Új hozzászólás Aktív témák
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1304
üzenetére
Majd én válaszolok JJ helyett, bár nem kaptam felhatalmazást.
A fékrásegítés lett letiltva a szabályzat szerint.
Tegnapi ígéretemhez hűen kipróbáltam a különbséget.
A szabályzatban leírt beállításokat használtam, és mentem kb 10 mérhető kört.
Azután hozzáadtam a "fékrásegítés alacsony" opciót,
és azzal is mentem kb 10 mérhető kört. Mindezt a Monzai pályán,
Meglepően jelentős különbséget éreztem, ami főleg a kanyarokban jelentkezett.
Példa: fékrásegítéssel az egyik íves kanyar vételéhez elég volt kis gázelvétel előtte, és a kanyarban az első szakasztól már tolhattam a gázt, és gyönyörűen be lehetett venni.
Segítség nélkül ugyanebben a kanyarban hasonló cselekvéssel, tehetetlenül csúsztam mint az állat a bukótérbe egészen a falig nem is kicsit ütközve. Ezt többször is kipróbáltam, több kanyarnál is, és mindenhol ez a tapasztalat jelentkezett.
Összességében mentem 40-50 kört a próbák miatt.
Ez alapján merem mondani, hogy jelentős segítség a fékrásegítés az úton maradáshoz kanyarban. Gyorsabb nem lesz, de legalább nagyobb eséllyel a pályán marad.
Rásegítés nélkül ezeket a kanyarokat természetesen be lehet venni, csak teljesen másképp kell vezetni.
Az időeredmények szerint, viszont, ha rásegítés nélkül viszonylag normálisan körbe tudtam menni, 2 mp-vel jobb időm lett, mint rásegítéssel.
Ha jól emlékszem 2:06 xx vs 2:04 xx
Igaz, hogy ehhez nagyobb koncentráció kell, és több gépészkedés, és több gyakorlás.
Viszont az automata sebváltót nem állítottam át, és az a rásegítés nélkülire volt beállítva, és ez is érezhető különbség volt, mert a kigyorsításoknál gyengébben viselkedett a rásegítéses változatban. Talán ez a 2 mp különbség magyarázata.
Ennek a tesztnek a függvényében én azt mondom, hogy a fékrásegítés alacsony lehetőséget engedélyezni kellene, hiszen gyorsabb nem lesz tőle senki, csak élvezetesebb a vezetése, mert 10-ből csak 2 -szer csúszik ki, és nem 6-szor mondjuk.
Ez csak példa volt, nem kell kicsúszni 1 szer sem.
Ha ezen múlik, hogy ne menjenek el társaink, nyugodtan lehet engedélyezni.(szvsz)
Más pályákon is tesztelni kellene, mert lehet, hogy a pálya vonalvezetése miatt nagyobb előnyt is ad. Ezt nem tudom.
Mindenesetre a mostani szakaszban jó lenne, hogy a szerón a lehetőség vissza lenne állítva, hogy az éppen aktuális pályán is lehessen tesztelni. Ne úgy mint tegnap, hogy kénytelen voltam offline módban. Aki nem akarja, nem használja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Olcsó vs. drága egér: melyiknél érzed meg igazán a különbséget?
- Telekom mobilszolgáltatások
- TCL LCD és LED TV-k
- World of Tanks - MMO
- Google Pixel topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Asus ROG Ally Z1 Extreme 2026 októberig Alza garis számlás kézi konzol handheld PC gaming gamer
- Lenovo Y520 I5 7300HQ GTX 1050 TI 16gb ram 256/1Tb
- XPS 9320 27% 13.4" 3.5K OLED érintő i7-1260P 32GB 1TB NVMe ujjolv IR kam gar
- Latitude 7430 27% 14" FHD IPS i7-1265U 16GB 512GB NVMe magyar vbill IR kam gar
- Huawei Watch 5 42mm Sand Gold
- Microsoft Surface Go 2 m3-8100Y 8GB 128GB 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Huawei Watch 5 Titanium 46mm
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3750, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


