Új hozzászólás Aktív témák
-
orangutan4
tag
simán lehet kábel "hiba", sok kábel csak tölteni tud, és nem jó adatkábelnek.. az ikeás usb c is pl csak ilyen töltésre való. De érzékeny lehet laptop usb3/usb2 csatlakozóra is akár. Nekem is telefontól függetlenül 2ből 1 kábel nem jó adatnak. Szal, ha teló 1ikkel jó, akkor szerintem nem az a rossz.
-
Prego
senior tag
Sziasztok!
Szomszédom telefonjával van egy érdekes bibi (Xperia XA19), nem tudok rájönni melyik részével van baj. Hibajelenség: laptopra kötve se töltés se adatkapcsolat. Elkezdtem vizsgálni:
-Furcsa szürcsögő hang jön a laptop USB csatijából, USB-C vég a telefonon melegszik
-A töltőfejjel működik a töltés, bár a tulaj szerint lassabban mint eddig.
-A saját kábelemmel (OnePlus3, 3A-es gyorstöltő kábel) működik az adatkapcsolat, töltés fejről laptopról egyaránt, szürcsögő hang sincs.
Kábelhibára gyanakodtam, lementünk a helyi boltba, kaptunk egy új kábelt, kb ugyanolyan vékony mint a gyári. Ekkor jött a fordulat:
-Ugyanaz a hibajelenség mint a gyári kábellel: szürcsögő hang laptopon, nincs töltés, nincs adat, melegszik. Töltőfejjel működik.
Mj.: a telefon csatija nagyon picit deformálódott, fél milimétert kifelé púposodik.
Kérdés: vegyek egy vastagabb kábelt, vagy ez csak átmenetileg oldaná meg a problémát és itt a telefonnal lesznek bajok?
Köszi. -
Reflax
tag
Nekem is hibátlanul működika telefon, de anyámnak volt baja, és nevelőanyámnak is ugyan ezzel a típussal, a kijelző. Szerencsér enyémmel semmi bajom nem volt eddig vele sosem.
Viszont nagy segítséget kérnék. Nevelőanyám odaadta a fiának a telefont, és az a helyzet, hogy nincs unlockolva a telefon, és nem lehet belelépni.
T-home-os a telefon, és a Notificationsben van bal felső sarokban egy lakat jel (gondolom le van zárva a telefon).
Az Üdvözöljük és leső lépések képernyő vár engem, ahol tovább lépve az előzőleg használt e-mailel lehet csak belépni. Na ez nem működik, nem engedi a használt emailt és telefonszámot sem ebbe a telefonba, és előtte nem használt emaillel (például az én Sonymban lévő e-maillel) sem lehet belépni emiatt.
A kérdésem az, hogy van bármi féle mód a hard resetre?
Nincs menü, csak segélyhívás van, recovery mode-t nem tudom valamiért bekapcsolni ( de amúgy a sajátomoin sem szóval jól jön a segítség).
Köszönöm! -
annalea96
újonc
Üdv!
Csak nekem működik még mindig kifogástalanul ez a telefon? Egyedül a szélekkel volt gond írás közben, de azt megoldottam a billentyűzet összehúzásával. Azóta semmi olyan problémám nem volt, amik itt voltak leírva.
Remélem kibírja még egy darabig. Esetleg egy jó Sony telefon van esetleg ami árban korrekt és jó utód lenne ennek? :D Sajnos nagyon ragaszkodom a márkához, hozzászoktam. -
Tomasz72
aktív tag
Anno Nejemmel vettünk együtt kettőt ebből a csodagépből...
Neki kb fél után jött elő egy olyan hiba, hogy a feloldott kijelzőn nem tudta az értesítési sávot lehúzni.
Lezártnál működött...
Berágtunk, vettünk 2 hüvelyt.
Az enyém a szekrényben pihen. Mikor a vízálló tokot vettem, azzal próbáltam ki, a mai napig kutya baja.
Néha bekapcsolom, Alfred-ot szoktam használni rajta, és elcsodálkozom milyen apró kis telefon... -
Vile
csendes tag
Amikor megvettem a sony xa1-et, az vezérelt, hogy annó a Sony egy olyan példakép volt az elektronika világában amit csak úgy lehetett jellemezni, "A SONY" . Ezzel e féleszű ipari hulladékkal viszont mindent leromboltak, amit a régi mérnökök felépítettek. Ez a telehulladék annyi bosszúságot okozott, hogy mindenen túltesz, amit az egész életemben összességében tapasztaltam. De itt nem egy készülékről beszélek, hanem a koncepcióról.
Valaki itt az elején azt írta, idézem, " Jó kis készülék.... " Bizony nézőpont kérdése. Egy mazohista klubban mindenképp pozitívum a társak előtt ha valaki alapból ilyen önsanyargató bigyóval jelenik meg. Azt nem értem, hogy volt képes a Sony nevét adni ehhez a tragédiához.
De a gyártónak hogy volt bátorsága rászabadítani az emberiségre ezt az izét.
Sokan, akik játszásra használják, szerintem nem értik, miről írok. Igaz én munkára és felhasználói célra szerettem volna használni. Persze lehet, én vártam sokat ettől a terméktől. Felmerül a kérdés, mi vérható el egy 80 ezer Ft-os terméktől? Ha nem lett volna nyomógombos Nokiám, sokat nem vártam volna ettől a féleszűtől. Pl. Túl nagy elvárás, ha lefekvés előtt az ember a holnapi riasztás beállításához úgy választhassa ki az ébresztő hangot, hogy közben ne ébresszem fel a család többi tagjait? Mert az xa1 erre képtelen. Csak rikácsolva képes a beállítást elvégezni. Vagy szintén a lefekvés előtt mikor töltőre teszem az eszközt, a gyárilag hozzá rendelt hangot kötelezően meg kell hallgatnom. Kikapcsolási lehetőség nincs. Persze ez még semmi. A sokadik vedeó felvétel közben azt mondta, részéről ennyi volt. Már nem birkózok vele. Vettem egy akció kamerát. Ha munkára akarom használni, kénytelen vagyok a nyomógombos Nokiába költözni, mert az megbízható. Felmerül a kérdés. Mire használható ez az xa1. Mert valljuk be, azért van mire használni. Például szöget beverni remek, ha nincs kéznél kalapács. Vagy ajtó kitámasztónak is jó. Vagy ha billeg a fotel.... Ha az utcán valaki ránk támad, oldhatod a feszültséget, ha felajánlod neki ezt a készüléket. Használtam már fejlámpa helyett, szigszalaggal körbe tekertem a fejemhez, kiváló volt. A legjobb, mikor a mennyezetbe kell lukat fúrni, a vissza hulló vakolat tönkre tenné a tokmányt. Szerencsére ez a készülék remek segítség ebben. A kijelző közepére lukat fúrunk, és ha a lukon keresztül fúrjuk a mennyezetet, akkor a visszahulló vakolatot az xa1 körben kidobja és megmenti a tokmányt.
De ha valakit érdekel még naphosszat mesélhetnék a készülékbe programozott emberiségellenes gazságokról. -
IG55
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #774 üzenetére
Nem vagyok otthon ilyesmiben.
-
IG55
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #772 üzenetére
Eltűnnek az állandó reklámok.
-
IG55
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #770 üzenetére
Tedd újra a rendszert
-
BLUE TORNADO
senior tag
Üdv!
Valaki leírná részletesen az Xperia XA F3111 ROOT menetét? Már rohadt idegesítő, hogy szinte bármilyen alkalmazásnál(még a gyárnaknál is) feldobja a reklámokat. -
Tomasz72
aktív tag
válasz
BLUE TORNADO #766 üzenetére
Lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam...
Nekem sincs rootolva, csak ha lenne rá lehetőség, akkor a build prop fájlba lehetne mókolgatni... -
Tomasz72
aktív tag
válasz
BLUE TORNADO #762 üzenetére
Már nincs annyira előttem, de valami CLEAR AUDIO hülyeség nincs benne...?
Esetleg ha ROOT-olva van, a Build.prop-ban nem lehet valamit hekkelni?
ZTE korszakból valami rémlik... -
Batu3
tag
válasz
BLUE TORNADO #762 üzenetére
Passz. Keress rá esetleg Play áruházban, volume control vagy hasonló. Próbálkozz esetleg fülessel.
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #753 üzenetére
Senki?
-
gduck
addikt
válasz
Frigyes1988 #758 üzenetére
"esetleg várható erre a telóra Pie frissítés vagy vmi hasonló? "
Pie hivatalosan nem lesz rá!
-
Frigyes1988
újonc
Érdekes.... Nekem és a páromnak is ilyen telefonja van.. De '' lekopogom'' hiba még nem volt vele 😀 mi váltottunk RIP
Windows phone után 😫😫😫 esetleg várható erre a telóra Pie frissítés vagy vmi hasonló? 🤔
-
#81733120
törölt tag
Sziasztok,
Egy ismerősöm gondolkodik egy ilyen telefonon, másodlagos lenne, és egy Huawei Y6 2018-at váltana, ami nagyon rosszul működik neki. Sonyban gondolkodna csak, ezt nézte ki, mert még belefér a keretbe. Megéri átlagos használatra? Milyen hibái vannak az XA1 készülékeknek, mire kell számítani?Válaszokat előre is köszi!
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
Nem Xperia XA1, de remélem, tudtok segíteni.
Adott egy Xperia XA F3111 és a leghalkabb hangerőszinten is eléggé hangos sok alkalmazásnál és játéknál. Van nálam egy Doogee X6, de az sokkal halkabb ilyen hangerőn. Van valamilyen alkalmazás, vagy esetleg beállítás ez ellen? Este már eléggé zavaró tud lenni. Köszi szépen a segítségeket -
gduck
addikt
Nekem is harmadszorra volt a héten szervizben, most nem a széle volt érzéketlen (vagyis a bal alsó sarok kicsit, de azzal még együtt tudtam volna élni) hanem a bal felső sarokban sárgult/barnult be a képernyő. Szóval ez már a 4. kijelzője a telónak... Ráadásul most a komplett ház is cserélve lett a kijelzővel együtt.
-
gduck
addikt
Megint frissül a szoftver:
48.1.A.2.50-->48.1.A.2.73
- November security patch
- ? -
Apucy01
őstag
Ma ismét utrakelt a telóm a sonyhoz... már nem is számolom hanyadik alkalom...
-
speed207
tag
Hali! A páromnak ilyen telefonja van, amiről inkább nem mondok véleményt mert csupa káromkodás lenne. Arról viszont érdeklődnék hogy másnak is sziszeg a töltője ha nincs rádugva telefon vagy egyedi eset?
-
arecibo
tag
NA 2 hét alatt visszaért...tökéletes, de meddig???
Pedig annyira hiányzott, megszerettem a kicsikét
-
IG55
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #743 üzenetére
Ha van telefon, amit semmiképp nem vennék meg, akár használtan, akár nem, az ez. Kizárólag a felfoghatatlan és elfogadhatatlan kijelzőgate miatt mondom ezt.
Használtat se vegyél, ha hibátlan a készülék, ha nem. A javítások után pár hónapon belül ismét el fog romlani. -
gduck
addikt
válasz
BLUE TORNADO #743 üzenetére
Hali!
Kijelző széle "szokott" érzéketlen lenni. Nekem már a 3. van benne, de van akinél még az eredeti gyárival tökéletes ... Szóval ha használt, mindenképpen teszteljed le ( (#735) gduck ) mindenhol a szélén, hogy működik-e.
Amúgy tök jó a telefon, ezt az egy hibát leszámítva...
-
BLUE TORNADO
senior tag
Üdv! Mostanában szemezgetek ezzeal a telóval. Szeretnék személyes tapasztalatokat, illetve véleményeket kérni. Úgy a jóról, úgy a rosszról. Megéri-e vásárolnom? Használtat szeretnék .
-
andrasferenc
tag
Tudna valaki tájékoztatni, hogy a Sony Xperia XA1 (G3112) Dual SIM telefon esetében (Android 8.0) hol lehet a "Push" üzeneteket beállítani?
A korábbi Sony Xperia XA (F3111) telefonomon (Android 7.0) menürendszere tartalmazta a beállítási lehetőséget.A gyorsítótárat az Xperia XA1-es telefonnál csak egyes alkalmazásoknál lehet egyenként törölni, vagy lehetőség van az egész belső közös tárhelyen egyszerre végrehajtani a gyorstárazott adatokat, mint az Xperia XA telefon esetében.
-
arecibo
tag
Visszavittem, az átvevő korrekt volt, bár megjegyezte, hogy 'ilyen sokáig bírta? '
Asszem XA2 lesz az utód...
-
arecibo
tag
Na, kellett örülnöm....Jobb felső sarok beégve, sárga, nem érzékel. Euronicsban vettem, vihetem vissza, remélem korrektek lesznek
-
annalea96
újonc
Hát ez nagyon megnyugtató!
Ezelőtt Sony Xperia M telóm volt, de egy év után az akksija tönkrement, nagyon gyorsan merült, és amikor feldugtam tölteni tölteni, akkor olyat írt már ki, hogy "nem tud tölteni a telefon, mert gyorsabban merül, mint ahogy töltődik", meg már a töltőket is alig érzékelte, amíg teljesen le nem merült és be nem kapcsolt. Akkortájt még pont benne voltam az 1 éves garanciában, és bevittem megcsináltatni, viszont, amikor visszakaptam, akkor semmi változást nem láttam rajta külsőleg. Újabb egy évig megint ment mint a kisangyal, aztán mintha szándékosan meg lett volna írva, megint az lett a baja, mint előzőleg... Akkor már nem vittem vissza, mert már nem volt garancia, máshol se tudtak vele mit kezdeni, úgyhogy megvettem ugyanazt a telót használtan, amivel már semmi probléma nem volt, amíg el nem kezdtem kinőni, viszont itt is előjött megint ez a nem veszi be a töltőt, de nem olyan durván. És végül megvettem az XA1-et a telenornár, ahol eddig minden telefonom onnan volt.
Remélem, hogy még kihúzok vele 2-3 évet.Szeretem a Sony telefonokat, és tök rossz érzés, hogy mostanában nem nagyon tudnak normális, hiba mentes telókat kiadni a piacra, de remélem ez változni fog.
-
gduck
addikt
-
annalea96
újonc
Sziasztok!
Két hét múlva lesz 1 éves a telefonom és eddig semmi negatív dolgot nem tapasztaltam. Néha feljárok ide és olvasgatok ezt-azt és egy kicsit elbizonytalanodtam. Ugyanis nekem is fennáll, hogy a p betűt a telefon szélén nem mindig érzékeli, de 10/8-szor betalál, vagy amikor a zenelejátszóban a szélén szeretném húzni "görgőt", mert akkor látom, hogy hol járok az ABC betűiben, akkor az eléggé nehézkesen megy, viszont én ezeket arra fogom, mert van egy szilikontok a telefonon és elég közel van a képernyőhöz és, hogy csak az zavar be. Ezenkívül nem tapasztaltam egyéb hibát, és nem is idegesít. A képernyő teszteken sincsen semmi gond.
Na most kivettem a tokból, így a lejátszós görgetős dolog tökéletesen megy, viszont a P betű nyomása egy bizonyos szögből nyomva most sem tökéletes, amire szintén tudok egy lehetséges okot. Nekem még a gyári fólia van rajta. Próbáltam rárakni üvegfóliát, de mivel lekerekített a képernyője, ezért két oldalt buborékos maradt, ami csúnyán néz ki, és nincs is sok értelme, ezért leszedtem, és visszaraktam rá a gyári fóliát, amit kicsit buborékosan sikerült, meg picit félre, és pont ott ahol a p betű van, ott van a fólia szélének a vége, és szerintem ez zavarhat még be.
Nagyon hálás lennék, ha tudnátok nekem ajánlani valamit a képernyőre megoldásként, mert már kezd elhasználódni a gyári fólia rajta.
Bocsi, hogyha hülyén fogalmaztam, de remélem azért sikerült megérteni. -
zozor76
tag
Engem is utolért 1 év után az érzéketlenségi probléma, a készülék két szélén. 2 hete a SonyMobile oldalon bejelentettem, futár vitte, tegnap hozta; na a készüléken fődarab csere történt, második papíron pedig tájékoztattak, hogy a készüléket cserélték egy Xperia X-re. Hogy ez mennyivel lesz jobb/rosszabb, majd kiderül, de így most kaptam egy új készüléket. Majd vallatásnál kiderül.
-
adik
őstag
Frankón megkérdezték az első kijelzőcsere után - a párom telefonja akkor már vagy a második-harmadik körnél tartott - hogy kérek-e rá fóliát.
Indítványozom, h a billentyűzeten cseréljen helyet a P és R karakter. Nem okozna nekem nagy törést, ha az R lenne a szélén, és azt nem tudnám használni, mivel raccsolok...szerk:
Am a cikk címét lehetne frissíteni, mint h "XAr", "XAr-vas" vagy "XArvashibáktól hemzseg" -
gduck
addikt
Azt kell mondjam általános eset
Egyetlen pozitívum, hogy kijelzővédő fóliát/üveget FELESLEGES rá venni, hiszen pár havonta komplett kijelzőt cserélnek rajta.
Nekem pár hónapja volt cserélve, de megint kezd érzéketlen lenni a széle. Pl a billentyűzettel "P" betűt szinte már lehetetlen írni
-
adik
őstag
A Sony elismeri, hogy ez konstrukciós hiba?
Amúgy a szervizek gyakorlata (néhány évnyi dolgozói tapasztalat), hogy bármilyen külsérelmi, esésre visszavezethető nyom az kiüti a garanciát. Hogy mennyire jogosan, valós, logikus ez az érvelés az három különböző válasz, de mindegy jelen esetben -
adik
őstag
Sziasztok!
Kijelző érzéketlenséggel mi a csúcs? Párom telefonja most volt 5-szörre szervízben a kijelző miatt. Perpill azért küldjük vissza hatodjára, mert a hátlap szétválik középen. Hálistennek voltam olyan fasz, hogy én is ilyen szart vettem, az enyém még csak a második körnél tart, harmadjára ma adom le, most a kamera miatt.
A kérdésem, hogy mikor kérhetem a készülék vételárának megtérítését? Ennyire ócska, retekbe reszelt, használhatatlan, szopóroller fostalicskát életemben nem láttam. Konkrétan konstrukcióhibás. Nem értem a Sony hogy teheti meg, hogy így leszarja, magára hagyja a vásárlókat. -
lzorka
csendes tag
Útban a happy end felé...
Ha már a mérgelődést megosztottam veletek, akkor az eredményekről is írnék.
Írtam a Cordonnak, hogy nem fogadom el az álláspontjukat, leírtam az érveimet, kértem a megoldást a fogyasztóvédelmi és jogi lépések elkerülése érdekében. Automatikus érkeztetésről kaptam visszajelzést, kérték a türelmemet a válaszukig. Válasz alatt írásos megkeresésre én hasonlóan írásos választ értek...
Másnap hívott egy Cordonos fickó telefonon, úgy téve, mintha nem lenne arról tudomása, hogy előző nap válaszoltam nekik. Közölte velem szóban is, amit előzőleg e-mailben, hogy illetéktelen javítás nyomait találták, emiatt csak térítésesen javítják a telefonom ha kérem, de utána ismét él a garancia. Elvitatkozgattunk azon, hogy ha most nincs garancia a telefonom javítására, akkor utána miért lenne ismét... Meg azon is, hogy vajon hogyan lehetnének illetéktelen javítás nyomai egy olyan telefonon, amit márkaboltban vettem, első tulaja vagyok, soha nem használta más, és soha nem volt szükség - eddig - javításra. Közölte velem, hogy sem a gyárban, sem náluk nem keletkezhettek olyan sérülésnyomok, amit az ominózus csavaron találtak, merthogy ők precíziós eszközökkel dolgoznak, és ha én ennyire biztos vagyok abban, hogy nem történt semmi a telefonommal, akkor keressem meg a helyet ahol vásároltam hogy náluk történhetett-e ilyesmi. Nem mondom, hogy nem volt irónia a fickó hangjában... Végül közölte velem, hogy hol tudok fogyasztóvédelmi panasszal élni.Számomra ez nem volt válasz, mivel én írásban kérdeztem, így vártam tovább a válaszukat. Közben - ha már javasolta - tényleg írtam a Soncity Kft-nek. És vártam tovább. Két hét elteltével sehonnan sem jött válasz, így ismét jeleztem a szerviznek, és a Soncitynek is, hogy továbbra is várnám a válaszukat.
Nos, tegnap írt a Cordon, hogy fenntartják az álláspontjukat miszerint garanciában nem javítják a telefonomat... Eddig nem túl happy... Viszont ma megjött a Soncity válasza, mely szerint panaszomat továbbították az illetékesek felé, a telefont garanciában javítja a szerviz. Elnézést kértek a hosszas várakozási idő miatt, a válaszra várniuk kellett. Itt tartunk most. Kezdek optimista lenni
Szerintem megzavarta a Cordont, hogy a lányom adta be javításra a telefont, akinek a neve nem egészen egyezik meg az enyémmel - ami a számlán szerepelt -, így elsüthető lett volna az a játszma, hogy biztosan az előző tulaj buherált valamit a telefonnal.
-
senior69
tag
Vissza lehet valahogy tenni az előző androidot a telefonra az oreos frissítés előttit? Mindent meg hallgatok ha van rá mód. Előre is köszönöm.
-
Viktor861
csendes tag
Nagyon régóta vágytam már egy Sony telefonra. Végre rászántam magam. Szomorúan olvastam az előző hozzászólásokat. Vajon ez vár rám is.. 1 hete vettem, eddig minden ok.
-
Viktor861
csendes tag
Sziasztok! Tudna nekem segíteni valaki, hogy hol lehet beállítani a saját hívószám elküldését? Már szét nyomkodtam,de egyszerűen nem jövök rá.Előre is köszönöm.
-
jojokka
tag
Mindnél.
Dunakeszi Auchan üzletsor Telenorban a megnézésre kirakott telefonon is szar az érintkező. Javítás után 2 hónappal ismét szar az érintkezőnk, csak közben le is esett és betört a sarka. Mindegy, ha garban, ha nem, megjavíttatom, eladom és ennyi. Soha többé másodvonalbeli telefont. (Bezzek a Z3C-m még mindig megy, az XZ1C-ről ne is beszéljünk... )
Másodvonal kiesett...
-
dbs87
újonc
Másodszor jött elő a hiba idén nyáron. Érdekes, hogy egészen addig jól működött, amíg az első forró kánikulai napok el nem érkeztek. Annyival volt több második alkalommal, hogy mer szép sárgás elszíneződés is volt. Mivel egyszer leejtettem, így a házon van a bal felső sarokban egy sérülés, illetve a jobb alsó sarokban az üvegen egy minimális, 1mm-es repedés.
Természetesen nem csinálták meg, erre hivatkozva, hanem csak sok tízezer forintért akarták volna, ami nekem nem érte volna meg, ezért inkább XA2-re váltottam. Viszont a történet inkább jogi szempontból érdekes - ugye tényleg van rajta sérülés, de annak a hibához semmi köze, ez konstrukciós hiányosság eredménye, ami a használhatóságot jelentősen csökkenti, ellentétben a sérüléssel. Szóval szerintem ettől függetlenül, miután a hiba szériahiba, nem ez volt a helyes gyakorlat.
-
Fisherking
újonc
Sziasztok!
A kijelző érzéketlenséget sikerült bő 2 hét alatt orvosolnia a szervíznek:
Új IMEI szám, új teló. Upc intézte a sztorit, nagyon korrekt módon.
Vsz valamelyik fődarab túlmelegedése okozta a bibit,( mint itt már írták) így csere lett a dologból...
Remélem, már nem tér vissza a hiba, gari is újra indult.. Amúgy a kijelző gondját leszámítva ez egy hibátlan, szerethető teló. Lányom megkapta, már pályázott rá.. ☺️
Nálam egy 6.1 Nokia lett az utód. Ugyanannyiba kerül, mint a Sony XA1, csak az akksija +50%, sokkal jobb ZEISS optika, egy db aluból mart ház..
Pacsi -
Bzs77
tag
Sziasztok. Asszonynak szeretnék, egy ilyen telót venni. Az lenne a kérdésem, hogy a kijelző hiba, melyik típusszámú modelleknél jön elő gyakrabban? Vagy mindegyikre jellemző? Aki tud rá választ megkérem jelezze. Előre is köszönöm.
-
janeszgol
félisten
Tipikus Cordon eljárás. Mennyi ilyent köszönhetünk nekik! Ázás, illetéktelen szerelés. Hogyne, egy dobozból kivett, 1 órát bekapcsolt telefonnál. Annyi volt a balszerencsém, hogy a vásárlás után pár hónappal vettem elő, meg se néztem addig (E3).
Ebből sajnos nem fogsz jól kijönni, csak ha elviszed az ügyet. Amúgy tud a Cordon nagyon szépen is dolgozni, ha fizetsz. -
kopida
csendes tag
Szia!
Meg kellene kérdezni a Cordont írásban, hogy találtak-e más jelet is a készülék "illetéktelen" megbontásának. Ugyanis ha szét és összeszerelés közben egy torx csavar megsérül, borítékolható, hogy más is utalni fog a helytelen beavatkozásra. Ha nincs ilyen, akkor lehet a Sony központi ügyfélszolgálatán írásos panaszt bejelenteni, csatolva a Cordon szakvéleményét.
Nem biztos, hogy lesz bármilyen eredménye, de nem látok más módot a helyzet rendezésére.
Üdv:
Attila -
lzorka
csendes tag
Addig örülj, amíg így van...
2017. május elején vettem a telefont, ami eddig teljesen rendben működött, aztán előjött a jól ismert érzéketlenségi probléma. Cordonba személyesen vitte be a lányom, hogy ne legyen abból probléma, hogy esetlegesen "sérülést szenved" a készülék az út során. 16 nap után semmi életjel, ma rájuk írtam, hogy mi a helyzet a telefonnal. A válasz: "Tisztelt Ügyfelünk!
A bevizsgálás folyamán megállapítást nyert, hogy a készülékben illetéktelen javítási nyomok találhatók, ezért a garanciális javítást nem áll módunkban elvégezni. A készülék javítása csak garancián kívül, térítéses úton lehetséges, mely után az eredeti garancia él tovább. A javítás várható költségéről, egy újra bevizsgálást követően tudunk csak nyilatkozni.
Mellékletben csatoljuk a készülékről készült fényképes igazolást, amelyen jól kivehető, hogy a készüléket korábban megbontották, a képen látható TORX csavar deformálódott.
Árajánlatot csak a készülék teljes körű bevizsgálása után áll módunkban adni, melynek díja Br. 2500Ft, amelyet csak az árajánlat elutasítása esetén kell kifizetni.
Készüléke jelenleg javítatlanul, szakvéleményünkkel és fényképes igazolásunkkal, átvehető ingyenesen ügyélszolgálatunkon,nyitvatartási időnkben, illetve ki tudjuk Önnek küldeni GLS futárszolgálattal Br. 3000.- utánvéttel.
Amennyiben a második opciót választja, kérjük, adjon meg egy szállítási illetve számlázási címet."A készüléket a Westend Soncityben vásároltam, első tulaj vagyok, és garantáltan nem bontottam meg rajta semmit. Miért is tettem volna, ha 2019. májusig élő garanciám van?! Vagy legalábbis volt... Vagy úgy gondoltam... Mindegy, ragozhatom...
Mi a büdös francot tudok velük csinálni?! Tényleg ott a fotó, de ha nem így adták ki a gyárból, akkor a Cordon csinálta a barmolást. Ötlet valakinek?
Amióta mobilom van, csak Sonym volt, de ezek után erősen elgondolkodom azon, hogy mi legyen a következő. -
arecibo
tag
Csak nekem van van itt jól működő XA1-em??
Új hozzászólás Aktív témák
- új bontatlan iPhone 16 128GB black fekete független Apple 1 év garancia adapter
- új bontatlan iPhone 16 128GB white fehér független Apple 1 év garancia adapter
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Iphone 16 pro 128gb bontatlan
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Silvercrest Rajztábla
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Szép állapotban levő Apple iPhone 15 256GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest