Új hozzászólás Aktív témák
-
rgqjx
aktív tag
válasz
Komplikato #23 üzenetére
Valami beindult mert a youtube is ajánlotta ezt a cikket.
Csak a pillanatképből kiszúrtam a Ph címlapot.
Guglifordító elintézte szépen, lefordította a forrást is.
Kár hogy a srácnak kissé irritáló a hangja.
-
Komplikato
veterán
Az milyen már, hogy én egy Videocardz oldali hivatkozásból találtam meg EZT a hírt, pedig napi szinten olvasom a PH-t.
Átlag Videocardz olvasók mekkora része érthet magyarul? -
Abu? Szerinted a win10 hez van kötve ez a feature vagy minden adrelain driverben benne van?
-
-
FLATRONW
őstag
Meglátjuk. Jó dolognak tartom, de nem hiszem, hogy észrevehetetlen lesz a minőségvesztés.
Egy dolog a videotömörítés mellett a színekkel trükközni, mert ez az a pont, ahol betudják csapni a szemet, egy másik dolog a felbontáscsökkentés.
Itt a korábbi írásoddal kapcsolatban értek egyet, mondhatnak bármit a gyártók, előbb-utóbb a fókuszon kívüli területekre is ránézünk.
A Multi-Res-el összehasonlítva ott látom az előrelépést, hogy itt mozgás nélkül a teljes kép valós felbontáson jelenik meg. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, ha nincs mozgás, akkor már a mostani Boost is így számol. Csak a mostani Boost a mozgásnál mindenre csökkenti a felbontást. Ez egységes. Az új Boost DirectX 12-ben, csak a kép mozgó részeire dolgozik, a statikus vagy közel statikus részeit teljes felbontáson csinálja. A mostani Booston ott panaszkodnak képminőségromlásra, amikor nézik a fegyvert egy FPS-ben. És ez egy létező probléma, a fegyver helyzete eléggé statikus ahhoz, hogy a mozgás ne rejtse el a képminőség csökkenését. Az új Boost direkt ennek a megoldására fókuszál.
#11 Tyrel : Eleve a nagy cache többet ér AI-ra, mint a több feldolgozó. Nem véletlenül vannak 100 MB-hoz közeli cache-sel kitömve az AI-ra tervezett speciális gyorsítók. Egyszerűen a több cache sok sebességet hoz. Szóval a kettő nem annyira független egymástól.
-
Tyrel
őstag
Nekem nincs rá igényem, nV kártyát vettem volna, ha lenne... Konkrétan ha választhatnék hogy AI gyorsítóra ill. szabványos (Direct ML alapú) DLSS-re pazarolják a chip területet, vagy inkább húzzák fel az Infinity Cache méretét mondjuk 512MB-ra, akkor egyértelműen inkább az utóbbit kérném...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lesz, hiszen alacsonyabb lesz a kép egy részére az árnyalási részletesség, viszont az emberi szemnek megvannak a korlátai, így mozgás mellett ezt nem tudja észrevenni. Olyan ez mint a tömörítés esetében a veszteségmentes és a vizuálisan veszteségmentes. Utóbbi esetben van romlás, csak az emberi szem nem elég fejlett ahhoz, hogy észrevegye.
-
FLATRONW
őstag
Egész biztos látható lesz a minőségromlás. A Shadow Wariorros megoldás sem volt rossz,pedig ott csak egyszerűen alacsonyabb felbontáson volt számoltatva a kép szélei.
Ez okosabb megoldás lesz, mert a VSR segítségével fogja meghatározni azokat a részeket, amelyeket alacsonyabb felbontáson lehet számoltatni. -
-
FLATRONW
őstag
Valami hasonlót láthattunk a Shadow Warrior 2-ben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak, ha insider update-et használsz, mert a kiadott Windows 10 verziókban még olyan DirectX 12 Ultimate runtime van, ami ezt a szintet nem tudja detektálni. Hiányzik magából az API-ból.
Kézzel be tudnák írni a meghajtóba, de az csak egy szimpla string, az API oldali lekérdezésre annak nem lenne hatása. Ma még különállóan kell lekérdezni az összes D3D12U funkciót. -
Tyrel
őstag
Azért az eléggé ön-tökön-lövés, hogy a DLSS ellen azzal érvelnek, hogy alacsony felbontást upscale-el és az gáz... de közben akkorára tervezik az Infinity Cache méretét, hogy az RDNA2-nek is az FHD renderelés feküdjön jobban.
Persze ettől még jó dolog az az Infinity Cache, de igazán csinálhatták volna akkorára hogy 4K-ra is elég legyen... Pláne hogy a Boost támogatott játékok listája még a DLSS támogatási listát is alulmúlja...
Egyébként - ha már driver - fura, hogy a tavalyi WHQL Radeon Software óta (ami kb. az RDNA2 megjelenésére készült) alig-alig volt frissítés... vannak persze újabb driverek, de mint opcionális, nem-WHQL verziók, és jellemzően csak kisebb javításokat, vagy 1-1 új játék támogatását tartalmazzák, semmi komolyat.
Korábban azért a megjelenés utáni hónapokban gyakran jöttek még olyan driverek, amik hoztak pár százalék plusz sebességet, ahogy kiforrta magát az új architektúra... az RDNA2-vel ez hol marad?
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6800 XT 16GB Garanciával!
- Asus DUAL-RTX5070-O12G nVidia 5070 12GB GDDR7 OC videokártya bontatlan dobozában eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 GAMING OC - Új, 3 év garancia - Eladó
- Gigabyte GeForce RTX 2060 6GB Garanciával!
- Gigabyte Geforce GTX 1070 G1 Gaming 8GB Garanciával!
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch (minimálisan használt)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- ÚJ ÁRU 09.25. !!! HP üzleti laptopok Elitebook, Probook, Zbook 8-13. gen gar.
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 8GB I 128GB SSD I HDMI I 15,6" HD I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest