Új hozzászólás Aktív témák
-
hegeanabol
aktív tag
Üdv .
Nem csak neked van ám ilyen problémád a pannonal
.
Reggel meló elött fel töltöttem a kártyám (1500 többre nincsen keret
) .Fel hívtam barátnőmet kb 3-4 perc.... Le tettem egyszer csak kapok egy sms-t .
"EGYENLEGE 600 FT alá csökkent"
MONDOM MI A FUCK . Meló van nincsen időm vele foglalkozni .....
Kb 10 perc újjabb sms-t kaptam . EGYENLEGE 300 FT alá csökkent. pfffNem is csináltam semmit. Fel hivtam a központot kb 40 perc után ki derült ,hogy én interneteztem ...egy Nokia 6610 i telefonnal ... és azért.
Mind1 küldenek egy részletes számlát....ami kb 2-3 hét múlva jön meg .Ott össze tudom nézni,hogy miből tevödik össze ...és ha tényleg ŐK B@asztak el valamit akkor egy kézzel írott levélel írjak panaszt..És ha felül vizsgálják (újabb 2-3 hét ) akkor értesítenek.
Ennyit ezekről
ui : helyesirási hibákat kérlek ne nézzétek
-
drater
tag
érdekes egy szolgáltatás.
-
z0d1AK
nagyúr
A pénteki nap folyamán kaptam egy ajánlott levelet, számla jóváírás volt benne.
Az előző kiküldött, be nem fizetett számláról szól, gondolom, az akkor le van tudva.
Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy az kb. 40 ezer ft + ÁFA egyenleg mikor fog eltűnni, ami még ott van. -
z0d1AK
nagyúr
Hétfőn futhatok még egy kört ezzel a "kis" hibával.
Ma kaptam meg a számlát 4595 forintról, mely mind GPRS forgalom... -
z0d1AK
nagyúr
Úgy tűnik, hogy az adatforgalommal még akad gondom.
Szükségem volna a netre, de nem megy -
Dany007
veterán
Én nem szoktam
csak a végösszeget. Aztán ha nem tetszik akkor megpróbálok kiigazodni az idióta számlázási rendszeren.
Sokszor olyan baromságokat tudnak írni benne. Ilyen levonás meg amolyan... meg ennyi egység itt meg itt... Kész káosz... Mondom ezt úgy, hogy kb. 2x néztem meg ilyet rendesebben is. -
Realradical
őstag
Itt egy olyan ember. Szerencsére oldalbordám mindig átnézi őket, én soha.
A múlt hét termése:
Kaliforniai paprika 648ft.
Közepes zacskó pisztácia 1000ft.Se kicsiben, se nagyban nem tudok ilyesmire figyelni ez van. Szerintem elfogy a precizitásom a melóban és előjön a lesz****m énem. Nem jó dolog de evvan.
-
tildy
nagyúr
Otthonrol van, de itt gb bill van. Nem fogom folyamatosan atallitani.
Amugy probalok kevesbe kardoskodni, es Esmhez hasonlo mentalitast felvenni, tehat ha gebasz van oldjak meg, a fejuket szedni azert nem fogom , csak ha tenyleg megerdemlik , es ennek egyik okat tobbek kozt a lojalitas.
Amugy van olyan ember, aki nem nezi meg a szamlajat? En mindig atfutom. -
Dany007
veterán
válasz
Realradical #77 üzenetére
Tudom én, szerintem is, de Tildy kardoskodik mellettük oly nagyon
Abban persze egyetértek, hogy mindenki hibázhat. Más kérdés, hogy ez mennyire megengedhető-e ilyen területen.
Egyszer nekem is számlázott a Voda 27 ezres számlát, amit nem is lettem volna meglepődve, viszont a beszélgetések óraszáma irreális volt.
Mivel átlagban 15-20 ezres számláim voltak mindig, így nem láttam értelmét a reklamációnak, nehéz lett volna bizonygatni, hogy nem telefonáltam ~ 22 órát az adott hónapban 1 hálózatra. Viszont az ember magában tudja jól, hogy az adott hónapban nagyjából mennyit beszél az előzőhöz képest. Ez meg nem érvelés nem bizonyíték. Leszartam, kifizettem. Viszont következő hónapban már másik szolgáltatónál voltam.
Persze aztán 3 nappal később jött a telefon a vodától az új számomra, és vagy 20 percen át nyalizott a fazon, ilyen-olyan nem publikus kedvezményeket is megkaptam volna stb...Szóval tényleg, egy nagyobb telefonforgalomnál 1-1 ilyen 50 ezres "bakit" az illető ember vagy cég észre se vesz, fel se tűnik, közben meg lehúzzák 50 ronggyal.
@tildy: de furcsa még nekem ez a no ékezetes írás... Pedig az elején még volt ékezeted... új laptop?
-
Realradical
őstag
A hozzáállás egy dolog, a másik viszont, ha valakinek rendszeresen magas számlái vannak (pl. én) fel se tűnik ha hozzácsapnak 30-50k-t. Ez egy szerencsés helyzet, mert simán feltűnt, hogy el*****k valamit.
Egy intézetnél ahol pénzforgalom van, ilyesmi egyszerűen nem történhet meg. -
Dany007
veterán
Jogos, bement a fórumba, aztán telefonált egy negyed órát, majd x idő után visszahívták hogy el van intézve. Oks.
Ettől függetlenül elég durva bakiPersze, mindenki hibázhat.
Azért én mégis úgy tartottam volna 100% korrektnek, ha a Fórumban az ügyfeles csaj szépen kapja a telefonját és intézkedik. Nem pedig az ügyfelet küldi még tovább telefonálásra. -
tildy
nagyúr
Persze, teljes mértékben igazad van, oldják meg. Még az sem tartozik az ügyfélre , ez hogyan és mennyi idő alatt.
Csak itt igazándiból fél óra miatt "vitáztunk", amit egyesek soknak tartanak.
Zodiak leírása alapján pedig dolgoztak az ügyön, és próbálták helyrehozni. (ami jó hozzáállás) De nekik esni emiatt , hát nem tudom... Meg csupán leírtam, miért nem megy ez fél perc alatt. De a fél óra miatt földbe döngöléssel nem értek egyet. MEg kell oldani, ez triviális, csak nem megy egy csettintésre, és bár nem érdekel, így talán könnyebben megérti mindenki miért nem megy egy csettintésre. (De amúgy mintha kicsit elbeszéltünk volna egymás mellett)És ahogy láttam , az ügyfélszolgálat nem is hivatkozott arra, hogy ilyen meg olyan körülményes. Tette a dolgát. Kb fél órán belül vissza is lett kapcsolva, és elindult a folyamat a számla visszaállítására.
-
Dany007
veterán
"Nem vágod a folyamatokat, de ez nem is baj."
Ez így igaz, ezzel egyetértek. De mint ügyfél, le is szarom.
Tudod mit mond erre a főnököm?Oldják meg. Az ügyfél leszarja hogy miként és hogyan történik ez. Kurvára nemérdekli. Az ő dolguk, oldják meg. Mégpedig úgy, hogy a lehető legkevesebb plusz kellemetlenséget okozzák az ügyfélnek, - amellett, hogy a panasz megléte már eleve egy jókora kellemetlenségre utal - . Ha pedig mégis, akkor kárpótolják.
Btw abból, amit Lajos írt megértem, hogy nem egy egyszerű a folyamat. Világos. Elhiszem én ezt.
De ettől függetlenül én se mondhatom egy ügyfélnek, hogy bocs, de 1,5 héten belül nemtudjuk legyártani a kért termékét, mert mondjuk sok a munkánk, vagy hiányzik egy kolega vagy akármi más. Ha neki holnapra kell, akkor holnapra meglesz. Legtöbb esetben az adott pillanatban még én se tudom hogyan, de mindig sikerül megoldani. Meg kell oldani, akár túlórával akár máshogy. De arra nem lehet hivatkozni, hogy ilyen meg olyan körülményes stb... ez a melós dolga, nem az tartozik az ügyfélre. Ez most csak egy példa volt, de a lényeg még mindig az, hogy az ügyfél leszarja és semmi köze hozzá, hogy az adott problémát milyen nehéz megoldani. Oldják meg."Ha nem rosszalkodtál, akkor miért lenne aggódnivalód?"
Lajosod tökéletesen leírta a választ. Hidd el, ezek a cégek, főleg itthon ott akarnak lehúzni ahol csak tudnak.
-
zoli62
addikt
Nem tudom, nekem mostanában párszor McAfee supporttal volt dolgom. 1 Business day alatt mindent lerendeztek. Persze tudom, más szellem...
-
Azt azért szögezzük le, hogy egy most induló cégnek (mégha Pannon volt nemrég), nem szabadna megtennie, hogy ilyen bakit követ el! Függetlenül attól, hogy ott is emberek dolgoznak, és emberek kezelik a gépeket.
(Az mondjuk tény, hogy az adott szolgáltató ügyfélszolgálata sokszor, sok mindenre jobb megoldás, mint a személyes ügyfélszolgálat, ahol már nekem is volt szerencsém ufónak nézetni magam a "jóltájékozott" munkatárs által, bár az T volt...)
Első körben tuti én is szívroham-közeli állapotba kerültem volna, de utána egyből telefon, mindegy milyen módon...Hogy kinek milyen a reakciója? Hát ez változó. Zodi szerintem a helyén kezelte a dolgokat. Szerencse, nem vagyunk egyformák. Rohadt unalmas lenne!
-
tildy
nagyúr
Nem vágod a folyamatokat, de ez nem is baj.
Egy magas forgalom miatti kikapcsolásnál (mégha véletlen is volt) sok követ kell megmozgatni, elég hosszú folyamat,technikai csoport, számlázási osztály, ügyeletes vezető, stb, stb, szóval igen, ennek utána kell járni , megbeszélni velük, egyedi eset, nem egyedi, stb, stb. Ez mind idő. Igen, akár 30 perc is.ÉS mégvalami: egyedüli ahova küldték az a telefonos ügyfélszolgálat : ha bemész a boltba, vannak olyan dolgok, amelyeket ők sem tudnak megoldani neked, és igen, van amikor meg kell kérni az ügyfelet, hívja a 1220t , mert nekik van megfelelő jogosultságuk . Ők viszont a tőlük telhető legtöbbet meg fogják tenni. Ezt hidd el nekem.
"Az már csak mellékes, hogy én egy kisebb szívrohamot kaptam volna, ha közlik velem, hogy 3 nap után 55 ezer a számlám is fizessem ki."
Ha nem rosszalkodtál, akkor miért lenne aggódnivalód?
-
dragonfx
veterán
voda is cisnál ilyeneket... a kulcs nem kell hűséget aláírni független telot kell venni.és akko nem szívoznak mert tudják eljössz.és ha ezt továbbadód, és sokan így tesznek nekik ez evsztessé.sok kicsi sokra megy alapon.
ismik aki aláírtka hűséget folymaatosna dupla tripla számlákat fizetnek.és folyamatos harcba állnak az 1000 ingyé sms miatt.
-
Esmein
nagyúr
"A gond szerintem az, hogy mennyi időbe és energiába telt Zodinak mire végre elismerték és javították a hibát. Ugye gondolok itt a 20-30 perces telefonálgatásra 2-3 helyre..."
Ennek a problemanak a megoldasa legtobbszor irasbeli kerveny formajaban szokott futni, nincs ra folyamata egy sima talpas ugyintezonek. Az hogy elintezesre kerult 30 perc alatt, arra utal, hogy vagy tapasztaltabb ugyintezot fogott ki, aki mar latott ilyet es neki mert futni, vagy tapasztalatlant, aki ugyan nem latott meg ilyet, de buzgott benne a segiteni akaras es kiharcolta hogy meg legyen oldva. Csinaltam en is mar ilyet(sose birtam megemeszteni ha egy szabaly miatt nem tudtam valakinek segiteni amikor jogos volt a panasz), egy ilyennek az elsikalasa legalabb 3 darab email, meg a fonok fonokenek az alairasa. Minimum fel ora aktiv szivas van vele.
Ha 55 ezertol szivrohamot kapsz, mit kapnal 1.5 milliotol?
Hatar menti atjelentkezessel roaming tarifara valt a mobilnet is, es a 6k-s havi szamlabol 1 ora alatt lesz tobbszazezer. Vannak hibak, mindenhol emberek dolgoznak.
-
Dany007
veterán
"Hibáztak, tévedtek, korrigálták, elnézést kértek. "
Ezzel nincs is semmi gond. Egyetértek. Ami ezután van az nem pattogás, inkább csak dühöngés
Ahhoz meg had legyen már jogunk. Illetve annak, akit ért ez a kellemetlenség.
Holnap majd reagálok bővebben, most nincs sok időm.
A gond szerintem az, hogy mennyi időbe és energiába telt Zodinak mire végre elismerték és javították a hibát. Ugye gondolok itt a 20-30 perces telefonálgatásra 2-3 helyre...
Ha mindez úgy működött volna, hogy felhívja az ügyfélszolgálatot, ahol a hibát észlelik, javítják, majd elnézést kérnek, mindezt mondjuk 5-10 perc alatt, akkor rendben van. De közel sem így történt, ráadásul x idegi még telefonálni sem tudott eme hiba folytán.
Az már csak mellékes, hogy én egy kisebb szívrohamot kaptam volna, ha közlik velem, hogy 3 nap után 55 ezer a számlám is fizessem ki...
Az én munkámban is, és szerintem a legtöbb munkakörben úgy van, ha bármiféle kárt / kellemetlenséget okozunk egy ügyfélnek akkor azt a lehetőségekhez mérten kárpótoljuk. Nem egyszer adtunk már ilyenért kedvezmény és hasonlók...
Ja, és általában az ügyfélszolgálat (nálunk az adott munkatárs akit felkeresnek) jár utána az ügyfelek bárminemű panaszának, és oldja meg a problémát, nem pedig az ügyfelet küldözgetjük ide meg oda, hogy telefonálgasson össze vissza ha valami nemtetszik. -
z0d1AK
nagyúr
Olyannyira ugyan ott, hogy bár elvileg a Djuice ügyfelei külön ügyfélszolgálatot kaptak a 1240-en. Ezt hívni nem tudtam. Csak a 1220-at.
És az SMS-eka végén is a Pannon név volt szignózva, nem a Djuice.Bár engem az is bánt, hogy a mai napra ígérték a MyLife startolását is, amiből még semmi sincs meg.
Az oldal megy ugyan, de a program nem.
Arról nem beszélve, hogy nincs is kész az oldal, egy millió tartalmat nem lehet elérni, mivel nincs elkészítve hozzá az oldal. -
tildy
nagyúr
Ez igy van, de amirol te beszelsz az kozel sem ez.
Hibáztak, tévedtek, korrigálták, elnézést kértek. Nem veled történt, de te még kérsz tótágasállást, és hamut a fejre. Na ez az, amit szerintem nem kéne.Mindenki hibázhat, te is én is. Emebrek ülnek ott is.
De ettől ne kelljen már felszántani a helyünket.Zodiak: remélem minden jól alakul, ilyen esetekben azért olykor szoktak kompenzálni is, lehet idővel kapsz valamit , még ha nem is szóltak most, de ha véletlen nem , akkor is legalább ránéztek a dologra.
A djuice különválása számlázásilag nem szabadna, hogy szétcsússzon, ugyanott megy.
-
nyunyu
félisten
Pannonek nem kicsit vannak szetcsuszva.
Csutortok/penteken nem tudom hanyezer embert ertesitettek ki SMSben, hogy ingyen 250Ft-ert hivja a 1741-et.
Utana meg sorra anyaztak a felhaborodott ugyfelek a 1220-on, hogy nem jo a 1741: 9-es gomb nem mukodik.
"Mindossze" annyi volt a problema, hogy a kedvezmenyeket kezelo szerver nem tudott arrol, hogy akcio van, igy mindenkit elutasitott
-
z0d1AK
nagyúr
Ahogy tildy is írta, nehéz nem felkapni a vizet.
Én is leginkább magamban dühöngtem, hogy hogyan lehet ez. Ilyen, vagy hasonló esetben mindig úgy megyek oda, mint egy ember a másikhoz.
Kijavították, nem keletkezett belőle nagyobb károm.
Szerettem volna néhány hívást intézni délelőtt, de szerencsére anyagi veszteség nem ért, mert nem tudtam összehozni. -
Esmein
nagyúr
8 honapot dolgoztam nekik, tudom mindket reszrol mi folyik. Ha a pannon szemetkedik, arrol is megmondom a velemenyem, ha hibazik es a kedves fogyaszto meg a korrigalas utan is razza magat, akkor arrol is megmondom a velemenyem(asszem zodiak kulturaltan vette az eredmenyt). Nem vagyok agyatlan droid aki eldonti az elejen hogy kinek van igaza, elolvassa a postot(vagy azt se), majd bebofog valamit es megy tovabb.
Az en agyam nem ugy mukodik mint sokmindenkie.
-
Gergő_
őstag
Bocs, de nagyon nem értettem miért véditek így a djuice-t. Elvileg ti is ugyanezen az oldalon vagytok.
Ezek szerint nem tudod, hogy itthon milyen szinten képesek csorbítani a fogyasztó jogokat.
a vásárlól nagy része ki van szolgáltatva, sokszor tévesen tájékoztatják a jogaikról.
A homár ezt a tudatot erősítené, megismerteti az embereket lehetséges esetekkel.
béke -
tildy
nagyúr
Igen hibazott, elismertek , jovairtak.
Innentol kezdve a pattogas, mar csak "fontoskodas" .ELeg kozelrol ismertem a ceget, ha hibaznak, elismerik. (ritka , veletlen kivetelektol eltekintve)
Eddig egyetlen egyszer volt esetemben naluk az, hogy nem. Bizonyithatoan nekem volt igazam, (mas , kiemelt ugyfel is megkeresett ezzel kapcsolatban egy forumposzt alapjan, neki ugyanez volt a gondja , tehat nem egyedi eset) de mivel kijottunk, nem foglalkoztam vele tovabb. Megfelelo topikban megtalalhato a kalvariam...
-
Gergő_
őstag
az én szememben közel sem egyenértékű, hiszen az ő ideje ment el rá. Ezt egy puszta elnézéssel, elég ízetlen dolog elintézni.
mi kell?
- Canossa-járás!elég furcsa ahogy véditek a djuice-t. egyértelműen a szolgáltató hibázott nem kevés kellemetlenséget okozva.
homár az homár, sokszor jobban félnek tőle mint a fogyivédőktől.a életkor önmagában nem jelent sokat. egyébként nem csak 18 év felettiek az ügyfeleik.
-
Esmein
nagyúr
Hivatalos eljaras szerint 30 napon belul elbiraljak az irasbeli panaszat. Azt hiszem ennel gordulekenyebben ment a problema megoldasa.
Mindennel a homarhoz rohangalni osi magyar szokas. Mert annak az ujsagban kell lenni hogy a szemet szolgaltato hogy banik az ugyfeleivel. Meg akkor is ha nem igaz, a lenyeg hogy veled tortent, ezert fontos. Sot. Csak ezert fontos. Ugyan mar. 18 ev folottieknek adjak el a szerzodest, illene ugy viselkedni mindket reszrol.
-
mexicanraven
senior tag
Köszönöm a cikkírónak, hogy írt privátot!
Elég gáz ez... Lehet engem eltántorít, mert mintha valaki más is említete volna, hogy őt is korlátozták... FUCK!
Pedig olyan jó áron kínálta a dolgokat!
-
tildy
nagyúr
Es utana milyen lazan ment a fulhallgato csereje is, nem?
Nagyon nehez nem felkapnia vizet, de alapesetben erdemes pozitivna hozzaallni az ugyintezeshez. Sokat segit.Gergő_: az elnezest keres, utanajaras, visszallitas nem az? mi kell meg? A panaszeljaras lezarulta utan meg van, hogy felajanlanak ezt azt (ingyen percet, vagy valami)
At lehet menni mas szolgaltatokhoz is amugy, rossz ugyintezo barhol elofordulhat. Engem konkretan a t akart visszazavarni a volt cegem t-s kiemelt ugyintezojehez a boltbol es a telefonon keresztul is, mert voltak olyan kedvesek, es a szerzodesen irt marc 1jei atirast 1.5 hettel korabban aktivaltak ...(ceges szamot vettem at maganra , febr. 22en a nevemen volt, holott a szerzodes szerint marc.1-el kellett a nevemre keruljon, termeszetesen a teljes februari szamlat kiszamlaztaka nevemre , holott az cegesnek kellett volna addig meg lennie... Arrol nemis beszelve, hogy a szamhoz lett ceges telo veve a volt munkahelyem reszerol, es bar a telefont nem kaptam meg, a reszleteit nekem kellett tovabb fizetnem majd egy evig ... )
-
Gergő_
őstag
@all
vajon miért??
nem z0d1AK hibázott, mint jóhiszemű fogyasztó, mégis elbaszták a napját. ennyit azért megérdemelnek, ha velem csináltak volna ilyet akkor már kint lennének, azt hiszem.
meg sem próbálták kiengesztelni. -
Esmein
nagyúr
"Én nem bírtam volna kiabálás nélkül =/"
Semmire nem jo, a sajat cukrod nyomod fel, meg maximum a vonal tulvegen levoet. Nem erdemes probalkozni vele mert maximum megker hogy korrigald a hangsulyt, ami azert ciki.
Legjobb modszer amugy ugyeket elintezni az, hogy vegigolvasod a szerzodest, es a leheto legkedvesebb mosolygos hangnemmel rakerdezel hogy mi a gond es meg lehet-e oldani. Azert van ott hogy segitsen, es sokkal valoszinubb hogy a folyamatok ellenere kijar valami extra figyelmet a fonoknel, ha nem az asztalt vered. Nem mondom hogy azt csinalnad, legtobb ember nem jut el odaig, csak erdemes tudatosan keszulni ra.
En peldaul utalok reklamalni, szinte beteges retteges fog el, ha nem tetszik valami es a velemenyem kell hangoztatni, de itt Angliaban konnyen kezelheto ez a problema. Multkor vizizu volt a kola, hat 5 percig remegtem hogy szolni kell miatta a mozi bufejeben. Tildy meggyozott hogy nem bant a bacsi, odamentem, mondom neki hogy az a gubanc, hogy fura a kola ize. Annyit mondott hogy elnezest, lehet hogy elofordult mert most cserelte a palackot, es csont nelkul kicserelte. Ha odamegyek hogy mi ez a szar es hepciaskodok, tuti lett volna valami passzus ami alapjan megtagadhatja a cseret. Sokkal celravezetobb egy oszinte mosoly es a kitartas.
Gergo_: O MAY GOD, valaki/valami hibazott, AZONNAL MEGEGETNI. Hozzatok a faklyakat meg a benzint!
-
Gergő_
őstag
homárra vele!!
-
-
tildy
nagyúr
Az a gyalazatos, hogy mindenki rogton felkapja a vizet. Igy nem lehet megoldasra jutni.
Nekem egyertelmu volt, hogz valahol valami gubanc van, valami valahol nem aktivalodott (esmein is irta, hogy ez lehet) , innentol kezdve nyugodt lennek, mert ajandek 100 megam van, ami valahogy nem kerult a szamlara. Mivel ez bizonyithato, jovairas fog tortenni. Minek akkor idegeskedni .A fizessen be eloleget ugyfelszolgalatost meg behivni egy elbeszelgetesre a fonokoknek, hogy ezt igy most hogy. Lathatoan nem jart utana a szamlanak...
Mobil internet startot meg kiirtani, hogy irmagja se maradjon. Van tobbi szolgaltatonal is ilyen.
Vagy maximalizalni, mondjuk napi 300-400 Forintban. -
Dany007
veterán
Olvastam az update-ot, hát nem gyenge. Én nem bírtam volna kiabálás nélkül =/
Annál a résznél akadtam ki, amikor azt mondták, hogy 55 ezres számlát halmoztál fel 3 nap alatt : o Röhej...
Szerintem ha rendeződik a dolog és nem vagy hűségnyilatkozatos szarságban, akkor másnap átmennék másik szolgáltatóhoz... Ez elég gyalázatos... -
Esmein
nagyúr
"Fél háromig ígért visszahívást. Kicsit megcsúszva, de legalább 2.50-kor hívtak. A hívás korlátozást megszüntették, és most számolják újra az adatforgalmat. Arról remélhetőleg valamilyen tájékoztatást is kapok majd, ha minden igaz."
Akkor az tortent amire en gondoltam. Nem kis koveket mozgatott meg az ugyintezo erted
szerk.: diakigazolvany nem jo sajnos. Szomoru hogy van ilyen korlatozas, szomoru hogy van ra szukseg.
-
tildy
nagyúr
Siman csak emberek, de abbol jol kepzettek.
Ettol fuggetlenul hibazhatnak. Es altalaban korrigaljak. En is javaslom a 1220 felhivasat, a problema megbeszeleset.(Egyebkent a T ugyfelszolgalat sokkal evesbe votl segitokesz , legalabbis nekem)
ollie; ha jobban belegondolsz nem az. Komolyabb ugyfelnek tunik a 2 igazolvanyos, nem valami sarki gyerek.
Esmein : be kene vezetni azt a rendszert ami itt is megy: azonositassal lehet csak ugyintezot kapcsoltatni ugyintezesre, ha informaciot ker csak, mehet siman az ugyintezohoz, de ha ugyintezni kell, kidobni a menube, potyogje be a kodjat, es utana lephet tovabb.
Midnenki jol jarna.
Ba mondjuk az O2-s ugyintezes nalam viszi a primet , pozitiv ertelemben -
Esmein
nagyúr
Nem, ez csak azokra vonatkozik akiknek a neven meg nincs elofizetes. Ok elofizetoskent "uj" ugyfelek. Ha te egy szemelyivel bekocogsz, az alapjan beazonositanak. Masnak sajna kell. Ahogy a feltoltokartyas telefonok tulajdonviszonya az esetek 80%-aban alakul, nem is csoda, hogy a szabalyzat nem ismeri uj elofizetes vasarlasanal a "de mar ezer eve itt vagyok kartyaskent" fogalmat.
-
mephi666
nagyúr
2006óta vagyok előfizetőjük... most járt le megint az egyik 2éves szerződésem... (2 előfizetés van a nevemen, családi csomag miatt... 2 szám között ingyenes hívás plusz majdnem 2óra/hó lebeszélhető és sms-ekkel 6körül megáll) ha meg akarom hosszabbítani és új készüléket szeretnék, tőlem is kérni fognak?
#36: értem... valahogy ez tűnt nekem is logikusnak... de ez akkor is kicsit fura, mert nincs mindenkinek jogsija és útlevele sem... (pl. nekem sincs jogsim... az útlevelem meg szerintem már vagy 10éve lejárt)
-
Esmein
nagyúr
Igen, kell 1 szemelyi igazolvany + 1 fenykepes igazolvany. Ha nincs, lehet kezest vinni akinek viszont van. Elofizetonek a nevere kerul az elofizetes, mindenhol o lesz a tulaj, melle kis kockaba megy hogy "Kezessel vasarolt." Mindenert o a felelelos, ha nem fizet, megkerdezik a kezest is mi van.
Ugyutalommar hogy senki nem bir tajekozodni.
Szerintem egyebkent 1/3 1/3 1/3 azoknak az aranya akik a pannont, T-t, vodat gyulolik magyarorszagon. Rengeteg olyan okostojas is van aki kezd valahol, majd vegigmegy minden szolgaltaton oda vissza hordozva a szamot, mert azt hiszi hogy a szerzodest mashol nem kell betartani, vagy jobbak a feltetelek. A telefonok minosege, szerviz, arak, tarifak stb nem tudom hol milyen, de egy biztos. Egy normalis hangvetelu kerdesre rendes valaszt lehet kapni a Pannonnal, mert nem agyhalott zombik ulnek a telefon tulvegen a kozkeletu hiedelemmel ellentetben. Siman csak emberek, de abbol jol kepzettek.
-
Esmein
nagyúr
Kicsit tortem az agyamat. Lehet megse 100 megas csomagod volt valamibol kifolyolag. (mar nem aktiv, meg nem aktiv, azt mondtak hogy az lesz de az ugyintezo elcseszte, barmi) Ekkor lehet hogy a masik csomag van benn es ez szemtelenul draga. 20 mega, 27k ft. Arra rafejelsz egy kicsit hamar megvan a 36k, kerj hivaslistat, es nezesd meg a 100 megas csomag benn van-e tenyleg. Ha minden tajekoztatas alapjan ugy tudtad, hogy benn van, akkor 1 level es jovairjak, visszakapcsoljak, elnezest kernek es hamut szornak a fejukre.
Nem kell egybol hurkolni a kotelet...
-
Esmein
nagyúr
Erdeklodj utana annak a magasforgalomnak mindenkepp, mert ez nem szamlatartozas, hanem olyan kiugro forgalom ami ugy ... sok. Uj kartyaknak 30k+FA, regieknel valahanyszorosa az atlagodnak. Ha nincs sehol meg a honapfordulod, es mar most 36 ezernel jarsz, akkor gixer van. Altalaban Mobil Internet starttal szokott osszejonni ami 12.5 penz 10 kbyteonkent, ha nekiallsz netezni mialott megnezed milyen csomagod van, az hamar lerantja az osszeget.
Mielott barkire barmit raboritasz kreativ javaslatkent azt ajanlom, hogy olvasd vegig a szerzodesed, majd hivd fel az ugyfelszolgalatot, ok el tudjak mondani mi tortent, es hogy pontosan hova es milyen formaban fordulj a megoldasaert.
Nem mindig a nagy multi a rossz, csak senki nem olvassa vegig a szerzodest. En A-Z elolvasom mit irok ala, mert nem szeretek rapacsalni.
Igen, most hogy latom hogy volt 100 megas csomagod mas a leanyzo fekvese. Mindenkepp telefonos ugyfelszoli, ott tudnak neked utananezni mi tortent. A 24 oras magasforgalom az nem moka dolog.
Semmit nem hivhatsz: Ez nem egeszen igy van, szamlat generalo hivast nem intezhetsz. Ez jelenti a hivasfogadast kulfoldon, hivasinditast belfoldon(csaladi csomagban is), sms, mms, wap stb. 1220-at hivhatod, a 06202000000-t nem.
-
helloadi
csendes tag
Nekem volt náluk előfizetésem, még akkoriban, amikor nagyon új volt ez a mobilnet itthon. Egyszer megadta magát az usb modem, bevittem hozzájuk, bevizsgálták, természetesen kitalálták, hogy nem volt rendeltetésszerűen használva (hahaha), ezért meg kell vásárolnom listaáron, ha szeretnék továbbra is internetezni (ha nem veszem meg akkor visszakapom a rossz modemet és nem netezek, de fizetem a havi díjat). ~50.000 Ft volt a modem ára
vicc ez a pannon
-
Narxis
nagyúr
Ne hagyd magad, pannon lenyúlós cég.
-
z0d1AK
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #18 üzenetére
Lesz majd.
Mondjuk aranyosak, hogy mondják, hogy a 1220-on kapok infót.
Fel akartam hívni, csakhogy semmit sem hívhatok... -
Nekem valami 140 Ft számlatartozás miatt zárolták a lakossági számlám a CIB-nél...
Nem használtam 3 hónapig, és összegyűlt a "számlavezetési díj"....
Jah, mielőtt zárolták volna rádobtak még összesen 3K kártyaévesdíjjat, meg mégvalamit.... -
Mr.Csizmás
titán
na b+... pedig most tervezek átállni djuice hálónbelül9-re
várom a fejleményeket.
-
-
PierNight
aktív tag
hát ez nagyon durva...asszem mégse leszek djuice-os...(helyeztem h pannon 60ba vok még 3 hó kötelék...gondoltam addig djuice-os leszek..aztán go ikon200)
-
RexpecT
addikt
Hát ez tényleg elég gáz....
-
z0d1AK
nagyúr
Lehet most ásta el magát a Djuice magát.
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus Nord 5 - lehűti a kedélyeket
- Temu
- Energiaital topic
- Gitáros topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Telekom mobilszolgáltatások
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós kamerák
- További aktív témák...
- EREDETI NINTENDO Pokemon Go Plus autocatcher dobozban eladó
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3058
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest