Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
GodGamer5 #16 üzenetére
Csináltam egy különbség képet: [kép]
Az eltérések fényerejét 32x-esre nagyítottam, hogy látni lehessen. Az alapján amit olvastam (csoportokra osztja a pixeleket, így kevesebbszer csinál shader müveletet) ez minimum furcsa. Ha ennyi az eltérés, és nagy a gyorsulás, akkor tényleg jó a cucc. Az első VRS hírben látható különbséget meg szabad szemmel is látni. -
MeszesKPT
őstag
Köszönöm a linket, most már jobban képben vagyok. Az ott említett játékhoz még nem volt szerencsém és bár az ottani eredmények jóval szerényebbek mint 3DMark alatt, azért még az sem elhanyagolható. A kérdés akkor inkább az, hogy a játékfejlesztők mennyire fogják támogatni a VRS-t.
-
gV
őstag
válasz
MeszesKPT #18 üzenetére
geforce.com-on pedig írtak róla már
-
MeszesKPT
őstag
Bár nem hiszem, hogy univerzálisan tudna majd 64%-ot hozni, de ha a felét igen már azzal is egy vállalható kompromisszum. RTX kártyák egy ideje már a piacon vannak, eddig miért nem olvastam erről?
-
GodGamer5
addikt
Mobilon SEMMI különbség a két kép között.
Remélem sok játékba bekerül a technológia. -
Angel
újonc
^ Köszi a linket.
-
hardzsi2
aktív tag
https://developer.nvidia.com/vrworks/graphics/variablerateshading
Variable Rate Shading is a new, easy to implement rendering technique enabled by Turing GPUs. ...
Hardware: Compatible with: Turing based GPUs. (GeForce RTX and Quadro RTX)
Software:Compatible with the following APIs: DX11, DX12, OpenGL, Vulkan.
Integration with Unreal Engine and Unity are coming soonAz univerzalitás legalább 2 szempontból is érdekes:
1) jövőbeli minden (AMD, Nvidia és Intel) kártya/chip támogatni fogja-e? - ekkor lesz univerzálisan bevethető;
2) jövőben minden jelentős game engine-be és 3D renderelő szoftverbe bekerül-e? Erre válaszol a fentebbi "easy to implement", tehát a lehetőség elvileg adott.Mivel a fenti példák szerint a nyereség (fps-ugrás) nagynak tűnik, a képminőségromlás pedig gyakorlatilag elhanyagolható, ezért egész ígéretesnek gondolom, ha az univerzalitás megvalósul.
-
#16939776
törölt tag
Egyértelműen át dolgozza a kép 3D hatását, beletolja az arcodba az információban/részletekben gazdagabb területet, azzal nem foglalkozva, hogy ez az eredeti képen mennyire volt hangsúlyos/hangsúlytalan mennyire volt elöl/hátul.
Ennek a hatásnak a kikorrigálása többlet munkát ró az agyra, fárasztó, csökkenti az immerziót.
Aki nem vesz észre különbséget az vagy elveszett a részletek összehasonlításában, vagy nincs térlátása.
-
ribizly
veterán
Egy gyors kérdés: Ehhez milyen kártya kell pontosan?
Ha jól láttam, akkor RTX/GTX16XX-et írnak valahol (van ahol csak RTX-et bytheway). Tényleg lehetséges, hogy valamit tud a GTX1660, de egy GTX1080Ti meg nem? -
keembo
tag
Igaz mobilon nézem, de itt semmi különbség nincs a 2. és 3. kép között. Biztos, hogy a jó kép lett feltöltve?
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 6
- Fotók, videók mobillal
- Konteó topic
- Az AI megeszi a szoftverpiacot?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Linux kezdőknek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - Újszerű, Karcmentes,256GB
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3081
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest