Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz
balazs_pro #19 üzenetére
Sajnos ez az igazság, MLaca rajongása nagyon rányomja a DIGICAM rovat összetételére és hangvételére a bélyegét. Itt vannak a dpreview.com cikkei, ebből is látszik, mennyire eltolódtak itt a dolgok m4/3 irányba.
Jóindulattal jegyzem meg: az itteni felhozatalon komoly mértékben változtatni kellene, mert ez így számomra is eléggé unalmas...
-
Világos falon világos, ujjnyi széles festőszallag, vízszintesen, és a nem gyorsaságáról híres 35ös.
Összehasonlítás véget 4× rendes kontrasztos területre mérve (vízszintes), és kétszer a kettő közé a full homogén falra (így látjuk mennyi ideig huntol mielőtt feladná). Performance mód off-on, af keret méret alapértelmezett (középső).
szerk: Fasza, nem is látszik ig -
.mf
veterán
Kösz a Freddyhez képest konstruktívabb hozzáállást. Könnyen elképzelhető, hogy így volt. 3 párhuzamos él és 4 elütő szín volt a fókuszmezőben (kép alja, talán zöld; kép és keret között fehér; sötétbarna keret; világosbarna fal), de már nem tudom, hogy a függőlegest is néztem-e, vagy a vízszintes. Érdekes, szóval a CDAF pontok elrendezésének ennyire nem fekszenek a szabályos elrendezések?
SylverR: a szekeret én írtam. Lehet, hogy sarkítós, de azért tényleg más és újabb technológia. Mindkettő elvisz A-ból B-be; csak míg egyik benzin nélkül is megy, addig a másik kényelmesebb, gyorsabb, egyéb funkciókkal is bír. Mivel az OVF-hez képest új és fejlődésben lévő technológia, ezért írtam az újabb vázak nagyobb keresőit; de egy belépőtől középkategóriás tükröshöz képest egy EM5, EM10 EVF-jét is érdemes lenne megnézned.
S lényegében ennyi a különbség MILC és ILC között. A bonyolultabb és méretbeli korlátokhoz kötő tükör + prizma + OVF, ezzel szemben az EVF.Nem tudom, mióta és mit fényképezel, de nyáron erős fényben könnyen összefutni olyan helyzettel, ahol az erős visszatükröződő fénytől már 1/4000 mellett is kiég a kép jelentős része; és még kitobival is erősen rekeszelni kell, vagy ND-szűrőzni, nemhogy egy fényerős fixszel.
-
#27070592
törölt tag
Itt jegyezném meg, hogy SylveR nem én vagyok, illetve ez úton is tiltakozom a tükrös rendszerek e formában történő lejáratása ellen.
-
SylverR
senior tag
Rendben. Elnézést kérek. Nem te írtál szekeret, és visszaolvasva nem is te ajánlottál gépeket.
De továbbra sem értek egyet.
Ezen túl meg... Most, hogy megvan már fél éve a dslr-em, most láttam Oly EPL3-ast 60-ért mmbe, meg epl5-öst 80-ért. Mikor nézegettem, hogy mit vegyek, ezek még bőven 100 fölött voltak. Ahogy a mostani E-M10 160ezer. Az nekem sok.Szerintem félreértés van itt. Semmi ellenérzésem nincs a MILC-ekkel. A Fuji X-E-t pl szívesen kipróbálnám. De az Oly E-M10 is nagyon bejövős. De ettől független szeretem az üveges kukucskát. Nincs rajta sallang, nem lassítja a fotózást, stb. Ha egy témáról elkell lőnöm 50 képet, akkor ellövök annyit. Digitális, nem vész el semmi...
Nem vagyok jártas a fénytanban, így nekem hiába mondod, hogy számoljam ki. De egyet tudok. Nem találkoztam még olyan helyzettel ahol kisebb záridő szükséges lett volna. Kisebb F értéknél lehetséges, de az már más kérdés.
-
Nem írtem szekeret.
És az ezeréves evf a trabant, abból indultál ki, a mostani evf a 308. Ja meg annyit írtam hogy az olcsó tükrösök/olcsó evf-es milcek (vagy ha úgy tetszik egy árkategóriában) közül utóbbiak vannak a legtöbb ember számára jobb keresők. Erre trolloztál le, ahogy érzed."Természetes fénynél szinte lehetetlen olyan helyzetet találni, ahol 1/4000-nél kisebb záridőre lenne szükség."- erre meg annyit írtam hogy de elég könnyen összejön - számold ki.
-
SylverR
senior tag
Igenis sarkítottál. Persze. Az OVF szekér. Az ablaküveg is szekér. Használjunk LCD panelt kamerával. Arra lehet efekteket tenni.
Trollmód off.
Igen, kitobizom. Erre is nehezen jött össze a pénz. Az általad is ajánlott fényképezők pedig bőven a büdzsetem fölé lőnek árban. Egy fényerős objektivre én is beszeretnék nevezni, mert az F3.6 l*sz*r kb.Írtam fentebb is, hogy ez a TI véleményetek. Emez meg az enyém. Szeretem az OVF-et, és a gőzmozdonyt is. És igen, szívesebben utaznék gőzmozdonnyal mint maglevvel. Problem?
Én nem akarom a fotózásnál folyamatosan azt nézegetni, hogy jajj a hisztogramban ne legyenek kiugrások - ebbe se tessék belekötni, nem használtam még, de ha jól sejtem a dolog a lényege hasonló mint a hangsávoknál, nem szabad kiugrania a csúcson, mert akkor beég -. Beállítom úgy, hogy a legoptimálisabb legyen. Persze én nem ebből keresem a kenyerem, nem mondom meg, hogy a professzionális pénzért dolgozó fotósok hogyan fotózzanak. Csupán megvédtem az OVF-et. Bocsánat, hogy lemertem írni a véleményem. Troll barátom.
-
.mf
veterán
Te is ott voltál, más is nézte, többször is sikerült megismételnem. Repró kép a falon, úgy, hogy a képszél fehér sávja és mellette a keret sötét-barnája is benne legyen a fókusz-mezőben, hogy a kontraszt-érzékelőnek fogódzó legyen - tehát még csak nem is kiszúrósra vettem a tesztet. 2-3 másodperc minimum volt, többször tette meg oda-vissza az utat, mindahányszor jó lassan. Persze, este egy fél-kivilágított kocsma nem ideális helyzet semmilyen obinak sem, de azért ilyen lassút legutóbb este kültéren EPL3-on Pana 20-ast láttam, egyik sem sebességéről híres. Egy modernebb váztól többet vártam volna.
-
Ne haragudj, egyáltalán nem tudod miről beszélsz...
Trollkodtam, sarkítottam?
Én az igazat írtam, nem egy csomó hülyeséget...
Amiket arn leírt, azokról fogalmad nincs, és fényerős üveget sem használtál, fókusz és záridős hszedből látszik.
Ez nem izgat, de ne fikázz olyat, amiről sok fogalmad sincs, troll barátom!
Mi dslrről váltottunk, és ott sem kitobiztunk, ha hiszed, hanem.Ami neked tetszik, mindig lesz, és maradjunk ennyiben.
-
Freddy76
addikt
"pl. a sebesség számomra óriási csalódás volt, az 56-os több másodperces fókuszkeresése minden várakozásomat messze alulmúlta, pedig addig erősen gondolkoztam a Fuji rendszerre váltáson"
Figyi, a hülyeségek mögé legalább tegyél egy szmájlit, vagy írd oda, hogy szerintem, vagy valami. Egy ideje használom a fujit, és az 56-ost is, és tény, hogy nem villám, de azért messze nem olyan tragikus a helyzet, mint amilyennek lefested. Én, ha megfeszülök sem tudom kicsiholni azt a több másodperces huntot, amiről te beszélsz, lefotózom vele a gyereket kevés fényben, akár szinte sötétben is, de gond nélkül használom játszótérenis.
Szóval nem hozza a pana 25/1.4 sebességét, de úgy beállítani, hogy több másodperc kell az 56/1.2-nek a fókuszáláshoz, több egyszerű tévedésnél. Másnak nem sikerült valahogy azt a bénázást kihozni az obiból, megkockáztatom, talán nem véletlenül...
-
arn
félisten
meg azelott sokkal tobbet latsz az elkeszulo kepbol, mielott lenyomod a gombot... ez a lenyege. a normalisabban azt is latod, hogy mi fog kb beegni, bebukni, milyen a feheregyensuly, a szinek, eles, nem eles, de ott van a mankonak a hisztogramm is, ha nem hiszel a latott kepnek. nem veletlenul talaltak ki a "live viewt" anno slrekhez: tobb informaciot ad az elkeszulo keprol.
amugy en is szeretem az ovfet, de a gozmozdonyt is, es azt sem hasznaljak ma mar. ne aggodj, az ovf nem is fog mar tobbet tudni
max vmi hibrid megoldassal.
-
SylverR
senior tag
Először is, MekPite kommentjére azért nem reagáltam mert sarkítós, flamelős, trollkomment.
Mivel őt is idézted, ezért nem tudom a te kommented se teljesen komolyan venni.
Komolyan. Az OVF-et hasonlítani a szekérhez? Nanemár...
Egyetértek azzal, hogy a Fujimon levő OVF nagyon gagyi volt, hiszen alig párszáz pixeles volt. Le is írtam, hogy nem hiszem, hogy az összes ilyen lenne. De ettől függetlenül nekem kényelmetlen volt. Lehet egy mai EVF már jobb, de a felsorolt fényképezők mindegyike drágább mint az SLR amit vettem. -
.mf
veterán
"Nem volt még lehetőségem kipróbálni egy m4/3-ast se, csak a Fuji bridge-emen volt alkalmam kitesztelni az EVF-et."
"Szar a Trabant, nem kell nekem Merci, jó lesz a szekér."
Kár egy régi, legalja-kategóriás EVF-ből levonni következtetéseket. Nézd meg pl. az EM1, XT1, A7-esek EVF-jét, majd meglátod a különbséget.
-
SylverR
senior tag
A kukucskálóról. Arról beszélek, hogy az maximum komponálásra jó, arra nem, hogy eldöntsem, hogy jó lesz-e a kép, vagy a fényerő. Még EVF módban se lenne rá alkalmas, mert olyan picik benne a pixelek.
De én nem is akarom, hogy az OVF többet tudjon. Már ígyis többet tud mint amire számítottam.
Analóggal nem fogok már fotózni, mert drága a film, és nehéz előhívni. Az csak egy példa volt. De én szeretem használni az OVF-et. Pont.
De nincs szükségem semmi extára tőle.
-
arn
félisten
nemtom milyen kis nezokerol beszelsz, jelenleg is akkora, mint a legnagyobb ovfek a piacon (meg ugye itt bele is nagyithatsz pl). az elektronikus shutternel nincs razkodas, nincs mozgo alkatresz (elhasznalodas). a fokuszt itt nem a kereten belul rakod ahova akarod, hanem akarhova, amit latsz.
de nem ez a lenyeg... az ovf kb ennyit tud, sose lesz mar jobb, az evfben pedig rengeteg fejlodesi lehetoseg van. olyan segitseget is nyujthat a szemnek, amire az termeszetenel fogva nem kepes.
es nem azt mondom, hogy irtsak ki, hanem azt, hogy parhuzamosan lehetne... garantalom neked, hogy idovel max specialis esetben hasznalnanak slrt. egyszeruen ez a jovo. az slr leragadt egy szinten, az innovacio pedig a milcekre jon (irhatnam meg az ibist, stb).
ettol te meg fotozhatsz analog slrel, nem tiltja meg senki.
-
SylverR
senior tag
Sejtettem, hogy ilyen választ kapok. Ez is olyan mint a vita, hogy digitális, vagy analóg fotózás.
A kép milyenségét visszalátom a kijelzőn is. Maximum újra lövöm ha nem lett jó. (Ráadásul abban a kis nézőkében szinte semmit nem látnék egy képből. Bekellene rá zoomolni, stb. Ez idő alatt egy meteor is pl húszszor eltűnik. Szóval sok előnye nincs. )
A manuál fókusz talán problémás, ezt aláírom. De ha tudok szerezni olyan obit ahol felvannak tüntetve a fókusztávolságok, belehet azért jól állítani. Talán nagy nagyítású makrózásnál persze még jól jöhet a segítség.
Az elektronikus shutter lényegét nem értem. Természetes fénynél szinte lehetetlen olyan helyzetet találni, ahol 1/4000-nél kisebb záridőre lenne szükség.
Fókuszt egy rácsban OVFnél is oda rakom ahova akarom.
Rendben, ha lehetőségem lesz rá. De még nem láttam boltban, és MM amúgy se nagyon engedi, hogy kipróbáld a gépeket.
Szóval a konklúzióm: a te véleményed szerint jobb, én maradnék az OVF-nél, köszönöm.
-
SylverR
senior tag
Öhm... Na akkor tessék hozni rá példát, mert nem tudom elképzelni mi bajod van a tükörrel. Miféle komponálást nem tesz lehetővé? Az EVF is, meg a tükör is csak megjeleníti a képet ami előttünk van. Akkor mégis miben van hátránya?
@(#28) MC Pite: Nem volt még lehetőségem kipróbálni egy m4/3-ast se, csak a Fuji bridge-emen volt alkalmam kitesztelni az EVF-et. De inkább a LVF-et használtam helyette. Egyszerűen kényelmetlen volt, kapcsolgatni kellett, és valamiért 1 év után olyan mosottá vált a belső kijelző képe, hogy azon keresztül már nem érdemes dolgozni. Mondom, nem tudom mi tette. Nem állítom, hogy minden kameránál előfordulna. Stb.
-
válasz
balazs_pro #29 üzenetére
Nem mondom hogy nem vész el semmi (dslr/egyéb gyártós) hír, csak jellemzően jóval kevesebb infó van róluk.
De amikor van a jelek szerint így is átsiklanak rajtuk sokan... -
válasz
balazs_pro #25 üzenetére
NX1 volt, Leica odaát volt (ph-n gondolom ez túl réteg, passz), a canon cuccok szerepelnek a péhán, csak ezekszerint a cikket csak linkeled, el nem olvasod
.
A sigma 'Sigma will soon announce' (szeptember eleje), nem volt hivatalos bejelentés tudtommal, pletykaoldalas híreket találtam.
Pentaxra nem találok semmi konkrétat...SylverR: Mindneki a maga nevében beszél. De ő is használ jó EVF-et, meg én is. A pro átnézeti keresők... nem részletezném hol vannak ezekhez képest és _gyakorlatban_ mennyire jobb és gyorsabb ezekkel fotózni.
-
arn
félisten
A canon/nikonnal tenyleg mintha megakadt volna a lemez 3-5 eve. Ideje lenne evfet (is) hasznalni, eljart az ido az slr felett.
-
balazs_pro
tag
Most gyorsan csak ezek:
Sigma 150-600, 18-300
Leica X, X-E
Pentax 16-85, WG-M1
Canon 400, 24-105, 24, SX60, N2
Samsung NX1, 50-150"Mellesleg az mlzphoton-n is több hír van, állványok, Leica, egyebek is, több leírás van (amik egy része nem tartana nagy érdeklődésre számot a ph-n)."
m4/3, Pana és Oly. ezen kívül nem érdekes más? Bocs, nem tudtam, m4/3 fan site lett a Digicamból.
-
válasz
balazs_pro #23 üzenetére
Ja, ez a baj
Olvasás, a kompaktokat, telefonokat s mft-be sorolod, plusz a többi hírt átugrottad.
-Elstartolt a Nikon D750 dSLR
-Íme a Fuji X30, az X100T, az X-T1GS, meg két objektívFordítsunk:
Miről nem írt Laca amit történés volt ott? Biztos te is olvasol más oldalt is, nekem összesen az SB500 maradt ki mostanában a dslr világ híreiből - ami persze vicces próbálkozás a Nissin i40 mellett, de ez más kérdés.
Várjuk mi maradt még kiMellesleg az mlzphoton-n is több hír van, állványok, Leica, egyebek is, több leírás van (amik egy része nem tartana nagy érdeklődésre számot a ph-n).
-
balazs_pro
tag
Photokina 2014: íme, a Lumix G Vario 35-100 mm F4-5.6 Asph. Mega O.I.S.
Photokina 2014: Samsung NX1 - tekintélyes teljesítmény nem csak profiknak
Photokina 2014: Canon – Come & See
Photokina 2014: Megérkezett a Panasonic DMC-GM5 m4/3-os fényképezőgépe
(B)(/B)Photokina 2014: fényképezőgép vagy okostelefon a Panasonic DMC-CM1?
(B)(/B)Olympus Stylus Tough TG-3, a makrókirály
(B)(/B)Photokina 2014: tarol a Panasonic DMC-LX100
(B)(/B)Photokina 2014: újdonságok az OlympustólNyolcból hat. Többi gyártó?
Elfogultságot érzek, miközben más fotós portálon sokkal vegyesebbek a hírek és tesztek is. -
válasz
balazs_pro #21 üzenetére
Canikon meg pentax hírek... Pentaxról-mást is olvasok- egy betűt nem hallottam. 1-1 váz , 1 vaku, egy kompakt... nagyjából ennyi volt a tükrös puskapor.
Gyártónként 2-4 dolog volt, le lett írva, tükrösgyártó 2,5 van, tükörnélküliek többen. Matek megy?Tükrös tesztekkel úgy vagyok mint androidos telefon tesztekkel, ránézek arra a konklúzióban hogy miben különbözik az elődtől, kész is vagyok. Nézz meg egy fix obis X100T-t például. A különbségeket se tudodo fejben tartani, nemhogy egyben a jellemzőit!
De ha X100hoz képest felsorolod a különbségek 95%át szóban, rekesz sört/pezsgőt kapsz tőlem. Ez a lista hosszabb lesz mint a belépőtől a csúcs szintig az összes canikon váz fejlődése ugyenezen idő alatt.
Ha te ennek ellenére mégis töbebt tudnál írni dslr-ekről akkor írj a ph lapcsaládnak, szerintem örömmel vesznek mindent ami olvasottságot hoz, és a hagyományos cuccok iránt jobabn érdeklődők is kapnának több cikket. -
válasz
balazs_pro #19 üzenetére
Ha tükrösök 2-3 évente jönnek ki akkor miről írjon?!
Unalmas az amikor 4,5 fps-ről 5-re emelik a sorozat sebességét, meg 25 helyett 30fps-el tud videózni az új váz, és ennyi a különbség legtöbb dslrnél. Izgis...
2014es lista
-TG3 kompakt
-RX100 csúcskompakt
-GH4 mft
-1V3 nikon1
-Nx mini
-NX30 nx rendszer
-Em10 mft
-nikon AFS 35 1.8G becsúszott a milc üvegek közé -
balazs_pro
tag
Sajnos a Prohardver Digicam részlege elég régóta 95%-ban csak m4/3 cikkeket és teszteket ír.
Biztos jól fizet, csak unalmas. -
.mf
veterán
A Fuji mellett tényleg, mert ők viszonylag rövid idő alatt nagyon racionálisan kihozták az "alap obikat" kiváló optikai minőségben (nálam ez a fix-triumvirátus: ekv. 35, 50, 85; valamint egy széles / ultra-széles fix vagy zoom, egy legalább fél-fényerős alap-zoom, és egy tele-zoom vagy nagy átfogású "turista-zoom"). Azonban nekik is van még hova fejlődniük, pl. a sebesség számomra óriási csalódás volt, az 56-os több másodperces fókuszkeresése minden várakozásomat messze alulmúlta, pedig addig erősen gondolkoztam a Fuji rendszerre váltáson.
Ezzel szemben az APS-C EOS-M és NEX / Axxxx, valamint A7/R/S még továbbra sincs a kiforrás közelében sem, annyira hiányos és nem-racionális a natív obi-kínálatuk. -
-
mairegem
csendes tag
Elég nagy volt a rizikó, mert a piac a lapkaméret növekedésről álmodott igazán, ugyanakkor 4/3-nak rossz napjai kezdtek lenni az apsc árnyékában.
-
.mf
veterán
válasz
hibavissza #9 üzenetére
A GH2-nek még multiaszpi szenzora volt, bár az is csak 4:3, 3:2 és 16:9-et tudott hasonló felbontáson, az 1:1 már crop volt. A mostaniak közül, bár nem MILC, de az LX100 - mivel a képkör kisebb, mint a benne lévő 4/3-os szenzor, kedvedre válogathatsz a multiaszpi módok között, van 1:1 is.
A feltételezésed meg egy kicsit fura. Legfeljebb a napellenzőknél... -
hibavissza
veterán
Én meg azt nem értem, hogy ez miért téma? Két gombnyomással a crop menüben vagyok és kiválasztom mit akarok. Másrészt valóban érthetetlen, hogy az 1:1 arányú érzékelő miért tabu a lapkagyártóknál. Mintha valami olyasmi lenne a háttérben, hogy az objektívek optikai tervezésekor figyelembe veszik a lapka arányát is...
-
freeapro
senior tag
Sosem értettem miért jó a 4/3-ad, pont szembe megy a wide trenddel. Ha a nagy lefedettség a lényeg akkor ott a négyzet formátum a KF gépekben.
-
hibavissza
veterán
6 év az valami kerek évforduló? Akkor talán érdemes lehet megemlékezni a 6,5 éves fordulóról is. Vagy eljött az ideje a nano 4/3 rendszerre váltásnak?
ugyanitt: m4/3 rendszer eladóvá vált családi okok miattJobban kiemeltem volna a két "vízválasztó" vázat, ami igazán megemelte a rendszer elismertségét: a GH3, mint addigi legkiforrottabb videós váz
melyet a jól kiérdemelt "béta GH4" címmel emlegetnek tulajdonosai a fórumokon
-
.mf
veterán
Már nem azért, de m4/3-osként is kicsit csöpögősnek érzem a cikket, nekem is szemet szúr, hogy minden legendás, hihetetlen jó. A 14-45, de még inkább 20-as és a 45-ös tényleg nagyon jó obik, de egyik sem hibátlan, messze nem. Ellenben a két fix kompakt, fényerős, éles (45-ös inkább f2.2-2.5-től), és használtan egész korrekt áron beszerezhető.
Jobban kiemeltem volna a két "vízválasztó" vázat, ami igazán megemelte a rendszer elismertségét: a GH3, mint addigi legkiforrottabb videós váz; de talán még inkább az EM5, ami a mai napig legjobb vázstabit, a Sonytól egy kiváló szenzort, kezelhetőséget-beállíthatóságot ötvözött egy szép klasszikus formatervvel, és nagyon eltalált egész lett. Nekem legalábbis az az érzésem, hogy e két váztól kezdve kezdték végre a rendszert komolyan számba venni.Az alcímmel azért vitatkoznék. Eléggé hiányoznak a rendszerből például az alábbiak:
- fényerős UWA fix, pl. egy 9 mm f2.8 jó lenne végre
- egy nem-pro, de korrekt képű és fényerősebb alapzoom, pl. 12-50 f2.8-4, a konstans f2.8-asoknál kisebb mérettel, tömeggel és alacsonyabb árral
- tele fixek, pl. 90-150 közötti f2.8 (a 40-150 f2.8-nál kisebb mérettel, tömeggel, alacsonyabb árral), valamint egy 200-300 közötti, f2.8 vagy f4-es nagytele.
Inkább ilyeneket kéne kiadni, mint még egy 8. 14-42-es kitobit... 4/3-nál ezek még megvoltak, m4/3-ra felfoghatatlan, hogy miért nem. Legidegesítőbb, hogy közben a Pana az LX100-hoz alig kisebb képkörre készít egy nagyon kompakt ekv 24-75 f1.7-2.8 zoomot, amihez hasonlóra mi még mindig hiába várunk. -
atok666
őstag
Picit gyakran fordul elo a legenda szo
Atok
-
sasa134
addikt
Éljen sokàig, tovább, mint a 4/3...
-
madgie
titán
Öt évig jóbarátok voltunk, most hagytam el hűtlen kutyaként a rendszert
-
t72killer
titán
Jó összefoglaló
, EPL5 tulajként én is csak ajánlani tudom a m4/3 rendszert. Hordozhatóságban messze verik az SLR-eket (főleg, ha az ember 3 obival rohangál), képminőségben pedig ott vannak a sarkukban.
Új hozzászólás Aktív témák
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- Google Pixel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nem lesz Xiaomi 16
- Kerékpársportok
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3422
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3358
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest