Új hozzászólás Aktív témák
-
Limitált a hely "odafönt", ezért hiába viszi az ember a kézipoggyász méretekbe beleférő pakkják, jellemzően X darab után már nem engedik fel a gépre őket. 2 éve a Wizz és a Ryan pedig már a priority boardinghoz köti ezt. Egyébként az elvétel nem a csak a fapadosoknál van, a Brussels-nél is rendszeres, hogy el kell venni az utolsóktól a gépajtóban a csomagot, mert fizikailag nem fér el, hiába papíron felvihető.
-
-
t72killer
titán
válasz
rezessanyi #13 üzenetére
Én? egyiknek sem, nem repülésben dolgozom, csak használom őket, ha a cég (egyéb gépipar) elzavar valahová.
-
rezessanyi
csendes tag
melyiknel dolgozol? wizz vagy ryan?
-
t72killer
titán
válasz
Lalikiraly #9 üzenetére
Nem adtam a korábbi részeknek sorozatcímet, így találod meg őket
.
-
rosejbli
senior tag
A linkelt oldalon van egy komment, ahol az egyik állítólagos utas nyilatkozik, hogy nem volt semmiféle pánik és szerinte csak elég meleg volt a gépen, nem érezte az oxigén hiányát.
Az is sokatmondó, hogy az eredeti cikk a Sun-tól származik, ami még a Blikknél és undorítóbb bulvárlap.
A ryanair valóban nem a legúriasabb módja, ha valaki utazni akar, de azért azt se mondanám, hogy mindenféle szabályt megszegve tökön-paszulyon keresztül repkednének.
Aztán lehet csak én vagyok ilyen naív. Mindenestere, mikor velük utaztam semmi probléma nem volt, attól függetlenül, hogy sokat késik az indulás, de ez eddigi tapasztalataim alapján minden fapadosnál így van. -
Hol vannak az előző részek??
Mert elejétől olvasnám.
-
llax
senior tag
Az ilyenfajta spórolások teljesen rendben vannak. (akár a poggyász téma is - megfelelő tájékoztatás mellett)
Csak az olyan agyatlanságok nem hiányoznak, mint a témaindító eset. Mondjuk az még kérdés, hogy a történésekről mennyi infó és mikor jutott el a kapitányig... (ha csak 1-2 "ájulásról" tud, azért nem feltétlenül szakítja meg az utat) Az is kérdés, hogy a rosszulléteket mi okozta... (mondjuk ha az újraélesztendő kezdte a sort, a többinek nem feltétlenül kell "műszaki ok")
-
-
llax
senior tag
Szövetségen kívül azt csinálnak, amit akarnak. Legfeljebb a(z illetékes) fogyasztóvédelemnél verheted az asztalt. Ugyanezt egy teljes jogú IATA tag nem merné megtenni (a szolgáltatásokból kb. a catering és az extrák kivételével mindent egységesít - még az árakat is egymáshoz közel tartja).
Szerencsére az IACO alól nekik sincs kibúvó (legalábbis civilizált országokban), így azok sem akarnak egy bontószökevényen, gyakorlatlan pilótával utaztatni. A repülésbiztonsági szabályok ugyanazok.
Egyébként a spórolásuknak előnyei is vannak: A legnagyobb fapadosoknál alacsonyabb a gépek átlag kora, mint sok nemzeti légitársaságnál. Sorozatban veszik az új gépeket, mindig a legmodernebb változatot. Ez nem valami "úri huncutság", hanem sok-sok kerozin megspórolása.
-
llax
senior tag
A fapadosok gépei maximális ülésszámmal mennek, egy hajszállal szűkösebbek az átlag turistaosztálynál.
A kézipoggyászra (és poggyászra) teljesen egyedi szabályaik vannak, nincs olyan egységesség, mint a légiszövetségekbe tömörülő és egyúttal IATA tag "nagy" légitársaságoknak. Szövetségen belül kell az egymás közötti átjárhatóság, azon kívül nem, ezt a fapadosok ki is használják, mint bevételi lehetőséget. (pl. a "szabványnál" kisebb kézipoggyász, mérettől függetlenül fizetős poggyász)
Igaz, nem is jattolnak ezer irányba, probléma (járattörlés, túlfoglalás) esetén nincs átfoglalás szövetségen belüli másik légitársaság gépére (= nem garantált, hogy elvisznek)... Ezek teszik olcsóvá, nem a felszolgálás elmaradása.
-
llax
senior tag
Ezért simán elővehetik a kapitányt. Persze ha leteszi a gépet (és mindenki él), akkor a munkáltatójával akad össze a bajsza. Két rossz közül választhat...
Kicsit kezd ez olyan lenni, mint a hazai hivatásos sofőrök esete: Ha nagyon szabályos, a munkáltatója von le (mert kb. teljesíthetetlen az elvárás), ha megy át minden szabályon, akkor a hatóságoknak perkál (természetesen saját zsebből). Ez mára sokat enyhült, de nem szűnt meg teljesen.
-
t72killer
titán
2éve utaztam velük, anno "csak" az volt a bajom, hogy a teljesen normál méretű kézipoggyászomat bevágták a gép gyomrába. Egyébként mintha kevesebb lenne a hely az ember lábának.
A repülésbiztonsággal kapcsolatos hírek viszont már nem vicc. Nem vagyok szaki, de gyanús, hogy ezt nem így kellett vna kezelni.
-
Akinek van egy kis sütnivalója, elkerüli a RyanAirt. Egyre több a rossz hír a cégről...
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 16 128GB,Újszerű,Kábel,12 hónap garanciával
- HP Zbook Fury 15 G8 mobil munkaállomás -i7-11800H / 32 GB RAM / RTX A2000
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3315, 90% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3462 96% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest