Új hozzászólás Aktív témák

  • krono.

    tag

    válasz krono. #270592 üzenetére

    Megkaptam a választ a garanciát illetően a Citizen szerviztől.

    A vásárló e garancia keretében javítási vagy beállítási költségek tekintetében semmiféle igényt nem jelenthet be, ha:
    1. A hibát nem rendeltetésszerű, durva vagy gondatlan kezelés váltotta ki.
    2. A hibát nem erre kijelölt CITIZEN képviselet vagy annak kiskereskedelmi üzletei
    révén eszközölt, nem rendeltetésszerű javítás vagy beállítás okozta..
    3. A kereskedő neve, címe, az óra típusa és az eladás dátuma nem szerepel
    a garancia jegyen.
    A garancia nem vonatkozik:
    - a nem vízálló óráknál a vizesedésből adódó meghibásodásra
    - a mindennapi használatból adódó üveg, tok, csat, karcolásokra, kopásra
    A garancia jegy elvesztése, hamisítása, vagy abban valótlan adatok feltüntetése a
    garancia megszűnésével jár.

    A következőkre NEM vonatkozik az ingyenes garanciálisjavítás:
    1. Egy éven túl tönkremegy az óra.
    2. Ha a tulajdonos nem rendeltetésszerűen használja, megrongálja.
    3. Ha tűz vagy egyéb természeti kár éri az órát
    4. Elveszik a garancia jegy
    5. Ha megsérül az óra üvege, illetve szíja.
    6. A quartz órák esetében az elemre
    7. Helytelenül illetve hiányosan kitöltött garancia füzet.

    Az alábbiak alapján úgy értelmezem, hogy a fentebb bemutatott garanciafüzet érvényes, de kíváncsi vagyok mit gondoltok.

Új hozzászólás Aktív témák