Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#3381
üzenetére
Nagyon impozáns lista és én már most támogatom
. Ha nem változik a Honda "gyengesége" én tuti váltok valami másra
.De, ha már szóba kerültem párszor én itt és most leírom:
Én nem a bajnoki összesítettre hajtok, kizárólag a kategóriám érdekel. Esélyem sincs kormányosok ellen ezzel tisztában vagyok, ezért nem érdekel az összesített eredmény!
Holnap találkozunk Monza-ban uraim és mindenkinek tiszta versenyt kívánok
. Kategóriatársak meg bajúszt felkötni
. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#3386
üzenetére
Még egyszer mondom, nekem semmi gondom nincs a mostani pontozással.
Eszembe sem jutott, hogy változtatni kellene rajta.De jött egy hsz, és reagáltam rá.
És mit írjak rá? Hát a véleményem. Ez csak egy vélemény.Semmi különös dolog.
De remélem észrevettétek, mindig is úgy volt, hogy sosem magamért szóltam,
hanem mindig, mindenkiért.Az természetesen igaz, hogy lett volna idő bőven változtatni rajta az előszezonban,
ha valaki kifogásolta volna.

-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#3324
üzenetére
PHWTCC v2.0
Tervezett autó lista:
Alfa Romeo 156GTA
BMW 320si
Chevrolet Lacetti
Chevrolet Cruze
Honda Accord
Ford Focus
Lada 110 Priora
SEAT Leon TFSI
SEAT Leon TDI
Vauxhall Vectra
VOLVO C30Az autók fizikája úgy néz ki nem lesz egyforma, de meglátásom szerint nagy jelentősége nincs is.
-
Ted-Mosby
senior tag
-
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby
#3347
üzenetére
Ok holnapra mindenki rakja fel Le-manst és szombat déltől vasárnap délig nyomjuk is a 24h-t
Amúgy szimpi csak tesztelni kell pár modot mennyire vezethetőek. Mivel megoldódott a "C:-re tom csak telepíteni a factort" problémám így szedem most őket. Szervert meg tudok csinálni router mögül is, ideiglenesen lehet, hogy funracekre tudok majd csinálni. -
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby
#3324
üzenetére
Dinnyés lada, a kakukktojás
Meg egy trabi is jöhetne 
Amúgy nem tudom eldönteni magamban, hogy jó dolog-e az egységes fizika. Megvannak az előnyei, de a hátrányai is. Bár valószínűleg az igazságosabb, csak az is érdekes, hogy melyik autó fizikája, pl. nekem nem jön be mindegyik autó, és nem feltétlenül a teljesítménye miatt, hanem a viselkedése miatt.
Bár akkor már ha most ilyennel foglalatoskodsz, inkább nézhetnénk valami kicsit combosabb autóparkot is funracelni, néha a hétköznapokra
-
válasz
Ted-Mosby
#3327
üzenetére
egyedül Ő megy azzal
Most igen. A kövit - ha lesz - én azzal terveztem.
A BMW attól BMW, hogy hátul kapar, ne akarjunk már belőle elsőkerekest csinálni... felér egy szentségtöréssel...
Dzsaver én biztos, hogy rá se nézek a BMW-re, ha elsőkerekest faragunk belőle, akármilyen jól is néz ki.
Mondjuk eleve korainak tűnik ez az egész, még a második versenyünk se ment le a 11-ből...

-
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby
#3228
üzenetére
Ennyire nem lett jó
, de köszönöm a dícséreteket. Ha ezt tudom, többet dolgozok rajta, nem csak összedobálom 
Smisa: ezt neked főleg, a Zolderi teszt videoja, de ebben csak te meg én vagyunk főszerepben, csak azért csináltam, hogy megmutassam pár barátomnak, mekkora adrenalintól túlfűtött, izzadságszagtól bűzlő, állat csatákat lehet egy ilyen versenyen vívni
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#3063
üzenetére
A VB közleménye !!!
Fokozottan felhívom minden versenyző figyelmét a VERSENYSZABÁLYZAT betartására és a fair versenyzésre.
Nem kell a futamot az első kanyarban megnyerni ( ugye adyz
), mindenkinek lesz 10 köre arra, hogy megmutassa mit tud.
A mai futam már éles verseny,tehát aki hibázik az büntetésre számíthat.A VB mindenkinek sok sikert és szerencsét kíván, bízunk a probléma mentes lebonyolításban.
HAJRÁ MINDENKI !!!
-
#70869248
törölt tag
válasz
Ted-Mosby
#2980
üzenetére
sztem egyszerű, ezzel: Easy Engine Physics Editor
meg kell nyitni mindkettőt, és gyorsulás szempontjából összenézni a két engine fájlt, én azért néztem 7250rpm-nél, mert hiába 291Le/8250rpm, ha 7250rpm-nél 273Le...közel 20lóerő 1000rpm alatt, és valóban tiltás közel már mindenki elváltja...hiába van pont akkor ereje teljében a motor.
..na lényeg az hogy aki a Vectra motort használja az tiltáson váltson, aki meg a Cruze-t az 7250 és 7750-nél kell elváltson, onnan már nem húz sem a ló sem a nyomaték
N€T0X|N:
sztem alap hogy meg kell nézni hol a legideálisabb a váltás, ezt a versenyzők is tudják, elmondják nekik a mérnökeik...eddig forgasd, itt elváltod (ha nem legközelebb villanófényt szerelünk
), mert onnan már esik a teljesítmény.egyébként az 'én' bömösöm is ..mármint a WTCC2010-s Farfus bímere is 8250-nél adja le a csúcsot
...de azért lementem vele 1:59 alá HunRing-n
(7250rpm-nél 272LE/267Nm) -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#2965
üzenetére
Komoly tesztelés nem volt, inkább csak félköröket mentem, tehát nagy eredménye sem volt.
Egyébként kormánnyal csinálok már mindent.
Nagyon finoman lehet menni vele,csak még mindig nem tudom legyőzni azt az érzést magamban, amit már régen a Grides topikban is leírtam, hogy sokkal óvatosabban vezetek, mint ami egy "versenyzőhöz" illik. Ez a sok igazi vezetésből kialakult beidegződés.
Nem is hiszem, hogy le tudom majd győzni, de nem probléma, mert én kormánnyal is jól érzem magam a billes idők között, vagy akár mögöttük is.
Inkább kényelmesen autókázok élvezettel, mint a tized/század mp-kért küzdjek.
A Gridben sem érdekelt nagyon az időeredmény, itt sincs másképp.
Nem vagyok versenyző típus.
Nagyon nagyra értékelem, hogy ti ennyi kört képesek vagytok megtenni (meg is van az eredménye, grat).
Én inkább lemondok néhány mp-ről, meg helyezésről, de a körözgetést képtelen vagyok csinálni ilyen szinten. Számomra nem jelent nagy élményt, ha nyerek egy mp-t.
De hát tudjátok, hogy én nem is ezért vagyok közöttetek.
A legjobban a gázpedál lopta be magát a szívembe.
Azt nagyon élvezem, amikor adagolhatom a gázt, akár fel, akár le.

-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#2960
üzenetére
Ne érts félre, engem csak elméleti síkon érdekelt az egész dolog.
Bizonyára így jó, mert remekül működik a rendszer.
Élvezem a játékot, és nekem nagyon megfelel minden.
Csak új ismeretekkel/információkkal találkoztam, és szerettem volna tanulni belőle valamit.
Ezért böngésztem/próbálgattam ki néhány dolgot.
A tudásvágy vezérelt, nem a kritika.

Azért írtam csak le, mert örömnek éreztem megosztani veletek.

-
HorCsa
csendes tag
válasz
Ted-Mosby
#2947
üzenetére
de ismerős táblázat
mi lettünk az etalon?

Valóban a vonalvezetés ugyan az, de azért annál az egy oszlopnál jóval erősebb "óvintézkedések" lettek benne, éspedig, hogy az összes betonozott bukóteret kavicsossá tettük. Ugyanis az előző szezonban elég sokan szélesítettek az 1es és 4es kanyarban, ahol bizony sokat lehet nyerni vele. 3-4 napig néztük a replayokat, mire mindenki megkapta a mp büntetését.
Ilyet még egyszer nem akarunk
Itt is figyelmébe ajánlom a VB-nek ezeket a helyeket
.
Meg még sok-sok apróság, de az csak a kinézetén változtatott.
Ha saját pálya változatot készítünk, az általában ilyen dolgok miatt van (persze csak szigorúan megtartva az eredeti készítők neveit és copyright jeleit), hogy nem tudtuk kontrollálni a játékosok nyerni akarását
Jobb ha a véletlen (mert ugye nem feltételezzük a szándékos szabálytalanságot) szabálytalankodásokat megelőzzük, mint ha büntetés lesz belőle utólag esetleg emiatt sértődés is.A modok fizikája meg valóban ugyan az legalábbis ahogy én tudom (RaceX mod fizikája van a tietek alatt is). Azzal a különbséggel, hogy nálunk minden autó egyforma fizikával rendelkezik, tehát csak külsőleg különbözőek. Így mindenki azonos eséllyel vághat neki a futamoknak. Míg azért nálatok jelentős különbségek vannak az autók között. Bár jó setuppal, és vezetéssel (majdnem) mindent lehet ellensúlyozni.

Majd lehet összehozunk valamikor egy közös gurulást.

-
JJános
addikt
válasz
Ted-Mosby
#2914
üzenetére
A lada.

Ma offlineba kipróbáltam az autókat.
Messze a Lacetti volt a legkezesebb, és a következő bajnokságot már azzal szeretném majd futni. Kapásból mentem vele, egy 2.01.elejét.A második a rizsrakéta lett, bár az már nem ment olyan jól.
Én annak idején a Cruze-t azért választottam, mert a nézete legjobban bejött.
De rájöttem a másik nézet izgalmasabb. -
válasz
Ted-Mosby
#2723
üzenetére
Lehet, de kidobta akkor is, amikor Motor kocsijával jött be.
Mindenesetre egy tiszta telepítés biztos, hogy helyrehozza, akármi is történt.A visszajátszással nem lett volna gond, ha megy a PH rendesen, meg én is kicsit bepánikoltam, hogy húú na most mi lesz, emberek itt várnak ránk, ki fog törni a tömeghiszti - látszik hogy hülye helyen dolgozom, ott biztos, hogy ez lett volna belőle.

Innentől lehet hogy az kéne, hogy mindig oda töltöm fel. És akkor nem lesz talán gond (nem mintha az 5mp.eu nem halt volna még le sose
).
Legjobb ha az utolsó pillanatban mindhárman mentünk képet, és akkor azzal se kell tökölni, hogy feltöltögessem. -
zodo
nagyúr
válasz
Ted-Mosby
#2698
üzenetére
,pedig a rendőségi helikopterek is be voltak izzítva hogy mikor jelt adsz mérjenek csapást az elől haladókra, de most feleslegesen köröztek a rajtvonal felett.

Nagy magányomban legalább a box személyzetet ugráltattam.Szóval ez így tényleg sok, nincs az a setup amivel ez behozható és Adyz-nak a múltkori ácsorgásért egy szava se lehet.

(#2706) Ventur@
Igaz, de csak részben.

Rajtam nem hatott, de nem tudtam mit kezdeni a helyzettel csak vártam azt a ku..a zöld lámpát.(#2708) N€T0X|N
Neked nem kell magyarázkodnod, épp elég hogy csitelsz.

-
válasz
Ted-Mosby
#2698
üzenetére
Rajtnál amúgy majdnem kiugrottam zöld jelzésre... épphogy a csíkon álltam meg, ahogy kapcsoltam, hogy még nem volt hang...

Hát igen, Dzsaver erre figyelni kell. Én is majdnem elfelejtettem. Viszont ha van egy jó setupod, érdemes azt berakni alapértelmezettnek - akkor sose lesz gond.

-
zodo
nagyúr
válasz
Ted-Mosby
#2647
üzenetére
Hogy is van ez, jelen esetben (büntetésem figyelembe vétele mellett) ?
Ha az időmérőt kihagyom és csak a versenyre jövők (feltéve ha be tudok lépni) akkor a boxutca második helyéről indulok, mert nem volt mért köröm vagy ?
Úgy értem pl. 19:40-kor lépnék be a szeróra.
Nem meglógásról van szó, hanem barátnőm betegeskedik és addig is ápolgatnám így csak a verseny idejére kellene hanyagolnom ill. csak Ted-el versenyeznék a mostani helyzetben. -
válasz
Ted-Mosby
#2596
üzenetére
Írjunk ki szavazást, hogy ki az a 3 fő, akit bíróként szeretnének látni, és meg van oldva a személyi kérdés...

Pl ide a közösbe:
"Javaslom x-et, y-t és z-t versenybírónak".
Utána összeszámoljuk, hogy kire hány szavazat jött, és már meg is van a Versenybíróság személyzete.
-
KaraDani
addikt
-
-
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#2528
üzenetére
Erről van szó, ezt támogatom továbbra is!!!

Dani #2523
Erre szokták azt mondani:
Mindenkinek máshova van állítva a mércéje.
Nálam ezek szerint jóval magasabbra, mint nálad.
De ez nem gond, mert úgyis mindenkinek saját magával kell elszámolnia ez ügyben."Annyira senki nem lesz fair"
Ezt meg így nem írhatod le másról, még akkor se, ha te így gondolod, mert nem tudhatod, hiszen a saját mércéd szerint ítélsz.
-
válasz
Ted-Mosby
#2528
üzenetére
Ted azt azért megjegyezném, hogy most arról volt szó, hogy az időmérő köröket megnézzük, a verseny előtt.
Tudom, hogy te nem reagáltál rá, de pár hsz óta szó van róla.
#2489 (akko nem szótam
)Többieknek még annyit, hogy megbeszélni meg kell a dolgokat, és erre a fórum a legmegfelelőbb hely. Ha valaki nem szól hozzá a gondolatmenetekhez, csak a végén annyit ír, hogy neki elege van a kavarásból, azt le tudom sajnálni.
-
válasz
Ted-Mosby
#2423
üzenetére
Jó. De erről nem kell szavazni, mert ez a mi dolgunk akkor, nem az övék. Én elfogadom, majd odafigyelünk, aztán kész.

A tegnapit nem tudom... tulajdonképpen még befejezhetjük úgy, mert olyan irgalmatlan nagy változás szerintem azért nem lesz. Legalábbbis nálam azt hiszem konkrétan semmi.
Csak még várjuk meg mit mondanak a versenyzők. Lehet, hogy nem is akarnak szombaton időt mérni stb (bár szombaton eddig is volt már program, szóval nem lenne nagy különbség, és nekünk is, nekik is könnyebben átlátható lenne minden).
-
válasz
Ted-Mosby
#2419
üzenetére
Tudom, nem vagyok ennyire amatőr. De akkor is végig kell pörgetni, és egy óra már elég hosszú ahhoz, hogy a 12. játékosnál véletlenül túl nagyot klikkelj a sávon, és pont kihagyd a leggyorsabb körét. Persze dönthetünk úgy, hogy bevállaljuk, csak ez fáradtság esetén kis kockázattal járhat.
-
válasz
Ted-Mosby
#2417
üzenetére
A szabályzat - büntetés ajánlások - ezen része, átdolgozás alatt. Viszont a gyorskör nem lehet hibás, sluszpassz. Kizárólag pályán mehet az illető (haladási szabályok szerint, azaz 4 kerékkel egyszerre semmilyen irányban nem hagyhatja el, mert onnantól érvénytelen, nem érdekes a gázelvétel, meg semmi sem). Egyéb esetben a második leggyorsabb körét vesszük alapul. Az időmérőn elért eredmény túl fontos ahhoz, hogy ezzel lehessen játszadozni, hogy "jaj nem is szereztem előnyt". Láthattuk korábban, hogy 2 ezred is jelenthet rajthelyes különbséget. Emlékszel?

De erre térjünk vissza, ha az ajánlásokat, és egyéb változtatásokat összehoztam.
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#2415
üzenetére
lejárt az idő

annyira már mindenki "profi" talán közöttünk, hogy el tudja dönteni hol hibázott a gyors körén annyit amennyiért már bünti jár
pl.:Zolder időmérőn nem is egy köröm , volt mikor hibáztam, kicsit visszavettem a gázból és a következő mért körön jobban figyeltem arra részreén mindig csak a leggyorsabb kört nézem végig, a többi irreleváns
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude 3410 - i3-10110U I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD Touch I HDMI I W10 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E5540 - i5-4GEN I 4GB I 240SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Olcsón Google Nest Mini 2nd Gen
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD I W10 I Gari!
- Apple iPhone XR 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 13 Pro emelt kapacitású 3330mAh diagnosztizálható akkumulátor, +ajándék ragasztó
- Samsung Galaxy A80 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Microsoft Surface Go 2 m3-8100Y 8GB 128GB 1 év garancia
- HP ZBook Fury G7 Intel Core i7-10850H Refurbished - Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



.
. Kategóriatársak meg bajúszt felkötni




![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


...de azért lementem vele 1:59 alá HunRing-n




