Új hozzászólás Aktív témák

  • Buci21

    addikt

    nah, megértem, h ide is írnom kell. a garis ügyfélszolgálatuk egy kalap fos. bevittem egy So-DIMM memóriát, mondván h nem megy a gépben, amivel kompatibilis, a patriot hivatalos oldala szerint is, erről ki is nyomtattam egy oldalt. a barom munkatárs 10 percen át túrták a netet, h rátalalájanak ugyan arra, amit kinyomtattam, hátha én hazudok, és ennyivel le is vagyok rendezve. aztán meg találtak az egyik pinen egy apró karcot, ami a működést nem folyásolná be, mondom nem láttak még régi SD-RAM modult? szétkarcolva elmennek, a pinen egy karc nem okozna ilyen hibát. én mondtam, h ugyan nem karcoltam össze, azt mondták, h így jártam, felelősségem van, h amikor átveszem a cuccot, akkor igazolom, h annak állapota hibátlan. de komolyan, ez pofátlanság, az egyik félreeső pinen egy csak oldalról látható karcot észrevenni lehetetlen, amikor mögötted már tolong a következő vevő a sorban. soha nem veszek tőlük semmit, ilyen pofátlan egy boltot még 1et nem láttam. az meg csak mellékes, hogy az emberrel a tahó szociopata átvevő-alkalmazottjuk úgy beszél, mint egy felmosóronggyal, totál hülyének nézve engem. végül át volt hajlandó venni fél óra vita után, és odamormogott annyit, h majd a központban ha "rábólintanak", akkor kaphatok cserét. pfejj, bezzeg egyszer lambdacomputernél, nyugodjanak békében, volt egy hibás vinyó, visszavittem, aláiratták velem az átvételit, bevitték hátra a vinyót, és adtak helyette egy ugyanolyat. ez elvárható lenne itt is, legalább pattintsa bele egy másik gépbe, tesztelje ki, nem tom... ilyen nemtörődömséget el nem tudok képzelni. jah, és amennyit beláttam a szervizbe hátra, egy asus dc2-es 7870-es hevert az íróasztal sarkán billegve, gondolom az is garanciális cserével került be. ahogy a cuccokkal bánnak bent, az röhelyes, ennél nálam nagyobb rend van itthon a fiókba, pedig én csak 2 bontott notit árulok... vicc ez a bolt, csak a pénzre utaznak, elérték nálam, most írok róluk.

Új hozzászólás Aktív témák