Új hozzászólás Aktív témák

  • BusinessGuy

    őstag

    válasz jimpo #1596 üzenetére

    Azért ez durván nevetséges, semmi nem indokolja ebben a játékban ezt a mértéktelen cpu és vga zabálást.... Nincs érdemben fizika, nincs iszonyat mennyiségü ballisztika, nincs interakció nincsenek irdatlan mennyiségü mozditható objektumok, semmi....
    Egy CP77 Dying light és társai reggelire megeszik látványban úgy hogy ott RT nem kevés fizika és többezer objektum van egyszerre a a belátható terepen és mégsem futnak ilyen szarul. De még az 5 éves Exodus is komolyabb látványt tud eléd tenni töredék ekkora gépigénnyel...

    Felraktam én is a modot, aztán le is szedtem röhej. Attól hogy messzebbre kirakja az "Ai Life" dolgokat és több npc és egyéb van a környezetben, konkrétan megdöglik még a 7700x is a 4090-el és zuhanok bőven 60 fps alá.... Nem tudom ebből mit hoznak ki patchekkel de ennek a játéknak ezen a konfigon ezzel a látvánnyal és komplexitással mindenféle dlss és framegen nélkül bőven 100 fps fölött kellene szaladni gond nélkül..... Nem csoda hogy a látótáv nagyjából 80-100 méter maximum és bárhol nézelődünk nem látunk a távolban mutánsokat sem semmit. Amint sikerül egyszerre nagyobb mennyiségben és távolságban kitenni abban a pillanatban fekszenek alatta a csúcs hardverek.... Valószinü ezért sem rakták be végül a távcsövet és egyebeket miközben a fájlokban a nyomaik ott vannak, mert értelmetlen...

    Konkrétan nyugodtan kijelenthető hogy az egyik legszarabb UE5 optimalizációt sikerült kirakni az asztalra nem is beszélve a látványról ami alapján a kutya nem mondaná meg hogy ez UE5... A külterek még csak csak pofásak a roncsokkal és egyéb tereptárgyakkal, a belső terek konkrétan 5-6 éves játékok szinvonalát is alig érik, az emberi NPC karakterek átlagosak az arcok azok komolyabb, a lényeg grafikája viszont nagyjából a ps4-es idők közepét idézi. Ráadásként még a modolás is szivás....

Új hozzászólás Aktív témák