Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz DeathAdder #52 üzenetére

    A vw fórumon se szidják hogy mekkora szarok a tsi motorok..

    Ami valahol érthető, mikor először szembesül a tulaj vele, hogy micsoda sz@rkupacot sóztak rá, gyorsan megcsináltatja, amennyire muszáj (lásd Skoda 1.2TSI esetében a motorra csak 2 év garit adtak), aztán igyekszik túladni rajta minél előbb. Na most ha telesírja a fórumokat, hogy mekkorát szívott a TSI motoros autójával, akkor két opció van:

    1.: A potenciális vevők elkezdik kerülni, aminek az a vége, hogy olcsóbban tud csak túladni rajta / nem fog tudni túladni rajta.
    2.: Aki maradt a TSI motoroknál (csakmertazértis), az meg fogja magyarázni, hogy ez valójában nem akkora gond, mert hát csak 60-80e km-enként kell megbontani a motort, esetleg ha olyan szériát fogtál ki, akkor dugót cserélsz benne, meg különben is, az, hogy 5-8e km-enként 1l olajat kell utána tölteni, teljesen normális dolog. Mikor megjegyeztem, hogy a 2004-es Golf Mk.5 1.4-esnek a motorja 200e Km után még nem volt megbontva (csak vezérléscsere volt), és soha nem kellett olajat utánatölteni, akkor meg megmagyarázzák, hogy az nem számít, akkor se a VW a ludas. :)

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák