Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Újból kérdezem: Mikor álltam ki a Facebook mellett? Sajnálom, hogy személyeskedésnek érzed azt a megállapítást, hogy nehézséget okoz számodra a szövegértelmezés, de sokadszorra bizonyítod, hogy így van. Engem aztán nem érdekel, hogy nem szereted a Facebookot, én sem vagyok a rajongója (csak ezen a fórumon több tucat hozzászólást tudnék hozni amiben kritizálom), de mégis összemosol dolgokat a saját személyes ellenszenveddel.
"Már többször leírtam az érveimet és a véleményemet a fb ellen"
Köszönöm, hogy magad írtad le a lényeget. Ez a hír nem a Facebookról szólt, de megragadtad az alkalmat, hogy idegyere előadni, hogy mennyire utálod. Nagyjából azon a szinten vagy, amikor a fanboyok bemennek az utált telefonmárka topikjába trollkodni.
Annak, hogy a UPC +1 felületen is ad információt a szolgáltatás állapotáról, az bármilyen oldalról nézve pozitív ügyfélkommunikációs húzás, de mivel TE utálod a Facebookot, ezért kötelességednek érezted, hogy széttrollkodd a topikot a megvetéseddel, aminek ugye az eredeti hírhez az égvilágon semmi köze és ugye a többi meglévő kommunikációs csatorna sem tűnt el.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Stauffenberg #40 üzenetére
Már többször leírtam az érveimet és a véleményemet a fb ellen. Ezeket vagy elfogadod, vagy nem. Láthatóan nem tetszik neked, ha valaki negatívat mer mondani a fb-ról. Viszont már odáig fajultál hogy személyeskedsz, sértegetsz, és inzultálsz. Innentől fogva nem érdekel a kapálózásod.
-
Stauffenberg
nagyúr
Ezerszer le lett írva a többi kommunikációs csatorna, de nem tudom milyen károsodása van az agyadnak, hogy nem érted meg. A Facebook csak +1 csatorna, de úgy agitálsz ellene, mint egy elmeháborodott és amikor valaki igazi érveket szeretne, akkor jössz a személyes utálatoddal, mint általánosan érvényes igazsággal, nem beszélve a többi ultrademagóg marhaságról.
Nem tetszik a Facebook? Ne használd. A szolgáltatás állapotáról akarsz érdeklődni? Telefon, email, online ügyfélszolgálat, postai levél, személyes ügyintézés. Lehet választani.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Stauffenberg #38 üzenetére
Tévedés.
A hírben arról van szó, hogy a UPC már megint (még mindig) fb-on jelentette be a problémáját. Én ezzel nem értettem egyet, tehát nekem van ellenvéleményem, ti meg folyamatosan véditek azon a szinten, hogy én hogy képzelem azt, hogy a fb használat rossz?! Szóval nem én vagyok a vallásos -
Stauffenberg
nagyúr
Te jó ég. Valláskárosult fanatikus az csak te vagy itt. Rámutatsz, hogy én hol pártfogoltam magát a Facebookot?
Rettentően vicces a sok demagógiád, csúsztatásod meg a hozzá nem értésed ellenére előadott szakértelmed, aztán még az a fanatikus, akinek ellenvéleménye van...
-
fojuzer
aktív tag
Hm-Hm utálva, s nem használva SOHA sem "TWITTWE-FACEBOOK" s vannak még szintén kik fenti Akármiket nem értékrlik,Viszont a Honlapra Záro jel szerüen,esetleg Telefonon rögzitve//Narrátor// elmondhatja mik a Problemák Tiszteletlen Ügyfél? Ha kiváncsi, Na ennyit ezekröl.Tökéletes hiba nélküli,örök mükszi? Még az USA-NASA sem létezik,bár igyekvés ott igen akad!
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Stauffenberg #32 üzenetére
Semmi mellébeszélés nincs, világosan leírtam mindent a linken.
"Idióta játékok, körlevelek, átverések voltak már a Facebook előtt is és lennének most Facebook nélkül is. Te a vizet hibáztatod, mert a kacsa nem tud úszni."
Tudtam hogy előjössz egy közhellyel (bár mondjuk a késes példára tippeltem), de akkor én is előjövök eggyel: a drogok is tiltva vannak, nem véletlenül.
-
Stauffenberg
nagyúr
Jajaja, szép mellébeszélés megint. Ez továbbra is kizárólag a te személyes ízlésed és mivel te nem szereted a Facebookot, ezért más se szeresse, más se használja, más se kommunikáljon rajta, más se hivatkozzon rá.
"egyébként a linkelt hír témája is elég kellene legyen, mi gond van a frászbukkal"
Idióta játékok, körlevelek, átverések voltak már a Facebook előtt is és lennének most Facebook nélkül is. Te a vizet hibáztatod, mert a kacsa nem tud úszni.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Stauffenberg #30 üzenetére
Ha nekem lenne egy jól menő cégem, akkor nem süllyednék le arra a szintre, hogy egy olyan oldalon is népszerűsítsem magam, ahol olyan emberek is vannak, akik kb agyilag zoknik (tisztelet a kivételnek). Egy olyan oldalon, ami nincs moderálva, csak az üzemeltetők éppen aktuális "eula"-ja szerint (se), ami kb folyamatosan változik, és bárki bármilyen profillal odaxarhat a gyökér kommentjeivel az "oldalamra", bármilyen stílusban, és amíg én azt el nem tüntetem onnan addig ott virít és látja mindenki.
Erre lehet azt mondani: "akkor annyival kevesebb embert érek el." Ja, de aki el akar érni, az elér frászbukon kívül is, aki meg nem, azokra nincs szükség, ennyi.
Fb-on meg válogatás nélkül szerepelnek olyan létformák is, akikkel én nem mutatkoznék semmilyen szinten egy oldalon.Persze 2015-ben ez a "trend". Csak ez nem jelenti azt is, hogy ez így jó. A továbbiakat leírtam itt: [link] (egyébként a linkelt hír témája is elég kellene legyen, mi gond van a frászbukkal.)
-
Stauffenberg
nagyúr
"Továbbá sajnálom hogy nem esik le, miért probléma hogy ez önmagában hírforrásnak számít."
Sajnos én olyan hülye vagyok, hogy a te személyes ellenérzéseidet nem tudom érvként elfogadni. Látszólag nem érted, hogyan áll 2015-ben a vállalati kommunikáció és a sajtó világa. Szóval azon kívül, hogy szerinted a Facebook szar, még nem írtál le egyetlen érvet sem, hogy egy Facebook üzenetre hivatkozva miért nem lehet hírt írni.
"De az akkor sem oké, hogy egy frászbuk kiírásnál megáll a "tájékoztatás"."
Sajnálom, de ez egyszerűen csúsztatás, mert nem áll meg itt, hiába állítod sokadszorra. Leírhatod még hetvenhét alkalommal, de akkor sem lesz igaz.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Stauffenberg #28 üzenetére
Bíztam benne tudsz válaszolni személyeskedés nélkül is ;D
Oké, valóban nem nevezte senki hivatalos közleménynek. De az akkor sem oké, hogy egy frászbuk kiírásnál megáll a "tájékoztatás". Továbbá sajnálom hogy nem esik le, miért probléma hogy ez önmagában hírforrásnak számít. -
Stauffenberg
nagyúr
Miért hazudsz? Hol nevezte bárki (akár a UPC részéről) ezt hivatalos közleménynek? Ez csak egy tájékoztató jellegű Facebook poszt volt, te meg itt hápogsz már oldalak óta róla. Vannak hivatalos csatornák a hivatalos közléseknek és ügyféltájékoztatásoknak. Ezeket senki nem veszi el tőled, ezeket továbbra is használhatod tájékozódásra.
Részemről kiszálltam. Nyafogj tovább azon, hogy a UPC a Facebookon is tájékoztatja azokat, akik követik a UPC által üzemeltetett FB oldalt.
-
dredjudge84
őstag
Az állítmány nem mindig ige, ezt jegyezd meg. Amúgy nem értem mit nem lehet érteni a címen? Még ha rossz is lenne, ilyenen minek kell fennakadni? Örülj neki hogy létezik az oldal, és naprakészen írják a híreket. Szerintem ha annyi hírt kellene napi szinten írnod mint nekik, valószínű te is vétenél pár hibát!
-
Apollyon
Korrektor
Jó, most hirtelen nem tudtam máshogy megfogalmazni
(#25): Azért mert "hivatalos közleménynek" neveznek egy frászbuk bejegyzést, attól még nem lesz sipákolás, ha én ezzel nem értek egyet.
"Egyébként mindig öröm Facebook-analfabétákkal a Facebookról vitatkozni. A facebook.com/upcmagyarorszag nem egy account, hanem egy page, amelynek különböző jogkörökkel rendelkező üzemeltetői vannak."
Rég röhögtem ilyen jót! A /upcsmagyarorszag -ot is egy accounttal vezérlik, valami kislányt megbíztak a hogy nyomassa a céget frászbukon, aztán csapatja, és akkor nesze neked hivatalos közlemény. Szóval abban biztos lehetsz, hogy nem egy 20 fős gárda futkosik egy egész emeleten azzal hogy posztolgassanak frászbukra
-
Stauffenberg
nagyúr
"a nem tervezett leállás lényege, hogy nem tudsz senkit előre értesíteni. és mielőtt lecsapnál erre a mondatra és félremagyaráznád, ettől a facebook még sem hiteles, sem hivatalos értesítés nem lesz. az fb max. egy pr szempontok miatt updatelt jószándékú "valami"."
Nem véletlenül mondtam, hogy ne keverjük össze a hivatalost a hitelessel. Az információ a UPC-től származik, tehát hiteles, de nem hivatalos értesítés. Felsoroltam, hogy hol lehet hivatalos elérhetőségen információhoz jutni a szolgáltatás állapotáról, így innentől kezdve a kolléga "miért csak a Facebook" sipákolása csak oktalan kötekedés, ami éppen egy kiegészítő ügyfélkommunikációs szolgáltatást fikáz.
"honnan tudod, hogy az az fb account a upc-é?"
A upc.hu domain tulajdonosa a UPC Magyarország Telekommunikácios Kft., ezen a domainen elérhető weboldalon a vállalat Facebook elérhetőségeként a szóban forgó UPC oldal van megjelölve. Persze ez még nem jelent 100% bizonyosságot, ebben igazad van.
Egyébként mindig öröm Facebook-analfabétákkal a Facebookról vitatkozni. A facebook.com/upcmagyarorszag nem egy account, hanem egy page, amelynek különböző jogkörökkel rendelkező üzemeltetői vannak.
-
bambano
titán
válasz
Stauffenberg #21 üzenetére
akkor csak pár válasz.
1: nem.
2: a nem tervezett leállás lényege, hogy nem tudsz senkit előre értesíteni. és mielőtt lecsapnál erre a mondatra és félremagyaráznád, ettől a facebook még sem hiteles, sem hivatalos értesítés nem lesz. az fb max. egy pr szempontok miatt updatelt jószándékú "valami".
3: nem muszáj, hát ne keverd. a upc-t nem fogják elmarasztalni, ha nem szól az fb-n, tehát sem nem hiteles, sem nem hivatalos forrás. honnan tudod, hogy az az fb account a upc-é?(#22) Iscariah "Mondjuk a upc.hu, ami már egy régóta bejegyzett, valóban hivatalos weboldal amit akár ellenőrizni is lehet": rotfl.
-
Stauffenberg
nagyúr
"Elképesztő, hogy még manapság is hosszan kellene elmagyarázni, hogy mi a baj azzal, ha már mindent fb-on kell olvasni."
Nem kötelező. Ha gondod van a szolgáltatással, ezek a lehetőségeid vannak:
1.) Telefonos ügyfélszolgálat
2.) Online ügyfélszolgálat
3.) Személyes ügyintézés"Szerintem nem nekem, hanem a UPC-nek kellene kitalálnia – ha már ennyi erőforrással rendelkezik – hogy a saját ügyfelekkel hogyan tartsa a kapcsolatot, ha szükséges probléma esetén is."
Ha a Facebookon tudja a legtöbb embert elérni egységnyi idő alatt, akkor azt fogja erre használni. Továbbá az előzőekben ismertetett módokon tudsz kapcsolatba lépni, információhoz hozzájutni, ha nem tetszik a Facebook.
"Mondjuk a upc.hu, ami már egy régóta bejegyzett, valóban hivatalos weboldal amit akár ellenőrizni is lehet, vagy a faxbúkon egy oldal, ahová bármilyen jöttment létrehozhat X accountot, X néven, amikor és ahányszor csak akar?"
A upc.hu a kommunikációs csatornái között sorolja a Twitter, Facebook és YouTube elérhetőségeit is. Jelen esetben a upc.hu által elismert hivatalos Facebook oldaluk neve "UPC Magyarország" és a facebook.com/upcmagyarorszag címen érhető el. Az ITCafé pontosan erre a UPC által kezelt oldalra hivatkozott, mint a hír forrása. Egyébként meg egy megtévesztő domaint lelőni lehetetlen, ezzel szemben a Facebook a megtévesztő oldalakat órákon belül törölheti.
Továbbá ennek az oldalnak 111 488 követője van, ami azt jelenti, hogy a UPC az ide posztolt információkkal alsó hangon 111 488 embert képes elérni, de fizetett megjelenéssel és megfelelő targetálással ennek a mennyiségnek a többszöröse elérhető.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Stauffenberg #19 üzenetére
Elképesztő, hogy még manapság is hosszan kellene elmagyarázni, hogy mi a baj azzal, ha már mindent fb-on kell olvasni.
Szerintem nem nekem, hanem a UPC-nek kellene kitalálnia – ha már ennyi erőforrással rendelkezik – hogy a saját ügyfelekkel hogyan tartsa a kapcsolatot, ha szükséges probléma esetén is.
"Megcseréled az megjelenés felületét. Na és? Akkor több embert ér el? Hatékonyabban éri el őket?"
Na, akkor most gondolkodjunk, hogy melyik a hitelesebb és hivatalosabb. Mondjuk a upc.hu, ami már egy régóta bejegyzett, valóban hivatalos weboldal amit akár ellenőrizni is lehet, vagy a faxbúkon egy oldal, ahová bármilyen jöttment létrehozhat X accountot, X néven, amikor és ahányszor csak akar?
Amúgy meg nem az ITCafét akarom bántani, de már az is egy értelmi szint a mai újságírásban (értem ezt globálisan), amikor faxbúkra kiír valaki valamit, és akkor ebből hír lesz. Bráfó.
Az meg hogy mik a trendek és mi a józan ész, megint két különböző dolog.
-
Stauffenberg
nagyúr
Akkor csak pár kérdés:
1.) Ez a szerződés véletlenül nem a postai úton történő értesítést írja elő a szolgáltató kötelezettségeként és azt is csak meghatározott ügytípusokra (pl: ÁSZF módosítások)?
2.) Ez a szerződés előírja, hogy nem tervezett leállás, üzemzavar esetén a szolgáltató köteles az ügyfeleit a megjelölt értesítési úton értesíteni?
3.) Muszáj összekeverni a "hiteles" és "hivatalos" fogalmakat?
-
bambano
titán
válasz
Stauffenberg #19 üzenetére
konkrét esettől elvonatkoztatva a szolgáltató előfizető felé tett hivatalos közléseinek a formája benne van az előfizetői szerződésben. ha az upc az előfizetői szerződésében nem említi, hogy facebookon kommunikál (szerintem nem is tehetné, mert nem várhatja el, hogy mindenki facebook tag legyen), akkor az nem hivatalos.
tehát mégegyszer: ez nem találgatás meg trendek kérdése, hanem szerződéses kérdés.
-
Stauffenberg
nagyúr
"Ezt leírtam az előző hsz-ben"
Nem. Mellébeszéltél. Szerinted ha egy céges Facebook oldalon jelenik meg valami, az nem hiteles forrása az információnak, de nem vagy hajlandó elmagyarázni, hogy miért, csak előadsz egy zavaros bullshitet, hogy ki és mit hostol és egy telekommunikációs cégtől te mit vársz el, amivel nem magyaráztad meg, hogy miért hiteltelen a közölt információ.
"Dehogynem."
Ez továbbra is csak a te téveszméd és szembemész a teljes kommunikációs szakma domináns trendjével. De te biztosan jobban tudod, gondolom neked is ez a munkád.
"Ez pedig megint csak a UPC-t minősíti – aki egyébként szolgáltat internetet, telefont, tévét, műholdas tévét, mobiltelefont – hogy a hosszú évek során a faszbúkon kívül nem volt képes olyan infrastruktúrát kialakítani, ahol elérné az előfizetőit."
Hallgatom az ötleteidet. Ha mondjuk a saját weboldalán közli a leállást, az min változtat? Megcseréled az megjelenés felületét. Na és? Akkor több embert ér el? Hatékonyabban éri el őket?
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Stauffenberg #14 üzenetére
"De mitől lesz hiteltelen a közlés tartalma csak azért, mert az a Facebookon jelenik meg? "
Ezt leírtam az előző hsz-ben.
"de ma már egyik brand sem kerülheti meg az ügyfél kommunikációban a legnagyobb közösségi oldalakat."
Dehogynem.
"A Facebook előtt meg a UPC az ilyeneket sehol (ismétlem: SEHOL) nem közölte, járhattál te utána az ügyfélszolgálaton."
Ez pedig megint csak a UPC-t minősíti – aki egyébként szolgáltat internetet, telefont, tévét, műholdas tévét, mobiltelefont – hogy a hosszú évek során a faszbúkon kívül nem volt képes olyan infrastruktúrát kialakítani, ahol elérné az előfizetőit.
-
bambano
titán
válasz
dredjudge84 #16 üzenetére
tényleg semmi gond vele. most olvastam az indablogon egy posztot és a hozzá tartozó fórumban a hozzászólásokat, a hozzászólók 90%-a nem értette meg a posztot. ez alapján itt sincs semmi gond ezzel a címmel.
de nagyon szívesen megnézem, ha leírod, hogy szerinted hol vannak az állítmányok (sic!) ebben a címben.
-
Stauffenberg
nagyúr
Mégis hol a bánatban közöljék, hogy fennakadások vannak a szolgáltatással? Kiírhatják a weboldalukra is a közlemények közé, de ezzel csak a felület változik.
Egyébként meg:
1.) Ha internetelérésed nincs, akkor ott a telefonos ügyfélszolgálat (ha kell, akkor mobilról)
2.) Ha telefonod nincs, akkor ott az internet (ha kell, akkor mobilról)
3.) Ha egyik lehetőség sem adott, akkor meg amúgy is olyannyira mindegy, hogy a szolgáltató milyen formában tájékoztat a hibáról.
(#13) Iscariah: De mitől lesz hiteltelen a közlés tartalma csak azért, mert az a Facebookon jelenik meg? Az meg szerintem a te problémád, hogy nem tetszik a Facebook, de ma már egyik brand sem kerülheti meg az ügyfél kommunikációban a legnagyobb közösségi oldalakat. A Facebook előtt meg a UPC az ilyeneket sehol (ismétlem: SEHOL) nem közölte, járhattál te utána az ügyfélszolgálaton. Szerintem is rossz, meg az ördögtől való a jelenlegi leggyorsabb médiumot kihasználni erre.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Stauffenberg #10 üzenetére
Valahogy nem értek egyet, és nem is fogok egyetérteni azzal, hogy egy másik cég hosztolja a "kommunikációs csatornát", ráadásul egy olyan vállalkozásnak, amely ő maga is szolgáltat internetet.
Meg mennyire hiteles az, hogy egy sült gyökerekkel teli oldalon (tisztelet a kevés kivételnek) csinálunk egy free accountot, és akkor majd ott pofázunk a jónépnek. Aha igen, pont ennyire.
-
bambano
titán
válasz
Stauffenberg #10 üzenetére
miért, van értelmesebb hírforrás, mint egy olyan kommunikációs csatorna, amit pont akkor nem érsz el, amikor kommunikálniuk kellene veled?
(#8) -szp-: nemigen van olyan értelmezése a mondandódnak, ahol vesszőt lehet írni a mondatba.
-
Apollyon
Korrektor
"A vállalat Facebook üzenetben tudatta"
Ó igen, a megbízható, hiteles (hír)forrás.
-
Dezsike
tag
válasz
bollokcs80 #1 üzenetére
Valószínűleg érinti, mert ott van a UPC egyetlen analóg telefonközpontja, azon át megy ki a hívás más vezetékes szolgáltatók felé.
-
antikomcsi
veterán
Semmi ok a pánikra, hisz amint az említett körzetekben befejeződik az ügyfelek adatainak elmentése, a szolgáltatás újra használható lesz.
-
bambano
titán
a grammatikanáci sosem bírta felfogni, milyen indíttatásból kerül véletlenszerűen vessző a szavak közé...
"Sok körzetben, kevés UPC ügyfél nem tud telefonálni" -
Narxis
nagyúr
Én már majdnem pánikoltam...
-
bollokcs80
Korrektor
És a 29-es körzetet nem érinti?! Nahát....
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- sziku69: Szólánc.
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad P1 Gen 3 UHD, Érintőkijelző, i7-10875H, 32GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV G
- Lenovo ThinkPad L490 FHD, TOUCH, I5-8365U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- Lenovo ThinkPad T490 FHD, I5-8365U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- 2020 M1 macbook pro 8/256GB elado/cserelheto
- Lenovo ThinkPad T480s FHD, Érintőkijelző, I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GA
- 16 GB-os RTX A4000 HP - garanciával
- Playstation Dualsense PS5 kontrollerek
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3035, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 512GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest