Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mmcc02

    tag

    válasz Qru #448 üzenetére

    Jó ideig egy szívódízel Renault Kangooval közlekedtem (65 LE, kb. 20 sec 0-100). A forgalom ritmusát lehet vele tartani (kivéve autópályán, ha nem üres az autó, egy nagyobb dombon 90-re visszalassul, bármelyik sebességfokozatban :DDD ). Az előzéseket lendületből lehet abszolválni, másképp nem igazán. Ami viszont fárasztó, az lesni, hogy mikor kell lendületet venni. Tiszta strategizálás az átlagos közlekedés is :N

    Ehhez képest persze a 10.7 sec is gyors :P

    A 2-es Forester nem gondoltam volna, hogy olyan gyenge (törés szempontjából), azért a 2000 utáni autók már elfogadhatóak szoktak lenni.

    A turbós motort pont ezért, a korán ébredő nyomaték miatt szeretem: nem kell minden domb előtt, minden előzésnél, gyorsításnál visszaváltani. Alacsonyabb fordulaton is van elég teljesítmény. Illetve pörgetve sem gyenge ám.

    * Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *

Új hozzászólás Aktív témák