-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz
McKnight #11798 üzenetére
egyik módszer, másik módszer, progival.
de ez is olyan, hogy van akinél működik, van akinél nem, de alapból sajnos ott van elcseszve, hogy a játék motorja nem támogatja a többmagos procikat
-
McKnight
tag
Szép napot!
Azt szeretném megtudni, hogy hogyan lehet változtatni a cpu magok számát a játék kezeléséhez. Nekem 1 cpu mag dolgozik csak a játék alatt, pedig van belőle 8, hogyan lehetne rábírni legalább még 1 magot hogy dolgozzon??
Valamelyik játéknál lehetett olyat csinálni, hogy az elérési úthoz hozzá kellett írni "-cpucount 2" vagy valami ilyesmit.Tudnátok ebben segíteni, mert így a videokártya csak 20-50 %-on döcög, és nagyjából annyi is az fps-em, sok helyen. (pl: zaton hajó, mocsár ....stb)
-
PeL
addikt
Felteszem a SHoC-ra a Secret Trails 2 modot. Megjelent egy normális angolosítás hozzá úgy láttam, letesztelem
-
Chewye
csendes tag
válasz
Physicist03 #11793 üzenetére
Valahol pedig mintha olvastam volna.
-
PeL
addikt
válasz
Physicist03 #11793 üzenetére
Csodálkoznék már azon is ha elkészülne valaha egyáltalán... 2 éve készül már legalább ha jól tudom
-
Chewye
csendes tag
A S.M.R.T.E.R. 0.45 is év vége fele jön ki nem?
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11787 üzenetére
Az nem baj ha sok mód jön hozzá inkább attól tartok hogy fogom megérteni majd mit kell csinálnom
Se az orosszal se az angollal nem vagyok beszélő szintű viszonyban.
-
Physicist03
senior tag
Na szóval, készülnek a modok a CoP-hoz, de rendesen. GEONEZIS aki a küldetéseket írja az SGM-ben már egy ideje készít egy saját modot, ami már 75%-ban kész is van
és a neve Смерти вопреки (In spite of death) (a halál ellenére). Egy-két dolog a moddal kapcsolatban: A fő-és mellékküldetések teljes cseréje, a játék a megszokottnál nehezebb lesz, több földalatti laboros map is hozzá lesz adva a játékhoz, az artifaktok cseréje azokra amelyek a Stalker könyvekben vannak, achievmentek teljes cseréje, fegyverek balanszálása, néhány frakció le lesz cserélve: új frakciók: bűn és vízkerszt, fekete angyal. Új tárgyak: 2 féle katonai medkit, Codegrabber (ezmiez
), analóg oszcilográf, hordozható kémiai labor (Woow mi lesz itt
), többcsatornás rádió és sok szöveges információ. Egyébként ez a mod is december vége vagy január eleje körülre van betervezve. Aztán majd győzzük kijátszani a jobbnál-jobb modokat
Néhány screenshot:
A kommandós zsoldoscsapat vezetője:
A szabadság vezetője:
A szolgálatos felderítő különítmény állomása:
-
McKnight
tag
Megtaláltam menet közben, de azért köszönőm szépen a segítségeket!
Átmentem Zatonba, kezdődhet a móka és kacagás
-
Medvelászló
senior tag
válasz
rétisün #11779 üzenetére
Ez nálam is állandó dilemma.Nekem sem sikerült megszerezni,akármelyik pizsi volt rajtam
Ismét elkezdtem az alap SGM 2.2-t,igaz AF3 és Nature pakk nélkül.Sajna a gép nem biri,hamarosan be kell szereznem egy izmos vidikarit,hiányzik a hatalmas kavargó felhő
Most folytatom a mészárlást a faluban. -
rétisün
veterán
a cementgyárnál az elektromos anomáliák közüll ki tudta szedni valaki az artikat?
-
McKnight
tag
Ok, megvan, bár a híd alatt van egy kiskapu amin át lehet menni
Nah akkor megyünk tovább, fémkereső => és az egész mocsárt át kell nézni?????
Az azért durva lesz
Pici help?
-
rétisün
veterán
válasz
Aarpok #11768 üzenetére
"egy kicsit aljas is voltam"
ja, mer az alphások olyan korrektek, 12-14-en jönnek, még nem is látod őket, de már simán headshot, folytassam?
(#11769) McKnight: meghallgattam az előb, tényeg mintha lenne egy kis sercegés/recsegés benne, szóval ezek szerint valószínű, hogy ilyen a hangfájl, amit lejátszik olyankor.
-
McKnight
tag
Szép estét!
Nekem olyan kisebb bajom lenne, hogy betettem a "légzést" ami a maszkon keresztüli lélegzetvételt próbálja szimuláltatni, nade amikor veszi a levegőt, vagyis elindítja a hangfájlt akkor van egy kicsi "pörcenés" azaz idegesítő fajta, azzal mit lehetne kezdeni. Esetleg másoknál is előfordul? Vagy csak nekem nem jó a kodekem hozzá?
Lehet szerkezteni a hangfájlt, hogy azt ki lehessen venni belőle, vagy másikat betenni, vagy csak lejjebb venni a hangerejét? -
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11767 üzenetére
Igen mondjuk egy kicsit aljas is voltam a teherautó mögül dobálgattam nekik és gondolom ott nem láttak meg.Egyszer meg az alállomás felől érkeztem,de akkor ki is szúrtak.Viszont a hagyományos csapat az szinte bárhonnan észreveszi az embert aztán csak úgy záporoznak a golyók.
Majd jupiter lesz érdekes mert ott azt hiszem 2 csapatot láttam a kőfejtő körül és azokkal nem csaptam össze akkor.Csak abban bízok nem a janovi állomáson várnak majd kivégző pozicióban. -
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11763 üzenetére
Úgy néz ki kolléga működik a dolog amit nekem csináltál már nincsenek a nyakamon annyiszor és küldiket is tudom csinálni anélkül hogy mindenbe belekontárkodnának
A vaserdőnél lévő külön egységüket is gond nélkül likvidáltam.Kicsit mintha lankadna a figyelmük simán legránátoztam őket anélkül hogy riadót fújtak volna.
-
janinitez45
tag
Hali !
Kezd beindulni a játék , kapom a küldiket sorban .
-
Medvelászló
senior tag
válasz
Physicist03 #11763 üzenetére
Köszi a helpet,azért megpróbálom feltelepíteni talán.Ha nem sikerül akkor ezek nélkül nyomom majd.
-
Physicist03
senior tag
válasz
Medvelászló #11762 üzenetére
AtmosFear_3_CoP
AF3 adaptation for SGM 2.2
Szerintem az 512 kevés az Atmosfer és az absolute natur packekhez. Szerintem több memóriát nem lehet rendelni hozzáSzerintem ne rakd fel ezeket. Nélkülük is elég szép a játék
-
Medvelászló
senior tag
Háj Evribádi!
Ismét segítség kellene! PlsssssssSikerült feljebb tornászni a videjó memóriát 512MB-re a BIOS-ban,ma ismét megkíséreltem feltelepíteni a gémet,egészen az AF3-ig sikerült is de utána teljesen összeomlik.Vagy az én Af3-am rossz vagy kevés lehet az 512MB?Megprószáltam megint letölteni az AF3-at mindkét helyről amit Dodo linkelt be még pár nappal ezelőtt de valamiért nem műxenek,esetleg valaki tudná linkelni?
Arra gondoltam még,nem-e lehetne még memóriát kiosztani a videjóvezérlőnek(max 512MB-ot enged)valami progival?
-
Aarpok
őstag
válasz
janinitez45 #11760 üzenetére
Igen az x - el kell futni
-
janinitez45
tag
Hali !
Viszem az árút medvegyev bácsinak , Futni az x-el kéne igaz ? Azt csak pittyeg ha lenyomom a gombot .
-
dodopek
addikt
válasz
janinitez45 #11758 üzenetére
Igen, néha van ilyen varázslak. Biztos a zóna csinálja, hogy néha kisebbek a lejáratok...
-
janinitez45
tag
Hali !
Megvan a bomba ! Az az érdekes hogy már voltam a házak pincéjében . vagy lemenni nem tudtam vagy kijönni onnan !
-
janinitez45
tag
Köszi ! Már voltam a pincében de csak most írta ki a robbanó anyagot .
-
M3oH
addikt
válasz
janinitez45 #11755 üzenetére
Bent van a pinceben. Lemesz es akkor kiirja, hogy keress robbanoszert, amit pedig az egyk haz pincejben talalsz.
-
janinitez45
tag
Szia !
Tamerlane holttestét keresem .A pincénél van valahol ? Köszi ! -
Aarpok
őstag
válasz
hubai1979 #11749 üzenetére
Igen már hallottam erről a bugról,de akkor az én játékom a legbugosabb mert nálam még egyszer sem fordult elő ez
Olyan előfordult,hogy a zsoldosok kinyírták egy eltévedt gránáttal (nekem szánták).Más megoldás nincs vissza kell tölteni és jó lesz de hogy mikor
(#11752) janinitez45 Küldetések jutalmaként kapott rejtekhelyeket biztos,hogy mutatja.A keresett személyeket tényleg nem mutatja,mert azt neked kell megtalálni.Mondjuk cordonban szidorovics pincéjében egy nagyon apró fehér pötty azért látható (ő a keresett) igaz szinte nagyítóval kell nézni.
-
janinitez45
tag
Sziasztok !
A pda-án miért nem jelennek meg a rejtekhelyek a keresett személyek a küldik szóval semmi sincs rajta .
Ha tudtok segítsetek már . Előre is köszönöm ! SGM 2.2 mód . -
hubai1979
őstag
válasz
Physicist03 #11750 üzenetére
Köszi szépen.
-
Physicist03
senior tag
válasz
hubai1979 #11749 üzenetére
Ne hagyd ki! Nekem is ugyanez a bug jött elő. Többször is visszatöltöttem mire sikerült megcsinálni. Azt a technikát kell használni, hogy amint elintézitek az utolsó zsoldost is akkor ugye beszélni kell vele, minél gyorsabban oda kell szaladni hozzá és beszélni vele, különben elkezd tornázni
-
hubai1979
őstag
válasz
Aarpok #11746 üzenetére
A nano móddal játszok.Azért nyírtam ki véletlenül,mert elmentünk a faluba,kinyírtuk a zsoldosokat és a küldetés végén le-fel ugrált gugolt felállt,én meg mondom megpróbálom,hátha sikerül kizökkenteni a sörétessel.Kétszer is visszatöltöttem ,nem sikerült,ugyanazt csinálja.Így most már nem vállalom el a küldetést ,inkább kihagyom.
-
zozimoto
aktív tag
Hali. Erről a mod-ról tud vki. vmit. :[link]
-
rétisün
veterán
elvállaltam a mutánsos küldit noénak
nem is ment rosszul a dolog addig, amíg a controllert kellett volna lehentelni. odamegyek, valaki lő rám, gondoltam a csapattársakat fordítja ellenem, mint az alagútban,
á, dehogy...kedvenc alpháim bukkantak fel itt isalphások meg a mutánsok serege, ez asszem egy kicsit sok lesz
-
rétisün
veterán
egy tipp a fegyver_a_zölddobozba/fejlövés/elektronikuspénz-gyűjtögetéshez: ha a fűrésztelepen nem irtod ki a zombikat, rendszeresen vissza lehet járni fejbelövöldözni őket, mert nem költöznek be a zsoldosok, ha nincs kipucolva a hely.
(itt pl. még egyszer sem találtam szerszámokat, igaz az sgm térkép szerint nincs is)
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11736 üzenetére
Nos csak keveset játszottam tegnap és ma meg még meló van így érdemben nem tudok nyilatkozni.Akkor 1 percen belül küldte a másik csapatot,de ahogy mondtad is az még lehet a bent ragadtak a módosítás előttről.
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11728 üzenetére
Tegnap este még játszottam egy kicsit és nem volt crash.Mikor mentettem hallottam az alfa csapatot a hajó körül.Betöltöttem a mentést lelövöldöztem őket a hajóról és 1 percen belül kaptam egy bónusz csapatot
Azokat is hidegre tettem.
(#11732) dodopek Az mekkora poén lett volna ha mosoda ajtónál álltak volna kivégző pozicióba
-
dodopek
addikt
válasz
ZetorGumi #11731 üzenetére
Bővebben...
A klánok viszonya a játékban fix.
Clear sky-baráti
Banditák-SoC,CS ellenségesek, Copban semlegesek
Szolgálat, és szabadság háborúban állnak.
Monolith-elméletileg mindenütt ellenséges, de a modokban ez nem feltétlenül igaz.
Stalkerek-baráti, vagy semleges
Hadsereg-SoC,CS ellenséges, Cop-ban,és modokban lehet baráti is.Ha egy klánhoz csatlakozol, a vele háborúban álló automatikusan ellenségének fog tekinteni. Ezért érdemes egy adott csapat összes mellék küldetését megcsinálni, és csak utána átpártolni a konkurenciához. Érdemes beállni közéjük, mert olyan különleges cuccokat kapsz a küldetések jutalmául, amit függetlenként nem...
Remélem jól írtam, ha nem, majd a többiek pontosítanak...
Süni!
Én egyszer beléjük futottam, ráadásul nem messze a mosodától. Úgy felhenteltek, mint a dög, mert totál nem számítottam rájuk, sétáltam az utca közepén, mint valami katasztrófa turista... -
Berguson
tag
Sziasztok!
Bocs a kérdésért,és bocs hogy ide írok ismét,de a Clear Sky játék saját topikja nagyon haldoklik,ezért is bátorkodom ismét tőletek tanácsot és segítséget kérni,persze ha lehet,és ha nem dobtok ki innen rögtön!
Mint már írtam is nemrég nektek (igaz akkor trainerrel kapcsolatban írtam) hogy nagyon elszoktam már a lövöldözős játékoktól,gépem sem volt igazán jó eddig hozzá,de most kicsit újítottam,és felraktam a Stalker: Clear Sky-t (1.5.10.)! Ezzel a játékkal most játszom először,a SOC-t (Shadow Of Chernobyl) végigvittem már 1-2x.Olyan kérdésem lenne tőletek,és nézzétek el nekem a tudatlanságomat illetve ha hülyeséget írok,hogy ugye van több "csoport" is a játékban,és én lehet valamit ott elszúrtam?
Ugye vannak a "csoportok",azaz vannak a Stalkerek,a szolgálatosok,a szabadságosok, szabadúszók, renegátok, fosztogatók stb...
Több küldetést is megcsináltam,Chernobylbe viszont még nem akartam elmenni mert gondoltam hogy ott a játéknak majd a vége lesz (a SOC-nek is ott lett vége!) ezért gondoltam inkább minden kis hülye küldetést megpróbálok előtte végigcsinálni,csak hogy a játékélményt és a játékidőt minél hosszabbra kitoljam!
Mikor már fogytak a küldetések,csatlakoztam a szabadságosok közé. (lehet nem kellett volna?!)
Ott is megcsináltam jópár küldetést,írtottam a mutánsokat,katonákat,fosztogatókat,mikor eljutottam a Szolgálatosok közé. Ott is "felajánlották" hogy csatlakozzam közéjük,erre gondoltam hogy csatlakozom hozzájuk,hátha lesz még több küldetés számomra! Nos lett is,de arra viszont nem gondoltam hogy ezzel kicsit káosz lesz számomra a játék!
Ugyanis onnantól az előző "csapatom" azaz a szabadságosok (ugye amiből a legtöbb kis csapat is van a térképen,és akikkel ugye mentem írtani a mutánsokat,kutyákat,élőhalottakat stb.) máris az ellenfeleim lettek!
Valamit rosszul csináltam talán,vagy ez direkt így van "megírva" a játékban? Vagy ez is egyfajta befejezése lesz így akkor majd a játéknak,mind ugye ahogy többféle vége is volt SOC-nek?
Tényleg bocs,ha hülyeséget kérdeztem,és köszönöm ha valaki segítene majd!! -
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11728 üzenetére
Igen még 19 nap
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11726 üzenetére
Én is kedves senior kolléga
-
rétisün
veterán
válasz
Physicist03 #11723 üzenetére
én pripjatyban (amikor egyszer eljutottam odáig
) nem is találkoztam alfásokkal.....annyira mondjuk nem is hiányoztak
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11723 üzenetére
Még egyszer nagyon köszönöm
Biztonsági mentést megcsináltam és bemásoltam a smart mappákat a megfelelő helyekre.Már néha én is hallom az M14 - et akkor már gyanakodom.
Én akkor könnyebbültem meg mikor láttam,hogy nem felém jönnek és a játék eltette őket máshová -
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11721 üzenetére
Köszönöm kolléga tesztelni fogom
Szerintem nem lesz kevés végre egy kis levegőhöz is jutok tőlük.Most nem rég mikor abbahagytam talán a 4 - 5 - dik csapatukat oszlattam fel.Meg már van egy Thunder "Breakwater" - em ezzel kicsit már könnyebb volt.
-
Physicist03
senior tag
válasz
Aarpok #11719 üzenetére
Közben már átírogattam neked
Ide feldobtam. Mondjuk ezek az Enot-ból vannak de szerintem jó lesz. Azért előbb csinálj egy-egy biztonsági mentést a "smart" nevű mappákról. gamedata\configs\scripts - ide kell bemásolgatni (és felülírni) a smart nevű mappákat a saját mapjuk mappájába.
mod: Ja egy osztag/map-ra lőttem be. Ha kevés akkor írhatsz hozzá.
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11718 üzenetére
Köszi
Ez legalább jó hír,hogy 84 - en nem jönnek egyszerre.Igaz akkor lagg lenne tőlük még célozni se tudnák
Akkor már csak 1 kérdés amit hosszasan leírtál azt csináljam vagy ahogy a táblázatban van?Az nem befolyásol semmit hogy masteren játszok?
(#11720) juhasz.p Az se lehetett rossz.Nekem eddig a 12 fő a rekordom azaz 2 csapat.
-
Physicist03
senior tag
válasz
Aarpok #11717 üzenetére
Az adott mapon egy időben max 84 alfa tag lehet, ez az alapbeállítás. Egyszerre 84-en soha nem fognak jönni(bár elméletileg lehetséges). Ezt úgy kell érteni, hogy az osztagok 6-osával (esetleg 12-esével) szét vannak szórva az egész mapon. (14 alfa osztag llehet max egy időben szétszórva az egész mapon: 14x6=84). Ez a 84 szerintem el van túlozva, ezért botlasz beléjük állandóan, mert majdnem mindenütt ott vannak, nálam is ugyanez volt. Mindenképp csökkentsd a számukat.
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11714 üzenetére
-
matepalfi
aktív tag
Üdv!
Érdeklődnék, hogy a Stalker . Call of Pripyat játék egy inel core i5-ös laptopon amelyben hd 4000 integrált vga van, mennyire futna el a játék? 1366X768 a felbontása. -
rétisün
veterán
válasz
Physicist03 #11712 üzenetére
igen, ez így túl egyszerű lenne
bezzeg a szerszámok nem spawnolnak még oda se, ahová kelle
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11706 üzenetére
Köszönöm szépen kolléga,hogy leirtad ezeket.
Lényegében nekem az kellene,hogy ne 5 percenként küldjön csapatot,hanem mondjuk 2 v 4 óránként.Ezt azért szeretném elérni mert a mostani állapotban szinte minden küldetés előtt illetve után még velük is harcolnom kell.ha ezt meg lehetne oldani,hogy mondjuk 4 óránként küldjön be egy csapatot már az is jó lenne.
-
rétisün
veterán
válasz
Physicist03 #11706 üzenetére
a 2.2-es alpha-modban ezek kapásból 1-en vannak.
persze így is a legrosszabbkor botlok beléjük (legutóbb pl. amikor a tudósokkal kellett menni a szellőztető épülethez, ami alatt az oázis van) előre ki kellett irtanom az alphásokat, mert pont útbaesett az egyik csapat, és persze már jó messziről kiszúrnak, és halálpontosan lőnekviszont érdekes volt, hogy valahogy egy alphás mégis közénkkeveredett, és amikor odaértünk, kiirtottuk a zombikat, ott kóválygott közöttünk. persze nem sokáig
-
Physicist03
senior tag
válasz
Physicist03 #11705 üzenetére
Itt van pl: a kezdő (novice) rangra egy féle verzió:
Ez a három sor vonatkozik rá:
[zat_alfa_force_novice]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_novice
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(0:100)} 1, 0
Ezzel a verzióval kapunk 4 alfa csapatot összesen az egész map területére. Ez így 24 tag, mindjárt más mint a 84 -
Physicist03
senior tag
válasz
Aarpok #11703 üzenetére
Na szóval meg is van. Kicsit bonyolultnak tűnhet, de nem az, csak figyelmesen kell olvasni.
Vágjunk bele
Vegyük Zatont például (minden mapon külön kellesz ezeket beállítgatni a kívánt értékekre!!!)
Zatonban az alfa csapatok 7 helyre spanolhatnak le és mindegyik helyen max 2 csapat lehet (egy csapat 6 tagból áll) így az jön ki, hogy Zatonban egy időben 84 alfa harcos lehet(ez elég durva).
A következő fájlokat kellesz módosítani: gamedata\configs\scripts\az adott map (esetünkben Zaton)\smart\ Itt találunk 7 fájlt aminek szám van a végén. A számok a spawnolási helyeket mutatják. Megnyitjuk rögtön az elsőt zat_sim_9.ltx
Ezeket látjuk rögtön az elején:
[smart_terrain];zat_sim_9
...
max_population = 2
...
max_population = 2 - ez azt jelenti, hogy egy spawnolási pontra 2 alfa csapat spawnolhat egyszerre. Érdemes átírni 1-re.Tovább nézzük ezeket a sorokat:
[zat_alfa_force_novice]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_novice
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(0:100)} 1, 0[zat_alfa_force_regular]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_regular
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(100:200)} 0, 0[zat_alfa_force_experienced]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_experienced
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(200:350)} 1, 0[zat_alfa_force_veteran]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_veteran
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(350:600)} 1, 0[zat_alfa_force_master]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_master
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(600)} 1, 0Most jön a fontos része! A fentebb leírt sorok mutatják, hogy hogyan spawnolnak az alfa csapatok a játékos rangjá-hoz mérten! A harmadik sorok végén az 1, 0 azt jelenti, hogy 100%, hogy lespanol az alfa csapat. Értelem szerüen a 0, 0 esetében egyáltalán nem spanol le az adott pontra. Szóval ugyanígy át kell írni a többi fájlban is zat_sim_ zat_sim_10 zat_sim_14 zat_sim_15 zat_sim_16 zat_sim_21 zat_sim_24a kivánt értékekre rangonként, aztán Jupiter és Pripyat területein is ugyanígy át kell írni minden spawnolási ponton az általad kívánt értékre. Kicsit hosszadalmas, de hát ez van. Arra figyeljünk, hogy a ranghoz mérten írjuk át mindig az értékeket, nehogy aztán amikor már jobb cuccaink vannak túl könnyű legyen az alfavadászat
Ha valami nem érthető kérdezz nyugodtan
Vagy ha más valamit szeretnél megváltoztatni a scriptekben/config fájlokban, valószínű az is megoldható.
-
FeketePok
tag
válasz
rétisün #11700 üzenetére
Igen en is ezekre a spawn bugokra gondoltam,sajnos a szabadsagos bazisnal en sem talatam meg a doksikat azt ki is hagytam mert mar sokat kelett volna ujrajatszak arrol a mentesrol + meg volt nekem az a Barkas fele cucc amit ugyancsak nem spawnolt be de hat igy jartam az elet megy tovabb,majd kovetkezo ujrajatszasnal rendszerezetebben csinalom a questeket mert most elegge ossze-vissza csinaltam oket.Az is lehet mire ujra nekifogog lesz uj SGM ami jobb lesz talan ebbol a szempontbol is.
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #11702 üzenetére
Rendben és köszönöm kolléga
Meg van egy furcsaság is néha 5 -en,néha 6 - an vannak és már biztos pipák rám mert egyre durvább fegyverekkel jönnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- AKCIÓ! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- ASUS TUF Gaming A17 FA707NV - 17.3"FHD 144Hz - Ryzen 7 7735HS - 16GB - 1,5TB - RTX 4060 - Garancia
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest