-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mosquitoo
senior tag
válasz
Csiborbogár #5199 üzenetére
Ki adja a Talk To chef missziót? mert én túl korán beszéltem vele és azóta csak a szokásos -Tudsz mondani valami érdekeset? dumát nyomja.
Egyébként valószínűleg azért küld vissza, mert nincs nálad elég "nedű".
A Chef benyakal vagy 3-4 Vodkát.
-
Csiborbogár
őstag
Megszereztem valami Bulldog 6 infót, de mikor visszaviszem a megrendelőhöz, mindenki rámtámad, és meg kell ölnöm a megrendelőt, de akkor elbukom a melót. Egyedül a bárban nem támadnak rám, illetve az előtte álló őr.
Továbbá van egy feladat, hogy Talk to Chef, beszélek is vele, de nem pipálja ki a missziót, és mindig visszaküld.
Van egy harmadik gondom is. Védenem kell a határt, de ha védem is, és elmegyek 1-2 órával előbb, akkor elnukom, és újra felkínálja a melót. Ezek szerint ott kell szobroznom a határidő lejártáig? -
nike_
addikt
válasz
remington2 #5197 üzenetére
Semmi gond
-
nike_
addikt
válasz
remington2 #5195 üzenetére
Rostok az ahol a Bar van
Csak Bar-nak írja, de pl. ha megnézed az oda vezető kapukat, mind azt írja, hogy: To Rostok
-
remington2
senior tag
Semmiség csak kavartam.
Kenny-t meg nem a patkányok ölték meg, őt már csak "eltakarították".
-
whitezo88
nagyúr
akkor úgy tűnik a letölthető verzióban már bennevan.
más: ég 1.0005ban is van 1-2 zavaró bug.. pl Yantarban megszerzem a ruhát amit a doki kért, de nem updateli a q-t mikor felvettem, nem is tudom leadni csak eladni. meghogy mikor a kerítésen belül bemegyünk, ilyen sepia színezetű lesz a kép (gondolom a psi sugárzás miatt) de kimegyek, akkor nem múlik el... talán majd pályatöltés után.
-
Mosquitoo
senior tag
válasz
remington2 #5191 üzenetére
"Ha megszerzem a narancssárgát is, simán felcsaphatok Kennynek"
De akkor majd mindig kinyírnak a patkányok!
-
remington2
senior tag
Hehe, megkaptam a tudósoktól a könnyebbik ruhát, és aranyos kis látómezeje van két oldalt (a fej rész széle). Ha megszerzem a narancssárgát is, simán felcsaphatok Kennynek
-
Grifid
aktív tag
Sajna kicsúsztam a mod időből...
Én azt olvasom [itten], hogy gyárilag benne van az 5.1. Ezek után ha nálam van és másoknál nincs...
-
Grifid
aktív tag
válasz
whitezo88 #5188 üzenetére
Az nagyon lol mert ugyanis nálam tökéletesen szól mindenféle pluszban rápakolt dll nélkül 5.1-ben.
A kedvenc térhangzásom rögtön az elején amikor a helikopter csinál egy kört a fejem felett.
(Steamen vettem meg egyébként tehát lehet, hogy a steam verzió patch felhozatala telepíti) -
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5185 üzenetére
Amúgy egy flashbackes sztori tényleg hatalmasat ütne. Például kiderülne, hogy az öreg tényleg . . . khmm "kicsit" ferdített, és nem Strelok vagyunk, hanem valaki más, aki (az igazi) isten tudja miket csinál, a C-tudat megbízásából. Jön a CS, ami korábban játszódik, itt meg lesz egy stalker, aki NEM Strelok, és akinek meg kell ölnie azt a Strelokot, aki megint nem az
Aztán a végén jön az igazi Strelok, elveszi Tildát, és mindenki boldogan él míg meg nem hal
Szerk: de amúgy komolyra fordítva: tényleg nem rossz ötlet, Strelok személyével lehet variálni. A srác nem tudja, mit alkotott
-
Bencom ™
őstag
válasz
Csiborbogár #5184 üzenetére
ugyanott kell kimenni ahol bejöttél, kizárt hogy zárva lenne...
mosquitoo: OMFG
ez az a fajta, aki csak hogy írhasson valamit, úgytesz, mintha mittomén, végigjátszotta volna a stalkert, és hogy ő nagy pró benne, és leírja a végét, de mivel sztem fel se tette, csak valahol olvasott valami végigjátszást meg haverja haverjától hallott valamit, és jól összekutyulta, azt hiszi, hogy már jobban fogja tudni, mint azok aki x-szer végignyomták már... a legdurvább, mikor meg is van győződve róla, hogy így van...
bár az is lehet hogy az OL-es kontrollerről beszél a végén... vagy csak szimplán hülye... golyót neki, vagyunk nélküle is elegen...
-
Csiborbogár
őstag
válasz
remington2 #5179 üzenetére
Tehát akkor x10-nél vagyok.
Visszafelé haladva zárva van az ajtó a kijáratnál.
De lehet, hogy rosszukl emlékszem, és mindjárt megpróbálom újra.Köszike!
-
remington2
senior tag
válasz
Mosquitoo #5182 üzenetére
Én ezeket direkt nem olvasgatom. Meglehet, hogy a p2p-re kikerült orosz stalker-cs alapján szerzett infókkal sztorizgat? Mert végső soron valahol egybevág egy-két dolog
Inkább nem lövöm le a CS sztoriját, majd végigjátszom.
Szerk: persze nagyobb az esélye, hogy csak simán nem tud angolul, és magyarítást sem rak fel
Valaki nem tud ukránul / oroszul? Jó lenne a fenti térképen megtudni, mik azok a helyek, mert csak a Dark Escape van kiírva angolul. Szótárral meg nem boldogulok, egyszerűen nem tudok cirill karaktereket benyomni (lehet, variálni kellene a betűkészletekkel / nyelvekkel).
-
Mosquitoo
senior tag
LOL!
Okos gyerek faliújság üzenete a MyVIP-es Stalker klubban
Gyerek:
"figyusztok nekem meg van az a mentés amikor megtaláljuk strelokot és kinyirjuk és így kapjuk meg a jó végét mert ez az igazi feladatun"Egy másik hozzászóló::
"omg... hogy nyírod ki strelokot?? ha játék során nem derülne ki egyértelműen számodra, te magad vagy strelok"
Gyerek:
"de nem mi vagyunk strelok mi vagyunk megjelölt strelok meg valahol a zóna északi oldalára valahogy átjutott valami titkos átjárón és ezt nekünk meg kell keresni"3 másik kommentelő: " -.- "
Én:
"Úgy néz ki, elég kevesen játszották végig normálisan a játékot, amikor a titkos Monolith laborban a hologramm fickó mindent elmond... és az is kiderül, hogy TE (azaz Marked One) vagy Strelok. De ez már Strelok búvóhelyén kiderül amikor találkozol a dokival és elárulja a Pripjaty-i rejtekhely koordinátáit."Gyerek:
"a doki meg a hologram csávó kamuzik hogy mi vagyunk a lövész azé kamuznak me megakarják védeni lövészt
azé hogy ne nyírjuk ki . de én ezt nem hittem el .
valahol a prypiat belsejébe járkáltam és találtam egy ajtót.(nagyon nezéz megtalálni)és ott megtudod hol van lövész és el kell menni oda és ott lesz persze védik mind1 ha a fegyvereseket elintézitek
megtaláljuk persze védi magát de elöbb utóbb kinyirjuk (sok az élete ugy hogy sok ideig kell löni
és megdöglik"És a gyerek csak nem fogja föl, hogy mi vagyunk Strelok
-
remington2
senior tag
Az érdekelne, hogyan oldják meg CS-ben, hogy fele pálya szerepel, fele pedig új? A map adott, Pripyat (állítólag) szerepelni fog, hova rakják az új helyeket?
Idézet máshonnan:
"Yup, I'm psyched.Here's the original game map, the red areas were cut out of the original game. Might give you an idea of what they're going to add back in.
A less linear map would be an improvement simply because you wouldn't be walking through Bar/Garbage all the time. Also would like to see a wider variety of side quests, beyond "kill this guy"."
Ez a link az állítólagos "eredeti" stalker mapet mutatja, tehát az alapjátékból kivágott részekkel. Látható az a "város", amiről már írtam korábban, egy raktár-szerű komplexum, meg egy, red foresthez nagyon hasonló erdős rész.
-
nike_
addikt
Csak hogy ne keverjük össze:
X18: Az a labor, ami Dark Valley-ben van.. 2 db számzáras ajtó, a dokumentumok egy szobában vannak az emeleten a kontrol panelek mellett.
X16: Yantar-i labor - Le kell kapcsolni 3db kapcsolót egy teremben, aztán áramtalanítani még egy kapcsolóval. Ghostnál vannak a dokumentumok és egy speckó ruha, földalatti alagúton át kell kijutni.
X10: Agyperzselő (Brain Scorcher) - Red Forestben van - Az agyperzselőt kell lekapcsolni, egy vasúti kocsin keresztül kell lemenni a laborhoz. Az agyperzselő lekapcsolása után jön a múvi a kívánság gerenálóról.
-
remington2
senior tag
válasz
Csiborbogár #5178 üzenetére
X18-ban van két számzáras ajtó, amely a továbbjutáshoz kell. X16-ban nincs számzár, X10-ben sincs olyan, amely KELL a továbbjutáshoz, max. érdekesség. X10-ben 4 v. 5 van, ebből én csak egyet tudtam kinyitni, a többihez nem találtam meg a kódot.
X18-ban nincs bújócska, ahol bemegy az ember, ott is jön ki, ez logikus. X16-nál jópofák voltak, mert ott meg a csatornákban kell kijutni. Van egy terem egy kontrollerrel, ott van ghost is (hulla), és egy lyuk az egyik cellaféleségben, ahol ki lehet jutni a csatornákba.
Szerk: tehát valaki valamit bekavart
, X18-ban doksi kell, X16-ban kilőni azt a szerkezetet, amely (gondolom) az agyperzselő egy változata. Magas, hengeres cucc, 3 kapcsolóval. X10-ben van egyetlen kapcsoló, és ott van egy ajtó is, számzárral, de nem tudom hová vezet, kijutni nem ott kell, hanem egyszerűen visszafelé haladni.
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5176 üzenetére
Igazad lehet, most néztem, mi van CS-ben, kb. az OL mod újításai + új pályák
Gránátdobás, jobb frakcióharc, jobb AI, meg ilyenek.Egyébként én is utánanéztem, szerintem -nekem legalábbis- nem lesz vészes. Most is megy létező legmaxabb fokon, 1024-ben 80-90 fps-sel (a néha rohanás közbeni 1 seces beakadásnak szerintem a procim az oka). Mindez Dx9-ben, a grafikával elégedett vagyok, jobb a CSben sem kell. Főleg nem az a sok direcx10es kép, 500% motion blurrel.
Egyébként azt írják, hogy tényleg nem vészes az igénye: állítólag az elején (az első helyszínen) akad, utána már sokkal jobb lesz. Főleg majd 1 év + patchek után. Véleményt még nem érdemes mondani. Meglátjuk.
-
AthlonXP
őstag
válasz
Valiczkó1 #5174 üzenetére
Rengeteg minden. Ha kicsit visszaolvasol, akkor rájöhetsz, hisz gyakorlatilag már több száz hsz óta csak ezekről írkálunk itt...
Pl.: sokkal szebb grafika, sok új fegyver és a régiek is jobban néznek ki, sokkal élethűebbek, új szörnyek, sokkal jobb AI, vándorló anomáliák, használható járművek, sokkal pergősebb, dinamikusabb játékmenet, és még sok más is. Szal gyk. mintha egy új Stalkerrel játszanál. Aki végigvitte az eredetit és tetszett neki, annak kötelező ezt kipróbálni, mert ez mégjobb.De pár nap itt a folytatás a Clear Sky, csak ahhoz meg Crysis komapitbilis gép kell sajna..
-
Valiczkó1
csendes tag
bocsi ha hülye kérdésért de az Stalker Oblivion Lost mod-ban mi változik azon kívül h lehet kocsit vezetni????
-
AthlonXP
őstag
Bakker!
Olvasgattam egy kissé a Clear Sky-os topikot és a játék oroszban megjelent verziójával való tapasztalatok alapján, olyan gép kell neki mint a Crysisnak.
Hát asszem ezzel nem fogok mostanában játszani... -
remington2
senior tag
-
whitezo88
nagyúr
válasz
remington2 #5168 üzenetére
ez a blowout micsoda?
-
Bencom ™
őstag
válasz
Csiborbogár #5167 üzenetére
ja, asszem van ott egy kódos ajtó de nyitva van. X16-ról beszélünk, nem x18-ról, egyedül ott KELL nyitogatni számzáras ajtókat ( x10-ben is van csak ott nem kell kinyitni).
-
akosxyz
senior tag
Sziasztok azt szeretnem kerdezni hogy a STALKER-el lehet-e neten multiban nyomulni???Ha lehet akkor hogyan???
-
remington2
senior tag
OL 2.2
Valami hihetetlen jól összehozták ezt a modot. A Zóna tele van élettel: vadállat-hordák mászkálnak, olykor akár egymásnak (!) is esve, az npc-k (zombik, kutyák) táplálkoznak a hullákból, a kutyák vonszolják is őket akár. És nem fogynak el, mint 1.3-ban, hanem újra-újra "termelődnek", olykor szép mennyiségben! A különféle frakciók masszívan raidelik egymást, olyankor durva csetepaté alakul ki. A kereskedelmi rendszer módosítása is jól sikerült: megfelelően adagolja az újdonságokat, nincs "1000000 rubelem van és mindent megvehetek+minden amúgy is elérhető" esete. Barát npc-k jelentik (?), ha valahol valami zűr alakul ki ( "zsoldosok ütöttek rajta a banditákon a hídnál"). Vannak új fegyverek (mac10, kriss, steyr tmp eddig, és csak yantarban járok a küldiknél), és a meglévők textúrái is egész jók, bár a kedvencem lecserélték. A blowout nagyon jól lett megcsinálva, főleg hogy minden npc rohan védett helyre.
Szinte egy kész játék, amit összehozott/tak a készítő(k).
Az egyetlen hiba, amivel találkoztam, az alvásnál, vagy inkább az ébredésnél történő pörgés, na az kicsit furcsa lett
Nagyon komoly javulás érezhető az 1.3-hoz képest, pedig az is, minden hibája ellenére bőven jól játszató volt.
Szerk: P90-et lehet találni valahogy, vagy valami addon kell hozzá? Tradernél van hozzá hangtompító, gondolom a játékban is van elrejtve egy-két ilyen fegyó
-
whitezo88
nagyúr
van lehetőség 5.1es hang beállítására a játékban?
mod: ja semmi, megtaláltam egy első hszban.
-
M@nH.
aktív tag
válasz
Bencom ™ #5163 üzenetére
Emlékszem először én is elakadtam itt, de addig szenvedtem míg rájöttem hogy hol van a kijárat. Még azt is kipróbáltam hogy ládát akartam a letört létrához tolni
A másik ami poén hogy mikor elmész a másik laborba (ahol beragad az ajtó és le kell lőni azt a röpködő sárga izét hogy kinyíljon az ajtó) és ott valami mindig hozzád vágja azokat a kicsi hordó szerű izéket és flakonokat. Na a lényeg az hogy én kipróbáltam hogy mi van ha azokkal a flakonokkal kitámasztom az ajtót és úgy megyek bePersze az ajtó beakadt és nem csukódott be, de azért ha odamentem kiírta hogy elvan torlaszolva, de én kimentem
-
Bencom ™
őstag
válasz
Csiborbogár #5162 üzenetére
nem igaz hogy itt mindenki elakad
nem mentettél meg semmitől senkit, csak az x16-os labort kikapcsoltad. Nem visszafelé kell menni hanem előre, lesz egy terem egy kontrollerrel meg egy hullával, meg egy lyukkal a padlóban, arra kell tovább menni. -
Csiborbogár
őstag
Ki kellett kapcsolnom valami antennát, és mintha a robbanástól mentettem volna meg a világot. Legalábbis ezt szűrtem le a videoból.
Utána ki kellene menekülnöm egy bunkerrendszerből, de az ajtó, amin bejöttem zárva, és ömlenek rám az ellenséges Stalkerek.
Hogyan lehet kijutni innen? -
remington2
senior tag
Elvileg a CS szeptemberben megjeleni, de vaj'h mennyi idő lesz, mire "normálissá" patchelik? Úgy tudom a Stalker is 2007 tavaszán jelent meg, 2007. novemberében jött az 1.0005-ös patch, az szimpla fél év
-
whitezo88
nagyúr
válasz
remington2 #5158 üzenetére
felraktam egy régebbi drivert és azzal gond nélkül megy. nincs többé BSOD
-
remington2
senior tag
válasz
whitezo88 #5157 üzenetére
Én csak próbaképp kerestem az stalker + autosave + disable szavakra, és ott kaptam néhány érdekes találatot fagyogatásokról, gondolom akik fórumokon hszeket írtak, azok sem merő passzióból akarják kikapcsolni. Van ám olyan is, ami fordítva megy: nem tud menteni, mert azt nem tölti be, csak autosave-el megy
A videokari drivereivel kell(ene) variálnod, esetleg a patchekkel, vagy akár a driver beállítássainál, valahol ezen a tengelyen van a hiba. Vagy csak "szellem a gépben", és megoldhatatlan
-
whitezo88
nagyúr
-
whitezo88
nagyúr
válasz
remington2 #5153 üzenetére
miféle driverekkel?
-
VinoRosso
veterán
Én nem emlékszem ilyenre. Egy problémám volt hogy előjött alatta az élsimítás, és 0-5 fps volt a játék, és nem tudtam mitől van. Az AA fel volt tekerve a felülírt user.ltx miatt, és nem vettem észre ezt, csak miután driverból kikapcsoltam az összes képjavítót, akkor láttam, hogy a beállított AA miatt esett le az fps. Tehát ott nem működik az AA letiltása, ennyi hiba volt benne, ezen kívül minden ugyanaz mint Xp-n
-
Adler
aktív tag
válasz
VinoRosso #5130 üzenetére
Hali!
Vista alatt hogyan megy a Stalker(eredeti van meg csak eddig XP alatt játszottam vele). Ezalatt azt értem hogy szimplán felteszed a játékot a Vista alá és már játszol is?
nem kell semmit buherálni a Vistával, hogy normálisan működjön a játék és ne akadjon ki?
Csak azért kérdezem mert olvastam, hogy vistát nem igazán szereti. nem kell semmilyen progit alkalmazni (ha jól emlékszem akkor valamilyen 3dgabber progi volt amit írtak) hogy ne akadjon ki a játék vagy egyáltalán elinduljon vista alatt.
előre is köszi a választ
-
Bencom ™
őstag
-
Bencom ™
őstag
válasz
VinoRosso #5140 üzenetére
a mi sulinkban mai napig így mennek a gépek, némelyikben még cd olvasó sincs (dvd meg csak a tanári gépben van
) csodálkozom hogy egyáltalán sikerült lanba kötni az összes gépet.... egyszer rendeztek nálunk kegy cs bajnokságot, nem tudom melyik verziót nyomták, de a gépek ismeretében én nem is neveztem, elég uncsi játék lehetett... 5 perc szaggatás, 10 mp játék, és ha loser vagy már pont ki is lőttek
remington: az alapjátékban egyirányú, oda tesz le, ahol nimble ruhája van, és az egy zsákutca visszafelé, szóval csak dark valleyből lehet a kordonba eljutni, valszeg ol-ben megoldották a vissza utat is.
-
remington2
senior tag
A vita a stalker + vista memória-igényéről indult el. Van, aki szerint ez kevesebb, mint x giga, és van, aki szerint több. A memigény kapcsán felmerült a ramméret is, mert a kető teljesen összefügg: hiszen a memória mérete mindig egy határvonal lesz, amelyet ha keresztez az igény, akkor gáz van, ha nem, akkor boldogság. Utána kezdtem vitát az xp memória-igényéről, mert az rendkívül alacsony ram-mennyiséghez lett párosítva, ami vitaindító ok volt nálam. Kb. ennyi történt.
De ez volt az utolsó hszem ebben a vitában.
-
emre
veterán
válasz
remington2 #5141 üzenetére
Okés, rendben
értem én hogy gőzgép, de mi hajtja?
Nem lehurrogni akartalak, ennyiből neki is címezhettem volna, csak ki vagyok akadva.
Olyan jó volt olvasni a game-mel kacsolatos tapasztalataitokat, most meg egy gyakorlatilag meddő off vitát folytattok, amiben szerintek senkinek sem lesz teljesen igaza, vagyis mindenkinek igaza lehet ha az ő szempontjából nézzük a kérdést. (szvsz)
No mind1, majd visszanézek, ha dialektikus egységbe hoztátok ramkérdést. -
remington2
senior tag
Vedd már észre, hogy te a rendszermemóriáról beszélsz, amíg Bencom a memória felhasználásról (feladatkezelő>teljesítmény>lapozófájl)
Nem. Mindketten rendszermemóriáról ÉS memória-igényről beszélünk. Írta is, 128 MB rammal (ami ugye rendszermemória) hogy megy és nem megy x alkalmazás y alatt.
-
VinoRosso
veterán
válasz
proci985 #5134 üzenetére
nem eszik annyit? Ezt most nem értem megint: azt írod:
3.2 giga memmel lazán elvan ultra grafikán
Én meg azt írtam, hogy nekem Vista+Stalker 2,5G, szóval ez kevesebb, akkor hogyhogy nem eszik annyit? Többet zabál nálad?
vista x86, 4g ram, stb... szóval korántsem swappel
Nah nekem x64+3Gvel megy. Igaz nem olyan jól mint 4G-vel. A különbség a játék alatti akadásokban van, 3G-vel elég sűrűn előfurdul még, 4Gvel max 1x vagy 2x nagyon max 1 pályán, és nem olyan, hogy megáll fél percig, és vársz, hogy mikor ugrik rád közbe valami vadállat, hanem egy fél-egy másodpercre beránt és utána megy rendesen. Amint korábban mondtam már, ez nem swap, hanem egy szimpla memóriakezeleési hiba. Swap alatt áll a játék, és pörög a vinyó, és a szükséges lapok 1-2 mp alatt a memóriába kerülnek így nem áll le a játék 1-2 mpnél tovább. Elllentétben a 32 bites változatokkal a 64 bit tényleg ki tudja kapcsolni a swapfile-t, ezért is van 1,6G teljes lakészlet a memóriában( a képekből látható, hogy eredetileg 1000M volt a Vista csupaszon, és arra jött rá az 1,6 és úgy lett 2,5xx tehát mindent bepakolt a RAM-ba ), így nem is swappolhat onnét. Ez egy szvsz egy szimpla adatfüggési hiba, valamit hirtelen számolnia kell a procinak, ami sokáig tart, és nem frissülhet addig tovább a kép, mert a VGA vár a procira( a játék megy alatta simán tovább, szal ha mész, forgolódsz akkor azt utána fogja frissiteni löketszerűen, amikor megérkezik a várt adat). Ez mélyen a motor kódjába lehet beágyazódva, mert a mai napig nem sikerült kijavítaniuk, és ha jól láttam a clear sky videókat, abban is előjön.
Bencom ™: persze elmegy 128-al is, csak kb 5 perc volt a suliban is, amikor a cerkás gépeken 128M rammal elindult egy totál kummanter. Ha jól emlékszem a min rendszerkövetelmény 256 ajánlott meg 512 az Xp-nek, de a mikrofos csak ezt a programot írja, azt nem hogyha telepítesz mellé egy tűzfalat meg egy vírusírtót akkor az 1G is elfogy. Vista alatt se nagyobb a programok memória igénye, mivel ugyanazt a címtartományt használják, annyi a különbség, hogy a Vistának van egy csomó szolgáltatása, ami megeszi a maradék helyet a program elől és az nem tud futni. Ha elfogy a ram, akkor viszont a Vista lállítja ezeket a szolgáltatásokat( kvázi csökkentett módban fut) hogy legyen elég ram, ezt pl az Xp nem tudja. Igaz a limit nagoyn szerencsétlenül lett beállítva, és nem tudom, hogy utólag lehet e ezt konfigurálni valahogy, mert annál a pontnál állítja le ezeket, amikor már annyira belassul a multitasking, hogy tényleg csak az alt+ctrl+del segít.
-
emre
veterán
válasz
remington2 #5138 üzenetére
Vedd már észre, hogy te a rendszermemóriáról beszélsz, amíg Bencom a memória felhasználásról (feladatkezelő>teljesítmény>lapozófájl)
Ez azért fura mert mindkettőtőknek igaza van
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5136 üzenetére
Fordítva is működik, cordbonból is el lehet menni dark valleybe, ez teljesen biztos (legalábbis OL modokban). Azt hittem, valami különlegesség van ott a kapunál, azért említi, de én nem találtam semmit (meg nem is gondoltam, hogy simán csak az átjárásra gondol). Ejnye pedig ezek a dutys fickók kemény emberek, nem cséplik a szavakat
XP 128 megával a legrosszabb rémálom, ami létezik. Ott már csak a vinyó kerreg, mellette nem tudsz semmit normálisan csinálni, tapasztalat sajna
256 mega már az elviselhető kategória, 512-vel viszont xp+néhány alkalmazás (persze nem stalker
) már megy jól.
-
Mosquitoo
senior tag
válasz
remington2 #5133 üzenetére
Dark Valleyben az a kapu Kordon felé az alapjátékban is ott van, arra kell elmenni. Legalábbis én mindig elmentem, mert van egy olyan feladat, hogy Dark Valleyben nyírd ki a banditákat és Sid-hez kell visszamenni jutalomért. És ha már ott vagyok, Sid az X18-as doksikba is beleolvas.
szerk: Ezek szerint katonák miatt kell arra menni? Erre nem emlékeztem.
-
Bencom ™
őstag
válasz
VinoRosso #5130 üzenetére
hehehe, aoe2 és stalker, más nekem sem kell
remington: úgy értem, csopaszon az xp elmegy szerintem 128 megával, de csak hasraütve mondtam egy számot... millenium nekem ment 128 megával plusz aoe-2 és szaggatott csúnyán, de ment. Mondjuk hogy XP csupaszon ment volna annyival (ezek alapján szerintem reális) Vista alapon sokkal többet eszik. De nem vitatkozom olyan dologról amit nem próbáltam ki, nekem eleve már csak azért sem tetszett a vista, mert csicsás, mittomén, mikor meghallottam, mennyivel dobja meg a programok mem-igényét, akkor meg már csak legyintettem hogy hát igen, nekem nem is kéne...
a malacfarm mögötti kapu az a malacfarm mögötti kaput jelenti, ami egyirányú utat nyit a kordon felé (kordon felől nem átjárható, de dark valley-ból el lehet jutni rajta a kordonba) nem értem, mi nem érthető rajta? Alapban is benne van nem csak a modban, én rendszeresen közlekedtem rajta, sőt x18-ból kijövet nem is tudsz a másik irányba menni, mert egy valag katona zárja el az utat, és sid bácsi külön rádión beszól neked, hogy nehogy arra menj, menj a rövidebb úton.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
VinoRosso #5125 üzenetére
vista nem eszik annyit. 3.2 giga memmel lazán elvan ultra grafikán (WO és PE fent van). pár helyen Bar mellett procilimit miatt akad meg, mert csak egy magot használ... olyan 3.2 ghzs core2es felett már talán ott sem.
vista x86, 4g ram, stb... szóval korántsem swappel, tapasztalatból;> bár tényleg a supreme commander után a stalker képes megenni a legtöbb memóriát. 1.6nál több memóriát én még nem láttam, hogy megevett volna.
-
remington2
senior tag
válasz
VinoRosso #5132 üzenetére
Ezt csúnyán elírtam, az xp+stalker akart lenni. 32 bitnél nem kezeli normálisan a 4 giga ramot, és ebből még lejön a vidikari ramja, arra írtam. És xp alatt nekem másfél giga volt cakkundpakk az egész (1,6 körül).
2 helyet említ: az egyik a labor bejárata, amit őriznek, a másik a malacfarmon túli kapu, amelyről nem tudja, hova vezet. Lehet, hogy ez csak a modban van, és utalás az új átjárási lehetőségre?
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2 #5131 üzenetére
Ezt az xp+vista együtt 1,61 gigát nem nagyon értem
Egyszerre futtatod őket VM-en vagy mi? Volt nekem is 32bites Vistám, de nem sokáig mert nem kezelte rendesen a 2G feletti ramot. A vram itt nem játszik be ez sima operativ tár amiről beszéltem, hogy 1,5GB körül foglal magának a stalker(mindegyik oprendszeren ennyi mivel mindenhol ugyanakkor a lapkészlet), persze nem dx8ban...
A duty-s csávó a pálya kordon felőli oldalán lévő kapuról beszélt, meg az x18as labor bejáratáról, amit őriznek.
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5129 üzenetére
Na ja, de te 128 megát írtál, nem 512-t
VinoRosso: na igen, ízlések és pofonok. Nálam jól ment Vista 2 giga rammal is, 4-el nem próbáltam, arról nem tudok nyilatkozni (de ha 32 bites, ott még bejön a vidikari is). Pedig én sem kíméltem, szóval nem egy asztal ment, 1 word ikonnal
Most Dark Valleyben vagyok, xp+vista együtt 1,61 giga.
De hogy on legyen: amikor segítek Bulletnek kiszabadítani a másik dutyst, beszél egy bizonyos "kapuról", amely a malacfarm mögött van
. Kétszer is megnéztem, mert úgy véltem a laborról beszél, de arról külön is "bekezdés'" van, miszerint úgy őrzik mint Fort Knoxot". Ugyanakkor a malacfarm "mögött" nincs semmi (meg körben sem nagyon). Mire érthette?
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2 #5127 üzenetére
Nálam így néz ki a cucc
na és akkor itt még nem megy a Vuze meg nem megy a DC, mert akkor már kevés is lenne a 3GB ami benntvan. Eredetileg 4 van, de az egyik modul most meghót. 2GB-val játszhatatlan a Stalker Vistán, mert elfogy a 2GB ram. Másrészt meg évekig tart, mire betölt egy pályát. Tapasztalatból beszélek, mert alig 1 hete 2GB ram volt csak a gépemben, mikor próbálgattam, hogy melyik modul halt be, és bizony kevés a vista kényelmes használatához a 2GB ram. Xpvel anno játszottam 2GB-vel, de amikor meglett a 4GB ramom ott is nagyot néztem. Végülis ha megnézed a Stalker lapkészletét, láthatod hogy 1,6GB. ha ehhez hozzáadjuk az Xp 500M-ját, akkor máris 2GB felett vagyunk...
A ram meg olcsó, meg már Xp vége fele is 4GB-ot használtam, szóval a Vista kényelmesen elfér benne az összes alkalmazással.
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5127 üzenetére
fél gigával nekem simán elmentek olyan dolgok xp-n maxon, ami másnak 1 gb-vel nem maxon, vista alatt szaggattak csúnyán, és ez amúgy sem az a topic
-
Sonja
nagyúr
válasz
remington2 #5127 üzenetére
Azt megjegyzem, hogy nálam semmi féle "röcögés" nincs, pedig tölt menet közben, mert látom a kis floppy ikont alul jobb oldalt. Igaz, nem tartok még csak a negyedénél. Lehet, hogy később elő fog fordulni, majd meglátom.
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5126 üzenetére
max grafikán? Azt kétlem. Vista megeszik 1-1,5G-t Stalker 1,5G-t. Ez min 2,5G
Vista nem "eszik meg" másfél giga ramot "csak úgy". Marhaság. Többet, mint az XP, de nem másfél gigát, azt meg főleg nem "csak úgy". És nem hiszem, hogy a nagyobb memigény a vista részéről számottevően lassítaná vista alatt a stalkert xphez képest (most azt, hogy a játék mennyire jól megy / menne vistán, hagyjuk).
xp meg megeszik kb 128 mega ramot?
Akkor élj boldogan rajta. XP 512 mega ram alatt csak reszel, 256-tal is szenvedés, nemhogy 128-al.
De inkább 3 kell neki, azzal már nem szaggat annyira, 4GB-tal fut sallangmentesen.
Nekem 2 giga van, és egy "általános"-nak mondott problémán (futás közbeni röcc) nincs vele baj. Egy korábbi hsz említette (azt hiszem Xelo részéről), hogy 4 giga esetén is fennáll a gond.
Úgy szeretném megérteni azok az az embereket, akik vistára váltottak... de valahogy nem megy... csicsás, ronda, lassítja a gépet... de hát biztos...
Írtam már egy másik topikban, hogy készen állok, jöhetnek az ms-éktől megmérni, itt milyen a levegő, a páratartalom, a négyzetméterenkénti ufo-k száma, mert nálam ment ez a cucc, és nem csak nálam.
-
whitezo88
nagyúr
hi, egy kérdés: van mód az autosave kikapcsolására? eddig 2x fagyott ki autosave alatt... (1.0005)
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2 #5113 üzenetére
OLben nem szoktak lenni bugok. vagy ez a baj, vagy az, hogy nem mentem be CNPPre egyből... bár az nem lehet, eddig se szoktam. hát ezvan, jöhet Priboi
-
Valiczkó1
csendes tag
válasz
remington2 #5113 üzenetére
kár pedig lehetne egy vhol mer amit kaptam (vmi zöld ökológus) ez nem igen véd meg hiába van 2 plusz artifact(gyöngysor,éjcsillag) is a gyereknél ami 5-5 védelmet ad rá :S...meg ezen az oldalon: http://stalker.heroesradio.com/Items_Armor.php#Skinner_Anomaly
találtam minden ruháról leírást és itt van az exováznak is leírva egy olyan h a szabadságiaknál lehet venni (ha nem segítünk a dutynak lelőni a lövészt) + van egy iolyan is h a fejlesztett exováz ott van pripyatban....most kezdem el előről azt megpróbálom a szabadságiakat megnyerni -
remington2
senior tag
válasz
proci985 #5111 üzenetére
Frakciótag lettél, és ezért fagy? Vagy csak Yantarba mentél küldiket csinálni? Remélem, lesz valami patch, még csak nemrég jelent meg, várható volt némi bugzás
#5112: exot nem nagyon fogsz csak úgy találgatni, elsősorban később elérhető a játékban. Jól néznénk ki ha mindenki tankként rohangálna
Max egy Tigh ezredest lehetne valahol találni, ha már XO, akkor legyen kemény, bár ezt a poént max egy Battlestar Galactica néző értheti
-
Valiczkó1
csendes tag
válasz
Mosquitoo #5110 üzenetére
igen arra gondoltam legközelebb majd inkább azt használom a szervoruha helyett...akkor inkább úgy kérdem hogy az Exoskeleton ruha Csernobilon kívül hol van???mer én olvastam olyat is hogy meglehet venni miután kijötem az X16ból de nincs senkinél meg olvatam olyat is h a Jantarba van a tudósok laborjának tetején egy ládába..de ott nekem csak gránát van :S
merre lehet a játékba előbb szerezni??? -
proci985
MODERÁTOR
jelentem OL 2.2 összerosálta magát, töltéstől számított percen belül hal. valszeg az volt a baj, h mielőtt CNPPbe menntem, beléptem ecolognak. na ennyit erről.
-
proci985
MODERÁTOR
na kész az OL 2.2 trader mod, ha kell valakinek;>
-
Hun'reeth
őstag
válasz
Valiczkó1 #5105 üzenetére
"Szervo ruha" alatt nyilván a SEVA suit -ot érted, gondolom én.
Yantarban vehetsz a proftól ill. egy küldetésért ad is egy jobbat mint a sima SEVA. Ghost ruhájáért egész pontosan.(#5024) proci985: tudom én csak egy ideig ide-oda mászkált az elérhetetlen részen aztán végre elindult az x16 felé.
-
remington2
senior tag
A képeid meghozták a kedvem némi kirándulásra, de én a bár oldaláról próbáltam kiszökni. Találtam egy-két érdekességet, amely megér egy misét:
AlbumA szökés túl egyszerű volt. Ez némiképp meg is zavart, mert a képeken látható kerítés melletti dombocskákra nem emlékeztem. Ez az alapjátékban is benne van, vagy a mod készítői segítették a pályákról történő szökést? Mert onnan fel lehet ugrani a kis párkányra, utána meg már szabad az út.
A másik, ami nagyon durva, hogy mekkora terültet bejárható. Bár ez nem annyira részletes, mint a Tied, azért mégis kemény, hogy a bar oldaláról kiszökve is mennyire sok mindennel találkozik az ember. A bár másik oldalán (keletre?) viszont csak pusztaság van, de ott is lehet 1-2 percet sprintelni a pálya széléig.A szomszéd pálya "elméleti" határánál talált gránátok meg . . . az npck jót bulizhatnak a határokon kívül
Szerk: dark valley-ben hallani lehet a pálya északi részén egy helikoptert, ami nincs sehol. Ugyanilyen rotorzaj van Yantarban, szintén északra (elvileg a tudósok hívták őket, tisztogatásra). Mivel Yantarban ki lehet menni könnyen (csak sugárzás van), szétnéztem ott is, és arra már nincs ekkora bejárható terület, szinte azonnal pályahatárra érsz, és leesel
Szerk 2: de jó lenne így kiszökve cordonból eljutni dead citybe . . .
-
Valiczkó1
csendes tag
-
Adler
aktív tag
Sziasztok!
olvasgatom a fórumot és látom mindenki az OL-lel nyomja. Erre lenne a kérdésem:
Mi ez a mód? Pontosan minek a rövidítése? Mi pluszt ad a játéknak? Honnan lehet letölteni? stb stb. Egyszóval mit kell erről a módról tudni?
Bocsi a sok kérdésért, de én csak most hallok először itt erről a módról.
Nemsokára jön a folytatás és gondoltam végig tolom sokadszorra az első részt és emiatt kérdezem.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Építő/felújító topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ingyenes az Epic Store-ban a The Operator
- Anime filmek és sorozatok
- Hálózati / IP kamera
- Futás, futópályák
- Okos Otthon / Smart Home
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest