Új hozzászólás Aktív témák

  • verser233

    senior tag

    Sziasztok! (mobilrol írok elnézést )

    Nagyon sokszor olvasom a topikot, sokszor jókat derulok a topikon Es sokszor huledezem milyen emberek vannak.

    A velemenyetekre lennék kiváncsi :

    Tegnap eladtunk egy termeket Es ma jelezte a vevő hogy baj van a készülékkel: néha újraindul a készülék Es tolteskor elnemul a telefon.

    Hozzánk nem volt hajlandó jönni ( készletet nem tartunk,webaruhaz vagyunk)
    Hanem hogy menjünk el vele a nagykereskedesbe Es ott adjunk neki azonnal egy cserét vagy fizessuk vissza. Ok kolléga tAlalkozott a vevővel elmentek a nagykerbe, pár perces tesztelés alatt nem tudtak az általa elmondott hibákat reprodukalni mondtak neki hogy bekuldik pár napos bevizsgalasra. Ezt nem akarta elfogadni Es csak hajtogatta hogy neki most azonnal cserét vagy kp-t. Es hiába mondtak neki ott mar többen is hogy mivel a hibát itt nem produkálja addig nem tudnak cserét adni de ha bevizsgalas után kiderul hogy az ő állítása igaz akkor minden gond Nelkul kicserélik neki.

    Kolléga akart vele ott irattatni jegyzőkönyvet de nem akarta azt se!!!
    Aztán nagy nehezen rávette hogy írja ala mégiscsak , csak a baj az hogy a fazon valótlanságot allitbenne ( kereskedő megtagadta a cserét ; holott ez nem igaz!) nem tagadtuk meg csak nem láttuk azokat a hibákat amiket ő mondott. Most az ügyvédjével fenyegetőzik.

    Ti mit gondoltok erről ? Mi jogosan kérhetünk bevizsgalast nem, ha egyszer az adott ő általa jelzett hibát nem tapasztaltuk? Nem ezer forintos termékről van szó hanem majdnem 200e Ft koruli.....

Új hozzászólás Aktív témák