vagy mobilhálózaton.
Más telefonnal nem volt ilyen gondom, pedig születésem óta itt lakom.
3G nagyon nincs, vagy 4G van, vagy EDGE itt nálunk a Dunakanyarban.
-
Somatom
veterán
válasz
gerner1
#21084
üzenetére
Lehet ennek a külföldi kártya nélküli, hangrögzítős firm -nek 9 -es verziója? Lett egy új melóm és csomó infót tolnak nekem hanghívásban. Jó lenne, ha nem kéne live -ban jegyzetelnem.
Ez a frija miről szól? Tudom ezt a letöltést kiadni a NAS -omnak? Az idő nekem nem lényeg, ha egy hétig bohóckodik vele, úgy is jó. -
Oldman2
nagyúr
válasz
gerner1
#21079
üzenetére
Amit írsz, tudom.
Ennek ellenére mégsem ment, OXM ROM volt fent, de a leírásban olvasható dolgok nem működtek nálam.
Ugyanakkor most látom, hogy rendesen elírtam.

Nem a nemlétező Thaiföldi, hanem Indonéz ROM-ot töltöttem le.
N960FXXS8FUC4_N960FOLE8FUB1_XID_IND.zip
Amiben megy minden egyébként sokak által hiányolt funkció szépen.
Sorry
-
1Konrad
tag
válasz
gerner1
#21058
üzenetére
Köszönöm a válaszod!
A problémák jó része megoldódott (lekopogom, nehogy elkiabáljam
) - kezébe került egy nálamnál ügyesebb (vagyis hát 10 éve samus, informatikusnak
), aki a whattsapnál rájött, hogy valami jelvényt kell bekapcsolni, a health újra működéséhez milyen hozzáférést nem szabad kihagyni (azért milyen baromság már, hogy ahhoz, hogy megmérje mennyi a lépés, vagy a stressz, ahhoz kell neki a telefonkönyv!
)....és addig túrtam, míg találtam olyan hangrögzítőt is, melyben azért érthetően hallatszik a másik fél
- még akkor is, ha nincs kihangosítva (igaz illemtanos módon: nem szabad belebeszélni a másik mondanivalójába
- reméljük nem csak demómód
-
aswmaster
tag
válasz
gerner1
#21065
üzenetére
Ezzel kezdtem, ezt a részét hagyjuk is végre. A szürke importra plusz gari nincs. Mégegyszer: ez tiszta.
DE:
- az 1 évet - ami mindig jár -, mi alapján nézik, honnan számítják? hogyan "indítod" a garanciáját egy sela doboznak, amit egy GSM boltban vettél?...
- miért tájékoztatnak félre a boltban a egy hivatalos németországi Samsung-ban várásralndó készülékre vonatkozó garancia magyarországi érvényesíthetőségéről?
Ez viszont már nem mindegy, meg is fogom kérdezni, ne aggódj. -
Wolfskin
őstag
válasz
gerner1
#21042
üzenetére
Sajnos megszívtam a telefonnal, mert kértem róla áfás számlát, így nem számítok fogyasztónak, semmiféle védelem nem illet meg. Vagyis eladhatott volna egy féltéglát is, utólag, nekem kellene bizonyítanom, hogy az volt a dobozban.
mivel Ön cégre vásárolta a készüléket nem élhet az elállás jogával, nem tudjuk visszavásárolni a terméket! Megértését köszönjük!
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg. A Ptk. 8:1. § 3. pontja szerint fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A fenti meghatározásból egyértelműen következik, hogy a jogi személyeket, cégeket nem illet meg az elállási jog.[/OFF]
Így a 14 napos indoklás nélküli elállás ugrott, nem tudom, hogy a sufnigsem (skyphone) esetleg a hiányos teljesítéssel megfogható-e, vagy ott is a felperest terheli a bizonyítási kötelezettség? Mert akkor szakértő kell, meg ügyvéd, ami önmagában külön-külön is többe kerül, mint a telefon.
Ez tulajdonképpen annyit jelent, hogy céges vásárló bármikor átverhető legálisan.

Az alábbi hiányosságokat tapasztaltam:
1. szingapúri telefon, (bár utólag megnézve annyi oda volt írva a honlapon, hogy "Ázsia")
2. ez önmagában nem baj, de semmilyen módon nem hívták fel a figyelmet arra, hogy bár újként árult készülékről van szó, semmilyen gyári garancia nem fog vonatkozni rá. (remélem hálózati korlátozások nem lesznek rajta)
3. garancia hiánya. bár a honlapon az áll az ajánlatban, hogy 1+1 év, de ennek ellenére semmilyen azonosításra alkalmas (pl IMEI számot tartalmazó) garancialevelet nem adtak hozzá, csak egy pdf-ben letölthető számlát, de azon nincs ilyen adat.
4. a dobozban a belső borítás fehér szennyeződés látható és vetemedés (elázott? penészes?)
5. a kijelzőn nem volt gyári védőfólia (csak oldalt meg a hátulján)
6. lengyel sim kártya regisztrálva volt az egyik slotbanEz így összességében egy masszív felháborodásnál többre nem igazán elég, igaz...?

-
aswmaster
tag
válasz
gerner1
#21059
üzenetére
Szia
Igen, ez a része most tiszta, de ez csak akkor igaz, ha nem sima 1 év garis készülékről van szó, hanem jár a 2 év (vagy most ugye már 3 év is értékhatártól függően). Ehhez, ahogy írtad is, adnak egy Samsungos formanyomtatványt, aminek a mintája fent is van a honlapjukon.
Nade én most nem erről beszélek. Bemegyek egy normál GSM shopba (most nem egy épp alapított cégről beszélek, hanem mondjuk egy 10 éve létező, normálisan működő boltról). Veszek egy készüléket, ami EU-s modell (akár lehet haznáékba szánt is, ez most mindegy). Amire bizony él az 1 év gyártói garancia. Na, ezt honnan tudja a Samsung, hogy mikor indult a garancia? Mert egy számlát IMEI és S/N számmal kb bárki kiállíthat (én is tudok számlát írni - most tekintsünk el attól, hogy nem priofilom a műszaki cikkek kereskedelme, de akár utána le is ronthatod). Lényeg, hogy mi igazoja a Samsung felé azt, hogy egy adott telefonnak mikor indult az 1 év garija? Mert ugye Apple-nél egyértelmű, addig nem tudod használni, amíg nem csatizik a netre és nem aktiválja magát. Nade itt? Akkor ennyi erőből - emlékszel a zöld kijelzpős problémámra, hogy kifutottam a gariból - , írok egy számlát IMEI számmal és máris le fogják garizni? Nem hiszem... Szóval, konkrétan nem látom azt, hogy egy dobozos, bontatlan, EU-s készüléknél mitől számít a Samsung által "világgaranciának" mondott 1 éves jótállás, mert nem látok mögötte protokollt...
Itt van az én dobozos készülékem (ami Portugáliába léett szánva S/N alapján), aminek ki van töltve a garpapírja, de nem él rá a 2 év, csak 1 év, mivel nem hivatalos Samsung partnernél vásároltam (legalábbis ezt mondták nekem a szervizben). Itt van a kitöltöt garpapírja, amiben teljesen egyérteléműen bent van, hogy 2 év jár rá:
Namármost, mivel a márkaszervizben azt mondták, hogy csak 1 év élt rá, mert nem Magyaro-ba szánták a készülék hanem Portugáliába de magyar kereskedés hozta be (viszont nem hivatalos Samsung partner, jelentsen ez akármit), ezért csak 1 év garit adnak. Nade mondom kérem szépen, ott a 24 hónap, akkor miért is nem, hát ez egy hivatalos Samsung garis papír, nem? Nem egy netről nyomtatott vmi...
És most figyelj a válaszra: "Ja, hát ilyen papírt gyakorlatilag bárki szerezhet!"
Tényleg? Hát azért ez nagyon érdekes, akkor ha én szerzek egy ilyent, kitöltöm fél évvel ezelőttre, nyomok rá egy pecsétet és aláírást, akkor máris megint él az 1 év garancia? Nem hinném...És akkor a tegnapelőtti történet, hogy mennyire nincsenek képben még a saját márkaboltjukban sem a garanciális dolgokról!
Nézegettem nejemnek az S21 Ultrát, direkt a samsung-hu-n. Na ez most konkrétan a német Samsungnál (samsung.de) kb 50e-el olcsóbb (jövő héten speciel ott leszek, akkor inkább ott venném meg). Ott 2 év a garancia a készülékre nem 3 év, mint nálunk:
https://www.samsung.com/de/support/warranty/
Megkérdeztem itthon a Samsung boltban, hogy ez a 2 év ugye itthon is élni fog, attól függetlenül, hogy kint venném? Válasz (szinte már szokásosnak mondható): nem nem, itthon csak 1 év él rá, mert kint veszem!Na, ellenben mit ír a samsung.de:
Szóval, hogy is van ez?! Nekem ez azt mondja, hogy nem hogy a 2 év él rá (ahogy kint eladják), hanem annak az EU-n + Svájcon belüli országnak a garanciális feltétele él rá, ahol le akarod gariztatni! Ergo, ha egy német készülék 2,5 évesen megnyekken, de te itt Magyarországon akarod gariztatni, akkor bizony kötelesek legarizni, mert itthon bizony 3 él rá! Na, erről sincs semmi fogalmuk! Úgyhogy most írok a Samsung Magyarországnak, hogy legyenek szívesek megmondani, hogy hogyan is van ez a téma + honnan tudják, hogy mitől él az 1 év általános Samsung szerviz garancia, ha a készülék nem Samsungnál lett direkt vásárolva. Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit írnak, ha többet tudok, megosztom majd veletek!
De azért komoly csalódás (ismét), hogy sehol nem tüntetik fel korrektül, hogy az 1 év garit mi alapján nézik, a boltbnan meg a válaszok, végképp no comment.
Remélem az ügyfélszolgálat azért jobban képben lesz, mert ez siralmas...@milan: igen, ezt a gondomat boncolgatom feljebb

elég akkor egy számla, amin rajtz van az IMEI és már garizzák is? mert akkor örök garanciám van minden Samsung telefonra
-
Wolfskin
őstag
válasz
gerner1
#21042
üzenetére
Hát, ezt most nem mondom, hogy teljesen értettem, de a nagyját igen.

Ezek szerint nem érdemes megvenni. Legalább az egy vélemény szerint, ami elhangzott nem.
Ha az alap 14 napos elállással kapcsolatban szórakoznának, tudok ezek alapján felhozni bármi szakmai érvet, hogy miért állok el a vételtől?
Általában nem sokra tartom a garanciát, marketinges bűvészkedés, aminek megfizetjük vastagon az árát, de volt már rá pozitív példa is, hogy működött. Párom A40-e meghalt és alaplapot cseréltek benne gariban. Persze ki tudja megmondani hogy újat tettek-e bele..
-
tothak
tag
válasz
gerner1
#21032
üzenetére
Nekem is hasonló problémám van, de nálam workaround, ha bármilyen BT eszközön veszem fel a telefont, ugyanis akkor hallanak.
Ebből kifolyólag (mivel úgyis mindig rajtam van) először az órán veszem fel a telefont (Galaxy Watch) és utána váltok át a telefonra.
Nem tudom, hogy FR megoldja-e az alap problémát, nincs kedvem újra belakni a telefont
-
gthomma
senior tag
válasz
gerner1
#21035
üzenetére
Frija-val töltöttem le a legfrissebb XEH firmware-et, teljes gyaluval, PIT fájlal Nand erase, repartition ( CROWNLTE_EUR_OPEN amit a CSC-ből szedtem ki winraral) Odin segítségével húztam újra.
90.000-ért vettem minden tartozékával, a füles és töltő soha nem volt használva, 5 tok van hozzá, "öngyógyító" fólia a kijelzőn, a hátlapon csúszásmentes fólia olyan dombornyomott, egyetlen hibája kopott új lenyomat olvasó:
-
gerner1
nagyúr
válasz
gerner1
#21031
üzenetére
"A hangrögzítő vesz fel hangot, kicsit halknak érzem, egyik haver sem ér rá beszélgetni"
- Ezek szerint, a mikrofon müxik.Ugyanakkaor, lehet koszos, zsebben hordás után temérdek 'porcicával' eltömődött, beszáradt kóla,stb, stb. Annak is lehet esélye, hogy ha mondjuk nem szennyeződés áll a háttérben, akkor egy gy.ürítés, vagy az után egy FR esetlegesen "helyre hozza". Amennyiben az ellenőrző listádról (ami ismeretlen) minden tételt ellenőriztél és nincs eredmény, akkor marad a szerviz.
-
-
Wolfskin
őstag
válasz
gerner1
#21025
üzenetére
Amit a boltban adnak? Az kb a semmi...? Köszi, hogy megnézted. Akkor jobban járok, ha a 14 napon belül visszaküldöm nekik? (még a fóliát se vettem le róla. Igaz, csak a hátulján van, már az is feltűnt, hogy a kijelzőn nincs gyári fólia...
)Lengyel SiM kártya már volt - azaz nem új a telefon?
-
Wolfskin
őstag
válasz
gerner1
#21022
üzenetére
SAOMC_SM-N960F_OXM_XSP_OO_0018
29e443e926047ece
XSP/XEO,XSP/XSPszerinted...?

amúgy garanciát úgy adtak, hogy 1 év + 1 év szoftveres. (amit nem tudom mi lehet)A phone info+ ez lenne?
Közben látom, ugyanarról beszélünk. Közben telepítettem, ebben hogy kell megnézni? Adjak meg neki minden engedélyt? Hívásokat is akar kezdeményezni...?
-
Wolfskin
őstag
válasz
gerner1
#21017
üzenetére
Ezt a GoodLock-ot lehet használni a Novával egyszerre is?
(#21019) Pug: "Hat ha szeretnel ujabb funkciokat hasznalni, mint pl a dark mode, akkor nem artan frissitened...".
Ezzel most megleptél, nekem a tapasztalom, hogy eddig a frissítéssekkel csak eltűntek addig használt funkciók. De akkor kipróbálom, úgyse biztos, hogy megtartom a telót. Szóval akkor a 9.x android kell hozzá? És mi fog még változni? Vagy jobb, ha nem is tudom...?
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-------------------------------
Arra tudok valami bizonyosat, hogyan lehet megállapítani, hogy a teló valóban új, nulla perces?

És hogy miért tölt magától kínai nyelvű appokat?

(volt előtte egy vitás ügyünk a szállítóval, nem lehet, hogy megmókolták? )
-
thedarkfox
senior tag
válasz
gerner1
#20928
üzenetére
És Pug fórumtársak, ne kioktatásnak vegyétek, nem szokásom (najó de az, ilyen a természetem
) de nem veletek szembe! Csak a félreértések elkerülése végett írtam, segítő szándékkal.
(és hogy ne írjunk hülyeségeket
)
Az előző hszt. már nem tudtam szerkeszteni, sorry.Szerk:
Áhh látom meddő vita
Nemszóltam semmitse.... -
-
válasz
gerner1
#20914
üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett, szerintem. Idei link, amit beraktam, ami arról szól, hogy az ott megadott készülékekre (2019+) 4 évig lesz biztonsági frissítés. Vagy az általad linkelt készülékek esetében is 4 évet ígértek? Vagy nem volt ígérve és mégis annyi lett? Itt ebből nekem az jön le, hogy a 2019+ telóknál garantálják ezt.
-
válasz
gerner1
#20908
üzenetére
Nem tudom. Sokadik iPhone után 2018 premier óta van meg a telefon, nincs tapasztalatom ezzel. Csak jó néhány hete ezzel volt tele a tech-sajtó, hogy 4 évig adják ki a Galaxy készülékekre a biztonságikat, de mi pont kimaradunk. Ott azt hiszem S10-es széria/újabbak voltak megadva. Ez meg a Samsung nyilatkozata.
-
aswmaster
tag
válasz
gerner1
#20849
üzenetére
Szia.
Azért amiket küldtél, teljesen más problémák. Az, hogy egyedileg meghibásodik egy panel, nyilván semmi extra, tömeggyártás, benne van a pakliban. De ekkor alapvetően hibás a panel, már a vásárlásnál, észreveszed, gari, csere/javítás.
A Note 9-ek "green screen" hiábja teljesen más szitu! Nem arról van szó, hogy belekerült egy hibás panel egy-egy telóba vagy egy idő után megadta magát. Arról van szó, hogy egy hibás software update után túlhevült a CPU, ami degradálta a paneleket. Magyarul: kinyírták a Note 9-eket Olvass utána, kb mindenhol ott a probléma, akár a Samsung fórumban is talász infót róla:
https://r2.community.samsung.com/t5/Galaxy-Note/Note-9-Display-Problem-Green-Screen/td-p/4317023/page/10
Folyamatosan írnak be (héten is pl), konkrétan előbb/utóbb kb minden készülék sorra kerül, nem úgy tűnik, hogy lesz kivétel...Ami nem teljesen tiszta, hogy többeknek kicserélte a Samsung a készüléket vagy a kijelző/aksi kombót, de úgy tűnik, ez sem végleges megoldás, mert van olyan, akinél már újra jelentkezett a hiba. Sokan azt írják, hogy azért, mert az update óta a CPU mindenképpen annyira megmelegszik, ami már árt a panelnek, de a Samsung hallgat a problémáról... Van olyan, aki beírja, hogy felhívta a Samsungot és azt mondták neki, hogy ilyenről nem igen hallottak, ami azért több, mint vicces, mert ha beírod a google keresőbe a Note 9 green screen kulcsszavakat, dobálja az oldalakat és fórumokat. Azt is írta, hogy a customer care-es azt mondta neki, hogy hivatalosan ezt az issue-t 2020 december végével lezárták - mármint a nem nagyon létező problémát

Saját készülékemre: sajnos már nem garis (azt hittem, két év volt rá, de csak egy). Azt mondták ettől függetlenül, hogy kijelztő csere. Láttam, hogy itt 65+15-ért kicserélnék, de ugye semmi garancia nincs arra, hogy fél év múlva újra nem jön elő a hiba. Őszintén szólva nem tudom, megcsináltassam-e. Azt hiszem, írok ennek a cégnek, hátha már találkoztak a dologgal. Ha úgy meg tudják oldani, hogy minden adat/app/beálítás megmarad, akkor megcsináltatom, mert semmi kedvem újra beállítgatni mindent, ha nem, akkor valszeg elengedem a témát.
Azért sztem mindneképpen gáz a Samsung részéről, hogy elég nagy hullámokat vetett ez a probléma, de nagyon nem foglalkoztak vele. Legalább annyit elmondhattak volna hivartalosan, hogy oké, elcsesztük, de már kijavítottuk, így ha új kijelző/aksi van akkor többet nem lesz gond. De mivel ez sem teljesen tiszta (számomra legalábbis), nehéz okosnak lenni. Egyébként már a Note 20 Ultránál is olvasni green screen hibáról, bár az más jellegű, mint a Note 9-nél (az olyasmi, mint amiket te linkeltél, de érted, flagship...)Ez az egész azért nagyon gáz, mert egy Flagship telóról beszél(t)ünk. Nem azt várom, hogy jön egy update 1.5 év után, ami kinyírja a kijelzőt, majd utána azt sem lehet megmondani, hogy egyáltalán javítható-e. Itt jön elő, amiért sokan istenítik az Apple-t...
Üdv mindenkinek és zöld mentes kijelzőt!

ASWmaster -
Somatom
veterán
válasz
gerner1
#20811
üzenetére
Ó, bárcsak ilyen egyszerű lenne! Sajnos ez az átalakítás nem kétirányú. Az általában kapható kábelek USB-C -> HDMI -t tudnak. A fordítottjához adapter kell. Egyetlen ilyen adaptert találtam. Persze, a világ másik végén és ott is out of stock. De, ez is csak arra lenne jó, hogy HDMI kimenetről megjelenítse a tartalmat. Nekem az a tervem, hogy tabletet csinálok a telóból egy érintős monitorral. Ehhez kétirányú kommunikáció kell, un. USB-C DP ALT mód. De, ha már HDMI -re át lett alakítva a jel, akkor az visszafelé nem fog működni. Ezért kéne egy olyan adapter, ami az USB-A portok mellett, a teló USB-C display kimenetét továbbítja.
-
fulton
addikt
válasz
gerner1
#20724
üzenetére
Semmit nem frissítettem a rendszeren, amióta Media Markt ból megvettem.
Igy minden ugyan az, beallításokba sem nyulkáltam.
Megfigyeltem azt csinálja hogy van hogy sms alapon küldi van hogy átvált csevegésre teljesen random szerűen ugyanígy a képpel, hiába van internet kapcsolatom folyamatosan, illetve a csevegő félnek is Van internetkapcsolata Hiszen tőle minden üzenetet csevegés ben küldi el nekem. -
thedarkfox
senior tag
válasz
gerner1
#20724
üzenetére
Hadd válaszoljak helyette
MM-os vásálrás 2 karis, független 4xXEH, vodás kari számhordozással T-hez. Sim reset nemvolt. Volte van.fulton #20720 itt valszeg sim vagy szimplán a 8.1 droid miatt van gond. Az üzenetküldés Automatikus-ra ban beállítva a fentebb a linkelt képen, tehát ha van netes csevegésbe küldi(net alapú), ha nincs akkor sima sms/mms.
Esetleg Galaxy store-ba nézd meg nincs-e frissítés az üzenetküldő apphoz. Vagy állítsd át az alapértelmezettet csevegésre, ne sima sms/mms legyen. -
fulton
addikt
válasz
gerner1
#20713
üzenetére
Nem. Korábban nekem simán elküldte a képeket mms nélkül. Viszont tegnap beszélgettem ott valakivel (sms ben) es en is es ő is küldött képet. Nekem csak mms ben volt hajlandó küldeni.
Ő képküldése meg simán átjött mms nélkül.
Megnéztem a gép információk ba az én küldött képemre azt írja A típusra hogy multimédia üzenet neki Pedig azt írja hogy fájlátvitel. -
Capella
senior tag
válasz
gerner1
#20490
üzenetére
A DeX lehet, hogy kicsit más. Nekem nem volt.
Még 2019. szeptemberében vettem az eBayen az Ugreent, talán pont kifogtam egy 20% kedvezményes akciót is. Nekem VGA-s nem kellett, de a többit tudja, Type-C, HDMI, Ethernet, SD, USB, PD. [link]
Most jóval drágább, de a Banggoodon épp néztem egy hasonlót (Mirascreen). Szállítással kb. 6.100,- Ft lenne Kínából, a cseh raktárból ez az Ethernet csatis típus most nem elérhető.
Szerintem egy sima Type-C Ethernet adaptert rádugva is meg kell jelenjen a beállítás. -
johnnyjungle
tag
válasz
gerner1
#20384
üzenetére
Köszönöm válaszod!
Nincsenek hiteles "info-forrásaim", hiszen mindenki mossa kezeit, legyen az aTelekom vagy Samsung. Az origo az, h minden hiba user error, hiszen ők mindent jól csinálnak - ebből kell aztán javítanom a call centeresekkel folytatott asszertív kommunikációval - akik előtt le a kalappal emberileg, persze az adjIstenen múlik a fogadj is. Ten

Nem vagyok antiglobalista, hiszen multiban nevelkedtem és sokat tanultam (és vagyok ma magam is ügyfélszolga), de ennél jobban idegesít az egymásra mutogatás "corporate" szinten, aminek a user esik áldozatául. Aztán frusztráltságában ő is mutogat, evvan
Értem, hogy vannak dolgok, amiket hivatalosan nem lehet bevallani/bevállalni, és most már azt is értem, hogy egy évvel ezelőtt a kisvállalati csomagommal miért kellett 3x telefonáljak a Tének, hogy - most figyelj - engedélyezzék a voltét (ezt a fogalmat így nem mondták ki persze). Félreérthető voltam, mert A Samut ott hibáztattam, amikor kimegyek a kertbe és az eszköz okosan válthatna vowifi és volte között, ehelyett újra kell tárcsáznom és megkérdeznem "meddig hallottál, Laci?" - de technikailag szemmel láthatóan nem vagyok úgy képben, mint te, simán lehet, h ezt a torony, stb nem tudja lekezelni, nem az eszköz.
A T-t meg ajánlom az ügyfeleimnek (szemben a másik kettővel), hiszen flotta közvetíttéssel is foglalkozom, és ebből a helyzetből profitálok is, mint állatorvosi ló...
Továbbra is frusztrált vagyok, hogy életem legjobb telefonját cseréljem le, vagy a szolgáltatót, illetve költözzek el
Azért az kicsit kickback nem, hogy mióta ez a telefonom van, alig használok gépet (mailekre válaszolok, ill. a google ökoban dolgozom) és ha megkérdezik, milyen (m,a már nem kérdezik), azt mondom, zseniális, csak telefonálni nem lehet vele rendesen 
Üdv,
-
kisninja
őstag
válasz
gerner1
#20225
üzenetére
Hmmmm. Időnként bekapcsolom, mikor olyan helyen vagyok ahol csak wifivan. (mióta kiszűrtem ezt a gondot azóta sűrűn ki van kapcsolva mintha nem is használnám.)
Normál hívásnál nincs semmigond. Vowifinél is csak akkor ha én vagyok a hívó, ha engem hívnak akkor nincs semmi gond.
Digit el is felejtettem szegény cég nem sok jövő áll jelenleg előtte, sajnos. -
válasz
gerner1
#20086
üzenetére
Ez a szervizek bullshitje -- amit az egységsugarú fogyasztó sajnos megeszik. Valójában jogszabályellenes, mivel a kötelezettnek kell BIZONYÍTANIA, hogy a sérülés okozta a meghibásodást.
Volt már pár ilyen ügyem, általában elég volt jelezni, hogy én már a hivatalos eljárás része vagyok, és máris garanciális lett a javítás.
MaCS
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Mélynyomó? Nem, kompakt Chieftec ház!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mennyibe fog kerülni a Steam Machine?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kuponkunyeráló
- További aktív témák...
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- 8 GB GeForce RTX 3070 - garanciával
- CTO Bontott 0perces TÜZES EZÜST MacBook Air 13.6" M4 10C/1G 16GB 512GB Gar.: 1 év APPLE világgar
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Próbáltam normális helyen normális térerővel, ott nem volt gond.



Várok augusztusig, maximum S21 Ultrára váltok.
) - kezébe került egy nálamnál ügyesebb (vagyis hát 10 éve samus, informatikusnak
), aki a whattsapnál rájött, hogy valami jelvényt kell bekapcsolni, a health újra működéséhez milyen hozzáférést nem szabad kihagyni (azért milyen baromság már, hogy ahhoz, hogy megmérje mennyi a lépés, vagy a stressz, ahhoz kell neki a telefonkönyv!
- még akkor is, ha nincs kihangosítva (igaz illemtanos módon: nem szabad belebeszélni a másik mondanivalójába
- reméljük nem csak demómód

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
) de nem veletek szembe! Csak a félreértések elkerülése végett írtam, segítő szándékkal.


