Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz torma1981 #5775 üzenetére

    A három munkanapon belüli cseréről nem (vagy inkább sem) egyezik a véleményünk, ezt a vitát nem szeretném újra kezdeni, akit érdekel, olvasson vissza. Azaz ennyire mégis: Visszahoznak egy VGA-t, hogy naponta néhányszor lekapcsol a gép terhelés alatt. Ezt hogy intéznéd, azonnali cserével - azaz nem győződnél meg a rendeltetésszerű használat akadályozásáról (vagy a vevővel megvárod a hibát - "...naponta néhányszor")? És ha kiderül, hogy a tápegysége hibás volt és az okozta, vagy nem hibás csak nem volt elegendő a teljesítménye - tehát a csere kátyát is visszahozza, hogy ugyanaz a hiba azzal is? Vagy nem is derül ki és ismét kap egy cserét, mivel 3 mnapon belül van?
    A jótállás során elsősorban javítás vagy csere követelhető - a javítás nem az üzletben történik (egyébként szerintem sokaknak nem is tetszene ha ott történne) mivel a termék garanciális nekünk is - a beszállító felé továbbítjuk, és ez nem is kell, hogy érdekeljen. Külföldre megy pl az ACER és a Lenovo termékek egy része, remélem nem mondtam újat ezzel...
    Egyébként biztos vagyok benne, hogy lehet találni olyan céget, akivel köthetsz olyan szerződést ami azonnali cserét ígér. Megfelelő árréssel.
    Aztán el lehet dönteni, hogy kinek mi a fontos a kb 3-4-5%-os meghibásodási arány mellett.

    Az autós példáddal nem értek egyet, az említett típusnak vagy magyarországi szervizhálózata, és oda fogod vinni szerintem ha gond van vele legalábbis oda tudod vinni. Ha egy olyan autót veszel viszont, aminek nincs magyarországi szervizhálózata akkor a kereskedőhöz viszed-e szervizeltetni? - a számtech termékek nagyobb része pedig ilyen...

    Neked egyébként milyen emailes rendszer lenne megfelelő?

  • wmati

    addikt

    válasz torma1981 #5775 üzenetére

    Amit leírtam 8 munka nap után érvényes, még egy ok hogy miért húzódhat.

Új hozzászólás Aktív témák