Új hozzászólás Aktív témák
-
habakuk10
csendes tag
Hasonlóképpen jártam én is egy ugyanilyen sz@rral.Először a kijelzője ment tönkre és szoftvert kellett rajta frissíteni,majd a billentyűzet ment tönkre,aztán pedig úgy lehetett a hívó fél hangját hallani,mintha egy medence mélyéről beszélne.Mindezt egy év leforgása alatt!Alkalmanként 4 hetet kellett várni a megjavítására a drágalátos Westendes Samsung mobiltelefon márkaboltban.Cseretelefont egyszer sem ajánlottak fel,és mindig nekem kellett rájuk csörögnöm,hogy mi van már végre....
Egy nagy,és drága ledes LCD-s Samsung tévével szintén megszívtam,mert kétszer kellett javíttatni.Az a forgalmazó is "érdekes" volt,mert mindkétszer nekem kellett hozzájuk fuvarozni a nagy tévét.... -
Termi92
tag
Szerintem a kedves cikk író pont kifogott pár rossz U-600. Az én U-600-mat 3 évig használtam, sokszor esett pofára, vizet is kapott egyszer, de semmi baja nem volt, végül egy erdélyi út alkalmával túl nagyot huppant, és kontakt hibát kapott. Be bekapcsol, de nincs kép. Úgy hogy le kellet cserélnem, lett belőle, egy Samsung Corby... de nagyon hiányzik az U-600... ezzel csináltam életem eddigi legjobb képét (sok más jó kép melett)
-
ádi12
újonc
am én is most cserélem csak le egy samsung n95-re
-
ádi12
újonc
ez a samsung hiba nem mindegyiknél fordul elő nekem már ez a 2.-ik és tökély
mondjuk az enyém is lötyög kicsit de nem baj nem zavarén az elsőt londonban vettem egyik látogatásommL VETTEM EGY ARANY SZÍNŰ
-
1ember111
újonc
Szerintem nagyon jó mobil, nekem is ilyen van, 1 éves. Te valahogy pont kifogtad azt a mobilt, amivel csak a baj van. Én csak ajánlani tudom, nekem bejött
-
zsupaci
újonc
Nekem szintén ilyen mobilom van/volt. Kb. 1-1,5 évig használtam. Kitűnő állapotban van. Csúszófedél 1általán nem laza, fotók jó minőségűek, semmi gondom nem volt vele, annak ellenére,h hanyag wok,s neem erősségem,h wigyázok a dolgaimra, full tökéletes sztem. Csere oka,h kaptam 1nokia n95-öt,dee nekem meg pont ennél kezd problémázni. Csak ennyit akartam,s annak ellenére,h a nokiához sokkal több cumó wan, nem kell csak úgy lenézni a samsungot, mert igen jól megwan ez szerkesztve!
-
legiaap
félisten
gibi.david:
Amennyire lehordtad az U600-at, annyira csodálkozom most, hogy megvetted az utódját az U900-at... -
Apollyon
Korrektor
Hehe
Végre valaki megmondja, utálom már a csúszkás Samsungokat, annyi van belőlük hogy mindenhonnan az folyik. Egyik kolegámnak is U600-a van, másiknak meg D900i. Hát egyik uncsibb mint a másik.
Amúgy nem tudnád feltölteni valahová és belinkelni ide azt a hátteret ami az első képen van a telón?
Imádom a napnyugtákat...
-
msz
csendes tag
Naon is igaz. Például van a Nokia 6131 egyik ismerősömnek. Meg kell hagyni elég jó telefon de annak a telefonnak is vannak bajai. Legszembetűnőbb az ha 3szor 4szer kinyitom elsötétül a kép, se ki se be. A másik mikor csak úgy elsötétül és kiírja hogy "a szolgáltatás nem elérhető". Valószínűleg a legtöbb telefon ilyen "kifogós". Nekem SE k310i-m van. Szörnyű. Botrány! Van mikor telefonálni akarok és kikapcsol. Azután ha a "Most játszott"ban szerepel egy kitörölt szám akkor ezt megnyitva fehér-fekete villogás jön elő, és ezen csak az aksi kivétele segít. Úgylátszik minden típusnak van hibája. Valaki adhatna tanácsot: az U600 és az E250 között vacilálok. Melyiket válasszam?
-
gibi.david
tag
válasz
Produkció #59 üzenetére
Az U600-ra messze több panaszról hallottam, mint más telefon esetében. A bolt, ahol vásároltam, azért volt szimpibb, mint más boltok, mert 24 hónap garit adtak összesen. Szerintem már én se nagyon fogok gsm-boltos telefont venni, bár tény, hogy alacsony áraikkal, és a telefonok független mivoltukkal sokak számára csábítóak. Meg a képen látható Copper Gold színben nem volt a szolgáltatóknál, és nekem kifejezetten ebben tetszett
Az a Sapphire Blue szerintem nem olyan szép, és másfajra műanyagból is készül a készülékháza. Meg szerintem az is elég gázos, hogy magát a készüléket kicserélik egy ugyanolyanra, aztán az is bekrepál. Ennyire csak nem cseszik el ők se a telefonokat.Más kérdés, hogy a VIP Phone-tól tuti nem veszek semmit, és nem is ajánlom senkinek, mert a fogyasztói jogokat porba tiporják, mint sajna sok más helyen, és a fogyasztóvédelem is tehetetlen
2007 dec. óta van meg a SE W910-em, és azóta egyszer kellett rajta szoftot cserélni, talán februárban. Semmi baja azóta sem, még furcsaságokat sem csinál. Viszont! Egy ismerősöm független W910-ének slide-ja atombiztos, az enyém meg visszagondolva nem volt az. Erre meg egy haverom azt mondja, hogy szolgáltatók csak a szarabbat kapják...
De a W910 topicban én is olvastam, hogy többeknek gondja volt, ezért is örülök, hogy az enyémmel minden OK.Ki tudja mi az igazság...?
-
Produkció
senior tag
megértem a gondjaidat, de talán a céggel volt a gond akinél vásároltad nem? nem akarom elkiabálni magam de soha 1 telefonommal se volt gond(k750 joyán kívül), mivel mindíg szolgáltatónál origi bontatlan dobozba vettem, nempedíg karcos kétes eredetű készüléket egy gsm boltba....pontosan az ilyen dolgok miatt....örülök hogy jó a w910i-d, én sonykról csak szarokat hallok és tapasztaltam(k750joy többször is, bátyám v630i szoftver, haver k800i joy és szoftver többször is)....hidd el nem csak a samsungnál vannak hibás termékek hanem a sonynál is, és ha valakinél akkor főleg náluk, nem hiába akarta lebeszélni a néhány hsz-el előttem szóló srácot a mobilos barátja a se-ről
-
Csitti
csendes tag
Nekem nyáron lesz 1 éves a készülék. A karcot, a gombsor felett, a flip alá kerülő kosznak tulajdonítom. Van hozzá egy golla zoknitokom. A telefon ebben csak microkarcolásokat szerzett, a tetejének élén a festék a sok ki-be vevéstől kicsit már kopik.De legalább nincs rajta mélyszántás, zúzódás.A flipje nem lötyög, mint egyik haveromnak. Fagyást, kikapcsolást, újraindulást sohasem produkált. Zenelejátszáskor valóban lassú, de én igazából nem is arra használom. Telefonálni meg ha nincs nálam fotógép, akkor fényképezni.
-
Makaveli
senior tag
Valljuk be:
Samsung és Motorola terméket (telefont) venni öngyilkosság!
-
bajuszati
tag
hát pedig nekem is tetszett a dizájn meg a funkciók..de inkább felejtős a téma
-
legiaap
félisten
-
sztyui2
őstag
Nekem Sony Ericssonnal volt ugyanez. Bár a W910 tényleg jó teló.
Most Nokia 5700-t hajtok, és mivel Nokia, nincs is semmi baja. -
Ferdzsoo
addikt
pontosan 6300, 6500classic nézd meg ezeket a telókat egy samsung sehol nincs ezekhez képest eleganciában...
Csak megkell nézni az u700-at akkora gagyi műanyagből van összerakva hogy az vicc.
mint valami kínai játéktelefon amit a gyerek nyomkod és és beszél...
Oldalán ott az összeeresztés...Ultragáz. AZ u600 sokkal minőségibbnek hat!
De soha nem éri el a fémházas Nokiákat... -
gibi.david
tag
Nokia 6300, 6500 Classic, Slide, ezek igényesek, elegánsak, első kettő megfizethető is, utóbbi még kevésbé.
Szerintem az F330 meg nagyon gázul műanyagos, hiába jól van összerakva.
Szerintem igényességben a Motorola vezet. (mondom igényességben...)
de ami nem ide tartozik, azt más topicba lécci.
-
legiaap
félisten
válasz
philoxenia #43 üzenetére
Akinek van egy csöpp ízlése és ad az eleganciára,az inkább hagyja ott a tégla Nokiákat és vegyen Samsungot,ami tényleg elegáns.
Akinek meg nem kell minőség,hanem tudás az vegyen Nokiát.
Nokiából mondjatok elegáns jól megfizethető telót,ami nem féltégla és azért tud is valamit...hát nem igen lehet...na jó Sirocco...de az azért nem tud olyan sokat. -
legiaap
félisten
Én meg N73 ME-ről váltottam Samsung F330-ra és akkor mi van???
És nem bántam meg.Pont azért vettem,meg mert lehet felőlem,akármilyen okos is az a teló,ha nem tudja azt amire nekem szükségem van.Már pedig az N73 ME-nek szar az anyagminősége és gány az összeszerelése.Egyik gyártó se igen közelíti meg a Samsung minéségi dolgait. -
Sziszmó
újonc
Szerintem annyira felesleges vitázni,melyik telefon gagyi és melyik tökéletes.Nincs olyan teló,ami tökéletes lenne.Mind1iknek vannak hibái.Nekem volt már mindenféle telóm és valamelyikben ez nem tetszett,valamelyikben meg az.Van aki kifogja a hibás telót,az fikázza azt a márkát.Az sajnos így járt.De másnak meg tökéletesen műkszik.Én nemrég adtam el a Nokia N70-esem és szerettem,de meguntam.megvettem a Samsung U600-asom és azzal sincs semmi gondom.Talán mázlista vagyok...
-
legiaap
félisten
Kicsit kezdünk elkanyarodni a Samsungtól...
-
Integra
titán
van egy ócska nokia 6050-esem vagy milyenem, nem tudom pontosan.
telefonálni lehet vele és smst is tud küldeni és infrán mp3 csengőhangot is tud fogadni.
utálom mint a szart, de erre megfelel, igénytelen ócska .....
a gond az, hogy ha drágább telefont vennék, azzal se lennék elégedett, akkor meg minek? -
student
őstag
a G600 is ilyen szar?
-
gibi.david
tag
Nekem a második példánynál volt ugye kijelzőcsere. A boltvezető azt mondta, h sok utánajárásába került, de 5000Ft-ból kijött neki, miközben egy kijelzőcsere 20e környékén van kb. Csak nekem volt újabb 4 hét összesen mire visszakaptam. nekem az időn kívül nem került semmibe. Azt próbálták volna meg, h megfizettetik...
balintka: tudod az ember törekszik a szebbre, jobbra, aztán előfordul h belebukik
-
jorden06
senior tag
Uram Isten, el sem hiszem, hogy van még valaki akinek ennyire szerencsétlensége legyen ezzel a telefonnal... emiatt a készülék miatt én is többször voltam a fogyasztóvédelemnél, amikor ott mondták, hogy hasonló problémákkal nem tudnak mit csinálni (kijelző volt rossz) szervízben 2 hónapig volt,minden nap más dolgot javítottak rajta (vagy éppen kifogyott az alkatrész, vagy a szerelő ment szabira) annak ellenére, hogy csak egy kijelzőcserét kértem garanciára, ám nem fogadták el, 10 000FT-ba került...
-
elit_hun
őstag
na ez a cikk pont jól esett multkor istenítős után
-
balintka
addikt
a 770SH nem volt még olyan öreg, hogy érdemes legyen lecserélni szvsz.
-
gibi.david
tag
válasz
DeltaPower #30 üzenetére
Nem ismertem a szervizeseket. A boltban leadtam a készüléket, és ők intézték a szervízt.
De ahányszor kénytelen voltam bemenni a boltba, ott már simán tegeződtünk, még jó hogy csókot nem leheltünk egymás orcájára...Nekem nem jutott eszembe ilyen próbatétel, de amúgy az első telefont lecserélték végül a másodikra, szoftvercsere ide vagy oda.
-
DeltaPower
addikt
ismerted esetleg a szervizeseket személyesen? mert ha nem, akkor előfordulhattak érdekes dolgok...
(egy meg nem nevezett szervízben én is úgy jártam, hogy az állítólagos "szoftvercsere" után minden ugyanaz volt, még az aksi alá paranoiás módon beillesztett hajszál is ott maradt, sw pedig 1 bitet se változott) -
spakly
újonc
Nekem volt már nokiám3210,3310 meg sony ericsonom is de semmi gond nem volt egyikkel sem, másfajta készülék nálam szoba sem jöhet mert ez a 2 legnagyobb tel gy és az összes többinek bonyolult és érthetelen a menüje.minden cégnek vannak szériahibás készülékei nekem eddig hi nem volt szerencsém hozzá
-
legiaap
félisten
válasz
gibi.david #26 üzenetére
Amúgy amit itt teszteltek G800-at az mondjuk nem mérvedó,mert van pár ismerősöm,aki meg nagyon jó képeket készít vele.Túl korai volt itt a teszt.
Az I szériát is elsiették kicsit,de most jó infókat kaptam,róla...szóval nem lesznek itt problemák.Az I550 is átésett még némi változáson,ami a javára vált.De tényleg ne ilyenről beszéljünk itt...
-
gibi.david
tag
Ez mind szép és jó, csak rajtam, és a hozzám hasonló "áldozatokon" nem segít senki
Igen! mindannyian a multik áldozatai vagyunk, akár tetszik, akár nem...
A G széria még hagyján, de ha olvastad az "i" szériáról szóló teszteket, egyelőre nem azt nyújtják, amit és ahogyan kéne...
És sok helyen említik még mindig a tipikus Samsungos hiányokat, de le se írom, nem akarom, hogy az a topic arról szóljon, vagy más szériák istenítéséről.Várom a kiengesztelést a Samsung részéről, akár még hivatalos reklámarc is leszek, ha alámdobnak egy rendes, nem meghibásodó telefont
Mert mindezek ellenére tetszenek, sajnos.A helyrehozás sem vígasztal, az én káromat, és az engem ért kellemetlenségeket senki nem fogja helyrehozni sajnos...
-
legiaap
félisten
válasz
gibi.david #24 üzenetére
Világos...most már összeszedte amúgy megint magát,mert az G széria és a Armani mobilja is angyin jók lettek...sőt most jönnek az okos telók,az I-k.Helyre hozzák majd a dolgokat...
-
gibi.david
tag
Lásd Lars hozzászólását, részben mindenképpen igazam van, és a tte 1-2 érved mellet az előbb hoztam fel jópárat, nem beszélve magáról a boltról, akik nem úgy kezelték a dolgot, ahogy azt kellett volna. A készülékre üsszesen 2 év garanciát adtak, de nekem nem volt kedvem 2 éven keresztül előreláthatólag folyamatosan szervizeltetni, pedig egyszer meg is mondtam a boltvezetőnek (akkor még nem állapodtunk meg), hogy ki is fogom használni a garanciát, mert azért jár hozzá, ha valami van, akkor azt javítsák meg, és amíg le nem jár, addig vinni fogom. Érdekes arcot vágott
De nekem volt igazam.Amúgy azt hiszem mindketten más szemmel nézzük a dolgot. Amíg én kb 1 évig szerettem volna használni az U600-at (annyit azért illett volna kibírnia), addig te azóta már a harmadik telefonodnál tartasz. Nekem nincs kapacitásom negyedévente cserélgetni őket, és ezzel a többség így van, akár tetszik, akár nem.
Igen, még így is képes volt előrébb lépni. Sajnálom, hogy ehhez én is hozzájárultam. lehet h csak a Motorolával történő helycsere miatt fordítottak kevesebb figyelmet a minőségre, és ennek én is, és más is, megszenvedtük az eredményét.
Amúgy szerintem sem rossz telefon, egészen addig, amíg ki nem derül h hibás, és nem egy, hanem kettő!!!
Mondom, h engem nem zavart sem a kopás, sem a zenelejátszó, sem a hangerőállító gombok. Magyarán a telefon kategóriájához, és árához képest igencsak elnéző voltam.Ha 1 éves készülékről beszélnénk, azt mondom OK, de így...
És ezt kéne belátni. -
legiaap
félisten
válasz
gibi.david #21 üzenetére
Tudom,hogy ez a telefon nem a legjobban sikerült darab,de nem is annyira rossz,mint amilyennek állítod.
h másoknak erre több rálátásuk is van...
Mert nekem aztán nincs rálátásom...
Ott a gond én megmondom neked,hogy a mai telefonokat sajnos ne évekre gyártanak.Manapság ritka az olyan ember,aki évekig ugyanazta készüléket használja,akkor felesleges lenne évekre tervezni.Én így látom.
És azért nem redukálnak,mert minek erőlködjenek,ha így is nyereségesen zárjk az évet???
A Samsung ismét előrébb lépett a ranglistán még úgy is,hogy az U széria iylen lett. -
válasz
gibi.david #16 üzenetére
Teljesen jogos a felháborodásod, azt kell hogy mondjam.
Ilyen cégekkel csak azt tudod tenni, hogy nem ajánlod másnak :S -
gibi.david
tag
Én az előbb mindegyik gyártóra egyformán gondoltam, amikor egy telefont nem vizsgálnak, tesztelnek eléggé.
Nézd, kétszer, 2,5 hónap eltolással nem lehet melléfogni, ez túl furcsa. Nem beszélve arról, hogy ez nem az első széria volt, sem az a széria, amit az ismerőseid vettek, hanem még annál később, nyáron vettem. Anno AS is azt írta h az a széria, ami a színes változatokkal együtt jön, ha az, az majd tuti lesz.... Na és tessék. Így sikerült melléfognom az általatok tutinak vélt szériával, hangúlyozom kétszer, időben ráadásul jócskán eltolva, stb.
Szerintem ezt rajtad kívül mindenki belátja, nem beszélve arról, h másoknak erre több rálátásuk is van...
Pont nemrég írta AMD az U600 topicba, hogy " a tiéd is "jó"?"
ma olvastam. Magyarán akkor nem csak én fogtam mellé, hanem még több másik ember is.
Látom észérvekkel nem lehet téged meggyőzni, sajnálom.És ha mindenütt előfordul, akkor a gyártók a sok évnyi tapasztalat alapján miért nem képesek ezt egyre inkább redukálni??? Mert ma már egy gyártót lassan istenítünk, ha 1 évre csinál telefont, és nem 1,5 hónapra mint a Samsung...
-
sekli
addikt
"Alig vártam, hogy nyaralásról visszaérjek"
-
legiaap
félisten
De ha már itt tartunk,akkor azért felhoznám azt is,hogy mindegyik gyártó Kutya
Pl. Az SE-nek leesnek a gombjai,vagy a navigyűrű körüli dísztárcsa,nyöszörög,ropog,szarrá megy a joy és ott is azért vannak szoftveres problémák...és még sorolhatnám
És még mindig tartom a véleményem:Mellé fogtál.
Én anno azért fogtam mellé,mert az eslő szériát vettem meg és annak még nem volt kiforrott a csúszkája és karistolt nekem össze-vissza,de szoftveres baja nem volt.Akik meg utánam vettek,azoknak meg már minden klaffolt,pedig nem egy haveromnak van ilyen telója.Van ez így...régebben is így volt csak az arány volt más,de mégegyszer kihagsúlyoznám ez mindenütt előfordulhat
-
gibi.david
tag
Jó, legyen igazad, de a tények, és a tapasztalataim magukért beszélnek, nem beszélve arról, hogy manapság szinte minden telefon szoftjában van valami kis hiba. Hol előjön, hol nem, kit zavar, kit nem. Vagyis nincs tökéletes telefon, és most nem arra gondolok, hogy egyik sem VGA kijelzős, 5megapixeles, HSDPA-s, netán egyben okostelefon is, hanem egy készülék bölcsőjében van a hiba, a tesztelések hiányán, a figyelmetlenségen, és nem hiszem, h a Samsung a nagy törtetésben megengedhette volna magának, hogy az U600-at, netán az egész Ultra Edition II szériát elbaszarintsa, mivel sikerének egyik kulcsa pont ez Európában. Aztán valahogy mégis sz@r lett...?
Lehet sokat adtak el belőlük, de a tulajdonosok legalább olyan gyorsan túl is adtak rajtuk. nem véletlen hogy elég gyorsan ment lefelé az U600 ára is.
-
legiaap
félisten
válasz
gibi.david #15 üzenetére
Nem azt mondtam minden terméket ki kell fogni,hanem csak az U szériát,mert az lett elbaszarintva.
-
gibi.david
tag
Én is ezért vettem anno U600at, de sajnos a cikkben említett alapvető funkciók nem működtek megfelelően, innentől kezdve mit várjak...
Lars:A lényeg, hogy ez nem 1 hibás telefon volt, hanem rögtön KETTŐ, közvetlenül egymás után, vadi újak. Ez PLUSZ 100%-os hibaarányt jelent akárhogy is nézzük. Ugyanannál a vásárlónál, ugyanabban a boltban. Ezt nem lehet egyszerűen úgy bemagyarázni, hogy belenyúltam a tutiba.
Ezelőtt nekem sem volt soha semmi bajom semmilyen márkájó telefonommal, remélem soha nem is lesz.
Amúgy nem a szervízzel volt baj, ők tették a dolgukat -vagyis szervizeltek- hanem a bolt, illetve az azt képviselő személyek hozzáállásával, jóindulatukkal, szabálytiszteletükkel, és kereskedelmi rálátásukkal. Nekem ne mondja senki, hogy karácsony előtt annyiba fájt volna jogszabályoknak megfelelő áron visszavenni a telefont, amikor ezer másik ember vesz ilyenkor műszaki cikket több 10, 100 ezer Ft értékben. Szóval lett volna mi kompenzálja a dolgot. És egyszer még egy törzsvásárlójuk mondta nekem, hogy ő már x éve ott vásárol, és meg van elégedve, és majdhogynem én éreztem magam hülyén a problémáim miatt. Más kérdés, h a palinak akkor 200rugó kp volt a zsebében úgy, h előtte 7végén vesztette el replőn a péntárcáját 400ezerrel, meg a telefonját. Egy ilyen ember könnyen beszél egy olyannak, aki egyetem mellett dolgozik részmunkaidőben, és megvesz 73ezer Ft-ért egy telefont.Még most is fel tudom húzni magam a dolgon rendesen...
-
gibi.david
tag
lesaux: nem qrtak át, így állapodtunk meg, ennyi tortúra után voltam annyira kompromisszumkész, főleg h sokkal kevesebbért akarták visszavenni... :S de így egy tizessel többért. Már elegem volt az egészből, hogy majd' 5 hónapja vettem egy készüléket, és még mindig a régit (Sharp 770SH) voltam kénytelen használni, még jó h az meg tette a dolgát, a drága
legiaap: Nekem ne mondja senki, h a XXI. századi technikai színvonalon ki kell fogni egy terméket, pláne ha kijön egy high-tech ultra telefon! A samsungtól nem ezt szoktuk meg! Összerakják, de sz@r? Akkor inkább gyártsanak fajátékokat!
És ne mondd, hogy általános lenne, hogy még a cserekészülék is szintén másfél hónap után taccsra megy. Nem hiszem, h nagyon benne lennél ebben a dologban, de ezesetben ez kétszeres hibaszázalék, ami óriási, és bőven indokolja a cikk címét. Nem beszélve arról, h AMD Power is írta, hogy az U600-akkal sok gond van.
És nem is a karcról van szó, ha figyelmesen olvastál volna, ezzel együtt is képes voltam megvenni, és ennél sokkal komolyabb problémák léptek fel.(az egy munkabeosztás a képen, de mint látható, arra használom, hogy a tustollat próbálgatom rajta, amikor rajzolok, azért, mert nem már lejárt)
Feree13: nézd, a bolt rendesen szervizelte a készüléket, én meg már a végén szemet hunytam afelett, hogy mennyit buktam a dolgon. Sajnos ők a saját érdeküket nézték, nem a "VIP" ügyfelükét...
Akkor lehet h a következő alkalommal nálatok vásárolok(privátban írd már meg lécci, te melyik boltban dolgozol...)
Tudom, U700 még lassabb, de U600-ban igazán a zeneljátszó, zeneváltás volt lassú. -
ToRR3nt3
senior tag
válasz
gibi.david #12 üzenetére
Történetesen én is mérnök vagyok és főleg a kamera miatt vettem u600-at. Általában van nálam fényképezőgép, de ha nincs, akkor ott a telefon. Nagyon jól használható képeket lehet vele csinálni épületekről, szakvéleményekbe simán jók
"Célfotót" viszont nem nagyon, csak csendéletet lehet vele fényképezni, annyira lassan exponál.
Az mp-3 számváltása tényleg lassú, de nem kibírhatatlan. Rajzolás közben hallgatom általában. Kibírom azt a 3-4mp-t, amig ugrik a köv. zenére, nem szaladok sehova.
Összeségében nem bántam meg h megvettem, bár volt egy időszak mikor kétségeim voltak és vannak azért apró, idegtépő dolgai. -
Nem vagyok egy samsung párti, de azért picit védeni fogom a márkát.
Sajnos ez minden telefonnal előfordulhat, hogy belenyúlsz egy rossz darabba, és ez kisért végig
Mondjuk az más kérdés hogy a szervíz hogy reagál. Hála az égnek nekem telefon ügyben szervíz tapasztalatom nincs, mert egyik telefonom sem járt ilyen helyen. Lehet én mázlista vagyok
Pedig volt már minden féle telefonom
Hát remélem az új készülékkel már nem lesz problémád, használd egészséggel sokáig
A szervíz helyét meg ássuk fel és szórjuk be sóval, mert vicc .... -
gibi.david
tag
Köszönöm, igyekeztem jól, de nem terjengősen összefoglalni az eseményeket.
Ezek után Nokiában v SE-ban gondolkodtam, egyik márkával sem voltak még tapasztalataim. Választásom jó volt (W910i), zenét sokat hallgatok rajta, fényképezni meg van digitális masinám.Dany007: az az igazság, hogy a jogszabályok megfogalmazása nem 100%-osan egyértelmű, ezért sajnos bele lehet magyarázni ezt-azt, és az ember hiába veri vagy borítaná az asztalt.
Idegileg eléggé megviselt, főleg h az élet minden területén problémáim voltak ősszel, de szerencsére decemberre minden rendeződöttEzek után Samsungot max akkor, ha a cikket olvassa a Mo-i képviselet, és vígasztalásból megdobnak egy G800-zal...
Viccet félretéve hatalmas csalódás, korábbi Samsungom (E720) remek készülék volt, de talán mióta komolyabb kijelző, multimédia, és ne adj Isten memóriakártya kerül a telefonokba, Samsung csak összedobja, nem beszélve arról, h ontják a gyártók a rendesen le sem tesztelt tömegcikkeket. -
Emosz
tag
Te egy normális kereskedő vagy, ritkaság ám az ilyen, miután megvettél valamit nagy általánosságban tojnak rád...
Másrészt szép kanosszát jártál ezzel a telefonnal, nem csodálkozom az írás címén, én is megutáltam volna... Mellesleg szerintem happy-end a vége mivel lecserélte egy SE-re -
Ferdzsoo
addikt
Szeintem a hiba nem itt van, hanem ott, hogy ha valaki egyszer megvesz valamit, legyen boldog, és onnantól le van sz@rva. Ez a legnagyobb hiba.
Pofám nem lett volna a szervíz helyébe, ezekután használt áron visszavenni hogy ennyiszer volt szervízbe meg minden. Kereskedelemben dolgozok (detto mobil) ott süllyedtem volna el hogyha ilyet mondok a vevőnek ennyi szívás után. VICC.
A legfontosabb dolog a kereskedelemben SZVSZ a vásárló megtartása... -
legiaap
félisten
Nos,akkor mint volt U600 tulaj én is felszólalok kolega.Az mp3 lejátszó gondjaival,a hangosítással teljesen egyet értek veled.Az engem is idegesített nagyon.Nekem fagyás sosem volt és még pixel hiba sem.Azt kell mondjam ez volt az a széria,amira azt a kifejezést lehet ráaggasztani,hogy "ki kell fogni"
Te sajnos mellé fogtál.Van ilyen,de azért annyira nem rossz a készülék.
Amit rá lehet húzni problémát,az a lassúsága,minden téren.A csúszka álaté okozott karcosodás sem minden készülékre jellemző. Pár hete fogtam a barátom U600-át,ami már több,mint fél éve van meg neki és egy deka karc sincs rajta.De a szoftver neki is lassú.
Szóval ennek az írásnak rossz címet adtál.Inkább azt kellett volna,hogy az U600,mellyel pórul jártam,mert azért nem olyan ultra gagyi.Amúgy az egyik képen a teló alatt az véletlen nem egy ütemterv akar lenni???
Én is azt csináltam egy hete... -
lesaux
veterán
Újabb kör a fogyasztóvédelemnél, megfelelő jogszabályok beszerzése, több hosszabb értekezés a boltvezetővel, végül megszabadultam a telefontól. Visszakaptam a készülék használt piaci árát
Akkor téged újfent átqrtak.
Egyébként a legszomorúbb a történetben, hogy elárasztják a piacot a gagyi, szar, egy évre tervezett tömegcikkek, a szerviz meg hozzá nem értő naplopó barmok gyülekezete, és teljesen mindegy, hogy valamilyen műszaki cikkről, autóról vagy miről van szó, az eljárás nem változik. -
nemma
addikt
Nagyon jó fikázós cikk lett, imádom az ilyet, főleg ha U600ról van szó!
Eddig 3 cikkről tudok,amit itt született a Logouton, ebből kettő fikázós, egy istenítős. Szóval egyelőre mi állunk nyerésreÖrülök egyébként, hogy nem csak én utáltam meg ennyire, így kevésbé vagyok vádolható elfogultsággal.
Na és milyen a W910i? Gondolom kész álom a Samsung után...
-
Zolaash
senior tag
válasz
Dr. Romano #2 üzenetére
Szerettem nagyon, de eljárt felette az idő. Kikapcsolt, lefagyott, egyszerűen kiszolgálta az árát...
-
Dany007
veterán
Nemsemmi!
Respect, hogy volt idegzeted végigcsinálni.
Eszméletlen ami itthon megy ilyen garanciális dolog kérdésében. Sokszor már azt érezni, hogy még nekük áll feljebb ha garanciálissan kell dolgozni.
Én sz.tem nem bírtam volna idegekkel és valakire asztalt döntöttem volna, de gondolom te is közelálltál hozzá.
Amúgy az írás is jó volt! Mondjuk nagyobb happy end-nek jobban örültem volnaDehát ez az élet...
-
wiggen123
senior tag
Az írás jó lett, gratulálok hozz.
Én is e között a 2 márka között vaciláltam, de örülök, hogy a SE-t választottamPedig még a mobilboltos ismerősöm is le akart beszélni a márkáról.
-
Zolaash
senior tag
"hiába tudnak sokat viszonylag jó áron."
Olcsó húsnak híg a leve, szokták mondani.Nekem (szinte) az összes telóm Nokia volt, azok se hibátlanok. 3310-el soha semmi gond nem volt azon kívül hogy csúnya, az összes többivel igen... 3210, 3510, 3650, 6085... Utóbbit nyúzom most, szétnyitható darab. Mióta kinyitott állapotában aludtam rajta
, azóta kicsit "löbög" a teteje...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Jogász topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest