Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
válasz
Ted-Mosby
#1627
üzenetére
Neuro
Tévedni tetszik!

Minden mentés előtt ránézek a Ted-től kapott privimre amiben leírta mit mire mentsek.
Csak abban az egy nézetben rossz a kilátás, minden egyéb belső nézet jó.Ted
Nekem is ebből a 4 fáljból áll a gépem.
Adott fájl ugyanígy van elnevezve csak nagybetűvel. WINDOW.ddsSzerintem az alap window.psd-t használtam.
dzsavermadar
Nekem mindenhonnan átlátszó csak ebben a nézetben van gebasz.
Lehet hogy a névtábla kavar be?

-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1628
üzenetére
Az elnevezések mögé oda kell írni a fájl tipusát is? (XXX.dds, XXX.veh )
Az eredetieknél sehol nincs odaírva.Zodo
#1500, és minusz 13, hátha segít. Neuro amit most ajánlott neked.
Nekem a régin nem segített, de hamar össze lehet dobni egy újat.
Csak én meg sem néztem belülről, de kívülről nem volt átlátszó semmim. -
zodo
nagyúr
válasz
Ted-Mosby
#1586
üzenetére
Durva a céged logója.

Visszatérve kicsit a kerekekhez.
Sajna amit kaptam tőled az nem lesz az igaz, mint ahogy említetted ill. akármit festesz rajta akkor is sárga marad pl. a gumi felírat még ha át is fested.
Kicsomagoltam a .Mas fájlt ás átfestettem mind a 6 kerékhez tartózó fájlt és visszacsomagoltam, de valami "global error és hivatkozás a 6 fáljra" hiba miatt egyik Seat-ot sem tölti be nemcsak a tiedet.
Úgyhogy maradok az egységes gumiválasztás lehetőségénél.

Egy újabb nap ment el csak a kerék miatt.
Na jó módosítottam az ablakon és a testen is egy keveset.
Sajna a Seat logót hiába festettem be nem látszik vagyis csak az eredeti "kormozott" színben látható. Mindegy is tényleg nem ezen múlik a versenyzés.
Holnap még kerítek egy pár matricát és küldöm.
Azt hiszem. -
Ted-Mosby
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1565
üzenetére
egy probléma felmerülhet mivel ha kibontottátok a mas fájlt ugye abban több a kerékre vonatkozó dds is van, ha kimentettétek amiből a rims lesz az csak az álló kerékre vonatkozik
van ott még legalább 4 másik szintén a kerékhez tartozó ddsezek az el mosodások alapján, a mozgó kerék képét adják vissza
most megnéztem a kék felnivel, a háttérben azért látszik a narancssárga szín is, ami ugye benne maradt a mas fájlban
nem feltűnő de észre lehet venni
de kérdezem én ki fogja a Te autódat nézegetni menet közben oldalról ??
-
dzsavermadar
senior tag
-
zodo
nagyúr
-
válasz
Ted-Mosby
#1546
üzenetére
Én nem vádoltalak vágással.

Amúgy kurvanehéz kitörölni bármit is, ezért van még mindig ott Baluuka ideje Monzában.
Ha kitörlöm az idejét, elvész az is, hogy ment 200+ kört. Ha meg csak simán átírom valamire, akkor is az első helyen marad, ha odaírom, hogy fél óra alatt ment körbe...
Ha elrontom, akkor meg elvész az összes adat, ami az egészben benne van...
Mondjuk valami nem stimmt, nem tudok visszakapcsolódni a szeróra... pedig ennyi idő alatt már tuti újraindult... úgy tűnik, csak később lesz ismét...

-
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1481
üzenetére
Igen, pontosan ezt csináltam, amit leírtál. Köszönöm, ne töltsd most vele az idődet.
Jó lesz nekem a fekete felni is, meg még próbálkozom. Köszönöm.Neuro
Lehet, hogy igazad lehet a graf beáll,-kal, mert több skint is próbáltam, és mindegyiknél ilyen volt. Ezekkel sem csináltam semmit, és mégid mindnek sötét minden üveg része.
Vectra festésekHoppá, viszont az én ablakaim voltak mindben. Megnézem.
-
válasz
Ted-Mosby
#1483
üzenetére
Az oké, de ahogy írtam a psd-ben sincs átlátszóság, tehát ez eleve ki volt lőve, mint hibaforrás.

Viszont ahogy látod az alap skin is már rossz nála, pedig az tuti jó.Vagy nem...
Most néztem meg a tegnap videoüösszefoglalót. Ott viszont a többi kocsi jól néz ki, csak Dzsaverén nem átlátszó semmi... wtf

Dzsaver milyen formátumban mented el a skint, amikor dds-t csinálsz belőle? Mármint az ablakokat. Szerintem a lámpabura is abban van. Az ugyanis látszik az általad berakott alap skinen, hogy már a te ablakaid vannak rajta!
-
válasz
Ted-Mosby
#1474
üzenetére
Más lesz a gond. Én is befestettem az enyémet (a Lacettit), mégis átlátszó maradt (viszont szép kék a lámpa háttere
).Ami a képen jelölve van az szerintem nem a lámpa.
Most kipróbáltam, és befestettem feketére (a teszt Vauxhallt), ugyanúgy átlátszó maradt. A main body skinben nincs is alfa csatorna, így nem is lehetne benne semmi se átlátszó. Azt máshonnan kell, hogy vegye szerintem...
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1468
üzenetére
Egyelőre np, majd az új telepítés lehet megoldja.
Viszont nem tudom, hogy kell a kereket festeni.
Megvannak ezek a fájlok, de nem tudom, hogy kell, és azt sem tudom melyiket.
Vagy mindegyiket?
(nem értek a photoshophoz)

Próbálkoztam, de csak annyira futotta, hogy az egész felni színes lett, de telibe.
Semmi küllő és hasonló. Mintha egy teli tárcsa lenne ott. Randa, fúj!
Érdemes próbálkoznom, vagy hagyjam a francba?

És az első lámpabúrát hogyan lehet átlátszóvá tenni, hogy látszanak a lámpák. Most egy sötét búra látszik csak.
-
válasz
Ted-Mosby
#1457
üzenetére
Szerintem nem jó ötlet kivenni, kivéve ha túl nagy lesz a mod mérete az új kocsikkal. Gondoljunk esetleges érkezőkre, illetve szabad gyakorlás során is használhatná bárki a sajátján kívül.
Ventur@ remélem az 50kg-ot nem cementeszsák formájában gondoltad a hátam közepére...

-
Ventur@
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1456
üzenetére
Nekem jelenleg a festőnél van a szekér
. Addig bérlem a JAS Motorsport Accord-ját. Ha nem lesz kész a festés, akkor én a JAS-al indulok. Mondjuk olyan mindegy nekem, hogy milyen külsőre az autó. Azzal gyorsabb nem vagyok
.Más: Köszöntem a tegnap esti tesztet mindenkinek, nagyon élvezetes volt. Még a felvezető kör is, ahol igaz elsőre nem nagyon tudtam belőni magam, hogy kit is kell követnem, de megoldottam
. Ma este melyik pályán lesz teszt )ha korábban elsiklottam volna felette akkor elnézést
)?Más 2.0: Csapatos téma jól hangzik, de szerintem csak akkor van igazából értelme, ha meg van a kellő létszám
.Más 3.0: Nekem nincs ellenvetésem az Alfa és a Peugeot "eltávolításától"
.További kellemes napot mindenkinek
! -
motormouse
aktív tag
válasz
Ted-Mosby
#1447
üzenetére
...kimondottan mi nem jelentettük be, Baluuuka és én, mi egy csapat vunk, azonos verdával külön rajszám és név,remélhetőleg a patch után úgy is fog látszani h a chevrolet cruze-on belül a Chevrolet Cruze mellett az M-Motorsport (mint csapat) lesz látható és azon belül a két autónk
...akkor ezek szerint van még 1 hely, de mint a csapat főnöke kijelentem a csapat színeiben kell h versenyezzen, természetesen az Ő autóját is ellátom a nevével és rajtszámával + az extra kis táblával belül 
-
válasz
Ted-Mosby
#1415
üzenetére
A mai futamot meg fogja előzni egy félórás gyakorló menet, amire már csak a futamos jelszóval lehet majd belépni. Így akinek kérdése lenne, vagy akármi probléma merül fel a versennyel kapcsolatban, az ebben az időszakban teheti fel, illetve ekkor oldjuk meg. A tegnapi kis jelszavas dolog miatt volt 1-2-3 perc késés, így ez nem fordul elő többet.
-
válasz
Ted-Mosby
#1413
üzenetére
Ez ebben a formában nincs a szabályzatban, a szerver sem mondott mismatch-et!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
zodo akkor nem tudom mi van, mintha valaki írta volna már, hogy nem tudja megnézni, de fogalmam sincs mitől lehet. A szerón egy minden korlátozás nélküli webkiszolgáló is fut, az jelenítené meg a lapot. Nekem eddig sehonnan nézve nem volt problémám vele...

jaaaaaaaaj sztornó... bocsánat a helyi címet adtam most meg véletlenül, nem a külsőt... elnézést, ITT a jó cím! (de a honlapunkról elérhető közvetlenül, csak én most nem onnan másoltam, azért rontottam el)
Ezer kismedve még 1x! -
Mityu_76
tag
válasz
Ted-Mosby
#1322
üzenetére
Mmmmm... elfelejtettem említeni........nem a photoshoppos tudásommal van a gond "7 éve nyomdában dolgozom"
a kép ami te hozzászólásodban van kicsit másképpen néz ki mint amit én valahonnan gubiztam ..... lehet leszedem a hivatalos oldalunkról.......
Köszi mindenkinekmotormouse.: Bocsi de a saját festésemmel indulok, még ha rizsrakétás sárkányos giccses lessz is " én csak azt mondtam neked hogy nekem is tettszett ez a festés" bocsi ha félreértettél és feleslegesen fektetted a szabadidőd ebbe.... azért köszi...... látom hogy az egész hetes vitatkozások mellett a fórumon vannak segítőkész emberek is... ez POZITÍV.
-
válasz
Ted-Mosby
#1311
üzenetére
Én egyetlen dolgot szeretnék még itt megjegyezni (ha már senki nem a problémamegoldó topicba ír), magyarázat és levezetésképpen, hogy miért reagáltam le elég durván JJ kirohanó hozzászólását a kezdet kezdetén:
1. Azért mert nem igaz, hogy önkényesen változtattam meg a szabályzatot, és nem igaz, hogy nem hívtam fel a figyelmet rá (itt is, és a honlapon is - sőt, ott még mindig ez a legfelső hozzászólás), ez durva rágalmazás ellenem, és bizonyíték mások figyelmetlenségére.
2. Azért, mert valótlanság az, hogy ezzel az ő játékát akartuk elrontani - meg lett kérdezve, hogy ki milyen beállításokat használ, és ehhez képest 1 ember küldte el. Ki lett találva valami, de egyáltalán nem önkényesen, hiszen a figyelmet felhívtuk rá, hogy küldjétek el a beállításokat. Nem küldtetek, így mi beállítottunk valamit, és most úgy jön le, hogy elvettünk abból, ami mindenkinek kellett. Ez ebben a formában nem igaz.
3. És végül az egész valamiért rajtam csattant, ami különösen rosszul esett, hiszen folyamatosan azzal foglalkozok, hogy az egész - jól - működjön.
Leírtam "odaát" leírom itt is: én innentől kizárólag vb és szerver admin tevékenységekkel foglalkozom, minden más felelősséget elhárítok. Remélem a közös gurulások jobb hangulatban fognak telni, mint amit az elmúlt nap eseményei kicsit magukkal hoztak, és olyan lesz, mint amilyen korábban is volt!
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1304
üzenetére
Majd én válaszolok JJ helyett, bár nem kaptam felhatalmazást.
A fékrásegítés lett letiltva a szabályzat szerint.
Tegnapi ígéretemhez hűen kipróbáltam a különbséget.
A szabályzatban leírt beállításokat használtam, és mentem kb 10 mérhető kört.
Azután hozzáadtam a "fékrásegítés alacsony" opciót,
és azzal is mentem kb 10 mérhető kört. Mindezt a Monzai pályán,
Meglepően jelentős különbséget éreztem, ami főleg a kanyarokban jelentkezett.
Példa: fékrásegítéssel az egyik íves kanyar vételéhez elég volt kis gázelvétel előtte, és a kanyarban az első szakasztól már tolhattam a gázt, és gyönyörűen be lehetett venni.
Segítség nélkül ugyanebben a kanyarban hasonló cselekvéssel, tehetetlenül csúsztam mint az állat a bukótérbe egészen a falig nem is kicsit ütközve. Ezt többször is kipróbáltam, több kanyarnál is, és mindenhol ez a tapasztalat jelentkezett.
Összességében mentem 40-50 kört a próbák miatt.
Ez alapján merem mondani, hogy jelentős segítség a fékrásegítés az úton maradáshoz kanyarban. Gyorsabb nem lesz, de legalább nagyobb eséllyel a pályán marad.
Rásegítés nélkül ezeket a kanyarokat természetesen be lehet venni, csak teljesen másképp kell vezetni.
Az időeredmények szerint, viszont, ha rásegítés nélkül viszonylag normálisan körbe tudtam menni, 2 mp-vel jobb időm lett, mint rásegítéssel.
Ha jól emlékszem 2:06 xx vs 2:04 xx
Igaz, hogy ehhez nagyobb koncentráció kell, és több gépészkedés, és több gyakorlás.
Viszont az automata sebváltót nem állítottam át, és az a rásegítés nélkülire volt beállítva, és ez is érezhető különbség volt, mert a kigyorsításoknál gyengébben viselkedett a rásegítéses változatban. Talán ez a 2 mp különbség magyarázata.
Ennek a tesztnek a függvényében én azt mondom, hogy a fékrásegítés alacsony lehetőséget engedélyezni kellene, hiszen gyorsabb nem lesz tőle senki, csak élvezetesebb a vezetése, mert 10-ből csak 2 -szer csúszik ki, és nem 6-szor mondjuk.
Ez csak példa volt, nem kell kicsúszni 1 szer sem.
Ha ezen múlik, hogy ne menjenek el társaink, nyugodtan lehet engedélyezni.(szvsz)
Más pályákon is tesztelni kellene, mert lehet, hogy a pálya vonalvezetése miatt nagyobb előnyt is ad. Ezt nem tudom.
Mindenesetre a mostani szakaszban jó lenne, hogy a szerón a lehetőség vissza lenne állítva, hogy az éppen aktuális pályán is lehessen tesztelni. Ne úgy mint tegnap, hogy kénytelen voltam offline módban. Aki nem akarja, nem használja.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1273
üzenetére
Én is olvastam, csak nem volt időm gurulni,tesztelni,ezért nálam még nem alakult ki.
Ezért nem küldtem.
Viszont a különbség az, hogy én elfogadom fenntartás nélkül, ami ki lesz jelölve.
Most is inkább mások kedvéért foglalkozom a témával, csak mint VB tag.
Nem jó a szájízem, ha apró dolgok miatt nem jönne valaki.
Hátha többen is vannak, de csak JJ meg dunc emelt szót.
Szerintem adjunk mindenkinek még 5-10 napot, hogy jusson valahova, akkor jelezze, hogy hol tart, és az után véglegesítsünk, hogy legyen bőven idő a bajnokságra már azzal a beállítással gyakorolni.
És akinek az nem felel meg, akkor eldöntheti, hogy jön, vagy nem jön.
(amit mondtál: szokik, vagy szökik)![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Valaminek lennie kell.

-
Baluuuka
tag
válasz
Ted-Mosby
#1276
üzenetére
Hát az a helyzet nem tudom mennyi értelme van neveznem...Ugyan abban a cipőben járok,mint Moto.Ráadásul egy cégnél...hülyén venni ki magát,ha fuvarokat mondanánk vissza mind a ketten a futamok miatt aztán nézne ránk a fuvarszervező hülyén
Nem tudom mennyi versenyen tudnék rajtolni.Acélbaérésről még nem is szólottam
. -
JJános
addikt
válasz
Ted-Mosby
#1266
üzenetére
Javaslat: a low segítségek legyenek bekapcsolva.
Neuro: Kormánnyal is mentem, tudom, hogy a hosszú íves kanyarokat egyetlen mozdulattal lehet ráállni, és esetleg picit korrigálni. Nehogy azt akard bemesélni, hogy nehéz kormánnyal versenyezni. Például Monza első sikán utáni hosszú kanyar, amiben hatodikig fel lehet kapcsolni kormánnyal. Nekem sajnos a kormány nem bejövős. Más érzés.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1266
üzenetére
Tökéletesn igazad van. Egyetértek.
A volt feleségemmel cívódtam pont ilyeneken.
Mindig mondta, hogy így rossz valami, úgy rossz valami.
Kérdeztem, hogyan kellene szerinted? Azt mondta: nem tudom.
Ha viszont csináltam valamit mégis, az biztosan rossz volt.
Ezért írtam ezt a hsz-t. [link]
-
JJános
addikt
válasz
Ted-Mosby
#1249
üzenetére
"a fék rásegítéssel beállt egy ívre, ez érdekes ???"
Nem. Nem áll be. De egy sikánnál segít fékezni.
Ki szoktam kapcsolni a féksegédletet, de rájöttem, hogy nagy segítség tud lenni. Amikor azt írtam, hogy a pálya megismerése után kikapcsolom az igaz. Az is előfordul, hogy némely pályán kapcsolgatom a segítséget. Mert van egy rész, ahol segít.
Az abs-t régen nem használom. Aztán valaki írta, hogy jó, és kipróbáltam. De már megint kikapcsoltam.Ha valaki, akkor én vagyok az, aki 100-150 kört is képes vagyok menni. Igaz sokszor ezt nem a szerón teszem.
Értem én, hogy túl jó időt mentem a hungaroringen, és megíjjedtetek.

-
-
JJános
addikt
válasz
Ted-Mosby
#1208
üzenetére
Elolvastam, és akkor szökök.
De még egyetlen kérdésre nem válaszolt nekem itt senki. Miért?
Kinek áll érdekében, vagy miért lett hozva a döntés?Neuro már a kezdetén el akarta venni a segédleteket, akkor többen hozzászóltak, hogy hagyjuk. Aztán mégis el vett belőle szó nélkül.
Most sem olvastam semmit, hogy nem lesz. el lett véve.Nem igaz Ted a gridben sem csináltam semmi rosszat. Csak keresem a logikát a dolgokban. Ez a vád igaztalan ellenem, és sajnálom, hogy ilyenre vetemedtél.
Én nem akarok problémás lenni, de ez nonszensz. A program ad segítséget, de ti kikapcsoljátok. Miért? Mitől kell félni?
Attól, hogy valaki a segédletekkel győz le titeket? Ez nevetséges.Nah mindegy köszönöm az itt töltött szép napokat. Bye!
-
válasz
Ted-Mosby
#1087
üzenetére
Na meg itt van a LIVE közvetítés.
-
válasz
Ted-Mosby
#1014
üzenetére
Ha nem az alapértelmezett mappába telepítetted (mint pl. én), ami a képen is van, akkor is azt ajlánlja fel a mod telepítésekor. Ha kézzel kitallózod, pl a D:\games\rFactor mappát (mint pl. ahogy nálam van), akkor telepítés céljának automatikusan D:\games\rFactor\rFactor célt ad meg, miután leokéztad. Na ezen siklottunk mi el, mert nem vettük észre. És ilyenkor borulnak a dolgok.

Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 13 PRO MAX 256GB sierra blue KÁRTYAFÜGGETLEN! Gyönyörű! Akkumlátor 89%!
- Vadonatúj, bontatlan iPhone AIR 256GB space black KÁRTYAFÜGGETLEN! 1 év Apple garancia!
- iPhone 16 128GB pink KÁRTYAFÜGGETLEN! Gyönyörű! Akkumlátor 94%!
- Eladó egy Pixel 7a
- Apple iMac 27" 5K ( 2019 ) Core i9 / 1TB SSD / 40GB / Sequoia
- Logitech Webkamera MeetUp 120 -os látótér, mikrofon, 4K Ultra HD
- Intel Core i5 4440 4mag 4szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3359
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest














)?
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




