Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabóca 2
friss újonc
válasz
Gabóca 2 #314 üzenetére
Tud valaki valamit a starfield frissítésekről?
az 1.7.36 az ok kijavította akila city ben a kibányászandó vasakat az építési területeken, és így már volt mit szétlőni, be lehetett fejezni a küldetést.
az 1.8.88 elvette a grafika mögé bujtatott ládákat hogy ne lehessen kirámolni azokat.
de hogy mi van ezzel az 1.10.32 vel? szinte minden fegyver neve megváltozott " LOOKUP FAILED! " nevet kapott az összes fegyver és mindenhol, azok amik nálam voltak, a hajó rakterében lévők a lakáson lévők de még a boltokban lévő fegyvereknek is arra változott a nevük. Hogy ez miért? és ezt javítják e az 1.11 ben? -
Sazsi
kezdő
válasz
A Molyember #10 üzenetére
Szerintem abban mind egyetérthetünk, hogy a Bethesda játékainak látványvilága sose volt tútóstészta (főleg az utóbbi időben nem). A karakterek kinézete viszont, a Fallout 3 óta szinte semmit sem változtak. Ugyanazok a lelketlen fabábuk: mozgatják a kezüket, szájukat és néha még dülöngélnek is egy picit. A Fallout 4-ben pedig a leegyszerűsített párbeszédtől a falra másztam. Még gameplayt se láttam a Starfield-ről, de ez az ízléses teszt
visszahozta a Bethesdába vetett bizalmamat.
-
Secundus
tag
NOVA Habitat-ot hol lehet venni? Nem a hagyományos 2x1 All-In-Berth, ami minden kikőtőben van, hanem speciális Habitat kell. Pl. 2x1 Workshop, Engineering Bay, Captain's Quarter, stb. HopeTech, Stroud-Eklund, Taiyo, Deimos-t már találtam, de az nem illeszkedik jól a Cockpit-hez. Voltam már New Homestead, New Atlantis, Akila City, Neon City, Red Mile, Paradiso kikötőkben, de ott csak más gyártók kabinjai voltak. Ötlet?
-
pandras83
őstag
Tudja valaki hogy hova tűnt a Starfield topik?
-
Vesa
veterán
Van belőle NPC vs ver is.
-
danih
veterán
Cyberpunk 2077 - ha a Bethesda fejlesztette volna...
-
ripla
addikt
válasz
beyruth82 #297 üzenetére
Sarah-val össze is házasodtam lvl15-ön, ahol csak lehetett egyetértettem vele meg később flörtöltem is. Bezzeg ha Andreja hamarabb jött volna...
Mondjuk ez sem segít azon, hogy 1 hete nem léptem be, nem érzem hogy kellene, inkább The Outer Worlds-el tolom, az ugyanez csak kicsiben, viszont kb. mindenben jobb. -
válasz
Gubu0101 #294 üzenetére
Igen csak ha mondjuk le akarsz feküdni a csapattársaid valamelyikével, akkor magaddal kell vinni és neki tetsző dolgokat művelni majd flörtölni vele. Ha nem viszed magaddal nincs romantikázás. Amikor olyant tennél amivel dislikot váltanál ki belőle, akkor érdemes a másik szobába, terembe hagyni ideiglenesen, hogy ne lássa mit művelsz. Erre jó az az opció, hogy megkéred maradjon ott ahol van és várjon rád amíg visszamész hozzá.
-
prolad
addikt
válasz
beyruth82 #291 üzenetére
Van rá lehetőség, de nem mindig. Lehet vannak olyan pontok amikor egy adott questnél ott kell lennie és azért. Inkább a játék elején volt ez gond, ott próbáltam többet lopakodni, ha már a karsktetem gyengébb. Persze nehezen ment, mert egyből észrevették a társat, aki ráadásul többnyire nem is csinált semmit, ha én nem harcoltam.
Ezzel szemben pl a 2010-es New Vegasbwn ott volt a companion wheel, amiben volt opció követésre, követési távolságra, mennyire legyen agresszív, stb, egy kattintással. -
prolad
addikt
Na, vége lett. Közel 50 óra, 45-ös szint, történet+faction questek, meg egy rakás mellékfeladat. Továbbra is félkészenek érzem, de mondjuk egy Skyrimnál jobb, erős 6/10.
Volt pár szokatlanul érdekes megoldás, a végét egyedien oldották meg, ez Bethesda oldalon nehezen szokott menni. Emellé viszont társul rengeteg üres bolygó, ötlettelen quest, ismétlődő helyszínek (Abandoned Cryo Lab helyszínen 7x voltam, abból 2x a fő szál részeként, különböző bolygókon, de azonos elrendezéssel enemy pozíciókkal). A főbb csoportokat ki lehetett volna jobban bontani, mélységet adni nekik, vagy legalább adni egy-egy egyedi kimenetelt (pl. a Terramorph szálon örültem volna egy saját Terramorphnak a végén).
A menük és rendszerek sokszor nincenek kellőképpen elmagyarázva vagy bugosak (?) (pl. nem mondhatod a társadnak, hogy várjon, ha már ráderőltet a játék mindig valakit), a sokéves Oblivion vagy Fo3 sokkal jobban kézreáll. A szintezésnél nem tetszett, hogy minden új perk szinthez volt egy követelmény, illetve hogy alap játékfunkciókat kivágtak és perkként raktak vissza.
A fegyver/hajómodolás szórakoztató (azon túl, hogy sokszor érződik nehézkesnek), de ha sikerül egy-egy jót összerakni, onnatól véget ér a játék nehézsége. Pl egy ilyet össze tudtam rakni viszonlag hamar (25-30-as szint, nem is kellett más a játék végéig):
Maga a harc viszont így is szórakoztató, főleg ahol gyengébb a gravitáció. Egy ponton tül már nem is érdekelt a helyzet békés megoldása, főleg ha kellően nagy harc jön utána. Elő az explosive shotgunt, boost pack, heath regen, egy-két chem, ha egy kicsit hunyorítok, mintha Doom lenne.
Egy hónapnyi Gamepasst megért, majd 1-2 év múlva ránézek, ha megkapta a szokásos DLC-ket és javításokat. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Döglött Róka #284 üzenetére
Rolly Polly elszabadult
-
myckey
veterán
válasz
Döglött Róka #284 üzenetére
Egyedi
-
Vesa
veterán
válasz
Döglött Róka #284 üzenetére
Bazzeg.
-
Rossi
addikt
válasz
Döglött Róka #284 üzenetére
Uhh a retinám belilult, azok a színek...
-
Döglött Róka
veterán
válasz
scyllafren #280 üzenetére
Az en izlesemnek tul szimmetrikus
Én mindig valami ritka rondát csinálok.
@ripla: Select all, delete, nulláról kezdted. Az alap hajó semmire nem elég egy idő után szal úgyis bontásra kerül.
-
ripla
addikt
válasz
scyllafren #280 üzenetére
Nem merem átépíteni a hajót, mert mi van ha nem olyan lesz a működése amilyennek elképzeltem, és akkor buktam az alap hajót. Olyan opciót meg nem találtam még, hogy üresen kezdek neki a nulláról az építésnek.
-
scyllafren
senior tag
Akkor ehhez mit szoltok?
szuperkompakt hajo
-
ripla
addikt
válasz
SpazzMaticus #274 üzenetére
Na jó, ma megpróbálok valami menőséget összerakni benne.
-
#57018880
törölt tag
Gondoltam, hogy kihajítom az egyik cargo modult a Star Eagleről, de így elveszti a szimmetriát, nem mint ha sokat nézném a hajót alulról
. +1ly ugrás távot nyernék vele.
-
Urzu_7
aktív tag
válasz
SpazzMaticus #271 üzenetére
Én nem hiszem, hogy lecserélem a felturbózott alapot. Elég ez nekem
-
SpazzMaticus
tag
Forgatni nem lehet.
Egyébként sokkal jobb hajót lehet építeni a kezdőnél az alap cuccokból is, csak tényleg rá kell szánni az időt, mert semmit sem magyaráz el a játék, és még körülményes is a menürendszer.Erdemes is alap cuccokkal megtanulni hogy mit lehet és mivel összerakni, mert később amikor sokkal több alkatrész lesz, esetleg pontok is rakva az építésre a rengeteg cucc csak még átláthatatlanabbá teszi az egészet ha akkor kezdesz neki.
Én mikor megérkeztem először New Atlantisba és eladtam minden sz@rt amit összegyűjtögettem, egyből menten "legózni".
Azután valami 3,5-4-órámba telt az első saját összerakása, meg úgy +50k-ba, de lett egy sokkal jobb hajóm.
-
ripla
addikt
Igen, tudom hogy építhetőek, de nem akartam már tovább bonyolítani a szöveget. Én is próbáltam már összerakni másik hajót, de úgy indított, hogy azok amik kellenének hozzá, nekem a listában nem szerepeltek, innentől halott ügy.
Arra már rájöttem, hogyan lehet emelgetni meg süllyeszteni a felszerelhető dolgokat, ha lejjebb vagy feljebb szeretném tenni (R és F gombok), viszont forgatni lehet őket?Ja, és az milyen már, hogy nem lehet respecelni a karakter tulajdonságait? Hatalmas hibának gondolom, nem is tudok most mondani olyan játékot, ahol ne lehetne nullázni a talenteket és máshová pakolni.
-
Urzu_7
aktív tag
Majd még jön jövőre a hivatalos creation kit azzal pedig szinte bármit el fognak tudni érni a mod készítők hacsak a Falloutból meg Elder Scrollsból indulunk ki (Skywind és társai ugyebár). Én simán el tudom képzelni, ahogy egy csapat SW fan összeül és évekig fejleszt egy SW játékot Starfield alá
-
Vesa
veterán
A hajók nem modok, csak a karakterek azok. Ezek hajótervezővel épített hajók. Te is megépítheted némi kreativitással. A storm trooperek jók, de egyelőre csak át vannak skinelve az UC-k. Idővel biztos lesz teljes értékű mod rá, ahol már átírják a textet is és amikor beszélnek, akkor nem UC Security-t ír majd ki, hanem Storm Troopert. Sajnos a szinkronban ezt nem fogják tudni megoldani, tehát a Freestar Collective nem valószínű, hogy le lesz cserélve Alliance-re és stb. Pedig tényleg jópofa lenne.
-
Vesa
veterán
"Mondjuk kotodnek hozza kuldetesek, jar erte penz, nanite, szukseges/kulonleges alapanyagok, az altalad felfedezetteket elnevezheted es feltoltheted, meg nem utolso sorban van 10 millio fele."
Akkor csak a pontosítás végett:
NMS-ben a küldetések maximum pont úgy kötődnek ehhez, mint a Starfieldben. Az állomásokon felvehetsz survey küldetéseket, amiért pénzt kapsz ha beszkennelted -és megtaláltad- az összeset. A Starfieldben pedig a városokban, a Mission terminálokon vehetsz fel pont ilyen küldetéseket, amiért szintén pénzt kapsz.Starfieldben is nyerhetők ki nyersanyagok állatokból, sőt, perk megszerzése után extra funkciókat is kapsz (pl. bővebb infók róluk, és építhetsz a bázisodon olyan eszközt, amivel már termelheted is ezeket a szerves nyersanyagokat). Szintén perk függő, de rá tudod venni a lényeket, hogy ne támadjanak meg, vagy éppen arra, hogy támadáják meg a többi lényt. Elnevezni és feltölteni nem lehet őket, mivel a Starfield single player only játék, tehát nincs hova feltölteni. 10 millió féle lény meg messze nincs, még most sem, a megjelenés után 7 évvel! Kb. 20 óra játék után már nem sok új lényt fogsz látni, maximum annyiban, hogy bizonyos testrészek máshol jelennek meg. Ugyanazokat az asseteket variálja a játék, nagyon rövid időn belül felismerhetőek. Megjelenéskor pedig sokkal rosszabb állapotban volt ez a része -is- az NMS-nek, mint most a Starfield-nek. Az NMS-t 7 éve utó-fejlesztik! 7 év múlva esélyesen a Starfieldhez is lesz számos javítás és új tartalom, DLC, stb.
-
ripla
addikt
OFF-olnék egy kicsit.
A modderek egész szépen ráfeküdtek a Star Wars témára, még kicsit dolgoznak rajta, aztán kapunk egy teljes értékű SW játékot.
Folytassátok.
-
persil
nagyúr
"Mégis rengetegen csinálják, vagyis emberek tömegei valamiért nem tartják értelmetlennek."
Mondjuk kotodnek hozza kuldetesek, jar erte penz, nanite, szukseges/kulonleges alapanyagok, az altalad felfedezetteket elnevezheted es feltoltheted, meg nem utolso sorban van 10 millio fele.
A fentieket leszamitva valoban ugyanolyan...Az teny, hogy ket teljesen kulonbozo jatek, total mas mufa, e miatt pedig nem teljesen helytallo az osszehasonlitas. De az is ugyanilyen teny, hogy a survey/discovery resze a starfield-nek - ami amugy a jatek szerves reszet kepezi - az egy kalap szar.
"Random eventek egyikben sincsenek."
Szimpla tevedes. -
myckey
veterán
Aztán ott a több mint 250.000 nyi dialógus, ami több mitn a skyrim+fallout 4 , jóval.
[Starfield procedurally generated map, explained
Magyarázat, hogyan generálja, miként veszi figyelembe a biome-ot/történetét, kötődik egymáshoz az egész és hoz létre teljesen bejárható bolygót, a rengeteg " hand-crafted" tartalomról, random rendszerről ami egyediséget kölcsönöz neki. -
Vesa
veterán
válasz
Bad Pritt #259 üzenetére
Ezen az alapon a Starfield pedig egy RPG, tehát számonkérni rajta, hogy az abszolút csak opcióként létező flóra/fauna szkennelés unalmas, szintén balgaság. Az RPG része hozza ami a műfajtól elvárható, semmivel sem rosszabb RPG-nek, mint a korábbi címeik.
Egyébként sem az a lényeg, hogy az ETS szimulátor vagy sem, hanem hogy emberek egy csoportja élvez valamit, ami az emberek egy másik csoportja szerint értelmetlen. Bíztam benne, hogy érted a példa lényegét. Nincs azzal semmi gond, ha neked nem tetszik, valójában ez a része engem sem érdekel. De teljesen értelmetlen kiragadni egy apró részletet a játékból, aztán ebből ráhúzni, hogy akkor sz*r az egész.
Ráadásul idecitáltad az NMS-t, ami állítólag ezt jobban csinálja, miközben pont így csinálja.Szerintem tökéletes space exploration játék nem létezik. Elite Dangerous? Csak a textúrák cserélődnek a bolygókon, ha már láttál kb. 50-70 bolygót, láttad az összes milliárdot amit generál. NNS? Van kb. 6-800db asset, az ismétlődik mindenhol (ráadásul az egész ilyen kicsit gyerekes, Lego szerű grafikával). Random eventek egyikben sincsenek.
Mondj egy játékot, ahol proc.gen bolygókon, változatos tájakon, random eventek sokaságát kapod meg? Nem tudok ilyenről.
-
Bad Pritt
félisten
Az ETS nevéből adódóan egy szimulátor, számonkérni rajta, hogy a távolsági áruszállítás unalmas elég nagy balgaság lenne.
Arra alapozom, hogy már egy tucat bolygót 100%-oltam és alig dobott random eventet, ellenben egyenépületből, egyenkövekből, egyengyökerekből volt már mindegyiken. Csak ismételni tudom magam: ha valakinek elég az, hogy 10 perceket sétál mindenféle ikonok meg helyszínek között és közben az A gombot püföli, az élvezheti ezt is, csak közben ez egy RPG és abszolút nem jutalmazza a survey tevékenységet megfelelően.De tényleg kiszálltam, ha ez így szerintetek egy értékelhető és élvezetes exploration gameplay akkor nem akarom megtudni, milyen lehet egy szar megoldás.
-
Vesa
veterán
válasz
Bad Pritt #255 üzenetére
"De hát most írtad le te is, hogy értelmetlen."
Így van, ahogy az achievmentek is értelmetlenek. Tehát ismét ott tartunk, hogy az értelmetlenség megítélése teljesen szubjektív. Mennyi értelme van az Euro Truck szimulátornak? Órákon át mész A-ból B-be és nem történik közben semmi. Számomra dögunalom lenne, de ahelyett, hogy erről akarnám meggyőzni azt a többszázezer játékost, akinek ez egy értelmes elfoglalatságot jelent, szimplán nem játszom vele. Ha száémodra értelmetlen a szkennelés, akkor ne csináld! Nem kötelező a szkennelgetés a játékban, ez egy opció.
NMS jobb volt megjelenéskor? Remélem nem a 7éve aktívan, utólagosan fejlesztett játék állapotát hasonlítod egy friss megjelenéshez? Egyebekben, az NMS-ben a flóra/fauna szkennelésnek pont annyi értelme van, mint a Starfield-ben (kb. semmi), még jelenleg is, pedig a megjelenés óta tényleg rengeteg content került bele. Mégis rengetegen csinálják, vagyis emberek tömegei valamiért nem tartják értelmetlennek.
"nagyon kevés a random event, az is kimerül egy leszálló kalózhajóban vagy egy viharban."
Ezt mire alapozod? Nekem már több eventet is dobott: Pl. találtam valakit egy elhagyott konténerben és el kellett kísérnem a hajójáig mert tele volt a környék ellenséges állatokkal. Aztán volt olyan random fúrótorony, ahol egy kisebb Alien filmet idéző szörny áradattal kellett megküzdeni. És volt olyan is, ahol egy fejvadász kért segítséget a pusztában, mert egy közeli bázison volt a személy akire utazott, de nagy volt a túlerő és nem bírt velük egyedül.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Komplikato #256 üzenetére
Nem tudom, kapcsolódik-e hozzá achi, az első 100%-ért adott, de azt relatív egyszerű megugrani, hisz vannak olyan bolygók, ahol csak pár resource-t kell beszkennelni. Xp-ért nem éri meg, egy-kétszáz xp jár érte (ha a fauna kiirtását nem vesszük
), pénzért szintén nem, mert ugyan el lehet adni az adatokat, de csak pár ezer kredit jár érte.
A mission boardokon vannak survey küldik, de azok sok esetben óriási bolygóhoz vezetnek, ahol simán el tudsz téblábolni akár egy órát is szintén pár ezer kreditért meg 100 xp-ért. -
Bad Pritt
félisten
De hát most írtad le te is, hogy értelmetlen.
Persze, ha valakinek annyi örömet okoz, hogy 100% plecsnit lát egy bolygó mellett annak elég lehet ez a survey így, bár ennél csak jobb játékot talál jelenleg a piacon ilyen felfedezős feature-rel (NMS, Subnautica, Astroneer pl.)
Viszont amit én mondok, hogy ez alapvetően egy RPG szeretne lenni és nincs jól integrálva a játék egészébe az egész survey és ez csalódás számomra, mert ezt a részét vártam legjobban a játéknak. Már a legelején is értékelhetetlen mennyiségű xp-t és kreditet kapsz, értelmes küldetés meg egy van hozzákapcsolva félig-meddig egy ponton (LIST) és nagyon kevés a random event, az is kimerül egy leszálló kalózhajóban vagy egy viharban.
Szóval önmagában nem igazán élvezetes vagy érdekes, amit csinálsz és nem ösztönöz a játék arra, hogy csináld, max a saját OCD-d miatt égeted a játékórákat az egykaptafa bolygófelszíneken. -
Vesa
veterán
válasz
Bad Pritt #235 üzenetére
"mi érdekli őket a játékban, a szkennelgetés meg nincs köztük és ez nem véletlen,"
Ennek a mechanikának kb. pont annyi értelme van, mint az achievmenteknek. Aki erre fogékony, az ki akarja maxolni, hogy meglegyen neki minden bolygó 100% Explored.. Engem például mindig is hidegen hagyott egy darab pixelhalmaz arról, hogy elértem ezt+azt és akkor kapok egy semmire se jó ikont (achievment) cserébe. De attól, hogy én ezt nem értem, még játékosok százezreit felizgatja és ezt maximálisan elfogadom. Te miért akarsz meggyőzni másokat arról, hogy a szkennelés értelmetlen? No Man's Sky-ban is pont ezt kell csinálni, csak ott végtelen számú bolygón szkennelgethetsz. Ennek is megvan a maga közönsége, még akkor is, ha Te nem érted.
-
Igen az AC-k elég repetitívvé válnak egy idő után de pl Starfieldben ha végigrohanok a fősztorin utána ng+ keretében hiába hagyok meg szinte mindent a fősztorit már tudni fogom és úgy érdektelenné válhat az egész játék. Gondolom ng+ keretében nem dob be a mesterséges intelligencia egy procedurálisan generált teljesen új fősztorit. Az durva lenne
(#251) sixpak
Ha épp 60fps-re képes játékkal játszom előtte, akkor hirtelen a Starfield nagyon bántja a szemem nekem is de hamar átáll a 30-ra és mostanában amúgy se játszom mással
Konzolon a 165 fps ismeretlen fogalom. Amúgy soha életemben nem láttam még 70-80 fps-nél többet -
-
myckey
veterán
válasz
beyruth82 #249 üzenetére
Oda se neki!
Van aki meg alig halad a Main Story line-on...aztán beleölt már több tucat órát.Én most kicsit jobban fókuszáltam erre a részére, de változó.
Akik nekimentek a FŐ küldinek, végig...nem igen beszéltek eddig érdektelenségről, most ez azért nem az AC féle new game, meg a játéknak a felépítése sem pont egy.
Nem AC -t leszólni, mert több 100 órám van bennük, csak az origins és ody-ban.Jó gamet !
-
25 órám van benne eddig. Engem nagyon beszippantott. Munka és levelező fősuli mellett tulajdonképpen a maradék időmet a Starfield viszi el.
Tele van tartalommal, lehetőséggel és nagyon jó története is van.
Xbox sx-en játszom vele, így a technikai problémák nem érintenek. A felbontás és fps szám annyi amennyi. Megszokta már a szemem a 30-at. Én úgy játszom, hogy a fősztori mellett a mellék sztorikat, aktivitásokat is csinálom és csak lassan haladok, kb egyszerre akarok befejezni mindent. Sokan mondták, hogy nagyon jól ki van találva az ng+ és érdemes végigrohanni a fősztorin és utána újra az egész. Én viszont félek ha már végigcsináltam a fősztorit akkor az egész játék érdektelenné válik (újkori AC játékoknál így volt). Többen írták itt a Fallout 4-et ami nekem is mai napi az egyik kedvenc játékom. A Starfield kommunikációs része jóval fejletebb, sokrétűbb, több lehetőséggel. Az FO4-ben tényleg nagyon leegyszerűsítették az egészet. Ami számomra negatívum viszont, hogy semmit nem jelölnek, nincs bolygókon, városokon belüli térkép és szinte mindent magadtól kell kitalálni. Ezt valaki pozitívumként jelölte meg de szerintem inkább frusztráló, hogy össze-vissza kell bolyongani mire magamtól megtalálok valamit amit sehol nem jelölnek. Nekem az életben is nagyon rossz a tájékozódó képességem. A 25 órából több órát vett el a kóborlás és bolyongás mert épp kerestem valamit amit nem jelöl a térkép merthogy az nincs is. A spontán dolgok viszont nagyon tetszenek. A naprendszerünkben leszálltam minden kőbolygóra (a földre is természetesen), hogy megnézzem milyenek. A Plúton (amiből egy bányász bolygó lett) messze tőlem leszállt egy űrhajó. Ez kb minden bolygón megtörténik ahol valami kolónia vagy bánya van. Gondoltam egyet és elindultam felé. Azt hittem el fog menni mielőtt odaérek vagy nem tudok felmenni rá. Meglepetésemre nyitva volt és bent egy ember összekevert valakivel. Kezembe nyomott egy táskát pénzzel, nyersanyagokkal én meg szépen elmentem és leléptem a bolygóról. Ez nagyon szuper tök random dolog de ugye ez se történik meg ha épp nem jársz arra mert sehol nincs jelölve az aktivitás. Ki tudja hány ilyen rejtett gyöngyszem lehet még amire soha a büdös életben nem fogok ráakadni mert épp nem járok a 862. lakatlan bolygón. A top 5-be ugyan nem fér be nálam se de kifejezetten jó játéknak tartom és még sok-sok óráig elleszek vele. -
Bad Pritt
félisten
válasz
Döglött Róka #247 üzenetére
Te átsiklasz, én nem, mások máson nem, deal with it.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
Bad Pritt #245 üzenetére
Vegyék is ki, fúj! Le a Starfielddel, vesszen a bethesda!
B*zdmeg, nem tetszik, nem játszol vele. De nem, vekengjünk inkább a semmin.
Én ilyen szarságokon simán átsiklok.. Belerakták, hát jó, ha valaki akarja megcsinálja, ha nem, nem. Az a szép benne hogy nem kötelező.
-
myckey
veterán
válasz
Bad Pritt #243 üzenetére
Jól van, ideje volt.
Elmondásom alapján, semmi tapasztalatom?
mert nem ez érdekel, nem mindig foglalkozom a 100% bolygóval, nem minden esetben ez mozgat meg? a Scan az scan.Van értelme, nincs értelme,
hát hoztam észérveket, de hát ha nicsn akkor nincs ....Starfield védelem, pipa !
Győzelem !
-
myckey
veterán
válasz
Bad Pritt #241 üzenetére
De ha elismerem, hogy nicns értelme az egészunek, akkor már értem?
Na?Akkor jó, legyen úgy,
csak ne mond hogy nem értem, hát így még alukálni sem tudok majd este, lelki békémben kárt tesz.szrk
pedig annyira egyszerűnek tűnt, nyomkodni a kontrolleren a gombot...fx se gondolta, hogy ez ennyire bonyolult. -
myckey
veterán
válasz
Bad Pritt #237 üzenetére
Én nem bányászok órákig, nem tudom mit érezhet, aki ezt nyomja
jó cuccot tol.
Szomszédban volt akinek bejött eléggé, ahogy írtam,(scan) engem nem a 100% bolgyó feltérképezés izgat, leginkább. De van mögötte content, csak így is van mit tevékenykedni, ha belépek...
Idő az nem lesz soha, elég, elnézve a játékot.Ha begyűjtötted az infot, több pénzt adnak a társak a 100%ért.
Kizárt hogy értsem
Ellenben, hogy milyen minőségű játékelem, az megint más, mint az, hogy van-e értelme, van-e mögöttes tartalom.( de hát olvastam én már mindent is, vegyük ki az űrhajózást, az outpostot, a fene tudja mit is )
Szóval, akkor nincs, vagy van.
-
Bad Pritt
félisten
Ja persze, meg van, aki órákig csak bányászik és akkor az a Starfield számára, tudom. Nagy élmény lehet.
A szomszéd topikban is kb. hárman foglalkoztunk eddig az egésszel, Redditen sem jön elő a téma, szóval...
Alig ad xp-t, pénzt se nagyon, nyersanyagokhoz felesleges a nagyobb, fontosabb bolygókon kívül máshova menni, tényleges felfedezős küldi meg nincs, csak a random mission board-os semmik, amik amúgy sem xp-ben, sem pénzben nem érik meg már az elején sem. Óriásiak a területek, cserébe kevés dolog van rajtuk és nagyon hamar látványosak lesznek az ismétlődések az ikonokkal jelzett helyszíneknél.
Térképezz fel 100%-ra mondjuk fél tucat procedurálisan generált bolygót és utána térjünk vissza a témára, hátha megérted, mi a problem az egész survey működése mögött és miért felesleges egy átlag játékos számára El lehet vele lenni persze, császkálni órákon át az A gombot püfölve, meg rácsodálkozni a fölöslegesen beszkennelt kövekre meg növényekre, de attól még nem lesz jó játékelem. -
myckey
veterán
válasz
Bad Pritt #235 üzenetére
Én már ovlastam olyat, hogy van aki szeret ezzel foglalkozni
( elég cask a szomszéd topicot megnézni )
Értelme annak nincs, ami mögött nincs semmilyen releváns, valós tartalom.sztm.
Scanneles mögött van, ad hozzá a játékhoz, annak, aki vevő erre. De le is lehet ejteni a dolgot.
( Vannak küldetések is asszem, ami a teljes bolygó feltérképezésére megy rá, aztán van XP, pénz, bányászás, alapanyag stb...infoert is jár pénz, mármint a teljesen begyűjtött anyagokért amit el lehet adni a Lodgeban. Másoknak meg csak az élmény, érdekesnek találják a lényeket, a felszínt, mittudomén )Van értelme.
-
myckey
veterán
válasz
Bad Pritt #233 üzenetére
Nem tudom kinek érdekes, Te sem igen.
Scanneles, ahogy írtam, nem mindig érdekel, de szoktam vele foglalkozni...mondjuk nem 10 méteres körzetben.
az hogy mennyire egykaptafa a rengeteg elérhető növény meg állat, azt sem tudom, de annyira csak nem, már amit eddig láttam belőle.
De úgy enbloc nicns tapasztalatom, nem sikerült még mindent is bejárni, sorry
Cél nélkül biztos nincs értelme, jogos. Biztos van valami a játékban, ami megfogja a játékosokat, célt ad nekik.szrk:
Látom hogy írtál hozzá.
Na, akkor kutyát sem érdekel a scanneles, jól van. -
-
Döglött Róka
veterán
-
ripla
addikt
Mondjuk a hajónak valóban nem jutott túl sok szerep, amit én kifejezetten sajnálok. Azon kívül hogy belül jól fest, meg ledobálhatod az összes nyersanyagot a padlóra ha már a tárolók megteltek, néha akad 1-2 pár perces űrharc meg beszélgethetsz másik hajókkal, aztán ennyiben ki is fújt, mert mást nem is nagyon lehet vele kezdeni (a hajó buherálást most hagyjuk, az más téma).
Nincsen választható opcióként landolás úgy, hogy te irányítasz, sem felszállás, és még az sem működik, hogy irányba állítva megy a hajó te meg mászkálsz a fedélzeten, mert ahogy felállsz a pilótaülésből, a hajó megáll. Star Citizen demó ebből az egy szempontból mindenképp alázza a Starfieldet, ha másban eddig nem is.
Én azért nagyobb hangsúlyt fektettem volna a hajók kihasználására, mert tizedik-századik alkalommal már tényleg egyszerűbb a felszínről egyből a cockpitre, vagy a hajóból egyből a felszínre ugrani, illetve hajó nélkül átmenni már egy másik felfedezett bolygóra, mert ott ugye elég ha csak ráböksz hogy "landing", bolygófelszínről is szokott működni. A játéknak az űrhajók kb. az 5%-át teszik ki, mint használhatósági faktor, és szerintem ez nagyon kevés. Elsőre még látványos, de aztán már nem is lenne szükség a hajóra egyáltalán, lehetne helyette sima töltőképernyő is, kb. ennyi szerepe van. -
danih
veterán
Nem tudom honnan szeded hogy a "sztori = csak main quest", quest az quest, mint az összes többi Bethesda RPG-ben. No Man's Sky párhuzam meg másról szólt, leírom mert volt más aki szintén nem értette (senki sem mondta hogy az NMS egy RPG lmao): mit is kell ott csinálni? Bolygókra repkedni, dolgokat scannelni, infót gyűjteni, lézerrel bányászni, outpost-ot lehet építeni, űrhajót upgradelni - ismerős valahonnan?
(#214) Rage47: Többiekkel ellentétben tökéletesen értem, mit írsz. Az űrhajóval kapcsolatos részek a legkevésbé érdekesek, mert minden része más játékban sokkal jobban már meg van oldva - ha az kell, játszom inkább azokkal. Itt a questelgetés bőven elég. Többi inkább nyűg. RPG-ben űrhajó darabokkal legózni? Jóvan
-
válasz
#57018880 #218 üzenetére
Persze én is gondoltam arra, hogy milyenek lennének ezek 500. alkalommal. De akkor adják meg a lehetőséget, hogy nézelődhessek utazás közben és ha akarom, akkor teleportálok majd. Most úgy néz ki, hogy beszállsz és teleportálsz. Nem lehet otthagyni a pilótafülkét sem, stb. Ez csak egy példa.
Tökre töredezett a játék a sok menüzgetés és teleportálás miatt, Fallout 4-et visszasírom, ezt sem gondoltam volna. De lehet csak a Zelda Totk rontott el a nyáron -
Döglött Róka
veterán
válasz
SpazzMaticus #217 üzenetére
Tehat pont kozepen van, borzalmas
-
Robitrix
senior tag
válasz
SpazzMaticus #173 üzenetére
nyilván gyakorlatilag megvalósításban nem lehet összevetni a Freelancer-t és ezt a játékot. 2003 vs. 2023....... 20 év különbség. De a maga korában tényleg egy jó játék volt, ami hosszú időre leköttötte az embert. Pedig megvan eredeti dobozos verzióban. Lehet elő kéne keresni egy kicsit a telepítőt.
-
Delludus
újonc
tehat pont olyan gagyi mint minden bethesda az utobbi 5 evben.
-
#57018880
törölt tag
Szerintem van szerepe, csak nem annyira áramvonalas a beépülése mint azt az emberek várták, túl nagy volt a hype erre szerintem.
Lehet új questeket szerezni, ott a választás, hogy kilövöd vagy csak lebénítod, és dockolsz, lehet tradelni, stb, ha gyenge hajód van de pl vannak ally hajók és rád támadnak akkor el lehet menekülni az ally mögé és hagyni, hogy ők löjjék szét a támadódat, stbstb.
A másik ami kicsit bontja a dolgot szerintem, hogy félúton kivették belőle a fuel és utazási idő managementet, gondolom túl hardcore lett volna a játékosok nagy részének, viszont ennek eredményeképpen most állandóan lehet fast portolni, nagyon távolra is.
Annyival esetleg bonyolíthatták volna, hogy tényleg fel kell tudni szállni. Csak kérdés, hogy 500. alkalommal ez milyen élmény és miért jó?
Illetve esetleg annyival, hogy felszállás után kicsit kell menni az űrben ahonnét elérhető a grav_drive, mert mondjuk ha túl közel vagy egy bolygóhoz akkor ott nem tudod aktiválni. -- viszont ugyan az mint az üzemanyagnál, a kérdés, hogy mivel lesz több a játék mint ha odagondolná az ember, és mennyire lesz idegtépő 500. alkalommal.
Nem tudom mi lett volna erre a jó megoldás, mert én még nem játszottam olyan játékkal, ahol erre lett volna játékmechanikailag ihletett megoldás.
Ha van jobb ötletetek érdemes kiírni valahova, mert a modderek lehet felkarolják.
-
válasz
Döglött Róka #213 üzenetére
Sztem itt az űrhajót ki is hagyhatták volna, úgysincs semmi szerepe, az űrlövöldék unalmasak. Lenne csak töltöképernyő az űrhajó helyett és kész.
-
myckey
veterán
Az baj lenne, ha ilyen volna....de nem,
mert a sztori csak egy igazán kicsi része, és még rengeteg dolog akad benne, a jó mellékküldetésektől kezdve, a további helyszíneken át, ésatöbbi...Nem is baj, ha nem a FŐ sztorizással foglalkozik az ember, sokan nem is így tesznek....
(persze játékmenetben lényeges, hogy itt is legyen progresszió a játékos részéről, mert több lesz tőle idővel )Jah, azért jól elvannak az emberek, akár a Main Quest nélkül is( ami dögunalom), a pocsolyában ....
szrk
a no mans sky más stílusú játék, nem egy a kettő. -
danih
veterán
A questek tipikus Bethesda sztorik, de hát ezért szeretjük ezeket. A sztorikban jelen levő helyszínek szuper részletgazdagok, ez a része tényleg élvezetes. Tegnap csináltam meg a Kryx Legacy-t, nagyon élveztem.
Viszont ami ezen kívül esik az tényleg sekély, mint egy pocsolya. Olyan érzésem van mintha csak hozzákúrták volna a No Man's Sky-t hogy "csináld ezt, ha nem sztorizol oszt kész". Immerzión nagyot dobott volna ha lenne benne megszakítás nélküli leszállás, de hát ez itt nem lehetséges.
A töltésekkel sincs gondom, ez is annyira Bethesdás - már hiányozna, ha nem lenneMeg aztán 4. gen NVME SSD-vel amúgy sem probléma.
-
myckey
veterán
válasz
A Molyember #208 üzenetére
Neked unalmas ? mert egyébként nem unalmas, akad benne klassz történés, és játékmenetben is újít, tartalomban.
Sekély...
dehogy az, annál azért mélyebb ez a tipikus bethesda játék. ( abszolút igaz, jó pár elem, classic bethesda ) -
A Molyember
tag
-
podtibi
senior tag
A kalózos rész?
-
Vesa
veterán
Itt írtam róla...
Lesz rá mod, ebben biztos vagyok, de csalódni fogtok, mert nincs legenerálva a bolygó, tehát falba fogtok ütközni a járművel. -
-
Enton
addikt
Van benne valami de ha az itteni jövőben is sok minden kerekeken gurul úgy azért másképpen fest a jármű hiánya:
Még a városokban oké a gyaloglás eddig sehol nem érződött kevésnek, esetleg egy villanyrollert vagy hoverboard-ot el tudnék oda képzelni(esetleg villanygolfkocsis taxisok lehetnének akik lassan gurulva elvisznek mindenhova, ehhez mondjuk lehet kicsik a nagyvárosok), de jah jármű simán lehetne kint a bolygón plusz missziók is jöhetnének járműtuning és egyéb oldalról.
Vagy ha lehetne egy bizonyos földfeletti layeren még hajóval repkedni az még sokat segítene ezen. -
Csabis
aktív tag
Ez oriási .. hajó javitó konténer eltűnt a hajómról
Volt tudom láttam most meg hajó harc közben nics meg
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia GeForce GTX 1070 / 1070 Ti / 1080 (GP104)
- Spórolós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen program, ami...?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Battlefield 6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Mini PC! I5 10600KF / RTX 3060 12GB/ 16GB DDR4 / 1TB SSD
- Samsung Galaxy S25 / 25 Ultra 5G 256GB - 512GB / - Bontatlan - 3 év gari
- Megkímélt állapot!! Samsung Galaxy S10+ 128 GB SM-G975F/DS - fekete
- Nagyon szép állapot!! Xiaomi Redmi 10 2022 64 GB - fehér
- BONTATLAN Steelseries termékek VERHETETLEN ÁRON!
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Lenovo Yoga Slim 7 i5-1135G7 8GB 512GB 14" FHD IPS
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3147
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest