-
Fototrend
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szigy
csendes tag
Bocs, közben megtaláltam a BWC honlapját.
Ott ilyen típust nem találtam.
Ebay-en láttam hasonlókat, de csak dátumosakat.
Ilyen ár közelében csak kvarcokat láttam, automaták meg többszörös áron.
Lehet szerintetek valami gond egy ilyen 35k-s BWC kézihúzóssal? Hogy
lehet ez csak ennyi szerintetek?
[link] -
Deskdiver
senior tag
válasz
tupacamaru
#67583
üzenetére
Itt csinálnak egy nyomástesztet egy DB-n. [link]
Bírják ezek a Hong Kong-i tokok. -
szigy
csendes tag
Sziasztok!
Van esetleg valakinek tapasztalata, információja a BWC márkáról?
Láttam egy órás kirakatában egy kisebb méretű, elegáns, aranyozott, ETA-s (sajnos a konkrét típust nem láttam kiírva), bőrszíjas, kézihúzós (dátum kijelzés nélküli), dobozos, garanciás, új példányt 35k-ért.
Reális lehet ez az ár érte?
Köszönöm ha esetleg tudtok róla valamit mondani... -
burjois
csendes tag
válasz
vadászcsiga
#67592
üzenetére

-
Dr.Zoo
őstag
-
tupacamaru
veterán
Nem is azért írtam, csak elméleti kérdés volt..... Nekem is volt már egy ilyenem azért kérdezem. A mostani csak 500 méteres.
Ja, bocsi, az nyém 2000 méteres volt. [link] Mikor így ránézek akkor hiányzik a tokforma és a lünetta miatt, kár hogy csak festett index-es volt. 
-
Szabikaa20
őstag
Valakinek elado új Steinhart Ocean 1 Black kerámia lünettás???Laci0808-on kívül....

-
Golota
senior tag
válasz
Bati0501
#67577
üzenetére
Nem, csak talán nem fogalmaztam elég egyértelműen. A lényeg: ha USA-n belül vállal next day shippinget és biztosítást a hirdetett árban foglalva, akkor annak a költségét levonva a egy sima USPS nemzetközi szállításból, akkor jelentősen olcsóbb lehet a dolog. Ha USA-n belül csak sima postai szolgáltatás van az árban, az maximum pár dollár alku-alap.
Érdekes dolog ez egyébként, tényleg fillérekért szállít az ottani posta országon belül. Nálunk lényegesen drágább. Egyébként a USPS is olcsóbban hoz ide, mint amennyiért innen visznek. Most megnéztem, 16 USD volt a szállítás, "first class international", de ez rendes tag volt és utánajárt. Van, aki nem hajlandó, csak DHL-el küldeni, nyilván biztonsági okokból. Szerintem ennyiért nálunk országon belül viszik el.
-
condy
senior tag
válasz
tupacamaru
#67583
üzenetére
Szerintem nem fogom kipróbálni, de a mosogatógépben vette az akadályt...

Laci0808: 5perc és megy.
-
condy
senior tag
válasz
vadászcsiga
#67572
üzenetére
Lehet, hogy hülyén hangzik, de amikor megjött a DB, annak is "nyikorgott" a szíja. Ėn nem vettem le az óráról, hanem beraktam a mosogatógbe és nyomattam egy öblítést. A probléma megoldódott.

-
ronin s8
senior tag
válasz
Skimaster
#67576
üzenetére
Én meg azt gondolom, összekevered a vélemény topikot a Tudományos Akadémia értekezéseivel. Itt minden hsz implicite magánvélemény, ezért felesleges felhúznod magad, inkább relaxálj!

Másrészt, ha Te egy 5-ös bömöst jobbnak tartasz egy Allroadnál, szíved joga, viszont megkérlek, értelmezd is azt, amit olvasol!
Hol állítottam azt, hogy nincs benne anyag?? A belsőkről nyilatkoztam első sorban.
Bömösöm meg azért nincs, mert mindannyiszor, amikor beültem egybe, már a szánalmas kormánykerék is zavart bennük.
Tíz évesnél idősebbe be sem ülök azon egyszerű oknál fogva, hogy facsarja az orromat. 
-
Laci0808
csendes tag
válasz
Skimaster
#67576
üzenetére
Nem akarok vitát, de most mélységesen egyetértek veled. Ezek az "ex cathedra" kinyilatkozások egy kicsit engem is zavarnak. Én úgy gondolom, hogy ha úgy kezdené mindenki, hogy "szerintem" ez ilyen vagy olyan, sokkal emészthetőbb lenne. Azt meg, hogy egy új 5-ös belsőt a szakadék Suzukihoz hasonlította valaki, na az meg mindennek a csimborasszója, Egyébként a google-n bárki megnézheti az 5-öst vagy a 7-est belülről, aztán eldöntheti
Nekem is pont 528i aut. van, fullos, hasonló korú mint a tiéd volt, fekete bőr, és gyönyörű. Talán még egy szuzinál is szebb 
-
Skimaster
senior tag
válasz
ronin s8
#67538
üzenetére
Megint tényként mondasz nem igaz dolgokat...volt 528i-m, 96-os,2008-ban vettem,gondos gazdától,olyan volt mint a patika.....nagyon messze volt a szakadéktól.. A mostani Allroadom 13 éves és kevesebb az anyag benne mint a bömösben volt...volt BMW -d hogy ilyen biztosan állítasz valamit....jó lenne erről már leszokni.....
-
bbuffy
senior tag
válasz
vadászcsiga
#67572
üzenetére
szétszed, elmos megvolt?
-
Golota
senior tag
válasz
Bati0501
#67570
üzenetére
Mivel gyakran "free shipping" hirdetik országon belül, még akkor is, ha biztosítva és express megy, ezért sokszor rá lehet venni őket, hogy annak a díját (amit eleve átvállal egy amerikai vevő esetén) érvényesítse a nemzetközi szállítási díjból. A sima posta persze kint nagyon olcsó, ha nincs semmi extra szolgáltatás, de DHL next day shipping biztosítva már jelentősen csökkentheti a sima nemzetközi USPS (nem UPS) díjat.
-
burjois
csendes tag
válasz
vadászcsiga
#67565
üzenetére
Én szilikon szprét használnék.
-
Golota
senior tag
válasz
entropy
#67548
üzenetére
Ha jól látom, ez egy kereső engine/price comparison, nem tőlük veszel, ők csak kigyűjtik, hogy mi eladó. A legtöbb találat a watchuseekről van. Én már vettem innen amerikai magánszemélytől, lényegében új órát, amit csak megvett, de végül elpasszolt. Ki lehet fogni nagyon jó dealeket, mert a kint eleve sokkal olcsóbban beszerzett órát sokszor még jeletős árengedménnyel adnak tovább, mert kell a pénz másra (általában órára). Érdemes lecsekkolni, hogy a usernek milyen referenciája van a oldalon. Általában nem lelkesednek az EU-ba küldéstől, sokszor látni, hogy "conus only". Ha van egy ebay profilopd, az segíthet, mint ahogyan a paypal is. Alkudni szinte mindig lehet valamennyit. Érdemes azt mondani, hogy az USA postaköltséget vonja le a nemzetközi díjból, ezt általában respektálják (alku mellett).
-
bbuffy
senior tag
válasz
vadászcsiga
#67565
üzenetére
Stift nyikorog? V a szem?
-
ronin s8
senior tag
válasz
vadászcsiga
#67565
üzenetére
Semmivel.
-
Bati0501
őstag
válasz
entropy
#67548
üzenetére
Erről így látatlanba...nem lehet mit mondani.
Milyen oldalról rendelnéd?Le lehet vhogy azon az oldalon ellenőrizni az eladót?
Ha normálisan válaszolt minden kérdésedre,nyíltan elmondta a hibáit és le is fényképezte,illetve még jó áron is adja,akkor sztem meg lehet próbálni.
Viszont ha kirívóan olcsónak tűnik,akkor óvatosan.
Valamint ha amcsiból jön a csomag,akkor a posta igen drága is lehet+ ott van még a vámkezelés.Tehát alaposan gondold át,h ha mindezeket összeadod,akkor mennyire jön ki az óra,illetve az eladó megbízható-e és ha arra jutsz,h vállalható,akkor hajrá!

N.otorious: Semmi sincs kizárva.
Csak most épp a VW-nél tartunk,de fog ez még sokat változni,úgy érzem...vadászcsiga: WD40?

-
vadászcsiga
félisten
Ha lehet feltenni órával kapcsolatos kérdést is akkor azt kérdezném hogy mivel kenjem meg a nyikorgó fém szíjamat? Kicsit zavaró.
-
46Laca
csendes tag
Kihagyhatatlan!!
[link] -
Empsepo
senior tag
Én egy Trek- kel nyomulok.
-
trassher
addikt
válasz
Dr.Zoo
#67543
üzenetére
240K km van benne és még gyári a kettőstömegű és a kuplung is. Lassan elkezdeném összerakni azt a 300K HUF-ot amit majd rálocsolsz az erőátvitelre.

Amúgy nekem semmi bajom az ilyenekkel, őszintén szólva a megvalósíthatatlan álmom egy audi 80 b4 1.9tdi full-full csak ilyen már nem létezik vagy nem adják el. Ismerős 1994-es 80-asát amiben nincs elektromos ablak kint helyszínen 5000 dollárért akarták megvenni.pohár #67550: Ég és föld a kettő. 10-15 éve még nem volt akkora különbség de ma már egy bmw belső közelít a nullához. Nem akarom a bmw-t bántani de ez tény. Beleülsz egy mostani ötösbe és olyan műanyag a műszerfal felső része mint az én 96-os suzukimé és most nem túlzok, koránt sem.
Nálam most ez az audi féle betét a non plus ultra. -
teratti
senior tag
Sem autóm, sem bringám nincs viszont ingyen buszozom...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
entropy
tag
válasz
Bati0501
#67547
üzenetére
Értem. Vakmerőség ilyen messziről órát venni (Hamilton Khaki field auto)? Kértem ugyan sok-sok képet, garanciapapírról, meg van az órán egy kis karc a fülénél szíjcserélés miatt, arról is, de az szerintem nem gáz, főleg hogy fél áron árulja, meg majd alkudok még, ha jónak tűnik a dolog...
-
-
entropy
tag
Watchrecon.com-ról vett már valaki használt órát?
Pénzügyileg hogyan jön ki az ember legjobban, ha ilyen messziről (amerikából) jön az óra (gondolok itt most a paypalos pénzátváltásra, meg ilyen körülményes dolgokra, amik jól meg tudják dobni a történet költségét)? Mennyibe kerül kb. a shipping?
Találtam most egy elég jó ajánlatot, de kicsit tartok az ilyen külföldi rendelésektől, habár megbízhatónak tűnnek ott az eladók. -
csabulaxi
senior tag
Turbó
1994-es Ducato, talán 2,5 tdi, 275 ezer km
1999-es Ducato, 1.9 td, 230 ezer km.
1999-es Master 2.8 tdi, 430 ezer km
Soha semmi turbó hiba, sőt egyikkel sem volt soha semmilyen motorikus hiba, megállás csak kuplung bowden szakadás miatt volt.
Nem kell félni a turbótól! -
Bati0501
őstag
válasz
Zozzer888
#67539
üzenetére

Köszi szépen!
Olvasgatom én a népítéletet,Novoth cikkeivel is találkoztam már korábban,de köszi,h belinkelted most,mert eddig nem jutott eszembe.
Népítélettel az a baj,h csak akkor tudsz egy sacc per kábé reális képet kapni egy adott autóról,ha sok írás van.Mert ott aztán ír mindenféle ember.Ugyan arra az autóra olvasni feketét,meg fehéret,de általában még hupililát is...és így azért nehéz.Azt hiszem én már végigolvastam az összes V Golf Variantot 1.4 tsi-vel.
Mert dízel nekünk nem kell/jó.Mi kb. csak és kizárólag városban megyünk,rövid távokat,a diesel meg nem erre való+fosunk a pd elemektől,a kettőstömegűtől(tudom,nem csak dieselekben van,illetve azt is,h egy automata se jobb,ha beszarik).
Azt,h a használt tsi-t miért ellenzed ennyire leírnád egy kicsit bővebben is?
Ha lehet,akkor már inkább pü-be,mert annyira tele offoltuk a topikot már mindenféle autós sztorival,h ebből már kikapás lesz.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
trassher
#67531
üzenetére
Bosch.
Kollégámtól vettem, aki magának hozatta be 2 évesen N.O.-ból. Gyári a PD benne.
De ez 1.9-es, nem a 2.0, ott valóban voltak problémák. Gyári bontatlan motor, gyári PD elemmel. Gyári kuplung, és kettőstömegű...
Egyedül a csiga kukkant meg, de az az előző szoft. miatt.Egyébként 2002-es kombi passat, gyári 132 LE, 150-re írva, 5-ös kéziváltó, a bőrön, meg az automatán kívül full extra.

Ja kimaradt: meg egy Daihatsu Taft, terepjáró...
(youtubén találsz róla videót..) -
-
SeatZola
őstag
Srácok!
Hogy órákról is essen szó
Valakinek van eladandó Steinhart Oceanja esetleg? Az itt és a olx-en 69-ért hirdetettet már megvettem, de a fiamnak is kellene egy! Akinek van eladási szándéka kérem keressen meg privátban!
Érdekelne kp-re is vagy ha valakinek kell a lentebb mutatott Pierre Chatelain órám, akkor mehet beszámítással is.
Köszi!Más: 3 éve használom a kedvencemet:

Ő egy Sector 850 ETA2897-el, járástartalék kijelzéssel, elöl kékített-hátul sima zafirral.
Nagyon szeretem, de kell mellé egy játszós is. -
Zozzer888
addikt
válasz
Zozzer888
#67537
üzenetére
Ó, tudom mit hagytam ki:
Novoth Tibi cikkei - érdemes elolvasni őket, pláne ha nem tudtunk lebeszélni a kis turbós benzinesekről
-
ronin s8
senior tag
Nagyjából hasonló minőség mindhárom cég.
Csak amíg az összes Audi egyformán jó (nyílván az S8 valahol a teteje, de abból is csak a régiek), addig Merciből csak a nagyok a királyok. Egy S Klasse előtt én is meghajlok.
A BMW-ből meg szintén az összes megy, mint a golyó, de szakadéknak tűnnek egy azonos osztályú Audi mellett...
Kinek mi a fontos? Az én S8-am 14 éves, de belül olyan, mintha új lenne. Ilyen bömös nincs, és egyre inkább nincs... -
Zozzer888
addikt
válasz
Zozzer888
#67533
üzenetére
Na basszus, írtam egy regényt, erre kiírja, hogy nem szerkeszthetem, mert kifutottam az időből...

Akkor gyorsan, tömören:
- kettőstömegű nem ám csak VW csoportos autókban van és nem is csak dízelekben. Lehet vele találkozni, egyre több autóban. Amúgy a vezetési stílussal sokat lehet rombolni az élettartalmán, 200 ezer körül elszoktak azért ballagni és akkor se olyan horror a csere. Munkadíjjal együtt 200 alatt megvan (persze nem márkaszervizben) és persze sok, de ha azt nézitek, hogy 200 ezer km alatt még takarékosan vezetve is minimum 4mFt-ot öntöttetek a tankba, + gumik+olaj+kopófogyó akkor már nem olyan rossz az. És újabb 200 ezerig nem kel piszkálni...
- turbók se szoktak behalni olyan gyakran, úgy tudom általában 150 ezer km-re vannak méretezve, de ez is több tényezős. D5-ösök elmennek 300-400 ezret is egy turbóval, de "Jó szokásokkal" ki lehet nyírni 50 alatt is.
- PD elemtől se kell ám annyira félni, nem állnak tömegével az út szélén a VW-k felnyitott motorháztetővel.
BATInak:
- Olvass népitéletet, sok típusnak megtalálod a nyűgjét baját, persze munkás végig olvasni , de szerintem érdemes. Én anno végig nyaltam az összes ítéletet a kiszemelt típusról.
- Titkos tipp: Korea, Kia Ceed kombi, 1,7 dízellel
(De én nagyon bólogatok a Golf Variantra is)Laci: S40
-
vadászcsiga
félisten
Engem k.vára nem érdekel miben ülök, elvegyen A-ból B-be. Slussz. És ne kelljen szervizbe vinni.
-
entropy
tag
Én is csak Busz Metro Villamossal tolom egyelőre, de az álomautó, ami talán össze fog jönni a nem annyira távoli jövőben az egy e92 bmw, 320d. De kicsit félek a bmw-től a fenntartási költsége miatt, de az a design megvett már évekkel ezelőtt kilóra és azóta se überelte nálam semmi, najó max a 4-es bmw. Van valakinek tapasztalata 2007+ 20d motorral? és e92 bmw-vel?

-
Zozzer888
addikt
válasz
Bati0501
#67491
üzenetére
A Golf nagyon jó autó, a variantot is bitang jó vezetni pláne ha szereted a kombikat

1.4 TSI-t ha lehet ne, de inkább ne , lehetőleg marhára ne!!! De használtan meg annyira ne hogy le se tudom írni. Illetve be lehet azt vállalni csak kell számolni ilyen olyan járulékos költségekkel , akkor meg már jobban jársz az 1.9PDTDI-vel, amitől viszont nem kell félni. Persze rosszba mindennel be lehet nyúlni de ez egy jó motor, megbizható stbstb
DSG az jó, szuper, csak ha javitani kell majd az fájni fog. Ha ezzel kalkulálsz és azt mondod neked így is megéri a DSG (amit amúgy megértek) akkor nyugodtan, nem betegágy az, de nagyobb a rizikó mint egy kezinél. -
vadászcsiga
félisten
válasz
Dzsana
#67525
üzenetére
Akkor elnézést kívánok

Azt hittem a régi orosz órák teszik ki a profilodat.
Mennyire macera egy ilyen beépítés? Az én Molnijamrol sokat emaileztem a szombathelyi készítőjével (talán ismered), azt mondta a legtöbb ami a vaterkan van gagyi. Ragasztott számlap meg ilyenek. Az enyémnek lába van vagy valami ilyesmi. Sajnos a hülye mailbox ipaden kitörölt egy csomó fontos levelemet, köztük az övet is, egyre emlékszem hogy 2016-ban lesz a következő szervize. -
-
ans
aktív tag
Az első Trabant volt. Most Honda Jazz.
Wg5113: Nem mai darabok, stílusos autópark.
-
Laci0808
csendes tag
válasz
ronin s8
#67526
üzenetére
Egyetértünk.
Nekem már volt 740i automata, és azt gondolom, hogy ennél a kategóriánál kezdődik az autó. Nagyon szerettem, csak városban sajnos megette a fejem, és nem volt mellette szaladgálós dízel. Sőt dízel sosem volt még, és azt gondolom, hogy nem is lesz. Egyszer egy kollégám azt mondta, hogy dízelt majd akkor vesz, ha a F1-ben azzal fognak versenyezni
Ez nyilván erős, mert a nagyobb dízelek ma már igen jó menetteljesítménnyel a bírnak, régiek meg legendák (pl. 124 Merci). Nyilván sokaknak az alacsony fogyasztás miatt kell, de erre már itt vannak a kis pörgős-turbós benzinesek, ahogy írjátok azok sem esznek sokat.
S8-hoz még nem volt szerencsém, csak A8 4,2-höz, de az is lenyűgöző volt a kényelmével, meg a dinamikájával, pedig már akkor volt vagy 15 éves amikor vezettem. Öcsém vezetett S8-at, a főnökéét, újat, 500LE felett, és sírt amikor ki kellett szállnia belőle
Most megelégszem egy öregecske BMW E39 528i automatával, tökéletes autó, és addig jó lesz, amíg nem lesz jobb
-
csabulaxi
senior tag
A családi kocsi FIAT Stilo 1,2 benzin 6 gang, városban 7 liter. 10 éves, 100 ezer km.
Én általában furgonokkal járok FIAT Ducato, Mercedes 1000MB, most Renault Master L2H2, 2.8 TDI, és kezd kevesebbet fogyasztani 9 helyett már csak 8 liter körül fogyaszt, most van benne 430 ezer km, 15 éves.
Már millió km közelében vagyok, de még nem volt soha motor problémám, ja de egy Fiat Brava 1,6 még garisan valami villany motor (alapjárati) behalt, Bosch gyártmányú.
összeszedem mi volt eddig: Skoda 102L, Hyunday Pony 1,5, VW T2, Mercedes MB1000, Fiat Ducato II, , Fiat Ducato III, renault Master II, Fiat Brava 1,6 ,Fiat Stilo 1,2 , Lada 1.2A nyarat leginkább bicóztam

-
von toth
tag
Teljesen autótlan vagyok. Viszont van egy MTB-m és az legalább karbonvázzal 30 sebességes. Abban én váltom a sebességet.

Viszont ha tehetném, csakis Grand Cherokee.
-
ronin s8
senior tag
4,2-es benzines S8 és szaladgálósnak 2.0 literes A3 dízelben. Utóbbi most kap majd kéttömegű lendkereket, mert ennek a típusnak ez a hibája. Mindkettő automata.
Az első olyan, amilyennek egy autónak lennie kell. Nincs kompromisszum.
Mondhatnám, hogy drága a fenntartása, de a többi hasonló kategóriásé ugyanúgy az, és akkor ez még rájuk is ver olcsóságban. 
Kis bömöshuszárokat régebben megkocsikázttattam, és mindnek kicsordult a könnye. A tizedik km után már azt a proletár baromságot se emlegették, hogy "bezzeg, ha kézi váltós lenne!". Miután kiszálltak, megcsókolták a kilincset.
Nekem most ez a kettő az autó. Később, talán, ha ez az ország is normális lenne (nem lesz az), a Panamera helyett egy Teslát álmodnék magamnak. Mindent tud, mindent aláz. Egyes helyeken nincs autópálya díj, súlyadó, stb. Talán egyszer...
-
bbuffy
senior tag
Honnan tudom megállapitani hogy a 7750 az órãmban melyik irányba húzza magát és melyik az üres? Vagy minden esetben egy irãnyba megy balrol jobbra? Lehet buta kérdés de ne tudom sajnos biztosan.
Húúú lehet rossz helyre írtam?
a sok autó közt.
-
apholyon
aktív tag
válasz
Wg5113
#67505
üzenetére
Teljesen igazad van, elnézést, nem töltötte be az elsõ képet. Viszont a nagyító zavaró (legalábbis számomra). Ellenben megnéztem a Roamereket, elsõ ránézésre a Superior, az R-line és esetleg a Limelight kollekciók bejönnek. A Searock is jó lenne, nagyító nélkül (de azért megnézem azt is élõben alkalom adtán, hátha).

-
apholyon
aktív tag
válasz
vadászcsiga
#67504
üzenetére
Nem vitatom, hogy hasznos, de engem zavar.

-
g0n21
senior tag
válasz
Laci0808
#67483
üzenetére
Friss még 2002-es faceliftes Mazda MX5. 1.6, DOHC, 110le, hatsókerék.
kipörgésgátló es ESP nélkül
8-10 között fogyaszt, 4000 felett olyat szól, és lép, hogy könny csordul a szemem sarkába, egészen ~7500-ig
és őszintén megy keresztbe, ha szépen kérem..
De megvan még az ezres swift is, olyan jol össze lett rakva, hogy inkább anyámnak adtam, mintsem el
U.i.: a mazdát minden depressziós, tartósan rossz kedvű, elet értelmét kereső, csalódott, fáradt embernek, es persze minden normálisnak is javaslom plusz örömforrásként!!
-
Mariner
tag
Skoda Octavia kombi, a már emlegetett 1.4-es turbós motorral. Nagyon erős, gyorsul mint a csuda, pedig elég nagy kasztnit kell mozgatnia. A fogyasztása nagyapás tempóban (90km/h vízszintes talaj) 4-5l, autópályán 140-es tempónál 6,5-7,5l de 200-nál már 10l. Eddig nem tapasztaltam sem azt,hogy nagyon igényelné a pörgetést (kiírja mikor váltsál fel/le/ és ez már olyan 1800-2000ford./percnél bekövetkezik), sem azt,hogy alacsony fordulaton gyenge lenne. Olyan 3000ford/perc-nél mondjuk érezhetően megindul, de alatta is ég és föld az 1.4-es G Astrához viszonyítva (nem az Astra előnyére nyilván).
-
Skimaster
senior tag
válasz
vadászcsiga
#67509
üzenetére
Valaki már mondta itt,nagy köbcenti és automata kell egy bizonyos kor felett.....én 6 éve ilyen kategóriával utazom és már nem is tudom elképzelni a kisebb vasat magam alatt....Isten segedelmével remélem marad is,bár jó lenne kicsit fiatalítani....

-
Gabor970
addikt
Nemrég volt egy fogyasztásteszt a totalcaron, 3 kis turbós középkategóriás kocsi + a mazda3 2,0 120Le szívó benzinessel, a Mazda fogyasztotta a legkevesebbet.
Pl sógoromnak Leon 2.0 PDTDI van, 250e km, újonnan vette. Amit ő már szervízre költött... Bőven járhatott volna nagyköbcentis benzinessel is, csak ha a turbócserét, a háromszori kettőstömegű lendkerékcserét, kuplungcserét számolom. Emellett számtalan apróság, legutóbb majd egy hónapba telett, mire egyáltalán meglett mi a baja a kocsinak. És az autó 80%-ban 150-es tempomatos autópályára van használva.
Egy kétliteres minden hókuszpókusztól mentes régi 8 szelepes vectra gond nélkül lefutott 300e km-t, 7l körüli fogyasztással. -
Bati0501
őstag
-
young78
tag
válasz
Bati0501
#67511
üzenetére
És mennyit eszik olyankor? A 307-esem vége valahol 180 fölött van, de én már a 130-at sem szeretem vele, nem azért mert elfogy az erő, hanem mert pörgeti a motort.(hiányzik egy 6. fokozat neki) A nagy motor ugyanezt alacsonyabb fordulaton tudja. Ezért kizártnak gondolom, hogy az autópályás fogyasztása is jobb legyen mint a nagyobb motorosnak
-
Bati0501
őstag
válasz
young78
#67510
üzenetére
Igen,mi is pont így gondoljuk.

Csak ha "nincs más"?:/ Illetve ha teljesítményre ott van,mint mondjuk egy 2 literes,miközben kevesebbet eszik?
Szóval jó kis motorok lehetnek,de csak akkor,ha tudod az előéletét pontosan -km számláló nincs egy százassal visszaforgatva- vagy ha újonnan vetted.
Pár éves Poloval mentünk nem rég pár sz km-t,ami csak 1.2-es turbós volt,de teljesítményre ahhoz képest nagyon ott volt.
A miénk nem igazán szereti a 130-at -vagy legalábbis nincs olyan jól leszigetelve a motortér,így hangos-> olyan érzés,h nem szereti-,de ez a kis Polo úgy ment 130-at,mintha meg se kottyanna neki...
Hihetetlen volt,h honnan szedi az erejét.
-
Szabikaa20
őstag
Ma szereztem...
Modellezö foszforeszkálós festék...Nem C1 vagy C3 de ez se rossz!
-
Bati0501
őstag
válasz
young78
#67496
üzenetére
Rossz tapasztalat?
Igazából nem olvastam még jobban utánuk,legalábbis a hibájuk után,mert amit eddig olvastam ott mindig az volt,h húú de jó és még keveset is eszik.
Egyébként nekünk se a szívünk csücske ez a pici motor turbóval megspékelve,mondjuk most is 1.4-ünk van,de nincs rajta turbó,illetve ezeken a modern motorokon annyi minden elektronika van,h ha vminek vmi baja lesz... -
Gabor970
addikt
W124 benzin automata rulez. Az utolsó AUTÓk egyike. (továbbiak szerintem: W126, volvo 9-es sorozat, Lexus LS400) Ha tehetném vásárolnék legalább hármat a fentiekből minimális km állással németben, és valahogy konzerválnám magamnak a jövőre.
-
SeatZola
őstag
VW Jetta 1.9 PdTDI immár 6,5 éve. Nagyon-nagyon bevált. Meg munkába járni már 4 éve egy kis Opel Corsa 1.2 16V
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
- Spórolós topik
- Öszvér módszerrel veszi fel a harcot a memóriapánikkal szemben az ASRock
- Androidos tablet topic
- ASUS routerek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Battlefield 6
- Óra topik
- Polírozza a korábbi nagy fejlesztéseit az új AIDA64
- PlayStation 5
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- További aktív témák...
- HP ProDesk 600 G5 i5-9500 8GB 256GB 1 év garancia
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- AKCÓ! HTC VIVE Pro 2 virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest







Ja, bocsi, az nyém 2000 méteres volt. 


Hol állítottam azt, hogy nincs benne anyag?? A belsőkről nyilatkoztam első sorban.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)





