Új hozzászólás Aktív témák
-
tildy
nagyúr
válasz
Papa-Georgo #53 üzenetére
Tesztkészülék, céges .Én se szeretem.
-
Papa-Georgo
senior tag
3250
Elég gyorsan túladtam rajta..sztem ritka egy szutyok készülék..elsőre nagyon tetszett, hogy vagi forgatom meg milyen jó is az...De hamar rájöttem nem praktikus. ÉS akkortájt még mondjuk 9.1-re sem volt sok dolog. Hozzáteszem elötte 6600-át használtam. Elég jó progi ellátás volt már akkor Symbian 6-ra. Nekem nem jött be annyira 3250. Oldalt elhelyezett csati sem épp praktikus..nemtudom, meg elég vastag, kezdetben nem zavart, de utánna már igen, túl "éles", fülemet mindig vágta ha telefonáltam, nem volt kényelmes tartani. amúgy voltak jó dolgai, bár az inkább a 9.1miatt adta lehetőségek.
Még időben eladtam és váltottam 3230-ra. Hja..meg nemtudom, nekem kamja sem jött be annyira..se jó képet nem csinált...legalábbis nálamse kényelmes nem volt kezelni, tekergetéssel állandóan.
Uff szóltam...Nem fikázás képp
főleg nem ilyen régi ismerőst
Jó vevőmet
-
Dany007
veterán
(jóvan
Nemhagyhattam ki
)
Amúgy én is szoktam néha röhögni, hogy milyen segéd megoldásokat használnak. Csak nehogy az legyen a vége, hogy valakire rádől majd egy "építő elem". Láttam már tornyos háznál, szarufát sima tetőléccel alátámasztva, tisztán látszott, hogy elszabták, nem lett elég magas, így megtoldották egy kis tetőléccel
aminek köztudottan messze kiseb a teherbírása mint magának a 10x15cm-es szarufának... Szal én röhellem az ilyen apróságokon való megbukást. Ez is a színvonalat tükrözi sajnos...
-
tildy
nagyúr
3250essel készítettem a képeket.
Lehet fura volt másoknak, de nem zavartattam magam.
Egyébként msot már úgy-ahogy készen van az állomás, de az üvegek illesztése igazi gány munka. (Valami ragasztószalaggal töltötték ki a "lukakat", van ahol nem volt elég a szalag szélessége -
Dany007
veterán
Én azon lennék meglepve, ha egyszer az életben valamit befejeznének határidőre, az előre kalkulált költségekből! De sz.tem én azt nem fogom megélni.
Szóval én megértem a felháborodást, de nem csodálkozom.Amúgy te fényképezővel jársz melóba ? Bár ahogy látom az inkább telefon volt. És nem fura, hogy megállsz ott a nagy "tömegben" és elkezdesz fényképezni egy metrómegállót ?
Nemvok pesti, csak nekem fura lenne ha várok a buszra vagy megyek erre arra, és egyszercsak valaki megállna fényképezni a megálló tetjét
-
Papa-Georgo
senior tag
A kisföldalattit, lehet hogy tesztelték 3 villamos vonalán is, de az egyszer holt biztos, hogy azt ODA tervezték, ugyanis az alagút méretei megszabják a szerelvény méreteit, a szerelvény pedig szélte hossza kitölti azt. És a megállókban is épp végig ér. Ha jól tudom, a jelenleg futó szerelvény, ilyen tekintetben öszvér, mert talán vmi '70-es évekbei szerelvény kocsijára épült, és a felépítmény is teljesen egyedi. Én úgytudom, hogy ez volt az első ilyen alacsony padlószintű szerelvény. Kifutási idejét nézve azthiszem, most tart. kb féltávnál tehát mégegyszer ennyi ideig biztos futni fog, de előre tudható, h amíg lenem pusztul teljesen járatni fogják, mert ilyen méretű szerelvényt egy gyártó sem forgalmaz, csakis egyedi megrendelésre gyártanak, ami meg tudjuk, h drágább jóval...
Amit kiakartam hozni egészből, h a Kisföldalattit oda szánták, és nem innen-onnan hoztak bele szerelvényt. Azthiszem.
-
Jégkokó
veterán
Tegnapi nap volt alkalmam a bécsi metrón utazni, és az az állítás, hogy a 4 metrónál miért van olyan sűrün egy két állomás egyálltalán nem álja meg a helyét, mivel bécsi metróba nem egy olyan állomás volt, ami max 10-20 mp távolságra volt egymástól. Akkor miről is beszélünk.
-
tildy
nagyúr
-
tildy
nagyúr
Árkádnál eleve el van cseszve több minden is. Lásd a távolsági buszokhoz már nem tudtak lépcsőt építeni, csak a főbejárathoz
Pedig nem került volna sokba. Így most aki rohanna a buszmegállóhoz (ahova ráadásul már több bkv busz megállóhelyét is rakták), kell egy jó nagy kerülőt tennie
PEdig simán elfért voltna az aluljáróban egy Y feljáró. (Balra buszokhoz, jobbra főbejűrathoz, 3as vilihez)
-
Finwe
őstag
Nekem ezek az oszlopok nem tetszenek amik tartják a tetőt. Olyan ügyesen itt is az útba rakták, amikor kilépek a metróból nem elég, h egyébként is mindenki csak bandukol még az oszlopok is visszafogják a tömeget
, pedig eddig örültem, hogy az Örsön legalább nincsenek hülye oszlopok....
Az aluljáróba felé jó, h tettek tetőt, a másik oldalra is van értelme de így? Túl magas és nem illik az összképbe. Egyébként nehezebb lett valakire várni a metró bejáratnál, csak a lépcső tetejére lehet állni, h mindent lássak ott pedig elég szűkös a hely ha beérkezik egy szerelvény.Egyébként a múltori átalakításnál (Árkád épülésekor) az zavart a legjobban, h elvették az órát az aluljáró lejárata mellől mert villamossín került a helyére. Nehéz ám egy oszlopot 3m-el odébb lefúrni.
Jó persze majd a metrónál megnézem de akkor már nem tudok dönteni, h sietek vagy sem.
Arról nem is beszélve, h simán lehetett volna az Árkáddal építettni oda egy több szintes kereszteződést és akkor dugó sem lenne...
Finwe
-
Wolverine
félisten
A 3-as metró déli meghosszabbítása inkább az 50-es vili és a 194-es busz vonalán mehetne, KöKinél egyszerűen csak össze kéne kötni a vonattal, hogy az elővárosi vonatok átmehessenek metróba. Az északi, káposztásmegyeri meghosszabbítás ugyanígy csatlakozhatna a vasúthoz, így az északról jövő elővárosi vonatok is közlekedhetnének metróként. (ha már a MÁV úgyis tervez egy alagutat Kelenföldről a nyugatiba a város alatt...)
-
Jégkokó
veterán
válasz
Wolverine #36 üzenetére
Már miért ne lenne. Csak éppen a kisföldalatit fölösleges továbbvinni, mert ott van a 3,69 villamos, ami elég sűrűn jár, igy nem látom értelmét annak, hogy kivigyék azt is. Meg pl a 3 metrót köbánya-kispestnél, ott meg simán át lehet szállni a vonatra, nem tudom, hogy ennél egyszerübb átszállás minek kell.
-
"Csak azért, mert azt hajtogatják, hogy a metró menjen ki budaörsre meg legyen 5x hoszabb vonala. És 5x többe is kerülne"
Gondolom ertelmezted azt amit, irtak, ahol is arrol volt szo, hogy a vonalat kellene elvinni Budaorsig, nem az alagutat. Magyarul HEV kellene odaig, nem metro.
A tobbi nem is akarok reagalni, teljesen vilagos, hogy ha esetleg vmit hallottal is a velemenyukrol, odaig nem jutottal el, hogy megertsd, innentol kezdve meg ertelmetlen a vita, max ismeretterjesztest csinalhatnak, ahhoz meg most nincs hangulatom, de ott a VEKE honlapja, amin pl ez a remek diplomamunka is talalhato, ami kiindulasi pontnak pont megteszi.
-
Peat;)
veterán
nyáron akadtunk ki egyszer kétszer, vagy eső miatt(még nem volt tető, metro újság kiváltotta) vagy mert nem találtam szemetest (allergia eltartja a papírzsepigyártókat), a szemetes végül meglett, láttam a metróról hogy hátrébb van ám olyan..
azóta fel sem tűnik hogy jóval több mint 1 000 000 000 ft-ból erre futotta nekik, a lényeg hogy ha mi nem is valaki nagyon jól járt -
Wolverine
félisten
A kisföldalatti nem metró, hanem föld alatt vezetett villamos. (és minden jelenlegi metrót tovább lehet építeni: a kisföldalattit Újpalotára, a piros metrót Kelenföld vagy Hűvösvölgy felé, az ellenkező irányban összekötni a HÉV-vel; a kéket Káposztásmegyerre, illetve Pestszentlőrinc/Ferihegy/Gyál felé...)
szerk: tildy, szerintem a Boráros helyett a Kálvinra gondolsz
a Boráros kissé kiesik az útvonalból...
-
tildy
nagyúr
válasz
bolondember #28 üzenetére
Hát a Bocskai-Móricz az egy nagy hülyeség....
Igazándiból az alábbi megállók elegek lettek volna:
Hungária , Keleti, Rákóczi, Boráros, Gellért, Móricz, kelenföld városközpont, kelenföldi pu.
A villamos összekötést inkább úgy nézzétek, hogy azzal a 14es vonal össze lenne kötve a 47-49el, bár szerintem metróra árszállni a lehel téren gyorsabb. -
Jégkokó
veterán
válasz
bolondember #28 üzenetére
Mondjuk a 3 metrónál is baromi sok megálló van, és ott sincsenek olyan hatalmas nagy távolságok, ahogy a kisföldalattinál se, az oktogontól simán elgyaloglok a hősök teréig.
Bár ez a metróvonal sokkal kisebb szakaszon jár, mint a 4 metró fog, és ez már teljesen behatárolt, vagyis nem lehet már tovább építeni, ellenben a 4 est igen. -
Wolverine
félisten
Na yahh - csakhogy a kettes metró megépítésével megszüntették a villamost az Erzsébet-hídon és a Rákóczi úton; a hármas építésével megszüntették a Bajcsyn, a Váci úton és az Üllőin; az ominózus mondatommal pedig arra akartam utalni, hogy a jelek szerint a DBR úgy számolt, hogy a Kiskörúton nem lesz villamos (gyak. a 47-49-es Deák tér - Gellért tér szakaszán szűnne így meg a villamos).
A fentiek közül a jelek szerint a Deák tér - Nyugati - Lehel tér útvonalon megint lesz villamos (egyszer...), és pedzegetik a Március 15. tér - Keleti között is a visszaépítését (bár ahogy elkezdték leépíteni a Thökölyn a síneket, nem adnék rá sok esélyt...), nagyon helyesen.szerk: arról nem is beszélek, hogy a Fővám tér és a Köztársaság tér megállók teljesen feleslegesek (előbbinek van értelme, de a megvalósítása hülyeség, utóbbi a francnak kell), ráadásul a négyes metró nem lesz összekötve sem a kettessel a Keletinél, sem a hármassal a Kálvinnál [a kettes és a hármas között van összeköttetés a Deákon], sőt, a Keletinél csak úgy fogsz tudni átszállni egyik metróról a másikra, hogy feljössz a felszínre, ami baromság...)
-
bolondember
MODERÁTOR
az például nagy trvezési hiba, h a négyes metró minden második keresztutcánál megáll - gyalog 2 perc alatt odaérek az egyik megállótol a másikhoz (na jó, ha pirosat kapok, akkor több idő) (Bocskai-Móricz, Gellért-Vámház krt.)
nem ilyen kis távolságnál éri meg az a fránya metró...
át kellett volna gondolni MÉG egyszer az egészet...
És, ki tudja, lehet sok-sok EUs pénztől is elesik a város...
-
Wolverine
félisten
Hmm. A DBR tervein pl. nem szerepelt a Kiskörúton villamossín. A villamos mióta nem környezetbarát?
Azon meg nem lehet mit tagadni, hogy a jelenleg megépítésre kerülő terveket 30 éve csinálták, és azóta a modern közlekedésszervezés teljesen mást jelent, mint akkor. Vagy pl. ha házat építenél, szó szerint megvalósítanád édesapád álmai házát egy '75-ös terv alapján? Én soha. -
Jégkokó
veterán
Csak azért, mert azt hajtogatják, hogy a metró menjen ki budaörsre meg legyen 5x hoszabb vonala. És 5x többe is kerülne, igy meg még inkább nincs értelme, majd ha kész lesz, akkor még lehet folytatni. Meg azzal takaróznak, hogy a 7 es busz mennyivel jobb, aha persze és sokkal környezetszennyezőbb. Meg arról nem is beszélve, hogy egy metrószerelvénybe legalább 5x több ember fér el, mint egy buszba, és ráadásúl még sokkal gyorsabb is.
Dehát a jó magyar szokás, hogy semmi se jó, és mindenbe csak a hibát kell keresni. -
"Sztem vekét totális idióták irányítják"
Es ezt a varosi kozlekedes szervezeseben szerzett hatalmas elmeleti es gyakorlati tudasod alapjan mondod, igaz?
"Aztán persze amikor kész lesz a 4 metró, majd lefogadom, hogy azon fognak utazni."
Tekintve, hogy utazni csak valoban megepult vonalakon lehet, ennek az ervnek eleg keves ertelme van.
"Amugy meg bécsbe pl 5 metró van, és kisebb város mint budapest, tehát itt nekik elgondolkozni a dolgokon."
Szerintem errol ok is tudnak. Ahogy arrol is, hogy ott az elovarosi vasutat milyen szepen integraltak a varosi kozlekedesbe. Meg arrol is, hogy a negyes metronak jelenlegi formajaban viszonylag keves ertelme van, ennyi penzert meg plane.
-
Nimrod
addikt
Igen van, a Duna felől az utolsó le- illetve feljáró az lejtős. Tudod, amerre kellemes arcok szoktak tanyázni meg a kocsik is szép tempóban közlekednek.
Gondolatmenet. Az melyik hülye ötlete volt, hogy szüntessük meg az aluljárót a ráckevei/tököli hév végállomásán, ahol megyünk át többek között a 2-es villamoshoz? Mert most remek, hogy van jelzőlámpa, amik nincsenek egymással szinkronban és az emberek fele toporog a forgalomban egy nyúlfarknyi szigeten. -
tildy
nagyúr
Hány éves vagy?
Gyereked van?
Mozgássérült vagy-e?
Borároson van-e olyan lejáró , amellyet a fent említett emberek is meg tudják a hévet közelíteni?
Arról nem is beszélve, hogy mennyivel kéynelmesebb az utazás, ha enm kell átszállni , vagy az átszállás rövid ideig tart.
(Hasonlóan elcsesztéka Stadionokat is, ahol simán át lehetne mennia parkolóból/buszállomásról a metróhoz, ha nem építették volna be valami pékséggel azt a részt, ahol meg lehetne építeni. ) -
Elrood
őstag
Sztm egyszerűen ronda az állomás, főleg kicsit messziről. Ez a hullámzó szürke tető, aah
. Pár napja, mikor esett az eső, örömmel vettem tudomásul, hogy az üvegek közti rés nincs kitöltve, és szépen a nyakamba esik az egész.
-
Wolverine
félisten
Ott elvileg egy elágazás lett volna, a meg nem épült másik fele Kispest-Lőrinc felé ment volna. (egyébként az csak 3 vágány, a 4. helye betonfalban végződik a KöKi felé menő metró jobb oldalán...)
Jégkokó, 4-es metróra szükség van - de ha most építik, akkor ne 30-35 éves elavult tervek alapján tegyék
(pl. Kelenföldön a végállomás sínjei a vasúti sínekre merőlegesek, nehogy egyszer könnyen össze lehessen kötni a vasúttal és az elővárosi vonatokat is metróként lehessen járatni, mint jobb helyeken...
)
-
tildy
nagyúr
Rég voltál ott , vagy nem néztél szét. De , bizony ilyen kaotikus állapotok vannak. Én naponta itt szállok fel metróra, de megnézheted a képek készítési időpontját is.
Pár kép még:Félkész ablak.
Hiányzó üvegtető
Álmennyezet hol kész, hol nemEzeket is én készítettem.
-
Jégkokó
veterán
Sztem vekét totális idióták irányítják, akik mindenbe csak a rosszat látják, és semmi se jó nekik. Aztán persze amikor kész lesz a 4 metró, majd lefogadom, hogy azon fognak utazni.
Amugy meg bécsbe pl 5 metró van, és kisebb város mint budapest, tehát itt nekik elgondolkozni a dolgokon. -
Biaggio
őstag
Ott a pont
A helyzet az, hogy a BKV fejlesztések alapvetően jók, de mintha időnként nem gondolnák végig teljesen a javaslatokat és/vagy lobbik érvényesülnek.
Végképp nem akarok politizálni, de a 4-es metró árából is kijönne néhány villamosvonal és gyorsvasút/HÉV is...
Hajrá VEKE!!!
-
peterszky
őstag
Ez kb. olyan, hogy tegnaptól elvileg minden beteg 2 menüből választhatott volna.
Nagypapám a Szent Jánosban van, persze, hogy nem választhattak. Ki lepődik meg ezen?
Senki. -
Jégkokó
veterán
Én a mulltkor voltam az örsön, de már akkor se vltak ilyen kaotikus álélapotok, max néhány helyen furtak faragtak, de a tetőszerkezet teljesen kész volt.
-
Wolverine
félisten
No meg rohadtul felesleges épület; inkább kötötték volna össze a metrót a HÉV-vel
-
Ez tök jó
Imádom, hogy az embereknek semmi fantáziájuk nincs. Képen jól mutat, de az, hogy értelme nincs, az ugye nem számít. Ritkán esik függőlegesen az eső, főleg tüzijáték alatt ugye.
Jók a képek, és megint tanultam ma valamit, köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Mobil flották
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Elektromos autók - motorok
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Steam Deck
- A Temu diktál Magyarországon, a hazai e-kereskedők fulladoznak
- Lexus, Toyota topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- iPad Pro m2 11" hibátlan 2026.07.26. Apple Care + full dobozos
- BESZÁMÍTÁS! iPhone 16e 128GB Black - 100% akku - Apple gari
- BESZÁMÍTÁS! iPhone 14 128GB Red - 100% akku
- T14 Gen1 14" FHD IPS i5-10210U 16GB 256GB NVMe magyar vbill IR kam új akku gar
- XPS 15 9530 15.6" FHD+ IPS i7-13700H RTX 4060 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Apple iPhone 14 Pro Max / Kártyafüggetlen / 256GB / 12Hó Garancia / 87% akku
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3390, 93% Akkumulátor
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD,1000W PSU/ akciós áron eladó!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB White-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3469, 95% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest