Új hozzászólás Aktív témák
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1658 üzenetére
Ez a radarkép élő?
nagyon állat -
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1662 üzenetére
Nem jó a link!
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1665 üzenetére
Na most már jó! eddig vmi logo-t hozott be. most a link szóra jobb klikk és ott kimásoltam a hivatkozási címet majd azzal megnéztem. sok vadászgép a lényeg!
ezek nem Tomcat-ek? -
Eagle16
addikt
válasz Boeing 737 #1665 üzenetére
Na mostmár nekem is jó.Első kattra tényleg valami logót hoz be.
Jó sok Tomcat Gondolom ezek mind azok, amiket nemrég kivontak a forgalomból.(vagyis az anyahajókról )₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz Boeing 737 #1670 üzenetére
Fogalmam sincs, de talán így óvják meg őket az időjárástól, nehogy belecsöpögjön a nyílásokba a víz, hó stb, és elkezdjen belül rozsdásodni.De nemtudom, lehet hogy más oka van.
Jó a kis videó
Asszem hogy itt Nálunk, a szolnoki repülő múzeumban is egy ilyen van, nem biztos hogy pont Viggen, de valami Saab.₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz Boeing 737 #1673 üzenetére
Akkor jó, Viggen
Annyira sajnos nem értek hozzá, mint daa-raa, csak hobbiszinten érdeklődöm a haditechnika iránt, nagyjából tudom a típusokat, meg a jellemzőiket, de nagy guru nem vagyok
Én az F-15-öst szeretem nagyon, csak azok a hülye japánok mindíg mindent elrontanak [link]₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Eagle16
addikt
válasz Boeing 737 #1675 üzenetére
Jah, bár lehet hogy nem a pilóta csapta hozzá a betonhoz, hanem a futómű hibája volt
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1658 üzenetére
Élőnek tűnik. Gondolom észrevetted, hogy ha rákattintasz egy gépre, akkor kiírja az ismert adatait.
És igen, konzervált gépek, méghozá frissen konzerváltak. Ha jól tudom amivel bevonják őket az egy szilikon alapú tömítőanyag. Viszont víz nem igazán szivároghat beléjük, lévén a DM környékén folyamatosan 20% alatt van a páratartalom. Havat meg utóljára valamikor a legutóbbi jégkorszak idején láttak arrafelé.
Maga a Viggen aerodinamikailag és teljesítmény szempontjából elavult. Viszont néhány éve a csökkentett Gripen-rendelésállomány miatt avionikailag felnyomtak egy párat a ko színvonalára. Szigorúan csak a bombázók számára komoly ellenfél, illetve a BVR képességekkel nem rendelkező vdászoknak nagy távolságból.. Valahol a Tornado F.3 szintjén van, csak rendelkezik komolynak mondható csapásmérőkapacitással is.
Ezek szerint valakinek még újdonság, hogy a Viggenen van reverz? Ilyesmire a Tornado is képes egyébként.
Szétbontották. Ez van, nem lehet minden példányt a végtelenségig raktározni. Mo-on meg a kivont MiG-21-ek egy jelentős részét lángvágóval baszták darabokra...
Drakenről majd később, megyek csobbanni.
Eagle16: Anyahajók már nem léteznek, az utolsót valamikor a '40-'50-es évek fordulóán bontották le. Napjainkban repülőgép hordozók állnak szolgálatban.
A géphez csak annyi köze van, hogy az okinavai Kadena légibázison történt. Egyébként amerikai gép.
Részemről is csak hobbi a repülés iránti érdeklődés. -
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1682 üzenetére
Nos akkor a repülőim
B747[link][link][link]
F-16[link][link]
MD-500[link][link][link]
A fekete azonosítatlan. ha valaki tudja ez milyen típus légyszi mondja meg. [link][link][link][link][link][link]
B767 Elég idétlenre az első szélvédő festése de rá van hogy 767-es. [link][link][link]
F-14[link][link][L][link][link][link][link]
F-20[link][link][link]
DC-10[link][link][link][link]
Draken (???) Ha nem az szóljatok ahhoz hasonlít a legjobban ezért gondolom hogy az. ha mégse jelezzétek. [link][link][link][L][link][link][link][link]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1683 üzenetére
Elég idétlenre az első szélvédő festése de rá van hogy 767-es. Elég idétlen a festés de rá van írva hogy 767-es.
A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1686 üzenetére
Szép
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1688 üzenetére
Azért teccik!
észrevehető rajta az airbus vonalak! -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1683 üzenetére
Az ismeretlen gép felűlnézetből Viggen-nek tűnik.
Amit Draken-ként azonosítottál az az. Egyébként nem olyan nehéz találni róla leírást. Itt van néhány: [link]; [link]; [link]; [link]
Egyébként meg nem volt éppen egy elterjedt típus, a MiG-21 és F-4 árnyékában nem is nagyon jutott szó rá.
De a Tunnan sokkal überebben néz ki! [lghttp://www.vectorsite.net/avj29.html[/l] -
válasz Boeing 737 #1683 üzenetére
A fekete UFO-d leginkább valamelyik Mirage-ra hasonlít a delta-kacsaszárny kombó, és az egyhajtóműves konstrukcióból ítélve. Vagy Saab... Fene tudja. kevés a részlet rajta.
[Szerkesztve]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1698 üzenetére
Persze nem akarom daa-raa-t kétségbe vonni de a kacsaszárnyat leszámítva semmi nem utal a viggenre se a farok se a cockpit. =tudom kinai cucc de azért a többi gépremen is legalább valamennyíre látszik hogy miaz)
A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1699 üzenetére
Márpedig a többszörösen nyilazott szárny és a vezérsíkok mind a Viggem-re utalnak. Kacsavezérsíkos Mirage egyébként sem létezett, a Mirage IIING-n voltak rögzített áramlásterelők, illetve a Kfir-eken és az izraeliek által felújított/átépített Mirage III-kon. Azok viszont egyáltalán nem ilyen kialakításúak, és főleg nem ekkorák. [link]
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1702 üzenetére
Jó kis vidi!!
-
válasz Boeing 737 #1702 üzenetére
Akkor már inkább F14... Seholsincs az ellen, amikor már 3mach-al repül feléje a Phoenix
Akármi van, az a két brutál hajtómű kegyetlenül kitol akárhonnan...
[link]
Jolly Roger forevaどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1704 üzenetére
-
válasz Boeing 737 #1706 üzenetére
Mindegyiket másra tervezték. F14 az A/G, az F15 az A, az 18 pedig szintén A/G, bár inkább légiharc. F15öt még anno a hidegháborúban az ellenséges (orosz) TU95-Medve levadászására tervezték, azért tud olyan iszonyat tempóban emelkedni. Maradékot leszedték volna az F14-esek, amiket aztán valahogy azóta sem sikerült kiváltani. Bár ott van helyette az F16, meg az F18, de talán majd mostmár a Raportnak sikerül átvenni a posztját. Igaz, azóta az idő szele másképpen fújdogál, és már nem orosz stratobombereket kell lelövöldözni, hanem a gonosz ''evil terrorist'' által irányított utasszállítokat
Mindenesetre azon tanakodtunk gyerekkorunkban, hogy hány F14 szedné le a magyar légvédelmet. Osztottunk, szoroztunk, kijött, hogy 3 Volt itthon 2X gép, egy Tomcaten meg elfér 8 Phoenix. Szal...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bandiras2
senior tag
válasz Boeing 737 #1711 üzenetére
Nagyobb kissé, erősebb sokkal, több felfüggesztési pontja van, ráadásul ezek a pontok megbolygatták a légörvényeket, ezért nagy sebességnél makrancs volt. Azóta valszeg megoldották+modernebb harci elektronikát kapott.
A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1714 üzenetére
Remélem az Airbus gépei hasítani fognak! a Boeing gépei sem tökéletesek
amúgy meg miért semmisítették meg az SR-71 terveit? remélem mát terveznek egy jó gyors gépet! természetesen titokban -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1724 üzenetére
Ha nagyok az igényeim és a költségvetésem (bár megkocskáztatom, hogy a Gripen sem olcsóbb), akkor inkább kevesebb SuperHornet, mint több Gripen. Jelen esetben jobb a ritka forint, mint a sűrű fillér. A két gép nem egy kategória, az amerikai versenyző sokkal jobb.
Nekünk viszont nem lett volna értelme SuperHornet-eket venni. -
Gyantusz
tag
válasz Boeing 737 #1730 üzenetére
Jó kis szimulátor volt, elfogadnám.
Mondjuk lehet a ház födéme megadná magát telepítés közben...Örülj ifjú ember a fiatalságodnak! (A prédikátor könyve)
-
Gyantusz
tag
válasz Boeing 737 #1732 üzenetére
Gripen
Első: [link]; [link]
[link]
Super Hornet
Hátsó: [link]
Egyébként itt már sok infó van fent.[link] Főleg a forrásoknál. <szerk.: látom, már megtaláltad...>
Ez egy érdekes kép: [link] A cikk: [link]
Meg a google a te barátod.
[Szerkesztve]Örülj ifjú ember a fiatalságodnak! (A prédikátor könyve)
-
Gyantusz
tag
válasz Boeing 737 #1741 üzenetére
Az lehet, hogy frankón néz ki, de még nokedlibb, mint az együléses, lévén, hogy nehezebb. Az együléses is alulmotorizált. Bár az elektronikai felszereltségük ezt a hátrányt némileg ellensúlyozni tudják. Csak ne kerüljön soha manőverező légiharcba! Bár a kétülésesek eleve nem ezért vannak: kiképzési, ill. támadó feladatkör, de lehet akár mini-légi harcálláspont is, felszereléstől függően.
Egyébként ebből a szempontból annyira nem féltem a magyar pilótákat. Kiváló elméleti hátterük van! A volt VSZ-ben ([link]) a magyar hajózóknak nagyon jó volt a hírük, szovjet minősítésük kiváló volt! Most a nagy előnyük, a csehekkel együtt, hogy ismerik a MiG-29-et kívülről-belülről, így ki tudnak dolgozni elfogási taktikákat ellenük. Illetve a MiG-29-ek üzemeltetése során tapasztalt eljárásokat átvehetik (pl. F-16, és Rafale-lal [link] szemben) és át is veszik.
A manőverező légiharc hasonlít a testépítés végső mércéjéhez, a Mr. Universum versenyhez. Arnold Schwarzenegger írta könyvében (A testépítés nagy enciklopédiája), hogy nincs tökéletesen kimunkált testű versenyző. Mindenkinek vannak hiányosságai, de ezt a pózolások tükör előtt való gyakorlásával el kell tudni ''rejteni'', a kidolgozott testrészeiket kell dominánsan bemutatni (spec. légzési, préselési gyakorlatokkal). Ő is azért tudott annyiszor nyerni, mert a döntőben (ekkor talán csak az első három áll a pódiumon) mindíg sikerült a másik kettő ''fölé pózolnia'' magát. A háta szinte mindíg gyengébb volt, mint versenytárasié, de ezt a melleivel, karjaival, combjaival, stb. és az ezeket hangsúlyozó pózolásaival tudta ellensúlyozni.
Gyakorlatilag a manőverező légiharc is ilyen. A két viaskodó pilótának tökéletesen kell ismernie a gépét és az ellenfélét is!!! Fel kell ismernie az adott repülőhelyzetben, hogy milyen repülési taktikát kell alkalmaznia az ellenfelével szemben. Az a pilóta nyeri a manőverező légiharcot, aki a lehető legjobban használja ki gépe előnyeit, valamint saját mentális képességeit (gyors észjárás, kombinatív/improvizatív készség) és ellenfele pillanatnyi hibázásait. Ez a hibázás sok ok összetevője lehet: gyengébb képességű ember (agyilag), kiképzési hiányosság, rosszul felkészített, ill. rosszabb képességű repülőgép, stb.
Elméletileg a ''hétköznapokban'' ezeket, a más országok által már kidolgozott, harceljárásokat kellene begyakorolniuk a pilótáknak, valamint újakat kidolgozniuk, ha tudnak és ezt begyakorolniuk.
Már ha kedves politikusaik adnának rá pénzt...
Egy bizonyos katonai tömbbe való tartozás (most a NATO) előnyei is például ezek, hogy a megszerzett ismereteket átadják a tagországok egymás légierejeinek. Ezekre vannak hivatva a különféle közös hadgyakorlatok (pl. Tiger-Meet, USA-ban a Red Flag, Gunsmoke, stb.) és egyéb operatív programok. Hülye dilettáns barom az a politikus, aki erre nem ad péntz a katonájának!!! Veszélyezteti annak túlélő képességeit, gyakorlás híján.
Baromira nem számítanak az olyan dolgok, amiket a légiparádékon látunk. Ezeket a manővereket alig lehet alkalmazni légi harcban (pl. harang-manőver), mert ez ma már rettentően gyorsan lezajlik! Egyszerűen nincs rá idejük a pilótáknak erre!
Nem tudom, ki játszott már repszimolátorral? Nekem a kedvencem a European Air War volt anno, vagy 7-10 éve, mikor még ráértem ilyesmikre. Rengeteget játszottam vele, a ''fűrésszel'' (Me 109) és a ''fókával'' (FW 190), nem mértem, de én állítom, hogy több 100 órákat repültem. Relatíve élethű játék volt akkoriban. Szóval, aki játszott már ilyennel, az tudja, hogy a két gép közötti légiharc nem több 1 percnél (II. vh.). A mai, jet gépeknél ez igen gyakran 10-30 másodpercen belül lezajlik! Ennyi idő alatt kell megválasztani azt a fegyvert, amivel a célt le akarod küzdeni, azt a sebességet és azt a taktikát, amit alkalmazni lehet és kell, és ezeket állandóan változtatni, ''izomból húzni'', kihasználva az ellen hibáit, illetve elhárítani a képzett ellen fortéjait (mint a sakkban) és azonnal reagálva, pontosan tüzelni...
Innen lehet mélyebbre is menni, de ez már kőkemény légiharc-elmélet.
''Aki gonolkodik, meghalt.'' /Top Gun
A történelembe sem árt ekkor már belenézni. Ők hogyan dolgoztak ki eljárásokat.
Az ász vadászpilóták nagy többsége ritka szar lövész volt. Kivétel pl. Hans-Joachim Marseille (''Afrika csillaga'' [link]). Majdnem minden gépét nagy távolságből kezdett tüzeléssel küzdötte le! Kiváló pilóta volt.
Sokak kedvence, a valaha élt legeredményesebb vadászpilóta (352 igazolt légigyőzelem), Erich Hartmann ([link]), például mindíg közelről lőtte le őket, természetesen saját technikával, amit a fűrészre dolgozott ki és annak képességeit aknázta ki (Me 109G, függőleges emelkedése hibátlan volt). Egyik bevetésén 5 gépet lőtt le. Leszállva a szerelő mondta, hogy csak 5 db lőszer hiányzik a rakaszokból, ''Hogy csinálta ezt?'' ''Közel kellett menni hozzájuk.''
Szóval egy légiharc kimenetele rettentő sok dolgon múlik!
Az, hogy egy gép kicsivel jobban, szűkebben fordul, nagyobb a tolóerő/össztömeg aránya, még nem jelent semmit! Pl. mi van, ha adódik egy rövid idejű, 2 mp-en belüli rakétaindítási lehetősége? Indítja a rakétát, de az beszarik menet közben, nem találja el a célt, a közelségi gyújtó nem működik, stb (oroszok tárolási hanyagságai ezt bizonyítják, ld. Etiópia-Eritrea légiháborúi: ukrán vs. orosz pilóták). A cél kifordul, elmegy. Újabb rep.szituáció kezdődik, amit lehet elveszít...
Szóval nincs egyértelműen kijelenthető előny adott generáción belül!!! A gyakorlat éppen ezt támasztja alá.
Ezért kell a vezető államnak egy generációval előrébb járnia, mint a többinek! Alapvető érdeke, fölényét így biztosíthatja csak! Ha ezt nem tudja megtenni (gyak. a Raptoron [link] , [link] , [link] , [link] , [link] , kívül semmi), akkor a hajózóit kell olyan magas fokon képeznie és gyakolatoztatnia, hogy ők jöjjenek kis a csatából győztesen. Lásd Izraelt: a világszerte üzemelő F-16-ok 67 db gépet lőttek le eddig, ebből 47 db-ot az izraeliek! Ennyit jelent a technológiai és kiképzésbeli fölény!Örülj ifjú ember a fiatalságodnak! (A prédikátor könyve)
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1750 üzenetére
Szu-27-nek ill a MiG-29-nek nincsen glass cockpit-e Bocsi ha hülye kérdés de én eddig csak rendes analogog cockpitet láttam.
[Szerkesztve]A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1750 üzenetére
Az oroszok saját felhasználásban csak a Szu-27 típusjelet használják (leszámítva a Szu-34-et, de az félig meddig teljesen más gép). A Szu-30 exportjelölés. A Szu-30MK-nak a Szu-27SzM(K) felel meg.
Egyértelmű véleményt nem lehet mondani, mivel pl a Szu-30MKI elég sok izraeli és francia eredetű eszközt alakalmaz, ezek integrációjának sikeressége nem egyértelmű. Az MKK megint más, az SzMK lényegében teljesen orosz, ennek minden korlátjával (nagy és nehéz berendezések, összehasonlítva a hasonló képességű nyugati eszközökkel). A TVC sok vizet nem zavar, elég idétlen a megvalósítása.
MiG-29OVT, újabb nevén MiG-35 már egy jól megvalósított TVC-vel van felszerelve, ez már akár használható is lehet. Elektronikai szonten nem rossz, de rá is igaz, ami a Szu-27SzMK-ra.
Glass cockpit van, fotót majd keresek. Persze nem a régi változatokon, ott elég tetemes a lemaradásuk, főleg egy F/A-18-cal összehasonlítva. -
csibor
őstag
válasz Boeing 737 #1724 üzenetére
MiG-15 lenne a nyerő,Simicskó nyilatkozatait hallgatva,de az csak akkor ha kiszedik a 37mm gépágyút bellöle.
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1759 üzenetére
Nem. Csak rádiótávmérő van bennük. Leszámítva az M2/MRCA-t, KUB-t.
-
nRu3
addikt
válasz Boeing 737 #1760 üzenetére
Lehet kapni most is olyan telot, amitt opcionálisan be lehet kapcsolni a repülön és az olyan részét használni ami nem használ kimenő jelet,'' repülés üzemod''- nak hivják.
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1762 üzenetére
Lényegében ige, illetve IR fegyverzettel akár légiharcra is. De ez MiG hagyomány.
És valóban elég egy ember a repüléshez. -
válasz Boeing 737 #1765 üzenetére
Pénzért bármit.
Oroszországban az űrbe is felvisznek, ha sok pénzed vanどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1765 üzenetére
Tenderek idején szokás pl politikusokat reptetni. Mécs Imrét is felvitték tán F/A-18-cal.
-
csibor
őstag
válasz Boeing 737 #1769 üzenetére
Persze,csak legyél menő politikus,vagy média guru,és már meg is oldódott a repülés.
-
csibor
őstag
válasz Boeing 737 #1772 üzenetére
De,csak ha az első két pontnak megfeleltél.
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1772 üzenetére
Változó. MiG-ek esetén szinte minden esetben radar nélküli a kétüléses/kiképző változat. Többi esetben általában csak a hatótávolság, alapvetően két ok miatt:
1. Ameriakaiak szinte minden esetben változatlan befoglaló méretek mellett gyártják az egy és kétülésest, a hátsó fülke a törzstartály méretének csökkentésével felszabadult helyre kerül (F-15, -16, F/A-18). Ezért a modellgyártók nem bírnak eléggé hálásak lenni, lényegében egy szerszámról tudnak lehúzni akár 4-6 bőrt.
2. MEgváltozik valamilyen módon az orrész, ezáltal a gép aerodinamikája. Szu-27UB, TF-102A és még jópár gép esetén pl jelentősen megnő a homlokellenállás, emiatt azonos belső tüzelőanyagkészlet mellett akár 25-30%-kkal is csökkkenhet a hatótáv.
2+1: A kettő kombinációja (pl Gripen, Jaguar).
További lehetséges eltérések:
-Csökkentett beépített fegyverzet (Gripen, F-5F esetén a(z egyik) gépágyú elhagyása).
-Az F-106B viszont a nyújtottabb törzs miatt jobban megfelelt a területszabálynak, emiatt maximális sebessége legalább M0,1-del növekedett (állítólag viszont M2,95-re is képes volt, szemben az F-106A M2,3-ével. Egyébként az egyhajtóműves gépek sebességrekordját mai napig egy F-106A tartja M2,41-dal) és nagyobb magasságba is tudott emelkedni.
-Egy napjainkra általánossá vált megoldás szerint a kétüléses gépek jobb elektronikai felszereltségűek, emiatt éjszakai és bonyolult körülmények közötti bevetéseket nagyobb hatékonysággal tudnak végrehajtani (pl F-16D Barak). Ezt nem is feltétlenül kell többlet elektronikával megtámogatni, a feladatok elosztása pilóta és WSO között önmagában növeli a hatékonyságot (ezért kétüléses gyakorlatilag az összes harci helikopter is). Ilyen elrendezést alkalmaznak pl az F-15E, F/A-18 esetén. Utóbbi egy érdekes megoldás, lévén a hátsó fülke átalakítható kiképzési és WSO feladatokra a repülőalakulatnál. -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1775 üzenetére
Általában veszítenek többet kevesebbet. Viszont mint említettem az F-106B pl több szempontból is jobb, mint az A.
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1777 üzenetére
A MiG-29K volt az egyik a fedélzetére tervezett repülőgépek között. (A másik kettő a Szu-27K és a Szu-25UTG.) Szóval üzemelhetne, ha rendszeresítették volna. Az indiaiak felélesztették a gépet, ugyanis a Vikramaditya (ex Admiral Gorskov, mégexebb Baku) fedélzetén rendszeresíteni fogják.
És igen, sokkal rosszabb. Eleve nem voltak képesek megoldani a tisztán nukleáris meghajtást, teljes sebességre csak az olajkazánok beizzításával képes, akkor viszont füstöl, mint egy XX. század elejei dreadnought. Rengeteg konstrukciós probléma (pl a lifteken egy repülőgép is csak éppenhogy elfér (a Szu-27K-k vízszintes vezérsíkját is felhajthatóra kellett emiatt tervezni!), a kazánok csöveit csak a fedélzetek szétvágásával lehet megoldani...), alacsony megbízhatóság. Alig van a a kikötőn kívül. -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1779 üzenetére
Az érdekes lesz, már most is többszörösébe kerül, mint ami reális lenne. Élete előrehaladásával pedig a költségek csak emelkedni fognak.
-
Amanitin
csendes tag
válasz Boeing 737 #1777 üzenetére
persze a legfontosabb különbség az az, hogy a gépek csak levegő-levegő rakománnyal tudnak felszállni róla.
szilva
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1784 üzenetére
[link]
Amanitin: Főleg. -
Gyantusz
tag
válasz Boeing 737 #1784 üzenetére
Boeing 737 pilótafülkék repülés közben: [link]
Örülj ifjú ember a fiatalságodnak! (A prédikátor könyve)
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1793 üzenetére
A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1794 üzenetére
Francba a 737-essel nekem 787-es kell.
A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1797 üzenetére
Most mit emlegessek róla? A cikkben ott van minden: [link]
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1799 üzenetére
[link] Közel tükörfordítás.
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1802 üzenetére
Láthatóan sehol. De FBW-hez nincs is sok értelme. A jelek szerint viszont csak egy garnitúra van gázkarból és joystick-ból. Gondolom simán át lehet pattintani a másik oldalra. Viszont ahogy názem a hajtóművek vezérlése nem igazán választható szét...
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1804 üzenetére
Hoppm ezt a cockpitet már beraktam na mindegy te is láthatod a külömbséget akkor most meik a valós
A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1808 üzenetére
Nem volt meglepetés!!
csak viccként írtam le!
Azért ez a hétszáznyolcvanhetes eszméletlenül szép
Airbus Boeing 1:1
vártam már hogy mikor mutatják be!
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen